Et forum for de som har kjøpt aksjer i Bergen Bio
Jeg investerte et betydelig beløp i BGBIO i juni, muligens litt sent. Jeg har fulgt med Trond Mohn, som jeg regner som en meget seriøs investor og blir alltid langsiktig. Selvfølgelig drømmer de fleste om å kjøpe vinnerloddet i Lotto når en kjøper en aksje. Og den som er tålmodig, vil nok få en meget god avkastning på litt lengre sikt. Det er så utrolig mange farmasi firma i hele verden som jobber på spreng for å utvikle den rette medisinen for Corvid-19.
Kursen har vært ganske stabil rundt 37,50 de siste dagene og det er nok naturlig. Så får vi se hva som venter i månedene fremover.
Legg inn ditt bidrag og la oss få en seriøs tråd om BGBIO....
Kursen har vært ganske stabil rundt 37,50 de siste dagene og det er nok naturlig. Så får vi se hva som venter i månedene fremover.
Legg inn ditt bidrag og la oss få en seriøs tråd om BGBIO....
Redigert 21.01.2021 kl 09:30
Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
28.07.2020 kl 18:54
4654
Joda, det KAN tolkes på en måte som ikke er utelukkende negativt, men det har hele tiden vært min kritikk av denne suppa, hvorfor ikke informere skikkelig???
Redigert 21.01.2021 kl 08:40
protagoras
28.07.2020 kl 18:52
4690
bare meg skrev Helt riktig Nanoq. Bra det er noen som er oppegående 😊
Nåja, blir svært overrasket om den ikke er på taperlista imorgen.
Kan bety ny inngang for min del - basert på kreft-caset alene.
Kan bety ny inngang for min del - basert på kreft-caset alene.
Nanoq
28.07.2020 kl 18:50
4700
bare meg skrev Helt riktig Nanoq. Bra det er noen som er oppegående 😊
Vi skal jo også være klar over at:...."Patients already recruited, including those dosed with bemcentinib, will continue on treatment as per the protocol."
Så det som allerede er igang i ACCORD i UK fortsetter jo etter planen, men uten nye pasienter der. Den eneste forskjellen her er altså at dette Covid-19 programmet fortsetter i et annet land med mange flere smittetilfeller. Og sannsynligvis i et mye høyere tempo.
Så det som allerede er igang i ACCORD i UK fortsetter jo etter planen, men uten nye pasienter der. Den eneste forskjellen her er altså at dette Covid-19 programmet fortsetter i et annet land med mange flere smittetilfeller. Og sannsynligvis i et mye høyere tempo.
Fjordgubben
28.07.2020 kl 18:49
4691
Som vanlig er "nyhetene" ullne og ikke akkurat presise på noen måte, altså NHS Southampton som har finansiert dette har sagt at det avsluttes, uten noen som helst informasjon om hva resultatet av Accord har vært, man sier ikke hvorfor det avsluttes, bare at det er slutt.
Har man ikke plikt til å informere mer enn dette?
Tipper markedet vil reagere som om hele studien var verdiløs og at medisinen ikke virket i det hele tatt, så ikke noe rart at kursen i morgen vil rase, 30 har vært nevnt, ikke umulig at den raser under 20...
Har man ikke plikt til å informere mer enn dette?
Tipper markedet vil reagere som om hele studien var verdiløs og at medisinen ikke virket i det hele tatt, så ikke noe rart at kursen i morgen vil rase, 30 har vært nevnt, ikke umulig at den raser under 20...
Potlaskatt
28.07.2020 kl 18:48
4706
Ras imorgen. Tror den faller under 30 imorgen. Mulig en kjøpsmulighet?? Men imorgen blir det desverre stygt.
bare meg
28.07.2020 kl 18:43
4737
Helt riktig Nanoq. Bra det er noen som er oppegående 😊
Nanoq
28.07.2020 kl 18:34
4827
Fra DnB-analysen for noen få dager siden:
..."Even if the value of the Covid-19 project was zero, the underlying value of the other pipeline
projects in AML, NSCLC and melanoma would still be valued at cNOK55 per share.
