PHO - Flott, fersk artikkel fra Renal & Urologi News..

Slettet bruker
PHO 12.09.2018 kl 20:06 18832

Enda en artikkel som viser at PHO er på vei til å bli en gedigen pengemaskin og utbytte-selskap, og det vil utvikle seg raskt nå som vi har kommet i gang,
Snøball-effekt er nevnt blant de største spesialistene inne blærekreft, og det er kun tiden og veien igjen før vi ser kurser som ingen drømte om for 1-2 år siden.
_____________________________________________________________________________________________________________________________

Natasha Gupta, MD, and Trinity J. Bivalacqua, MD, PhD
September 12, 2018
The Role of Enhanced Cystoscopy in Patients With Nonmuscle-Invasive Bladder Cancer

Conventional white light cystoscopy (WLC) is known to inadequately visualize and detect all tumors, especially in cases of CIS and multifocal disease; therefore, enhanced cystoscopy techniques have been developed. There are currently 2 enhanced cystoscopy techniques included in the 2016 AUA guidelines on NMIBC and TURBT: blue light cystoscopy (BLC® with Cysview) and narrow band imaging (NBI).2 BLC involves the intravesical instillation of hexaminolevulinate (HAL, Cysview), a photosensitizing agent that accumulates in neoplastic cells and emits a red/pink light upon exposure to blue light; currently, HAL is the only FDA-approved photosensitizing agent for this use.1 Several studies have demonstrated the benefit of BLC with HAL. A multicenter, prospective randomized study of patients who underwent BLC with HAL in addition to WLC vs WLC demonstrated a significantly reduced recurrence rate at 9 months (47% vs. 56%, p=0.026) in patients who underwent TURBT using BLC. Similarly, a meta-analysis demonstrated that patients who underwent BLC with HAL had a significantly reduced overall recurrence rate at 12 months compared with patients who underwent WLC only (34.5% vs 45.4%, p=0.006).7,8 Recently published data from the multicenter prospective BLC with Cysview Registry demonstrated that adding BLC to standard WLC increased the detection rate of any papillary lesion by 12% and CIS by 43%. Furthermore, among patients who had negative WLC, use of BLC resulted in the detection of additional lesions in 25% of patients.9 This improved detection was clinically significant. In fact, 8% of cystectomies in this cohort were performed due to lesions detected only on BLC.9 There were also no serious adverse reactions with HAL, even with multiple instillations.9 Therefore, the 2016 AUA guidelines on NMIBC provide a moderate recommendation that clinicians should offer BLC to patients with NMIBC at the time of TURBT, if available, to increase detection and decrease recurrence based on grade B evidence.2

https://www.renalandurologynews.com/bladder-cancer/the-role-of-enhanced-cystoscopy-in-patients-with-nonmuscle-invasive-bladder-cancer/article/795129/

Redigert 20.01.2021 kl 18:22 Du må logge inn for å svare
investinor
12.09.2018 kl 20:20 8261

nydelig.
Slettet bruker
12.09.2018 kl 20:21 8238

...provide a moderate recommendation, if available...

Det er vel kanskje ikke noe som river skinnet av de største pølsene.

Og tøvet om «saksøke» de som ikke tilbyr BLC, viser seg selvfølgelig som akkurat det. Tøv.

Det er nok en grunn til at top50 selger. Som regel er det mange i den gruppen som er bedre informert enn smånissene og nonnene.
investinor
12.09.2018 kl 20:25 8210

hold deg til isprodusenten du
Redigert 12.09.2018 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
focuss
12.09.2018 kl 20:31 8189

Den urolog eller det sykehus som ikke nå har fått med seg at BLC Cysview gir signifikant bedre behandling enn alternativene må ha sovet lenge og hardt. Så får sykehusene bestemme seg for om de vil gi signifikant bedre behandling eller "if they could`t care less" I så tilfelle så er det oppskriften på raskeste vei ut av business.
Allislost
12.09.2018 kl 20:37 8149

Oppgang Kommer

Takk for nok en veldig interessant artikkel!
Realisten
12.09.2018 kl 20:38 8140

Den tro tjener,
Jeg funderer litt på hvorfor du er så vanvittig negativ her. Personlig gidder jeg ikke å bruke tid på å diskutere aksjer jeg ikke liker.
Den samme regla om topp 50 som selger, smånisser og taxisjåfører på repeat. Nå også nonner.

