Klarer DD å bestå testen?

Bliss
LIFE 19.07.2020 kl 22:30 368867

Den første antigen testen for SARS–CoV–2 fikk FDAs offisielle godkjenning allerede 9 mai og senere har det kommet en rekke slike tester på markedet. DD søker for tiden om å få godkjent sin unike antigen test både i USA og i Tyskland/EU. Disse antigen testene har alle den fordelen å gi et prøvesvar i løpet av meget kort tid, DD angir så lite som 5 minutter, mens det tar fra ett til flere døgn å få svar på disse PCR (polymerasekjedereaksjon) og antistoff testene som for det meste brukes i dag. Svakheten til antigen testene har vært deres høye unøyaktighet. De har krevd en rimelig høy konsentrasjon av viruset i pasientens sekreter før de prefabrikerte antistoffene som tilsettes via testprosedyren klarer å identifisere proteinstrukturene til corona viruset. Den mye brukte antigen testen til Quidel Corporation har f eks hele 20% falske negativer, dva at hele 20 prosent av de som er smittet av covid-19 får et resultat som sier de ikke er smittet. Skummelt! Allikvel er disse testene godkjent til bruk. Det store spørsmålet i vår sammenheng er dette: Er antigen testen til DD presis nok til å forsvare en godkjenning? Den bør i så fall ha en treffsikkerhet på godt over 95% dersom den skal få godkjenning pr idag. DD sier selv deres test har "a very high accuracy", men jeg har ikke lest et eneste sted om hvor nøyaktig. Jeg har stor tro på at det vel ansette tyske bioteknologi selskapet Digital Diagnostics, som benytter seg av den banebrytende nanoteknologien til Lifecare, som også eier 25% av DD, har en tilfredsstillende treffsikkerhet. I tillegg til de enorme fordelene med å gi et raskt prøvesvar der testpersonen befinner seg, har DD testen også det fortrinn å være behagelig å gjennomføre via en enkelt spyttprøve, og til tross for å koste ca 600 kr så er dette relativt billig i forhold til PCR og antistoff testene som inkluderer et meget dyrt analysearbeid i ettertid. Av disse grunner håper og tror jeg DD testen får både EU og FDA godkjenning og at den vil hevde seg svært godt i konkurransen med de andre covid-19 testene på markedet. I så fall blir det herlig å være Lifecare aksjonær i tiden framover.
Hva tror dere?

Redigert 21.01.2021 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
flingaas
31.07.2020 kl 16:03 7852

Aksjemarkedet belønner de tålmodige. Jeg ser ingen grunn til skepsis eller panikk. Styret i LC er positivt, DD har sagt de forventer salg i september om alt går som planlagt - da gjelder det bare å bli sittende.

Pharma tar normalt flere år. Her har vi en case hvor det kanskje er snakk om 4-6 uker fdd. Potensialet er enormt. Selvfølgelig kan det ende i skuffelse - det kan alltid det - men jeg synes utsiktene ser gode ut.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Sydney
31.07.2020 kl 16:11 7948

Rett å slett bare en slags ekspert som uttaler seg på generelt grunnlag og har sett på produktet. Det er vanlig at journalister uttaler seg som dette.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.07.2020 kl 17:09 7790

Det er rimelig å forvente 100% nøyaktighet på positive tester. Men falske negativer har ingen snakket om.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.07.2020 kl 17:17 7743

Som jeg skrivit før så kommer melding når den kommer. Ser ikke helt hvorfor man diskuterer dette dag inn og dag ut.. dette begynner ligne xtrainvestor der papegøyene babler samme shit hver eneste dag. Fordelen med dette forum er at man får ytre seg. Skriver man for mye på xtrainvestor så slenger moderatorene med leppene å tror de er høye herrer.(noe de tror) Er man da ikke enig med disse eller sier imot så blir man slettet.

Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Møre75
31.07.2020 kl 18:21 7603

No kom der nettopp en tweet fra digid
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
31.07.2020 kl 18:54 7542

Og der står?
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
flingaas
31.07.2020 kl 19:03 7515

En lenke til artikkelen vi allerede er kjent med. Mr. Devic ser ut til å være fornøyd.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Pojohansson
31.07.2020 kl 19:18 7458

DD har svart på noen kommentarer på deres LinkedIn side.