Recommendation (prev.) BUY (NO REC)
Share price (NOK) 38.0
Target price (previous) (NOK) 68.0 (N/A)"
https://www.dnb.no/seg-fundamental/fundamentalweb/getreport.aspx?file=CMP4_159770.pdf&pwd=8ZJEwOOaMlnOaRCPaaDG4Ktj5Iw%3d
PS.: Denne Covid-19-studien fortsetter åpenbart i et annet land (India?). Dette bør ikke bety noe "kursras", utsiktene til flere pasienter og dermed hurtigere resultater er ikke negativt.
..."Even if the value of the Covid-19 project was zero, the underlying value of the other pipeline
projects in AML, NSCLC and melanoma would still be valued at cNOK55 per share.
Recommendation (prev.) BUY (NO REC)
Share price (NOK) 38.0
Target price (previous) (NOK) 68.0 (N/A)"
https://www.dnb.no/seg-fundamental/fundamentalweb/getreport.aspx?file=CMP4_159770.pdf&pwd=8ZJEwOOaMlnOaRCPaaDG4Ktj5Iw%3d
PS.: Denne Covid-19-studien fortsetter åpenbart i et annet land (India?). Dette bør ikke bety noe "kursras", utsiktene til flere pasienter og dermed hurtigere resultater er ikke negativt.
JanOrge
28.07.2020 kl 18:34
4832
Kursen gikk fra 15 til 35 dagen de annonserte Accorddeltakelse. Ikke så rart om de dupper i morgen da, vel?
verdensmester
28.07.2020 kl 18:33
4828
Nytt bedre studie med mange smittede
Enig, solgte meg ut for lenge siden mistet helt troen på denne. Men er nok noen som synest dette er veldig positivt.
bare meg
28.07.2020 kl 18:29
4862
Her var det mye rakett forskere. Gi meg grunnen at akkurat imorgen skal den ned ? mulig at den skal ned en periode men hvorfor imorgen ?
Nordalinho
28.07.2020 kl 18:10
5030
verdensmester skrev Hvorfor skal den rase på dette
Fordi den er priset inn under dette (blant annet) skal ned til minst 30 i morgen.
verdensmester
28.07.2020 kl 18:09
5045
Hvorfor skal den rase på dette
Herman*
28.07.2020 kl 18:06
5072
Glad jeg solgte meg ut av denne (i irritasjon). Selv om kursen raser i morgen, tror jeg kreftstudiene alene på sikt vil forsvare dagens prising.
Nanoq
28.07.2020 kl 18:01
5127
Slettet brukerskrev Kan vel være snakk om Brasil, USA etc.
Det kan også være India hvor BGBIO har en Bemcentinib produksjons-partner. Og hvor det er registrert mer enn 34.000 smittetilfeller det siste døgnet.
Yngling ØH
28.07.2020 kl 17:43
5246
Jeg håper kommende melding også informerer om eventuell akselerasjon og progresjon i den kommende studien.
Yngling ØH
28.07.2020 kl 17:42
5235
ACCORD studien stenges ned i sin helhet. Pasienter som allerede har fått bemcentinib fortsetter behandlingen.
BGBIO skal sponse en egen studie i et land med mange covid-19 pasienter og vil oppdatere markedet snarlig.
Selskapet er fortsatt positiv til at bemcentinib virker mot covid-19.
Dette må jo tyde på at bemcentinib har vist god effekt så langt på de pasientene som er dosert. Ellers ville det ikke være forsvarlig å sponse en egen studie på dette.
BGBIO skal sponse en egen studie i et land med mange covid-19 pasienter og vil oppdatere markedet snarlig.
Selskapet er fortsatt positiv til at bemcentinib virker mot covid-19.
Dette må jo tyde på at bemcentinib har vist god effekt så langt på de pasientene som er dosert. Ellers ville det ikke være forsvarlig å sponse en egen studie på dette.