Hver sin lyst.
Slettet bruker
12.09.2018 kl 20:40 8122

Jeg har etter hvert blitt ganske sikker på at vi sitter på en pengemaskin som vil legge på seg raskere enn noen andre seriøse selskaper på OSE.
Først skal selskapet reprises på sin glimrende fase III, refusjonsordninger og avtalen med Karl Stortz om utsetting av de nye flexiscopene.
Etter reprisingen får vi se om PHO tar markedet like raskt som vi tror, eller kanskje like raskt som vi håper på.
Slettet bruker
12.09.2018 kl 20:41 8110

Ja, i Nel slet vi med mange slik og nå dukker de jaggu opp her også.
God bedring er vel det de trenger å høre.
focuss
12.09.2018 kl 20:42 8088

DTT
Den moderate anbefalingen er den sterkeste AUA gir og BLC Cysview er den eneste som har det. Derfor er det bare BLC Cysview som får refusjon. De kan nesten ikke skrive at de må ha det på et tidspunkt nesten ingen har det. Men det gir de rette insentiver til å skaffe seg det. Skulle man krevd at alle skal benytte BLC Cysview i dag så hadde ikke folk fått behandling da det tar noe tid å installere utstyr og lære å bruke det. AUA viser retningen dette skal gå. Risikoen ved ikke å bruke BLC Cysview er så klar som den kan få blitt.
Slettet bruker
12.09.2018 kl 20:54 7996

Den tro tjener

Det nytter ikke, det blir liksom så spett og stakkarslig med gjentagelsen om at du er aksjonær samtidig som du kun er negativ til PHO.
Kan du begrunne hvorfor du er negativ til PHO som har mer på plass i et huge marked enn npen andre?
Samme hva du ser etter i en aksje du skal satse på, så finner du ikke flere positive ting enn i PHO.
PHO mangler ingen ting nå etter fase III, -refusjon, -enda bedre refusjon fra nyttår, og avtale me KS om utsetting av de nye felxiscopene.
Hva er det PHO mangler for å ta for seg i flere store markeder, deriblant USA nå?

Dessuten er det ikke på langt nær alle på topp 50 som selger seg ned.
Et eksempel er meg selv som på siste oversikt hadde solgt meg ned til 90.000 aksjer fra 90.001 aksjer på forrige oversikt, hvis en da kan kalle det å selge seg ned når en har solgt 1 aksje på en uke.
Nordea har som kjent bare 1 kr i kurtasje på ASK-konto.
focuss
12.09.2018 kl 21:02 7955

Oppgang kommer
Jeg tar meg i å gjøre det selv men det er egentlig ingen grunn til å la seg provosere av kritiske spørsmål til PHO. Fasiten ligger uansett ikke mange år foran oss slik som i annen biotech på OSE. Vi får fasiten i kvartalene fremover.
focuss
12.09.2018 kl 21:08 7906

Oppgang kommer.
Dessuten så vet vi at BLC cysview har erobret markedene i alle markeder de har satset.Tyskland 40% og Norden 40%. Danmark 70% og Sverige på veg opp. Dette før fase3 studiet og før flexiscope. Jeg tror vi bare kan ta det helt med ro. Seks prosent i USA og vi har 500 i banken.
BenteBazooka
12.09.2018 kl 21:22 7921

Takk for at du delte, OK

Limer inn siste delen av artikkelen:
"The use of enhanced cystoscopy both in the operating room at the time of TURBT and now in the outpatient surveillance setting shows increased detection of high-grade NMIBC. Given the new FDA approval and encouraging evidence in support of its use, BLC with Cysview will likely increasingly be used in the outpatient setting to improve the detection of tumors in patients with NMIBC undergoing surveillance, especially those with high-risk NMIBC following intravesical treatments and CIS. Prospective registries using enhanced cystoscopy (especially BLC) are ongoing. Guidelines are being proposed for use of enhanced cystoscopy for managing NMIBC, which will help guide urologists managing this difficult to treat population of patients."