Ett om att testet tar tid
«We fully agree and are pushing as hard as we can»

Sen ett spørsmål om når testet kan kjøpes og prisnivået:

« Så snart godkjenningene er gjort i USA og DE, vil vi kunne kommunisere mer om dette. #teamdigid «

Dette er oficiellt kommunikation fra Digid. Det er spørsmål om byråkrati, testen kommer bli godkjent annars går man ikke ut så. det er ett tidsspørsmål dette.

Tenk også på att det handlar om hur bra testet med tanke på sensitivitet. Testet kommer selge veldig bra på normal sensitivitet. Men om det viser seg att testen har 95% sikkerhet eller högre. Ja då er dette game changer som världen venter på. I Salg som genererer inntekter fra September.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Hardly
31.07.2020 kl 19:24 7483

Hmmm. Svarer " så snart godkjenningene er gjort"
Ikke "om godkjenningene blir gjort"
Hvordan skal man tolke denne ordlyden?
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Pojohansson
31.07.2020 kl 19:44 7432

Ja tenker du ikke skal tolke de for mye, teksten va på tysk; kanske noen som er bra på tysk kan tolke undertone ;)

Sobald die Zulassungen in USA und DE erfolgt sind werden wir dazu mehr kommunizieren können. #teamdigid
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Pojohansson
31.07.2020 kl 19:56 7398

I dessa tider kan de også vara på sin plass att ta fram kommentaren fra Digid COO Dr Franck Flacke (som også varit med Lifecare lenge for utveckling av Sencell)
Dette blev skrevet i samband med de føregående artikler c:a 1 månad sen.

« Happy to be part of this incredible team developing a POC SARS-CoV-2 virus test that delivers the result within minutes, delivers the results into the cloud and has the potential to change the face of the pandemic »

Så konklusjonen er har man aksjer i noe der COO och Med Dr. Med bakgrund fra LC og utvecklare av testet, utrycker sig på ett sådan nivå - så borde man iaf sitta tills dess godkjenning kommer ;)
«Potential to change the face of the pandemic» - och folk selger på 5,30 utan något handfast alls :‘(

Snart begynner de flesta å se att Corona er till får å stanne. De er ikke längre en ”hype”. Det kommer tilbake år etter är likt influensa. Svenskarna har redan insett Dette og derfor har de en annan taktik.
Vaccin blir nødvendig lik influensavaccin - och tester vardag (for å kynne diagotisere fra influensa). DD sitter på guldgruvan og vi kommer Alle sitte med var sitt hjemmekit i boligen, Liggandes mellom Jod tablettene og plaster, for testning når vi får influenssymtom.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Bearwizard
31.07.2020 kl 20:18 7360

Direkte oversatt blir dette: «så snart som godkjennelse fra USA og Tyskland følger kan vi kommunisere mer om dette»
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.07.2020 kl 22:08 7238

Det ligger jo helt klart en forventning til at covid testen blir godkjent, ganske høy også. En strategi for når godkjenning foreligger er også klar slik jeg forstår det, det ser egentlig ut som at DD er så trygge på dette produktet at de bare venter til de kan gå i gang for fullt og da kommer meldingene også. Inntil det så må man bare smøre seg med tålmodighet, dette er jo ikke noe nytt for de som har vært inne i biotek/farmasi selskap, tålmodighet er en undervurdert faktor.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Kingen
31.07.2020 kl 22:34 7153

Apropos tålmodighet, så sier vel Warren Buffet i et av sine kjente sitat, noe sånt som at: i aksjemarkedet blir verdiene overført fra de utålmodige til de tålmodige.
Så får vi se da om det blir tilfelle i Life. Virket jo som om det er mange utålmodige sjeler i denne aksjen, som pøser ut aksjer ved det minste antydning til forsinkelse.
Våkn opp, dette er farmasi og lykkejegere som vil ha stor gevinst over natten trenger vi ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2020 kl 11:15 6394

Hvor mye vil aksjen falle om de ikke får noen godkjenning? Kan vi det som hos BergenBio? 30%? Eller har selskapet flere ben å stå på? Nok til å holde kursen stabil?
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2020 kl 12:04 6412