Yngling ØH
28.07.2020 kl 17:38
5254
UPDATE ON BEMCENTINIB'S INVOLVEMENT IN POTENTIAL TREATMENT OF COVID-19 PANDEMIC
· Bergenbio in late stage set-up phase to sponsor and conduct a clinical study using bemcentinib in a country of high COVID-19 incidence Bergen, Norway, 28[th] July 2020 - BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for unmet medical need, notes the UK Research and Innovation's (UKRI) decision to cease the grant funding to the University Hospital Southampton NHS Trust for the COVID-19 ACCORD clinical study in which BerGenBio's bemcentinib was the lead drug candidate to be tested. Subsequently the University Hospital Southampton NHS Trust, who is the study sponsor, has notified all sites in the ACCORD study to cease recruitment of new patients into the trial. Patients already recruited, including those dosed with bemcentinib, will continue on treatment as per the protocol. Bergenbio also confirms it is in late stage set-up phase to sponsor and conduct a similar study to ACCORD in a country of high COVID-19 incidence and expects to be in a position to update the market in the near future. Richard Godfrey, Chief Executive Officer of BerGenBio, commented: "Bemcentinib still holds great potential for the treatment of COVID-19, hence its selection by the UK Government for its urgent inclusion as the first drug to be dosed in the ACCORD study. In recent weeks the incidence of COVID-19 in the UK has drastically reduced and as a result the ACCORD programme hasn't moved forward as swiftly as we expected. We are faced with the reality of the pandemic and need to adapt quickly in order to move forward in the interests of patients. "We look forward to sponsoring an oversees study and are pleased that we are well positioned to do this important and rapid testing." The ACcelerating COVID-19 Research & Development platform (ACCORD) study was being funded by the Department of Health and Social Care (DHSC) and UK Research and Innovation (UKRI) to rapidly test potential drugs through early stage clinical trials and feed them into the UK's large-scale COVID-19 studies such as the RECOVERY trial (https://www.nihr.ac.uk/urgent-public-health-research-studies -for-covid-19/randomised-evaluation-of-covid-19-therapy-recovery/24513), currently the world's largest randomised controlled clinical trial for COVID-19 treatment.
· Bergenbio in late stage set-up phase to sponsor and conduct a clinical study using bemcentinib in a country of high COVID-19 incidence Bergen, Norway, 28[th] July 2020 - BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for unmet medical need, notes the UK Research and Innovation's (UKRI) decision to cease the grant funding to the University Hospital Southampton NHS Trust for the COVID-19 ACCORD clinical study in which BerGenBio's bemcentinib was the lead drug candidate to be tested. Subsequently the University Hospital Southampton NHS Trust, who is the study sponsor, has notified all sites in the ACCORD study to cease recruitment of new patients into the trial. Patients already recruited, including those dosed with bemcentinib, will continue on treatment as per the protocol. Bergenbio also confirms it is in late stage set-up phase to sponsor and conduct a similar study to ACCORD in a country of high COVID-19 incidence and expects to be in a position to update the market in the near future. Richard Godfrey, Chief Executive Officer of BerGenBio, commented: "Bemcentinib still holds great potential for the treatment of COVID-19, hence its selection by the UK Government for its urgent inclusion as the first drug to be dosed in the ACCORD study. In recent weeks the incidence of COVID-19 in the UK has drastically reduced and as a result the ACCORD programme hasn't moved forward as swiftly as we expected. We are faced with the reality of the pandemic and need to adapt quickly in order to move forward in the interests of patients. "We look forward to sponsoring an oversees study and are pleased that we are well positioned to do this important and rapid testing." The ACcelerating COVID-19 Research & Development platform (ACCORD) study was being funded by the Department of Health and Social Care (DHSC) and UK Research and Innovation (UKRI) to rapidly test potential drugs through early stage clinical trials and feed them into the UK's large-scale COVID-19 studies such as the RECOVERY trial (https://www.nihr.ac.uk/urgent-public-health-research-studies -for-covid-19/randomised-evaluation-of-covid-19-therapy-recovery/24513), currently the world's largest randomised controlled clinical trial for COVID-19 treatment.
Ærligtalt
28.07.2020 kl 17:03
5321
1 prosent av porteføljen ja... Forventer du å bli tatt seriøst?
Sist uke kom vurdering av selskapet fra DNB med tilhørende kursmål- men du har vel ikke lest den siden du har 99 prosent av portisen i andre papirer?