Blir spennende å se om BLC cysview får Grade A når guidelines en gang blir oppdatert ?

Redigert 12.09.2018 kl 21:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.09.2018 kl 21:26 7896

focuss

Ja, det er riktig det.
Grunnen til at vi får så lite igjen i Europa er vel en relativt dårlig provisjonsavtale med Ipsen og betydelig lavere priser for Hexvix/Cysview-dosene enn i USA, men etter at flexiscopene kom i i mai i år, skulle det vel ligge an til en betydelig økning også i Europa etter hvert.
ITinvest
12.09.2018 kl 21:28 7871

HAR Ibsen avtale for hele europa
focuss
12.09.2018 kl 21:36 7830

BB
Veldig fint du limte inn resten av artikkelen. På reise i dag og hadde ikke lest den. Den bekrefter der jeg har oppfattet at vi er.
OK
Europa er et strukturelt problem som det må tas tak i men representerer en diger oppside når de rette grepene blir gjort. PHOs evne til å ta tak i det øker når god cashlow fra USA kommer. Marginene i Europa er vel foreløpig for dårlig til at det kan bli bra for så mange ledd som i dag,
focuss
12.09.2018 kl 21:43 7760

En ting er at BLC Cysview medfører at man oppdager kreft som ellers ikke blir oppdaget og behandlet. En annen ting er at BLC Cysview i tillegg synes å ha en dramatisk terapeutisk effekt som dreper kreftceller. Dette tas det foreløpig ikke betalt for.
focuss
12.09.2018 kl 21:48 7692

Hypergris
Veldig flott link. Det viser at anbefalingen om bruk av BLC Cysview er på nest høyeste nivå.
HYPERgris
12.09.2018 kl 22:02 7606

Joda, det er vist ingen som har høyeste nivå(A) av recommendation på NMIBC.

For å sitere Snøffelen:
"Jeg tror at Cysview BLC vil bli den første i AUA guidelines som får grade A (ingen har det pt), sureveilance + registery studiet bør til sammen ha tyngden, og ikke minst resultatene til å bidra til det.Nå oppdateres imidlertid guidelines bar hvert 5-7 år og det er bare et par år siden sist (...) "
Redigert 12.09.2018 kl 22:03 Du må logge inn for å svare
Sydney
12.09.2018 kl 22:08 7581

Furthermore, among patients who had negative WLC, use of BLC resulted in the detection of additional lesions in 25% of patients.


Det er som å lese guds ord:)
focuss
12.09.2018 kl 22:16 7552

Jeg vil tror signalene er klare nok og det gir sykehusene anledning til å agere før de får en grade A tredd nedover hode. Venter de til det skjer så er løpet kjørt. Regulatorirsk og når det gjelder anbefaling så tror jeg PHO har det beste man kan forvente på dette tidspunktet. Det regner jeg med sykehusene forstår og handler deretter.
Slettet bruker
12.09.2018 kl 22:17 7522

Håper ikke denne tråden bidrar til oppgang som ellers ikke ville ha kommet i morgen.
Grunnet at aksjen har vært overkjøpt i flere uker, og helt oppe på RSI14 på 87, så kunne det passet bra med et par kr nedgang i morgen også, slik at RSI4 hadde kommet godt ned på 60-tallet.
Da hadde det vært mulighet for oppgang til ca 70 kr, eller litt over uten ytterligere nedgang, og uten insentiver fra selskapet.
Og når vi kommer til oktober kan vi vel så smått begynne å vente på meldinger til børsen og markedet.
Redigert 12.09.2018 kl 22:20 Du må logge inn for å svare
JosefK
12.09.2018 kl 23:24 7316



Kan noen ta fra focuss tastaturet før vedkommende gjør seg skyldig i grov markedsmanipulasjon?

"Dessuten så vet vi at BLC cysview har erobret markedene i alle markeder de har satset."

Dette er så feil at jeg griner. EU har vært et stort, rødt flagg i årevis nå og Dahl sier det i klartekst ved siste Q.

Det var en gang jeg fulgte med på hva Ipsen skriver, men jeg måtte bare slutte med det da jeg skjønte de er mer opptatt av egenutviklet enn av lisenssalg.

