Tanker om sammenligninger norske biotek

Slettet bruker
NANO 13.09.2018 kl 12:48 5165

Det er mye såre følelser rundt å ta opp selskap x er bedre enn selskap y og z, og diskusjoner dertil.
Men tenker der er et tema som kanskje burde frem i dagen på et vis. Mente å skrive dette privat til @Fornybarkrakk for å unngå å trø noen på tærne, men går heller for å poste i offentlighet å tåle kritikk/ at personer misliker vurderinger jeg gjør.
Slike sammenligninger har mange nyanser, og således kan bli misvisende, f. eks.

https://prnt.sc/ktwah2

PCIB sitt hopp i desember 2017 kom av to årsaker, ene var at de var lavt priset, andre var at de verifiserte at de hadde kontakt med regulatoriske myndigheter hvor AA var et tema.
Sistnevnte er jeg skeptisk til skapte noen som helst fundamental verdi-endring i selskapet, jeg satt inne for fullt med flere innkjøp fra 18-24 fordi jeg anså de som underpriset den gang da.
Nå ble det repriset ganske heftig. Folk, inkludert megselv var glad i å trekke frem hvordan FimaNac og FimaVacc var priset til 0 den gang da, det er de enda, fordi vi har ikke har noen reel måte å prise de inn på, eller noe realistisk perspektiv over når de skaper verdi.

Registrerer folk skriver som om de er i gang med pivotal fase allerede, hvilket annet selskap har pratet om å være i pivotal fase før de var det? NANO. Og der fikk aksjonærene oppleve at regulatoriske hindrer og søknadsprossesser ikke er automatikk.
PCIB guider til H1 2019 at de er i gang med pivotal fase, noe det er belegg for å ha tillit til.

Så hva har skjedd med NANO i samme periode som PCIB fikk en reprising som i seg selv ikke var basert på det fundamentale, annet enn det som allerede var kjent informasjon:
https://prnt.sc/ktwdqn

Der hvor PCIB har hatt en markedsverdi-økning på godt over 100%, har NANO falt med nesten 50%.
Nå har NANO mistet sin CEO i perioden, og markedet ble i forhold til REK, ikke gitt det nødvendige innsyn. Det er forserte hindere, men tillit ser ikke ut til å ha kommet tilbake i betydelig grad.
Folk har i den siste måneden solgt ned i NANO som allerede har falt 50%, for å frigjøre midler til en emisjon i et selskap som har steget over 100%. PCIB kom med informasjon om forsinkelse.
Lurer på om det blir litt som folk som solgte PCIB for rundt 20 nok i 2016, for å kjøpe NANO som var på over 100 i de dager.

At FimaChem har et potensial som kan være rundt Betalutin for 3FL er noe som jeg tror kan være korrekt, men det lenger frem til markedet tidsmessig, samt flere utfordringer i det regulatoriske de kan møte på(inneforstått også lavere LOA). Samt at de, til motsetning fra NANO, er avhengig av partner for kommersialisere sitt produkt.

Tenker to ting for megselv:
Er de store mengdene skriverier om hvor positivt det er for PCIB at de nå har sikkerhet i økonomi noe som lurer folk til å selge lavt NANO for å kjøpe dyrt PCIB?
Lurer jeg megselv med konfirmasjons-bias, eller er det de som gjør det?

Markedsverdi, økonomisk situasjon og cashburn:
PCIB(kalkulerer som om emisjon er gjort siden kursen oppfører seg slik):
1,4mrd,
9,3m/kvartal(de pådro seg økonomisk tap på økonomiske plasseringer som ikke var i bank som antyder at de har over 11m/kvartal),
24m cash - kostnad rundt emisjon(~12,6m(3,5%))+emisjon 360m = 371,4m nok.

NANO
2,7 mrd nok markedsverdi
82,9m nok / (71,4m er hva de gikk ned i netto likvider i Q2, men tror det er greier å forholde seg til ~83m cashburn, resten dreier seg vel om valuta forhold?)
570 m nok cash.