Sist uke kom vurdering av selskapet fra DNB med tilhørende kursmål- men du har vel ikke lest den siden du har 99 prosent av portisen i andre papirer?
bj111
28.07.2020 kl 16:54
5355
Nei men verdien MCAP er svært høy i forhold til hvor selskapet er nå og det er det grunn til å sette et stort spørsmålstegn ved. Begrunn verdien med forventede inntekter og sannsynlighet for at de kommer dit.
bj111
28.07.2020 kl 16:49
5305
Ærligtalt skrev -tosk
Må jo være lov å undre seg over den høye MCAP uten at du blir grinete. Den er som Rich påpeker i sitt innlegg svært høy og da trengs det svært gode grunner for at den skal blåse seg videre opp. Jeg ser grunnene men ser og at det er lite sannsynlig at det inntreffer. Grunnen til det er at de fleste forsøk med nye medikamenter misslykkes. Det er dessverre sannheten men den har vel de som sitter i aksjen kalkulert inn. Kan gå som et krydder med maks 1% av porteføljen om man av en eller annen grunn har klokketro på at de lykkes med den fasen de er i,
bare meg
28.07.2020 kl 16:42
5322
følger ikke med på oppdateringer tydeligvis ser bare negativt på alt som blir oppdatert. Håpløst
rischioso
28.07.2020 kl 16:27
5382
Har tenkt den samme tanken. Dette selskapet har nest høyest MCap på listen over alle farma selskaper på OSE hvor de ikke har ei krone i inntekt. De er godt plassert mellom 2 stykker som har inntekter MEDI (1) og AZT (3) hvor også MCap kan forsvares.
Dette skjedde etter accordstudie invitasjonen hvor risken er skyhøy for at de vil falle tilbake igjen mellom COV og NANO om de ikke leverer i accordstudien som forventet hvor oddsen er langt større for at de feiler enn motsatt.
For å sette galskapen i perspektiv så har de en MCap som er over 80% høyere enn feks PHO som har inntekter - dette vil før eller siden balansere seg ut og spesielt nå som man kjenner til at det er ørkenvandring i dette caset ut året ...
https://www.oslobors.no/ob_eng/markedsaktivitet/#/list/shares/quotelist/ose/35/all/false
Dette skjedde etter accordstudie invitasjonen hvor risken er skyhøy for at de vil falle tilbake igjen mellom COV og NANO om de ikke leverer i accordstudien som forventet hvor oddsen er langt større for at de feiler enn motsatt.
For å sette galskapen i perspektiv så har de en MCap som er over 80% høyere enn feks PHO som har inntekter - dette vil før eller siden balansere seg ut og spesielt nå som man kjenner til at det er ørkenvandring i dette caset ut året ...
https://www.oslobors.no/ob_eng/markedsaktivitet/#/list/shares/quotelist/ose/35/all/false
bj111
28.07.2020 kl 15:28
5525
Kursødeleggende melding kan og være nært forestående for det er ikke stor sannsynlighet for at de lykkes når alt kommer til alt. Undres over at verdien på dette selskapet er så høy når det er mange år til det kan forventes noen inntekter noe som er usikkert om noen gang kommer til å skje. Er vel det dyreste selskapet på OSE om man ser på sannsynligheten for selvbærende inntekt .
Ærligtalt
28.07.2020 kl 15:01
5613
Kursdrivende melding kan ikke være annet enn nært forestående
...Og jeg tør fremdeles ikke "sell on news"
...Og jeg tør fremdeles ikke "sell on news"
Nanoq
28.07.2020 kl 14:29
5689
Royalties på 20% av salgsinntektene er jo ganske vanlig innenfor pharma/biotech. Det danske biotech-selskapet Genmab (som jeg har vært aksjonær i gjennom mange år) mottar ca. 20% i royalties av partneren Johnson & Johnson/Janssen Biotech for markedsførings-/utviklings-rettighetene til deres kreftmedisin Daratumumab/Darzalex.
Denne avtalen ble inngått i 2012, og siden den gangen er aksjekursen i Genmab steget fra ca. 60 kr til nå ca. 2250 kr. (Noen måneder før denne avtalen ble kjent, så var aksjekursen nede omkring 40 kr., ca. det samme som BGBIO-kursen er i dag).
Denne Genmab-medisinen omsetter i dag for ca. 25 milliarder DKK, og gir altså Genmab et årlig provenu på ca. 5 milliarder DKK. For både Johnson&Johnson/Janssen og for Genmab har dette altså vært en kjempe stor suksess.