Italia: flopp

Frankrike: flopp

England: har aldri kommet i gang

Vi snakker her om toneangivende markeder i Europa. Som selv ledelsen innrømmer å ha skuffet stort.

Men det er klart denne manipulatoren focuss bare durer på med å føre novisene bak lyset. Man kan jo spørre seg om det virkelig var et produkt som solgte seg selv hvorfor det ikke er tilgjengelig world wide. Svaret er at det ikke er så enkelt som det framstilles i focuss' konstruerte verden.
focuss
12.09.2018 kl 23:33 7291

JosefK
Nå har jo du forklart oss alle at du er en elendig investor. Kan du ikke la det bli med det? Jeg skjønner at du ikke har forstått at ingenting selger seg selv, men tror du virkelig at kompetente investorer har behov for å få det forklart med store bokstaver? Du har investert i PHO på et tidspunkt hvor de fleste amatører ville forstått at det hadde lite for seg. Det er forsåvidt greit nok. men kan du ikke forsøke å komme over det å se på det som er situasjonen i dag?
rockpus
12.09.2018 kl 23:38 7254

JosefK

Hvorfor har du egentlig valgt å satse på PHO? Hva er din tro og dine mål for den kommende tid for selskapet?
Sydney
12.09.2018 kl 23:41 7238

Ingen ansvarlige leger bør behandle med noe annet når:

BLC with HAL in addition to WLC vs WLC demonstrated a significantly reduced recurrence rate at 9 months (47% vs. 56%, p=0.026) in patients who underwent TURBT using BLC.


Furthermore, among patients who had negative WLC, use of BLC resulted in the detection of additional lesions in 25% of patients.9 This improved detection was clinically significant.


Grunnen til at jeg tror det vil gå kjappere i USA er at det i stor grad er drevet av private sykehus og forsikringer som garanterer best behandling ved sykdom. De tvinges til å tilby best behandling, slik er ikke situasjonen i Italia osv..
JosefK
12.09.2018 kl 23:45 7216


Og så rett i ad hominem.

Du er ikke lite frekk.

Motivasjonen for å investere i 2010 var som følger:

- ~450 mill på bok (ca 20 kr/aksje)
-hex/cys godkjent og i salg, den gang med ca 30% årlig vekst, mye høyere enn senere år.
-pipeline: Cevira, Lumacan, visonac og allumera

Det var et enkelt valg den gang. Men med elendig ledelse dessverre. Men det er kun noe man ser etter å ha studert hva de finner på.

Jeg må kanskje minne om at markedsmanipulasjon er straffbart.

Forsøk på kursmanipulasjon, i henhold til Lov om verdipapirhandel. Logginformasjon kan overleveres Finanstilsynet. Straffebestemmelsene for denne typen lovbrudd finnes i § 14-3.
rockpus
13.09.2018 kl 00:01 7159

JosefK

Det er tydelig at du ikke liker at dine aksjer stiger i verdi for tiden. Er det ikke da bedre å selge deg ut slik at du slipper å irritere deg over en oppgang som du ikke synes er begrunnet??
Computum
13.09.2018 kl 00:02 7153

Focuss
Dette var et dårlig forsøk på hersketeknikk. Det var litt ulikt deg. Det Josef sier stemmer jo ganske bra og i hht. det "medisinmannen" har terpet på i lang tid, (hvor ble det forresten av han?) så hvis du mener det er feil så ville det være bedre å argumentere imot.
Jeg forstår jo at man ønsker at alt skal være bare "blue sky" for den aksjen man sitter i. Det ønsker også jeg. Men der er fortsatt ting som "murrer" og som gjør at noen nøler med kjøp og at andre selger. Jeg synes slike ting hører hjemme på et diskusjonsforum. Da kan det bli diskusjon, og ikke bare haussing.
JosefK
13.09.2018 kl 00:05 7140

Rockpus:

Første del har jeg besvart. Andre del er lønnsomhet som jeg har forventet i to år nå. Med riktige grep så kommer det. Relativt optimist etter å ha hørt Dahl som interim CEO. Deretter forventer jeg at det blir kapitalisert på skrinlagt IP som Cevira og Visonac.

