På tide å posisjonere seg for nyheter.

Slettet bruker
NANO 29.07.2020 kl 11:08 58496


Vi skriver snart august, og det kommer nyheter. Vi får foreløpige data fra Paradigme, og vi får svar fra FDA etter C-møte som ble holdt tidligere.

Melding fra EU kommer:
Nordic Nanovectors kreftmedisin fikk anbefaling av EU-organ
Nordic Nanovectors legemiddel Betalutin har fått en anbefaling om såkalt markedsføringstillatelse fra Det europeiske legemiddelbyrå.

Denne har vi fått i mai:
Nordic Nanovector har fått USA-patent for bruk av Batalutin
Nordic Nanovector har fått patent i USA for bruk av Batalutin. Det skriver selskapet i en børsmelding. Batalutin brukes til kreftbehandling.

Og ikke glem at vi har Fast Track betegnelse i USA både i paradigme og i MZL studiet:
Nordic Nanovector-behandling fått Fast Track-betegnelse i USA
Nordic Nanovector, som utvikler behandling for krefttyper som er vanskelig å behandle, har fått en såkalt Fast Track-betegnelse av FDA for sitt produkt Betalutin ([177] Lu lilotomab satetraxetan)

Selskapet jobber godt i disse tider for å komme seg raskt videre, for å få Betalutin ut til pasientene som trenger det veldig. Det blir spennende å høre hva FDA sier om de nye inklusjonskriteriene.

Jeg har som alle her skjønner ståltro på Betalutin, og Nordic Nanovector som selskap. Jeg har mange kontakter som mener det samme, og som mener aksjen er priset veldig lavt nå. Det er ikke riktig at NANO med de data som foreligger er priset til mindre enn 1,4 mrd. Potensialet er meget stort...

Vi er på oppløpet, og jeg mener det er på tide å ta plass i NANO nå. I løpet av høsten kan kursen mangedobles så lenge det kommer noen gode meldinger, og det tror jeg det gjør.

Jimmi
Redigert 21.01.2021 kl 08:54 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
25.08.2020 kl 18:16 1835

Jeg tror denne øretrillingen kan være over snart. Når selskapet leverer og aksjen blir veldig interessant for hvermannsen da er det 10 øringen i slengen, da har toget også fått dampen opp vel å merke.
focuss
25.08.2020 kl 18:25 1811

Jeg synes jo vi må kunne forvente at de informerer om Interim analysen sin på torsdag, men det mest spennende blir om de sier noe om diskusjoner med partner.
Slettet bruker
26.08.2020 kl 10:12 1372

Presses ned mot 27 i dag også. Kommer rekylen som i går?. God støtte på 27.




Fra gårsdagens analyse:

Aksjen har fått en korreksjon ned i det helt korte bildet, men påtreffer nå betydelig teknisk støtte rundt NOK 27.00-nivået (jf. dagdiagram).

Redigert 26.08.2020 kl 10:12 Du må logge inn for å svare
stockwalker
26.08.2020 kl 10:32 1311

Det er ikke mye som er priset inn i Nano nå i det hele tatt.. det ble estimert at det ligger 29kr i brutto samlet emisjonspenger bak hver aksje.. så hvordan er resultater, samarbeid, patenter, godkjenninger i det hele tatt verdsatt ? gammel fair price på 37 ligger å samler støv..