Det samme kan Bemcentinib bli for både BGBIO og for Rigel Pharma. Time will tell...
https://ir.genmab.com/static-files/8d1a2ee6-d481-4dfe-ab3e-2deb8e9d86bb
Denne avtalen ble inngått i 2012, og siden den gangen er aksjekursen i Genmab steget fra ca. 60 kr til nå ca. 2250 kr. (Noen måneder før denne avtalen ble kjent, så var aksjekursen nede omkring 40 kr., ca. det samme som BGBIO-kursen er i dag).
Denne Genmab-medisinen omsetter i dag for ca. 25 milliarder DKK, og gir altså Genmab et årlig provenu på ca. 5 milliarder DKK. For både Johnson&Johnson/Janssen og for Genmab har dette altså vært en kjempe stor suksess.
Det samme kan Bemcentinib bli for både BGBIO og for Rigel Pharma. Time will tell...
https://ir.genmab.com/static-files/8d1a2ee6-d481-4dfe-ab3e-2deb8e9d86bb
rischioso
28.07.2020 kl 12:11
5877
Ja, det er riktig ...
Noterer meg at innlegg som påviser ens egen uvitenhet om og rundt sin egen investering slettes førtløpende - og de er ikke få i dette caset ...
Noterer meg at innlegg som påviser ens egen uvitenhet om og rundt sin egen investering slettes førtløpende - og de er ikke få i dette caset ...
Nanoq
28.07.2020 kl 12:04
5882
PS.: Såvidt jeg husker, så skal Rigel Pharmaceuticals ifølge partneravtalen ha mellom 5% og 20% i royalties av salgsinntektene fra Bemcentinib, avhengig av hvor store disse inntektene blir. Hvis Bemcentinib (BGB324) blir en suksess, så er dette å regne som "peanuts" og alm. driftskostnader som jo kan fratrekkes i skatteregnskapet.
Nanoq
28.07.2020 kl 11:41
6137
BerGenBio
Resolution of Rigel arbitration reduces uncertainty
Lighthouse | 1 March 2019
The final decision by three Canadian Arbitrators clarifies the rights and obligations of the original Licensing Agreement with Rigel Pharmaceuticals.
Mye mer om dette her:
https://www.trinitydelta.org/research-notes/resolution-of-rigel-arbitration-reduces-uncertainty/
https://www.mfn.se/ob/a/bergenbio/bergenbio-asa-arbitration-with-rigel-pharmaceuticals-inc-resolved-c893c70a
Resolution of Rigel arbitration reduces uncertainty
Lighthouse | 1 March 2019
The final decision by three Canadian Arbitrators clarifies the rights and obligations of the original Licensing Agreement with Rigel Pharmaceuticals.
Mye mer om dette her:
https://www.trinitydelta.org/research-notes/resolution-of-rigel-arbitration-reduces-uncertainty/
https://www.mfn.se/ob/a/bergenbio/bergenbio-asa-arbitration-with-rigel-pharmaceuticals-inc-resolved-c893c70a
Fjordgubben
28.07.2020 kl 11:32
6216
Yngling ØH skrevInnlegget er slettet
Ettersom jeg har forstått så er ikke Bemcentinib utviklet av Bergenbio, men av Rigel Pharmaceuticals, og at Bergenbio har rettigheter/lisens til å utvikle medisinen?
rischioso
28.07.2020 kl 11:02
3327
Dagens ironiske coctail med en heller sjelden treffende twist .. :)))
Redigert 20.01.2021 kl 21:12
Londonmannen
28.07.2020 kl 10:23
3392
Fljo
He, he nei jeg har ikke behov for å ta Rischioso. Han må få mene det han vil for meg. Men når jeg ser antall innlegg den personen evner å produsere, så må han jo bruke ufattelig mye tid foran skjermen. Da kan det jo være greit å minne ham på at når det ikke kommer nyheter før henimot nyttår, så kan han med god samvittighet slippe taket i BGBIO noen uker og heller nyte sommeren. Ment i beste mening.