Vil anbefale deg og kjøpe fond,da ungår du den store nedsiden .Fond går som regel sent opp og sent ned.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
focuss
02.08.2020 kl 12:04 6432

Amerikanske eksperter og journalister snakker hele tiden om hvor viktig det er med tester av type antigen. FDA kan da ikke unngå å få med seg samfunnsdebatten hvor det nå til og med har vært politisk høring om situasjonen. Folk med sans for konspirasjon teorier kan lett tenke at Trump hatet er så sterkt at FDA sleper bena etter seg fordi godkjennelse kan gavne Trump
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
OlavR
02.08.2020 kl 12:32 6358

Lifecare er jo i utgangspunktet utvikler av en nokså fiffig blodsukker sensor. Som i mine øyne vil være overlegen det du ser folk bruke av sensorer i dag, mtp størrelse og varighet. Er vel ikke noe vanskeligere enn å lese seg opp på hjemmesidene deres og gjøre deg opp en mening. De gikk på børs for ca ett år siden, før DD venture, og har vært oppe i 11ish kroner.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Bliss
02.08.2020 kl 12:46 6458

Jeg setter stor pris på all den informasjonen og de mange kommentarene som jevnlig blir uttrykt på denne tråden. Vi trenger å høre både kritiske innvendinger og de positive argumentene som vi så gjerne vil høre, for å få en best mulig forståelse av hvorvidt og i så fall når det er lurt å investere våre penger i LC (for det å tjene og ikke tape penger er jo det som er vårt primære anliggende). Vi er ikke blant de priviligerte på aksjemarkedet, vi er ikke blant de som som har tilgang til 'inside' informasjon, eller som kan manipulere markedet med roboter eller melerhusenes selskapsanalyser, alt vi har til rådighet er vår egen ressoneringsevne, og for min har jeg stor hjelp av å tenke sammen med de mange som har hodet på rett plass her på tråden.
Jeg har lyst til å gjøre et forsøk på noen oppsummeringer og noen implikasjoner av det vi så langt vet.
Det er naturligvis DDs plikt å sende en grundig og valid vitenskapelig undersøkelse av treffsikkerheten til sin covid-19 test som en sentral del av sin søknad for å få den godkjent. Dette er ikke noe godkjenningskomiteen skal gjøre, de skal bare vurdere om denne undersøkelsen viser høy nok treffsikkerhet og holder et tilfredsstillende vitenskapelig mål mht metodisk design.
Søknaden har dessverre ikke vært god nok og av den grunn har vi fått denne utsettelsen av både godkjenning og lansering. Det store spørsmålet er da: Hva skyldes utsettelsene? Eller sagt på en annen måte: Hva er feil med DDs vitenskapelige dokumentasjon av testens treffsikkerhet?
1. Har testens treffsikkerhet vært for lav? Det tror jeg vi kan utelukke, for i så fall ville DDs søknad om godkjennelse blitt avvist, det ville vært et 'closed case', noe det vitterlig ikke er, siden de skal teste flere forsøkspersoner som endel av sin fornyede søknad ....
2. Har DD hatt et for dårlig gjennomført design for å validere testens nøyaktighet? Det er åpenbart her problemet er å finne og det er kritikkverdig og unødvendig av et forskningsselskap som DD. Den treffsikkerheten DD har påvist med testen så langt er ganske sikkert høy og tilfredsstillende, men godkjenningskomiteen mener DDs undersøkelse av dette ikke har en fullgod gyldighet pga et for lite antall forsøkspersoner i undersøkelsen. Dette er jo kompatibelt med at DD nå tester flere forsøkspersoner. Det andre som er meget interessant er at DD må ta godkjenningen av sin fornyede søknad for gitt siden de er i full gang med å produsere nok tester til en markedslansering allerede i september. DD synes mao å ta det gitt at resultatet av å undersøke enda flere forsøkspersoner vil vise den samme høye treffsikkerheten som deres første undersøkelse.
Utfra den ovenfor nevnte argumentasjonen sitter jeg rolig og optimistisk på mine aksjer i LC ....
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Predator
02.08.2020 kl 13:55 6347