Men så:

"Det er tydelig at du ikke liker at dine aksjer stiger i verdi for tiden. Er det ikke da bedre å selge deg ut slik at du slipper å irritere deg over en oppgang som du ikke synes er begrunnet??"

Hvor i all verden tar du dette fra? Hvor har jeg irritert meg over kursoppgang? Sant å si bryr det meg midt i ryggen hva kursen er. Jeg gir faktisk blankt faen i det for å si det mildt. Det jeg irriterer meg mest over er rosemaling av et av de dårligst drevne selskapene i kongeriket. For den kursoppgangen skulle om ledelsen ikke var fullstendig kronidioter kommet for år siden. Men det har altså vært elendig stelt med å maksimere verdi. Dahl gjør jo sitt til for at det ser bedre ut, men det mangler en del biter i puslespillet ennå.
Redigert 13.09.2018 kl 00:22 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 00:13 7029

Computum
Jeg mener å ha svart på det du etterlyser mange ganger. Skal man selge Cysview i Italia og Storbritannia så må man faktisk ha noen som kan levere produktet. Har Ipsen det? Prisen er for lav og mye av verdien skal tilbake til PHO. Da er det ikke så veldig vanskelig å forstå det bildet. Har det noe med potensialet til PHO å gjøre? Forsvinnende lite. Ingenting selger seg selv. Ikke engang BLC Cysview. Det minste man må forvente er en viss jording til den virkelige verden.
focuss
13.09.2018 kl 00:22 6997

JosefK
Ta deg ei bolle og selg dine PHO aksje i morgen. Dårligere investor enn de som investerer i noe de ikke engang tror på selv finnes neppe. Sett pengene dine i banken.
JosefK
13.09.2018 kl 00:29 6958


Jesus Kristus. Ta nå å parker tastaturet en plass hvor du gjør minst mulig skade. Ja, Ipsen har det. Sist jeg kikket på dem omsatte de for 2 mrd euro eller deromkring.

Det heter Hexvix i Europa. Og jeg trenger vel ikke minne deg på at taglinen din i månedsvis nå har vært at alle "må ha" det. Å motsi seg selv på denne måten er bare pinlig.
focuss
13.09.2018 kl 00:40 6934

JosefK
Ja det er sterkt beklagelig at jeg har bidratt til at investorer har økt sin aksjeformue med mer enn 100% Enda mer beklagelig er det vel at jeg mener dette bare er begynnelsen. At jeg kan mene det synes du at kvalifiseres til å bli rapportert til økokrim. Det tror jeg jeg vil leve veldig greit med. Men Josef K. Selg til best i morgen. Da får du dobbelt så godt betalt som for få uker siden.
focuss
13.09.2018 kl 00:43 6915

Josef K
Du har observert hva Ipsen omsetter for. Det jeg mangler er hva det har med BLC Cysview å gjøre.
JosefK
13.09.2018 kl 00:50 6896


"Ja det er sterkt beklagelig at jeg har bidratt til at investorer har økt sin aksjeformue med mer enn 100% Enda mer beklagelig er det vel at jeg mener dette bare er begynnelsen."

Seriøst? Du skulle tilfeldigvis ikke lide av munchausens syndrom i tillegg til å være stormannsgal?

Jeg selger faktisk når det passer meg. Og jeg oppgir det aldri til andre enn ligningsmyndighetene.

focuss
13.09.2018 kl 00:56 6881

JosefK
Når du først tar kontakt med økokrim så bør du kanskje ta med styreformann som mener PHO står foran akselererende vekst. Og Hestdal som
mener vi nå har enorme vekstmuligheter. Ta gjerne med deg President i PHO Inc i samme slengen som sier de allerede har 20% i i Baltimore- Washingston område. Jeg antar du mener vi fire virkelig står for kriminalitet som økokrim bør bruke tid på.
focuss
13.09.2018 kl 01:01 6873

Josef
Har du kompetanse på kompliserte medisinske diagnoser også? I tillegg til å være en genial investor som har sittet i PHO siden 2011? Må si du har jammen mange strenger å spille på. Men ærlig talt . Gå og legg deg nå. Ny dag i morgen med nye muligheter.