Hva angår dørvaktene til Vestlandske Indremisjonsselskap, så har jeg ingen erfaring med dem. Men det høres ut som du Fljo må ha hatt en del traumatiske opplevelser med dem. For meg har indremisjonen vært for fordømmende og for lite rause i sin tro. Jeg tror på en kjærlig og omsorgsfull Gud. Kanskje derfor jeg føler litt omsorg for den godeste Rischioso. ;-))
He, he nei jeg har ikke behov for å ta Rischioso. Han må få mene det han vil for meg. Men når jeg ser antall innlegg den personen evner å produsere, så må han jo bruke ufattelig mye tid foran skjermen. Da kan det jo være greit å minne ham på at når det ikke kommer nyheter før henimot nyttår, så kan han med god samvittighet slippe taket i BGBIO noen uker og heller nyte sommeren. Ment i beste mening.
Hva angår dørvaktene til Vestlandske Indremisjonsselskap, så har jeg ingen erfaring med dem. Men det høres ut som du Fljo må ha hatt en del traumatiske opplevelser med dem. For meg har indremisjonen vært for fordømmende og for lite rause i sin tro. Jeg tror på en kjærlig og omsorgsfull Gud. Kanskje derfor jeg føler litt omsorg for den godeste Rischioso. ;-))
Karybdis
28.07.2020 kl 10:22
3390
Siden alle mener at kursen i BgBio
kun går en vei (opp) så er det vel bare å slappe
av og vente på gevinsten??; dette er jo en tråd
for alle som mener kursen skal opp- kall det
gjerne bull-bgbio.
Axl-1 hemming er jo en type lurium som kan
brukes mot alt; kreft og pandemi og «i alle
mulige kombinasjoner med alle andre medisiner
her på denne planeten»; med andre ord en sikker
vinner; vi får håpe at ikke rettighetshaverne til
Bemcitinib stikker avsted med pengene; noe
blir sikkert igjen til BgBio. Så langt jeg er kjent
med det så prøver de vel å videreutvikle også
noe eget og ikke bare være forsøksstasjon
for klinisk eksperimentell utprøving; men det
kan sikkert noen her opplyse nærmere om.
OBS-har gjort handler i BgBio så har trolig «lov» til å kommentere og det gjelder jo å følge trender for
her kan det jo fort smelle og hvorfor ikke nettopp opp.......
kun går en vei (opp) så er det vel bare å slappe
av og vente på gevinsten??; dette er jo en tråd
for alle som mener kursen skal opp- kall det
gjerne bull-bgbio.
Axl-1 hemming er jo en type lurium som kan
brukes mot alt; kreft og pandemi og «i alle
mulige kombinasjoner med alle andre medisiner
her på denne planeten»; med andre ord en sikker
vinner; vi får håpe at ikke rettighetshaverne til
Bemcitinib stikker avsted med pengene; noe
blir sikkert igjen til BgBio. Så langt jeg er kjent
med det så prøver de vel å videreutvikle også
noe eget og ikke bare være forsøksstasjon
for klinisk eksperimentell utprøving; men det
kan sikkert noen her opplyse nærmere om.
OBS-har gjort handler i BgBio så har trolig «lov» til å kommentere og det gjelder jo å følge trender for
her kan det jo fort smelle og hvorfor ikke nettopp opp.......
Andersiverden
28.07.2020 kl 10:04
3436
Tenkte kanskje at det var andre som hadde fått hele innslaget med seg. Uansett; kvikkheter fra deg tar seg som et kompliment.
rischioso
28.07.2020 kl 09:36
3507
Ut i solen? Det ville ha vært som en uværstur på Sotra ...;)
Fljo
28.07.2020 kl 09:21
3561
Ta ham Londonmannen! Hardt!!
Ikke la dette bli et diskusjonsforum slik Hegnar ønsker, fortsett å bruke dørvaktene i vestlandske indremisjonsselaper som din rollemodell slik at kun de med den rette tro slipper inn.
Ikke la dette bli et diskusjonsforum slik Hegnar ønsker, fortsett å bruke dørvaktene i vestlandske indremisjonsselaper som din rollemodell slik at kun de med den rette tro slipper inn.
ctrlaltdel
28.07.2020 kl 08:33
3704
Denne:
BERGENBIO ANNOUNCES FIRST PATIENT DOSED IN RECURRENT GLIOBLASTOMA INVESTIGATOR SPONSORED PHASE I/II STUDY ASSESSING SELECTIVE AXL INHIBITOR BEMCENTINIB
var ikke annonsert.