Dersom en har tillit til LOA for PCIB og NANO er meget høy, noe det er årsak til å tenker, representerer skillet i hovedsak distansen til markedet og antallet utfordringer på veien dit.
En differanse som for hver dag som går blir større %-vis, selv om dag-skillet mellom de forholder seg. Når NANO er 1 måned fra markedet er PCIB sannsynelig halvannet år unna enda. Ser ikke bort fra at FimaChem alene på den tid er årsak til en dobling i PCIB, men hva er potensialet til NANO da?

Så er det Photocure, et selskap jeg ikke har tatt meg tid å sette meg inn i, og føler er høyt relevant for utviklingen til NANO siste måneden, aksjonærene liker å hoppe fra biotek til biotek i sektoren.
Noen som kan illustrere en objektiv sammenligning?
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
13.09.2018 kl 13:51 4403

Må løpe, derfor kort kommentar....
PHO er allerede der PCIB og Nano håper å være om noen år.
De har godkjenning, salget er økende, de er best, de har refusjon og selskapet har lavest market cap.

Jeg er aksjonær i alle 3. Men jeg setter PHO i en særstilling.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Springer
13.09.2018 kl 13:54 4390

,og ikke minst: PHO er nærmest i break-even og har penger på bok. Emisjon usansynlig.
Det totale markedet for PHO er enormt, selvom man lett kan hevde at NANO kan bryte inn på et enda større.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.09.2018 kl 14:17 4319

Photocure
97,9m nok på slutten av Q2
De har gått ned 32,2 m nok i 2018. Og de investerer om dagen. Mann venter ikke til cash er i 0 før mann foretar slikt, så vil ikke påstå det er automatikk i at det ikke blir emisjon. De guider selv at de har penger til satsingen sin, således åpen for tanken at emisjon er usannsynelig.

Photocure believes that in order to increase market
share in the U.S., an investment in the U.S.
commercial and medical infrastructure is required.
The company has invested significantly in 2017 and
will continue to invest in 2018. The increased activity
level in U.S. will have a negative effect on the
EBITDA for the group in 2018. The company is fully
funded for this market strategy. These investments
will enable the company to drive the U.S. revenues
in 2020 to a range of USD 20-25 million, however
with upside potential driven by added
reimbursement and penetration of the surveillance
segment. The company will update the market on
this outlook later in 2018 when there is better
visibility of the effects of the new reimbursement and
initial market response in the surveillance segment.

Er hva de guider selv. Det er betydelig lavere potensial enn PCIB og NANO, men kanskje en større sikkerhet siden de er i markedet og ser forbedringer og satser fokusert.

Markedsverdi på 1,3 mrd. EV/S på 8 gir 400-500 m $ potensial for 2021 sett tilbake på 2020 dersom de skulle oppnå hva de guider. 8,2 dollarkurs per nå gir 3280 m - 4100 m nok potensiell markedsverdi gitt gunstig EV/S ratio.
Har ingen formening om hvordan jeg kan kvantifisere sannsynelighet for suksess i deres kommersialiserings-strategi.
Men bull-caset tilsier 2,5 til 3 ganger på 2.5-3.5 års sikt.
Synes absolutt ikke de kan avskrives, men at dette virker som et bedre R/R enn NANO/PCIB er jeg skeptisk til.
Nå har jeg ekstremt lite kunnskap om caset da. =)
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
13.09.2018 kl 17:15 4110

"Det er betydelig lavere potensial enn PCIB og NANO, men kanskje en større sikkerhet siden de er i markedet og ser forbedringer og satser fokusert."
Man kan jo også legge til grunn at det er like stort eller endog høyere potensiale enn i PCIB og NANO, men da med mindre sikkerhet for at potensialet innfris enn for de to nevnte (ihvertfall NANO som jeg kjenner best).
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
rockpus
13.09.2018 kl 21:51 4150

Det er en vesentlig forskjell: Både Nano og PCIB er selskaper der ingen kan garantere at de kommer i mål og får et marked. PHO er allerede i mål med et etablert salg. Enkel sannsynlighetsregning som er vist i mange tråder, viser et enormt potensial ut fra kun små markedsandeler i USA. I tillegg kommer potensial i andre markeder.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 22:30 4084