Som optimist spør jeg vel heller om hvor mye aksjen kan/vil stige i verdi over tid.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2020 kl 14:08 6310

Ingen kan gi deg svar på det. Du kan se hva du mener Life er verdt uten DD. Om regnestykket blir ca 4 ,så ok. Se så ,hva kan DD være verdt NÅR godkjenning er faktum. Hvor mye greier DD og levere av tester til markedet? Da har du en pekepinn på verdier på kort sikt. Selv spår EG Life i ca. 12+ ved godkjenning, tar da høyde for meget nøyaktig test.(Forstår det slik at lignende selskap som DD som også har søkt godkjenning er verdsatt til ca 4 miliard)
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Bliss
02.08.2020 kl 14:26 6329

Dersom DD mot formodning ikke skulle få sin test godkjent tror jeg vi får et langt styggere kortsiktig kursfall i LC enn det BGBIO fikk når Accord studien endte i fallit. Men dersom testen godkjennes og har en høy treffsikkerhet er jeg helt enig med de mange som tror vi får en kraftig kursstigning framover, først et hopp opp til i overkant på 10 kr på tyskland godkjenning, så en jevn stigning videre mot en sannsynlig positiv avklaring i USA og så enda videre på info om hvor høye markedsandeler testen tar verden over. Deretter vil kursen fortsette å stige ettersom LCs arbeid med diabetes prosjekter fortsetter og langsiktig er det jo her den store markedsverdien til LC ligger.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
focuss
02.08.2020 kl 14:27 6368

Bliss
Hvor har du dette fra?
"Søknaden har dessverre ikke vært god nok og av den grunn har vi fått denne utsettelsen av både godkjenning og lansering."
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2020 kl 14:57 6287

Takk for informasjon. Jeg må nok selge meg litt ned, for stor andel aksjer, kjøpte på litt for dyr kurs også. Ha en liten pott igjen som en kan tåle gå langt ned. Takk igjen 👍
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
OlavR
02.08.2020 kl 15:34 6196

Det handlet om få testsubjekter pga lav smitte, og ikke kvalitet på søknad. Så skjønner ikke hva Bliss fabler om
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Pojohansson
02.08.2020 kl 16:05 6251

Nu er dette endest spekulasjoner fra min side (men mine spekulasjoner er underbygget av fakta som jag linker till) og gjelder FDA godkjenningen.

Jag tror att urvalget og den statisike populasjonen har varit OK generellt for å dra en konklusjon om testen, men ikke ihht. FDA's (amerikanske myndighet) krav. Det er två styck "Antigen" test godkjennt og dette er fra Quidel og en annen stor amerikansk berift - som alltid jobber med FDA. Med det mener jag disse två som fått sine EUA's vet exakt vad de skall ha på plats, for å få de godkjent.
Slutsatsen underbygger jag med att FDA den 29 Juli kom ut med informasjon og en guide, vad som skall va med i ansøkning til FDA.
Link: Template for Manufacturers of Molecular and Antigen Diagnostic COVID-19 Tests for Non-Laboratory Use (July 29, 2020) https://www.fda.gov/media/140615/download
Notere også for "Non-Laboratory Use" vilket er eksakt ett likande test som DD har sendt in.

Ser vi vad som står i guiden, og som ett eksempel på tydlige krav og faktiskt veldig mye som skall med.
Patient Enrollment
• Study population should include individuals across all ages 2y-65+y
o <14 years of age (target ~20%)
o 14-24 years of age (target ~10-15%)
o 24-64 years of age (24-64y target ~30-35%)
o ≥65 years of age (target ~35%)
• Enrollment population should represent different socioeconomic and educational backgrounds
• Study should include symptomatic and asymptomatic individuals
• High risk individuals should not be excluded from the study
• You should exclude participants who regularly use home use diagnostic tests, such as glucose meters.
5. Study Size
All Comers Testing
• Patients should be enrolled in an “all comers” style, including both symptomatic and asymptomatic patients. Study testing should be continued until 30 positives are obtained. The overall study size should not be less than 150 individuals.
• You should aim to have at least 10 positives from asymptomatic individuals.

Mest sannsynlig, må DD komplettere med informasjon så de oppfyller minstekrav for EUA godkjenning. Dette tar tid givetvis. Her må man hålla på till man får 30 positive uansett...