Flere slike i tillegg til accord resultatene kommer.
BERGENBIO ANNOUNCES FIRST PATIENT DOSED IN RECURRENT GLIOBLASTOMA INVESTIGATOR SPONSORED PHASE I/II STUDY ASSESSING SELECTIVE AXL INHIBITOR BEMCENTINIB
var ikke annonsert.
Flere slike i tillegg til accord resultatene kommer.
Londonmannen
28.07.2020 kl 06:55
3851
Med den holdningen og de anbefalingene burde jo du selv ha anledning å ta deg litt ferie og ikke henge inne på BGBIO strengene 24 timer i døgnet. Kom deg ut i solen og nyt sommeren! Som du selv sier, det kommer ikke nyheter før om flere måneder. Tror du ikke på deg selv? Slutt å seigpine deg selv. BGBIO klarer seg utmerket godt selv og disse strengene blir ikke fattigere uten din tilstedeværelse. Tenk litt på deg selv! Slutt med denne voldsomme omsorgen for oss BGBIO aksjonærer. De aller fleste av oss er voksne og klara oss selv. Takk.
Yngling ØH
28.07.2020 kl 00:23
4020
.... fordi det kan komme nyheter når som helst i forhold til både kreftstudier og studier på andre virus, og fordi det vil komme mange flere nyheter deretter i rykk og napp. Jeg kan ikke se hvordan jeg skulle klart å time inngang på slike nyheter. Men jeg behøver ikke overtale deg rischioso. Jeg forstår også at det kan være et potensielt case å ha litt is i magen og håpe at man får en billigere inngang om nyheter fra ACCORD lar vente på seg, og at det ikke kan forventes nyhetsflom om nye studier i feriemåneden eller de første dagene etter at folk er tilbake på jobb. Mange forskningsstudier er jo også litt på hold- eller er forsinket på grunn av den vanskelige coronasituasjonen, som kan medføre litt nyhetstørke de kommende ukene.
rischioso
28.07.2020 kl 00:07
4067
Utfordringen ligger i tidslinjen for news - i følge selskapet selv gjennom de 2 siste presentasjonene (25.06 og 09.07) så fremkom det at det ikke finnes noen kjente news oppdateringer før på slutten av året så hvorfor skal man da bli sittende i heisen å vente på noe som er meldt å ikke komme når det eneste sikre er kurspress...? ...
Sjølpining kalles det ... ;)
Sjølpining kalles det ... ;)
Yngling ØH
28.07.2020 kl 00:01
4081
Jeg holder det for rimelig sannsynlig at kursen kan gjøre en dupp dersom oppdatering fra ACCORD drar ut i tid i forhold til forventningene hos en del aksjonærer. Hvor stor prosent sannsynlighet det er for at vi ser vesentlige forsinkelser er veldig vanskelig å mene noe annet om enn at man må synse. Å forsøke å sitte utenfor, for så å time en eventuell dupp kan blir fryktelig dyrt om det kommer positive nyheter i mellomtiden fra andre studier eller nye prosjekter som er underveis / blir startet opp. Da kan du fort ende opp med dyr inngang om du ikke har truffet veldig bra noen andre steder i mellomtiden. Må du ta tap i andre aksjer i mellomtiden, så kommer du virkelig bakpå.
BGBIO har allerede en imponerende pipeline med pågående kreftstudier, og har varslet i presentasjoner at de opplever enorm interesse fra selskap og universitet som ønsker å studiere bemcentinib alene og i kombinasjon med andre medisiner. Ledelsen har varslet at de venter mange oppdateringer omkring slike nyheter i mange år fremover.
Det er ingenting som tilsier at den etterspørselen er borte.
Jeg har klokketro på BGBIO som case. ACCORD er bare en av flere kommende triggere, men som selvfølgelig kan bli en veldig stor trigger om det slår til.
BGBIO har allerede en imponerende pipeline med pågående kreftstudier, og har varslet i presentasjoner at de opplever enorm interesse fra selskap og universitet som ønsker å studiere bemcentinib alene og i kombinasjon med andre medisiner. Ledelsen har varslet at de venter mange oppdateringer omkring slike nyheter i mange år fremover.
Det er ingenting som tilsier at den etterspørselen er borte.
