Et forum for de som har kjøpt aksjer i Bergen Bio

England65
BGBIO 18.07.2020 kl 00:58 86562

Jeg investerte et betydelig beløp i BGBIO i juni, muligens litt sent. Jeg har fulgt med Trond Mohn, som jeg regner som en meget seriøs investor og blir alltid langsiktig. Selvfølgelig drømmer de fleste om å kjøpe vinnerloddet i Lotto når en kjøper en aksje. Og den som er tålmodig, vil nok få en meget god avkastning på litt lengre sikt. Det er så utrolig mange farmasi firma i hele verden som jobber på spreng for å utvikle den rette medisinen for Corvid-19.

Kursen har vært ganske stabil rundt 37,50 de siste dagene og det er nok naturlig. Så får vi se hva som venter i månedene fremover.

Legg inn ditt bidrag og la oss få en seriøs tråd om BGBIO....
Redigert 21.01.2021 kl 09:30 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.08.2020 kl 15:08 9051

Både slakter og 90los er helt nye investorer i følge poster på forumet. Om man ikke forstår- eller kan håndtere risikoen i det man investerer i, så burde man ikke investere. Sett pengene i banken. Risiko går begge veier.
Redigert 21.01.2021 kl 00:58 Du må logge inn for å svare
90los
03.08.2020 kl 15:03 8999

Mener du det kommer til å gå opp?
Redigert 21.01.2021 kl 00:58 Du må logge inn for å svare
Nanoq
03.08.2020 kl 14:59 9023

slagter: Du ser jo helt bort fra at Bemcentinib var 1. valget av medisiner i ACCORD-studien fordi Bemcentinib tidligere har vist positiv effekt mot andre virus-infeksjoner. Bare dette bør jo legge minst 5 kr. til aksjekursen pre ACCORD p.g.a. et troverdig potensial innenfor fremtidig virussykdoms-behandling. Dette har ikke tidligere vært veldig klart for markedet, og med COVID-19 har dette jo fått veldig stor relevans og fokus.

Dessuten ser du helt bort fra at den siste positive oppdateringen fra fase2-kreftprogrammet d. 25. juni vedr. Keytruda. Det kan du lese om her:
https://www.bergenbio.com/bergenbio-announces-positive-interim-clinical-and-translational-data-from-phase-ii-trial-of-bemcentinib-in-combination-with-keytruda-in-checkpoint-inhibitor-refractory-nsclc-patients/

Dette alene bør også legge flere kroner til BGBIO-kursen pre ACCORD/COVID-19.
Redigert 21.01.2021 kl 00:58 Du må logge inn for å svare
90los
03.08.2020 kl 14:40 3301

OK. Takk for svar. Da er nok ikke BGBIO noe for meg. Halvering er ikke akkurat det jeg er ute etter.

For du er vel ikke en av disse uønskede inntrengerne som spammer med usanne påstander?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
slakter
03.08.2020 kl 14:27 3261

Tror sjansen din til å bli millionær er langt større på å tippe i lotto. Aksjen ligger ca. 80% over kurs før mld. om accordstudien og potensiell coronamedisin.
Nå som det begynner å gå opp for flere og flere at bencentinib ALDRI kommer til å bli medisin mot corona er det langt større sannsynlighet for at du får halvert investeringen din iløpet av kort tid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
90los
03.08.2020 kl 14:09 3278

La meg presentere meg siden jeg er ny på dette forumet.

Jeg er en ung singel heterofil mann uten annen religion og åndelige preferanser enn kapitalismen og liberalismen. Jeg har ingen jobb, men har nettopp kjøpt mine første aksjer, for 200k. Tenkte jeg skulle satse på trading istedet for å jobbe. Planen er å tjene min første million før jul. Deretter kan jeg tenke på anskaffelse av en drømmedame, bil, hus, hytte, familie, i tur og orden.

Jeg ser av trådstarters innledning at BGBIO kan være "vinnerloddet i Lotto". Det er akkurat dette jeg trenger for å komme i gang.

Vil jeg ha 1,2 millioner før jul hvis jeg kjøper BGBIO for 200k nå? Dette er mitt enkle spørsmål til dere forumeksperter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.08.2020 kl 13:52 3288

Jeg forstod meldingen samme dag som meldingen ble sendt ut. Det står jo klart og tydelig i meldingen. Men jeg ser at dette kunne vert kommunisert bedre all den tid at det nå er veldig mange uerfarne investorer som har hoppet på investorbølgen. Og jeg ser at det er noen som reiser spørsmål ved meldingen all den tid at ingen andre aktører har sendt ut melding som bekrefter at finansieringen er innstilt.