Vi skall ogå komme ihåg att DD's test till forskjell mot de EUA godkjente hurtigtesten IKKE leter etter antibodies / antigen i en persons kropp. Uten man gjør de motsatte. Man har reden antibodies / antigener MOT Covid 19 og "fånger" viruset i kroppen på denne. Derfor kan man si att testen har en veldig høy sensitivitet. Man får då ett tydeligt JA eller NEJ - finnes de ikke virus i kroppen så fastnar de ikke på lagret med Antibodies.
Det er også derfor man kan si, att testresultaten er gyldige fra "DAG 1" og inkubasjonsfasen. Personen som testes er ikke behov av att de gått ex. 5 dager (som de andre antigen testen) for att kroppen skall ha begynt o produsere antibodies mot COVID 19 viruset - ettersom man reden har antibodies att teste mot :).
Det er dette som er det fantastiske med Cantisense og teknologien de har fra Lifecare (som tagit mange mange år att utveckla).
DD beskriver processen så här:
"The Digid Cantisense™ SARS-CoV-2 Test is based on cantilevers, which are integrated onto a microchip with the size of a fingernail. These nanomechanical spring bars made of silicon are extremely thin and can be bent by the application of even a tiny force. This makes them highly sensitive biochemical sensors. With the Digid Cantisense™ SARS-CoV-2 Test, the cantilevers are coated with a capture layer of antibodies. When applied to the chip, these antibodies bind any viruses contained in the test fluid. When the new coronavirus binds to the capture layer, changes in surface tension cause mechanical bending of thee cantilevers, which generates an electrical signal on the chip."
Link til bilde som viser processen: https://miro.medium.com/max/1500/1*xg-kv4nb6vGgdYpPruJg9w.jpeg
(Fra DDs pressemelding)
Link til bilde som viser hele processen på 5 min: https://miro.medium.com/max/1500/1*drx7l3gK4xQZM_GswkjAPw.jpeg
(Fra DDs pressemelding)

Notere også, på siste bilden, att data sendes direkte til skyn. Dette er nesten lika imponerande att man redan har "tänkt" ut hur all informasjon som fås av ett JA / NEJ test kan håndteres og intergreres i forskjellige systemer og i kommunikasjon med pasienter (givetvis mot gjeldende sekrettesser).
Er det dette som kalles "BIOTECH" !? ;)

Tenk er sedan att samme process som mot COVID 19 viruset, kan gjøres på alle virus (der kroppen produceres antibodies) - endast gjennom att bytte ut antibodies som legges på cantilevern, men behålla allt annat, så forstår dere att dette er banebrytande. Man kan teste allt...
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
perspektiv
02.08.2020 kl 16:15 6220

99% av det som blir sagt i dette caset er synsing, med unntak av noen, ingen av oss kan si noe er sikkert på dette punktet. Den kan like greit gå til 3 som 30 og omvendt, på det kortsiktige bildet står alt på godkjenningene.

Is i magen er det som gjelder å ikke selg eller kjøp bare fordi noen på et forum sa det. Når det kommer til aksjer må du være din egen herre. Mitt synse-punkt? Unngå forumet. Hvorfor kjøpte du? Caset har ikke forandret seg siden da. Hvis godkjenningen kommer vet vi alle hva som venter. Hvis ikke kan vi regne med å ligge på 4 en stund, men LC har flere baller i luften så dette vil ta seg opp, potensialet er der. Uansett utfall kjøpte flertallet pga det enorme potensialet på kort sikt ift DD. High risk, high reward. Jeg har troen så jeg laster opp mer på dager som dette. Men når det skal sies tror jeg ikke det store vil begynne å skje før sent aug-tidlig sept. Kjøpte du på topp har den falt 3 smålige kroner, det er ikke mye om du har vært i volatile aksjer før. Har opplevd fall på 30 kroner og mer fra en dag til en annen, selvom det er usedvanlig volatilt. Det beste er vel å la denne stå urørt et par års tid.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
focuss
02.08.2020 kl 16:48 6167

PoJohansson
Det første et selskap som skal søke om myndigheters godkjennelse om noe er å sørge for å få myndighetenes guidlines for hva søknaden skal inneholde.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
ArveAnd
02.08.2020 kl 16:50 6147

Gikk vel på børs for ca 2 år sidan, og høgste kurs er ca 8
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Computum
02.08.2020 kl 19:54 5783

"Kjøpte du på topp har den falt 3 smålige kroner, det er ikke mye om du har vært i volatile aksjer før. Har opplevd fall på 30 kroner og mer fra en dag til en annen, selvom det er usedvanlig volatilt."