Jeg har klokketro på BGBIO som case. ACCORD er bare en av flere kommende triggere, men som selvfølgelig kan bli en veldig stor trigger om det slår til.
rischioso
27.07.2020 kl 23:56
4099
I morgen er det meldt noe regn hvor jeg befinner meg og det så jeg på værmeldingen hvor det heller ikke meldes breaking news ... :)
Andersiverden
27.07.2020 kl 23:28
4145
Ærligtalt skrev ... Den må du nesten utdype
Fikk bare med meg de siste sekunder av innslaget.....kreftbehandling på Haukeland som var effektiv....firmanavn ikke nevnt...bare forskere ....
Yngling ØH
27.07.2020 kl 23:24
4161
rischioso skrev Ja, og det er fortsatt lenge til slutten av året ...
Ja. Det er ganske betydelig risiko for forsinkelser i ACCORD studien. Dette er dog ikke BerGenBio sin skyld, om det skjer.
Selv om det blir forsinkelser, så utelukker det ikke fremtidig omsetning av bemcebtinib mot coronavirus eller andre virus.
Det er lite sannsynlig at en vinner-medisin stikker av med all omsetning for behandling av coronavirus.
Selv om det blir forsinkelser, så utelukker det ikke fremtidig omsetning av bemcebtinib mot coronavirus eller andre virus.
Det er lite sannsynlig at en vinner-medisin stikker av med all omsetning for behandling av coronavirus.
rischioso
27.07.2020 kl 23:20
4181
RE - Fungerer vann på flammer? JA
* Vel, både ja og nei - nei om det er feks bensin eller frityrolje som brenner så er ikke vann og anbefale da den trigger brannen ....
RE - Hemmer Bemcentinib virus å spre seg? JA
* Vel, det vet man jo ikke og av samme grunn skulle Bemcentinib testes ut alene, men pga store utfordringer når det kommer til rekruttering så vet man ennå ikke det. I mellomtiden så er det en mulighet for at Bemcentinib skal testes ut sammen med 1 eller 2 andre antiviraler - kun muligens for det er avhengig av at det finnes pasienter som kvalifiserer for de fastsatte kriteriene noe som har vist seg å være en utfordring ...
Mao, man vet ennå ikke - om og når - tja, si det - selskapets siste estimat er slutten av ået, men hvorvidt man skal vektlegge den estimeringen mer enn juni og juli estimeringen som ikke slo til får den enkelte selv avgjøre.
Caset går nå inn i en ørkenvandring med tilhørende kurspress hvor risken er økende for at de som gikk inn i emisjonen med lovnader om juni resultater kaster kortene for den potensielle fallhøyden er fortsatt betydelig hvor kursen doblet seg på resultat lovnaden i juni som ikke ble innfridd - ikke den heller ....
* Vel, både ja og nei - nei om det er feks bensin eller frityrolje som brenner så er ikke vann og anbefale da den trigger brannen ....
RE - Hemmer Bemcentinib virus å spre seg? JA
* Vel, det vet man jo ikke og av samme grunn skulle Bemcentinib testes ut alene, men pga store utfordringer når det kommer til rekruttering så vet man ennå ikke det. I mellomtiden så er det en mulighet for at Bemcentinib skal testes ut sammen med 1 eller 2 andre antiviraler - kun muligens for det er avhengig av at det finnes pasienter som kvalifiserer for de fastsatte kriteriene noe som har vist seg å være en utfordring ...
Mao, man vet ennå ikke - om og når - tja, si det - selskapets siste estimat er slutten av ået, men hvorvidt man skal vektlegge den estimeringen mer enn juni og juli estimeringen som ikke slo til får den enkelte selv avgjøre.
Caset går nå inn i en ørkenvandring med tilhørende kurspress hvor risken er økende for at de som gikk inn i emisjonen med lovnader om juni resultater kaster kortene for den potensielle fallhøyden er fortsatt betydelig hvor kursen doblet seg på resultat lovnaden i juni som ikke ble innfridd - ikke den heller ....
Ærligtalt
27.07.2020 kl 23:19
4181
Andersiverden skrev Kreftbehandling på Haukeland på kveldsnytt nå. Hva var det?!
...
Den må du nesten utdype
Den må du nesten utdype