Å skrive gode pressemeldinger er en kunst, som også bør ta hensyn til at det er personer som forsøker å villede andre ved å plukke meldinger fra hverandre gjennom å så tvil om formuleringer. Tydelig kommunikasjon kan fjerne mye av dette.

Dette rokker likevel ikke ved min tillit til selskapet.
Dere kan være 100% sikker på at Trond Mohn, Sveinung Hole og Stener Kvinnsland ikke farer med løgn om hvorvidt finansiering er trukket eller ikke.
Når ledelsen / styret i selskapet melder at de har fortsatt tro på at bemcentinib kan være effektiv mot covid-19, så tenker jeg at det er god grunn til å stole på antagelsen deres.
Her er en oversikt over styret i BGBIO:

"MR. SVEINUNG HOLE (Investment Manager i Meteva AS)
https://no.linkedin.com/in/sveinung-hole
Sveinung Hole is the CEO of Trond Mohn Foundation and Stiftelsen Kristian Gerhard Jebsen. Hole holds a number of Board positions amongst others at Tromsø Research Foundation, Sarsia Seed AS, Nordic and Europe Health Invest AS, PE Helse AS and Prophylix Pharma AS. Formerly he was the CEO of the investment fund Sarsia Seed AS, Board Member of Norwegian Venture Capital association, Bergen Hospital Trust (Helse Bergen) and Director of Anesthesia and Intensive Care at Haukeland University Hospital. Hole has also held various top management positions at Telenor Corporation and been Regional Managing Director/Director of Global Strategies at the Berlitz Corporation. Hole holds a Master of International Management from BI Norwegian Business School."

"DR. STENER KVINNSLAND
Stener Kvinnsland has more than 30 years of experience in oncology. He is Chair of Board, Oslo University Hospital. Among Dr. Kvinnsland’s previous roles, he was Chief Executive Officer of the Bergen Hospital Trust (Helse Bergen), Head of the Department of Oncology and Medical Physics at Haukeland University Hospital, Professor of Medicine (Oncology) at the University of Bergen and Director Clinical R&D, Oncology for Pharmacia & Upjohn in Milan."

"DR. PAMELA A. TRAIL
amela A. Trail most recently seerved as CSO of Molecular Partners AG. Previously she held key strategic oncology leadership roles at Regeneron, MedImmune, Bayer Healthcare and BMS and served as CSO at Seattle Genetics. Dr. Trail received her Ph.D. from the University of Connecticut, Storrs, CT and was a postdoctoral Research Fellow at the Memorial Sloan-Kettering Institute for Cancer Research, NY."

"MR. GRUNDE ERIKSEN
Grunde Eriksen is the founder and CEO of Altitude Capital AS, a private investment company established in 2016. Grunde is an experienced capital markets advisor and investor. He began his career in 1998 in SEB Enskilda’s corporate finance division in Stockholm before moving to the equity capital markets team in London. After 6 years there, he spent another two years at SEB in Norway before joining Arctic Securities in 2007 as a partner working in equity sales. He is a Norwegian citizen."

"DR. DEBRA BARKER
Debra Barker is a seasoned clinical development executive with experience from Novartis, Roche, Smithkline Beecham and Knoll and served until recently as the Chief Medical and Development Officer at Polyphor Ltd. Dr Barker has a Diploma in Pharmaceutical Medicine and received a MSc in immunology from the King's College in London and a Medical Degree from the Queens College, Cambridge, UK. She is a UK-Swiss citizen."

Dere ligger bakpå i vurderingen av BGBIO, om dere ikke forstår verdien i at Trond Mohn går tungt inn i dette selskapet. Det er ikke pengene hans som betyr mest, men at han regnes som en bunnsolid person som man kan stole på, og som i et langt liv har lagt all sin energi ned i å levere kvalitet og holde ord.
I tillegg bygget han et stort selskap der de samme verdiene ble trukket frem som viktige for å gjøre karriere.
Alle som kjenner til Frank Mohn / FRAMO selskapet vet at det ikke var rom for slinger i valsen der.





Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
90los
03.08.2020 kl 13:22 3331

OK. Forståelig. Da melder jeg meg herved inn selv om jeg ikke eier en eneste aksje. Kanskje kjøper jeg senere.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
03.08.2020 kl 13:19 3339

For min del er det oppklart. Har et tydelig svar fra selskapet om at rekrutteringen er avsluttet for alle.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.08.2020 kl 13:15 3361

Jo. Du behøver ikke aksjer for å delta i debatten. Det er en del forumdeltagere som spammer tråder med usanne påstander, og jeg tenker trådstarter ønsket seg en tråd uten disse spam-meldingene. Det er lov å være positiv og negativ til selskapet, men tirader dag ut og dag inn med usanne anklager om selskapet blir for drøyt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.08.2020 kl 13:12 3353

Jeg har også sendt tilsvarende e-post til IQVIA og andre for å få oppklart dette spørsmålet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
90los
03.08.2020 kl 13:12 3350

Et forum for de som har kjøpt aksjer i Bergen Bio

Hvor mange aksjer må man kjøpe for å få være med i forumet? Det er vel ikke nok med bare en?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Lassemann
03.08.2020 kl 13:09 3340

Takk for glimrende initiativ! Enig i det du skriver og beste måter å få korrekt svar er å oppsøke kilden!

Satser på rask tilbakebetaling og forhåpenligvis tar selskapet nødvendige grep for å gi oss som tror på selskapet mer presise meldinger fremover!

Er mye spennende på gang så gode nyheter kan komme når som helst 👌
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.08.2020 kl 12:05 3449

Jeg har sendt e-post til Professor Wilkinson ved University of Southampton og bedt han bekrefte at finansieringen til ACCORD covid-19 trial er trukket slik det fremgår i pressemeldingen fra BGBIO.

Jeg har også sendt e-post til Rune Skeie hvor jeg har bedt dem ta opp i styret hvordan selskapet skal kommunisere med markedet fremover.
Jeg er enig i noe av kritikken her på forumet om at kommunikasjonen burde være mer sylskarpt treffsikker.

Jeg er dog langt fra enig i kritikere som mener ledelsen ikke er til å stole på. Tvert imot har jeg stor tillit til ledelsen, selv om kommunikasjonen med markedet og investorer nok kunne vert bedre.

Jeg har også i e-post til Rune Skeie stilt spørsmål til innholdet i meldingen fra 28. juli. Jeg regner med at dersom han svarer, så svarer selskapet gjennom melding til alle. De bruker å være ryddig der. Ref e-post som ble sendt til alle i dag, som var svar på en annen melding jeg sendte han, selv om han ikke svarte fullt ut på spørsmålene mine.

I pressemeldingen fra 28. juli skriver selskapet at finansieringen fra UKRI til ACCORD covid-19 er opphørt/stoppet, og deretter skriver de at BGBIO er i sen fase med å opprette sin egen studie. Spørsmålet som da reiser seg er hvor lenge har BGBIO vert kjent med at finansieringen var trukket? Eller var det slik at BGBIO tidlig forstod at ACCORD ikke kom til å gi ønsket mengde pasienter, og at BGBIO dermed startet planlegging av egen studie før de fikk vite at finansieringen ble trukket? Det behøver ikke være noe galt eller rart omkring dette, men selskapet kunne med fordel kommunisert dette bedre, slik at det ikke hefter tvil om at det foreligger lik informasjon i markedet.

Om man har store beløp investert, så er det ikke urimelig at man også selv- eller har andre personer på telefonen 24/7 for å forsøke å dra ut tidlig informasjon fra NHS, IQVIA, UKRI eller direkte fra involverte sykehus og leger /helsepersonell, for å vite hvordan studien går før andre får tilgang til samme informasjon.

Hverken IQVIA, UKRI eller NHS har sendt ut pressemelding eller en nyhetssak om at denne finansieringen er trukket. Det kan være mange grunner til det, og det reiser ikke tvil om BGBIOs kommunikasjon per se, men det hadde vert profesjonelt av BGBIO å informere bedre når de altså er den eneste aktøren som melder om opphør av finansieringen. Sagt på en annen måte: Dersom BGBIO hadde meldt om at finansieringen opphørte, men dette var usant/falske påstander fra BGBIO, ville ledelsen i BGBIO / styret i BGBIO kunne komme i straffeansvar. Det er helt usannsynlig og urimelig å påstå at ledelsen legger ut slik falsk informasjon, slik noen debattdeltagere her på forumet har insinuert.

Noen andre tanker om dette?

Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
31.07.2020 kl 12:34 3815

Ny kommentar fra Michael Osterholm. En av verdens ledende virus-jegere. Han sier at alle kommer til å oppleve coronaviruset.
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/07/31/7552031/epidemiolog-alle-kommer-til-a-oppleve-coronaviruset

Om du ikke kjenner til Michael Osterholm, så bør du få med deg dette intervjuet:
https://youtu.be/E3URhJx0NSw


Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
31.07.2020 kl 06:38 4043

Mulig det. Det vet du sikkert bedre enn meg. Men en gang må være den første, også for Trond Mohn. Og jeg vil ikke utelukke at vil skje i BGBIO. Det vil tiden vise. Jeg skjønner at du ikke har noen tro verken på ledelsen eller selskapet, og det er du i din fulle rett til. Som i de fleste andre selskaper så er der mye som km gjøres bedre, også i BGBIO. Ikke minst på måten de informerer markedet. Men såvidt jeg skjønner var det søknadsfrist 15 juni på en stilling av IR ansvarlig.

Jeg antar med den holdningen du nå har for BGBIO at du ikke er aksjonær. Da har du en bekymring mindre. ;-)

Ha en god dag
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
rischioso
30.07.2020 kl 23:51 4201

Trodde man tjente/tapte først når man realiserte gjennom salg, men det gjelder kanskje ikke her - ikke det heller ...
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Obxserver
30.07.2020 kl 23:50 4192

Tror nok du må ta fram kalkulatoren å regne på nytt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
rischioso
30.07.2020 kl 23:49 4151

Jeg trader hver dag og dette caset har ikke vært noe unntak. Jeg tror på det jeg selv deler og gjør tilsvarende, men å bli sittende i dette caset long med Mr Inkompetent lurendreier ved roret - nei takk.

Her har han hausset og bløffet i forkant av emisjonen og er den første som lemper ut hvor han ikke en gang klarer å dele sannheten i markedet når han har hentet 500m/nok på haussingen og bløffingen (80%-en).

Det var så klart antallet medisinert og virkningsgrad markedet har ventet på - ikke en mulig coctailtesting og en plutselig ide om en egenfinansiert studie som han sier er kommet langt i planleggingen men unnlater å fortelle hvor - arggggg, det er jo så amatørmessig og inkompetent som det kan få blitt når man fortsetter å servere slikt, men det som er trist er at det sitter en mengde med småaksjonærer som velvillig svelger alt han finner på nettopp fordi de ikke ønsker å høre sannheten ...
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
focuss
30.07.2020 kl 23:43 4170

TM har vel aldri tjent penger på Biotec
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
30.07.2020 kl 23:40 4188

Det var vel å trekke den vel langt. Det var blant annet ikke TM som viste meg vei inn i NANO eller PHO. To selskaper som har gitt meg en meget hyggelig avkastning de siste årene.
Men jeg skjønner såpass at man ikke blir milliardær gjennom å ha et ubevisst og likegyldig forhold til sin formue. Og det er det jeg har påpekt med TM sitt engasjement i BGBIO. Jeg velger å tro at TM har gode grunner til å være såpass eksponert i BGBIO som han er.

Ellers er det hyggelig å høre at du er fornøyd med din egen situasjon. Nyt det. God natt! ;-))
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
focuss
30.07.2020 kl 23:28 4214

LM
Jeg skjønner at TM er din veiviser i biotec. Lykke til. Glad jeg ikke er der.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Zaih
30.07.2020 kl 23:13 4211

Og om dette skulle gå feile veien hva skulle det bry deg da vi som har troen taper noen kroner er dette ditt problem.
Du bruker hele døgnet på dette selskapet uten å være inne for et liv du må ha.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Obxserver
30.07.2020 kl 22:07 4294

Da skulle du vel kjøpt på 24-25-26? Det "sterke" gulvet ifølge dine analytiske antagelser?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
rischioso
30.07.2020 kl 22:03 4305

Det er jo kun et kursmål - jeg forholder meg til det markedet faktisk priset selskapet til basert på kreftpipeline før meldingen om accord kom for bare kort tid siden som var nærmere halvparten av hva MCap er i dag ...
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
30.07.2020 kl 20:34 4370

Vel, vel, noen er tydeligvis av den oppfatning at man blir milliardær ved å ta lett på en milliard. Du snakker meg om. Det at Trond Mohn er generøs og gir store gaver til samfunnsnyttige formål, er ikke, jeg gjentar, ikke ensbetydende med at mannen er en sløser og en som ikke tenker gjennom hva han gjør med son formue.