Man skal lese mye rart. "3 smålige kroner" er nesten en halvering. Men et fall på 30 kroner slipper man garantert å oppleve i en aksje som LIFE.
Det er selvfølgelig prosentene som teller, ikke kronebeløpet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Bliss
02.08.2020 kl 21:10 5615

Takk for en god beskrivelse av den prosedyren som skal følges når et selskap (som DD i vårt tilfelle) skal søke om få sitt produkt godkjent av FDA, og jeg vil anta at Tyskland operer med noen tilsvarende retningslinjer.
Når DD har fått full orden på søknaden sin vil jeg tro den får en grei godkjenning, siden DD (dersom det som står i den tyske avisartikkelen stemmer) allerede er i ferd med å produsere testen for en lansering i september. Men jeg tar høyde for at det fortsatt kan gå noen dager eller uker før godkjenningen kommer, og gjennom den ventetiden vil jeg la mine aksjer i LC stå i fred. Jeg tror de fleste LC aksjonærene ser det på samme måten og når de færreste selger tror jeg kursen vil holde seg på dagens nivå (mellom 5 og 5,50) fram til godkjenneslen kommer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Bove
02.08.2020 kl 21:31 5547

Nå er nå ikke jeg noen av de som har mange aksjer her, men jeg vil holde på dem jeg har. Kanskje litt for forsiktig, men i tilfelle at det skal rakne for LC, så er det ikke så mye å tape. Men på en annen side, så skulle jeg ønsket å ha mange fler. Venter i spenning uansett.

bove
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
02.08.2020 kl 21:37 5533

Etter min beregning så skal svaret fra FDA komme 4 august. Når DD har lagt store produksjonsplaner fra september så bør ikke godkjenningen være lenger enn maks en uke unna. Det er US som er det store markedet m.m.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
mentira
02.08.2020 kl 21:56 5455

Heisann forumdeltakere:
Nå er det under 10 dager igjen til covid 19 testen godkjennes av FDA og bfarm. Vi står i nærheten av en drøm, et eventyr som skal gi oss kodak prosenter, dobling, tripling i aksjekurs. Alle er all inn, lommeboka er tom og vps komtoenen er full av LIFE aksjer.

Jeg skal ikke prate om produket, fordi dere alle vet at godkjenningen kommer.

men det jeg ønsker å spørre dere om er: tenk nøye før dere svarer:

Hvorfor består aksjonær strukturen til Life av(Helt tilfeldig valgte navn) Trine Lise, Pål, Gunnar og Tor olav, Jon pedro, Lillemons og Kari Storetå
og ikke
Union Street Bank Of Manhattan
Delphi kapital forvaltning
Ferd AS
TigerstadenAs
Trond Mohn

Hittil så er alle uenige med meg, unntatt retningen på aksjekursen.

retningen på aksjekursen er enig med meg, og det holder for meg.

Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
perspektiv
02.08.2020 kl 22:11 5437

Det var ment som en sammenligning for de som er urolige om dagen. 3 kroner er 3 kroner uansett antall aksjer, har man troen er det uansett uvesentlig i et lengre perspektiv
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
bj111
02.08.2020 kl 22:31 5377

Trond Mohn😂😂😂😂

Det vant jeg,fikk innlegg som sluttet på 33 for de som husker loddene fra idrettslag før i tiden😂
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare
hmnei2
02.08.2020 kl 22:39 5368

Hehe mentira...

Du solgte deg jo ut på 5.5 og burde således være ferdig med aksjen...
Jeg tenker at nordea, hestness og friele er gode erstattere for de du nevner.



Ha en god kveld.
Redigert 21.01.2021 kl 02:46 Du må logge inn for å svare