Det er jo nettopp det faktum at Trond Mohn er særdeles nøye med hvordan han investerer sin formue som gjør at han stadig generere et økende overskudd som gir han mulighetene til å gi samfunnsnyttige gaver.

Når Trond Mohn går tungt inn i BGBIO så gjør han ikke det av tilfeldigheter, men fordi han her ser en glimrende mulighet til å gjøre en krone om til flere kroner. Ja, Trond MOhn er raus, men gå ikke i den fellen og tro at han ikke vet hva penger er verdt og at han sløser.

At Rischioso gjør sitt ytterste for å sverte BGBIO, overrasker neppe noen som kjenner den karen. Og når han er i det lunet, så går han heller ikke av veien for å vri og vende på sannheten for å tilpasse den til det budskap han forsøker å gi. Rischioso er sikkert en hyggelig person privat, men når det kommer til å uttale seg om selskaper, så er han ekstremt svart/hvit, alt avhengig om han er investert eller ikke i et selskap. Han er en av dem som er sterk i troen på at hans innlegg kan påvirke aksjekursen. Det gjør de nok ikke. Men jeg vil ikke utelukke at han kan påvirke enkelte investorer,, spesielt dem som ikke har fulgt ham en tid.

Men når han hevder at investeringen til Trond Mohn ikke betyr noe for Mohn, da gjør han en grov feilvurdering. Enkelt og greit.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
verdensmester
30.07.2020 kl 19:54 4437

Sector, det er så bra sagt. Risico nå må du skjerpe deg tror du virkelig TM synes det er greit å kaste bort nærmere 1 milliard. Det er noe av dummeste jeg har lest.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.07.2020 kl 19:47 4444

Ps ser ellers at du prøver å overbevise deg selv om at når TM sin eksponering i selskapet nå nærmer seg 700 millioner, så er dette liksom ikke så mye penger for han....

Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.07.2020 kl 19:43 4454

Richioso, hvordan forklarer du da DnB's kursmål som kom for ca. 10 dager siden på 68 kr, og 55 kr. for kreftpipelinen alene, dette altså uten Covid-19/ACCORD?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
King
30.07.2020 kl 19:36 4459

Alle er heldigvis ikke så trege her på forumet at de tror kursen skal ned uansett hvilke nyheter som kommer. Det er mange små indikatorer på at aksjen skal bevege seg jevnt og trutt oppover, kanskje med noe byks etterhvert. En vill gjetning kanskje, men jeg tipper Trond Mohn og forvalterne som representerer Meteva vet mere om hva de holder på med enn visse skribenter her inne.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
rischioso
30.07.2020 kl 19:25 4481

Vel,

for å sette ting i perspektiv - TM er ikke mer disponert i dette caset enn knappe 10% av hele sin formue - mao, har du 100k/nok og er all inn så er du exponert 90% høyere enn Mohn ...

Så om caset går til helv eller kursen halverer seg så betyr det svært lite for Mohn - han gav bort det samme beløpet i fjor som han har investert i dette caset så jeg ville ikke ha lagt for mye vekt på akkurat det. TM har gjort mange gode investeringer, men også dårlige så det er ingen garanti for at dette blir en suksess og av samme grunn er han også kun disponert 10 % nettopp pga den høye risken da dette selskapet har ingen inntekter i bunn og er helt avhengig av at et eller annet lykkes for hvis ikke så er det game over i motsetning til flere andre fama selskaper på OSE som faktisk har inntekt - noe å tenke på ....

Når det kommer til hvorfor selskapet flagger at de planlegger en egen uttesting?

Hva tror du hadde skjedd med kursen om de meldte at vi ikke kommer videre til fra Accord til Recovery og at Covid biten blir lagt på hylla?

Kursen hadde rast ned og tilbake i intervallet 15-20nok hvor kursen lå før invitasjonen til accordstudien kom ....

Hva er da mer naturlig at de sier at de fortsetter på egenhånd nettopp for å prøve og unngå kursraset - uansett så vil ting ta tid hvor håpet fortsatt ligger der noe som vil holde kursen langt høyere i motsetning til at man var ærlige og sa at det gikk ikke som forventet og vi stopper her og konsentrerer oss om kreftpipeline ...

For når det kommer til UK og accordstudien så har det gått politikk i dette. Det er skrevet ut blankosjekker nettopp fordi man konkurrerer med resten av verden om å finne frem til noe som virker helt eller delvis. Mao, hadde de trodd at det var en mulighet med Bemcentinib så hadde de aldri avsluttet rekrutteringen ....

En annen ting som kan være greit å ha i minnet er at BGBio ikke nevnte Covid-19 med ett eneste ord før de ble invitert til accordstudien - mao, fokuset var kun på kreft selv om pandemien hadde blomstret opp verden rundt. Når de så ble invitert og meldte dette i markedet så understreket de at dette ikke ville ta fokuset vekk i fra kreftpipeline da studien ble 100% finansiert og utført av andre ...

Nå er det jo ikke slik - nå skal de kjøre hele studien selv i tillegg til at de skal finansiere den noe som krever både bred oppfølging og ikke minst så vil det gjøre et stort innhugg i cashkassa - altså alt det de understreket de ikke skulle gjøre når de meldte om accorsstudien må de nå gjøre allikevel - Mao - alt dette til sammen forteller at dette er grep som de har sett seg nødt til å ta - ikke bare for å pleie kursen, men også for å rettferdiggjøre at ledelsen dumpet i emisjonen ....

Så med det i minnet så bør man ikke bli overrasket om og når den nylige planlagte egenkomponerte og egenfinansierte uttestingen etter hvert renner ut i sanden - den oxo ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
30.07.2020 kl 19:19 4488

Igjen dummer du deg fullstendig ut. Du stiller spørsmål og svarer deg selv, for så å la deg selv trekke konklusjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.07.2020 kl 19:18 4490

Bare skyter inn fra siden her; «Milliardær Trond Mohn er blant kjent ved å gi store summer av formuen til veldedige formål som helsetjenester og medisinsk forskning, idrett og miljøvern.»
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
30.07.2020 kl 19:05 4541

Nok et tøvete innlegg. Støttekjøp!? I går ble det omsatt 4,3 mill aksjer hvorav TM stod for 200k. I dag ble det omsatt 1,7 mill aksjer hvorav TM stod for 100k. Forsøk å være en smule seriøs. Ingen som tar dette sprøytet ditt på alvor. TM handler aksjer ja, men så blir de jo nærmest gitt bort. Mannen er ikke dum. Han er mangemilliardær.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
30.07.2020 kl 19:02 4557

Nå rører du fælt rischioso. BgBio skal ikke gjennomføre en egen studie. Hvor har du det fra? De skal derimot sponse en ny studie. Nå må du slutte med å vende og vri på alt mulig. Greit nok du kan tro på hva du vil, men det er ikke ensbetydende med å skrive om børsmeldinger som du selv finner det for godt.

Det er ingen som tar dine utallige innspill om sverting og konspirasjonsteorier på alvor. Ta deg en lang ferie og kom deg ut i solen. D-vitaminer vil gjøre deg godt! ;-))
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
rischioso
30.07.2020 kl 18:59 4574

RE - Håper ikke noen lar seg lure.

* Mange som lot seg lure av at Mohn akkumulerte på 38 og vi så hvordan det gikk...

Hvor hadde kursen vært om det ikke var for støttekjøpa til Mohn - en eller annen plass på 20 tallet hvor den egentlig burde ha vært da det var der kursen var i det invitasjonen til accordstudien kom.

Men dette vil balansere seg ut etter hvert - ørkenvandring frem til slutten av året og ingen resultater av betydning (om noen) fra den planlagte selvfinansierte uttestingen (etter at de ikke kom videre i UK) før til neste år så at kursen veldig snart er tilbake en eller annen plass på 20 tallet er like sikkert som at etter sol så kommer regn ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
sjarmedes
30.07.2020 kl 17:24 4680

Slettet bruker skrev Og til kurs 32,8122.
Godt tegn. Må vel fylle på litt i morgen 👌
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.07.2020 kl 17:11 4729

Og til kurs 32,8122.
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
beetle
30.07.2020 kl 16:56 4779

Risch: Du skriver og graver frem mye bra, men hvorfor tror du Trond Mohn er så kraftig inne i Bgbio, og handlet nye 100K i dag (du vil sikkert si kurspleie) men TM har vel vist teft for å treffe aksjer med høyt potensiale ?
Og hvorfor skulle selskapet flagge videre testing utenfor de britiske øyer hvis det ikke var noe som helst positivt i testene som er gjort og blir gjort på øya vest for oss, krampetrekninger og kurspleie det også ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:02 Du må logge inn for å svare