Photocure er ikke bare FDA godkjent, de har også den sterkeste FDA anbefalingen i sin bransje. I tillegg er det innvilget refusjon fra Medicare og noen såkalte Top Cancer Doctors i USA mener de bør ta hele markedet. Og markedet til Photocure er ikke et sært lite marked men ett av kreftmarkedene i USA hvor det brukes mest penger. Photocure er ikke lenger ett forsknings selskap men et kommersielt vekstselskap. Med de nye godkjennelsene som er gitt er markedet vokst til 15 milliarder og det diskuteres om det faktisk er økt til 35 milliarder siden det nå også kan benyttes til initiel diagnose. Når vi snakker marked 15 til 35 milliarder så gjelder dette kun USA og kun blærekreft. Vi vet at teknologien også virker på tarmkreft. En joker som foreløpig ikke er gitt verdi er at BLC Cysview også synes i seg selv å ha terapeutisk effekt. Sammenlikning med PCIB og nano kan selvfølgelig gjøres men det blir en eple mot pære sammenlikning. Photocure har levert varene som kanskje PCIB og nano kan levere om en del år.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 22:40 4051

For ordens skyld så bør PCIB og nano investorer være klar over at man er ikke i mål med FDA godkjennelse. Da skal produktet innarbeides i markedet. Det gjør seg ikke selv. Dersom man liker tanken på å bli kjøpt av BP tror jeg Nano ligger best an av disse tre. Nano har kanskje nesten like stor sjanse til å bli slukt av BP som Targovax.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Fornybarkrakk
13.09.2018 kl 22:47 4017

Du lyver jo så det renner av deg.. Stakkars de som har blitt lurt til å tro du har noe å fare med bare fordi Photocure har gått opp noen kroner...
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
tixis
13.09.2018 kl 22:50 3999

pho har holdt på så lenge med sitt produkt at enkelte investorer har gått fra å ha talkum i rasshølet til å få grå hår på pikken.
I mens har man kunne tjent bøttevis med millioner andre steder.
Skal man plutselig nå stole på at pho har en ledelse og et apparat som gjør at de begynner å tjene penger?
Tja, tro kan man gjøre i kjærka.

NANO er i sin spede begynnelse og vil overgå alt som har blitt vist av Norsk Biotek til nå. Bare gi de et par tre år til, og nei jeg snakker ikke om et par tre tiår til.

Føkkus, tog du han?
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 22:51 3990

Når det gjelder dagens market cap på selskapene så skal man bruke en veldig spesiell metode for å forsvare at du kan få to Photocure selskaper for markedsverdien av nano. Det synes det som markedet har skjønt og er i ferd med å gjøre noe med.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
HYPERgris
13.09.2018 kl 22:57 3962

Focuss, markedstallene du opererer med, kan du dokumentere at dette stemmer?
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 23:00 3945

Fornybarkrakk og Tixis
Dere skal ha takk for innleggende. Dere er med å gi solid dokumentasjon på hvorfor relativ prising er som den er. Ignoranse.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 23:05 3927

Hypergris.
Det kan refereres mange steder. Det greieste er vel å gå inn på PHO sin Q2 presentasjon. Der vil du finne at antall prosedyrer i :
TURBT ca 300000
Surveillance Ca 1,4 millioner
Initiel diagnose EU og USA 5 millioner (Anta halvparten i USA)
Pris Cysview i USA 8-9000 kroner per kit.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
tixis
13.09.2018 kl 23:14 3897

He he he Focuss :-).
Husker i de gamle gode dager da vi lekte gjemsel UTE eller åhhh, husker også boksen går. Husker du?
Vi gjorde ikke som strutsen.
Heller ikke nå i 2018.
Enkelte skjønner ikke d helt, men som vi sier i biotek; ting tar tid.
Det er dermed håp selv om det ser ganske dystert ut må jeg si.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 23:17 3886

Hypergris
Når du har satt deg inn i tallene så kan du titte på melding fra selskapet i juni hvor de forteller de går inn i en fase men akselererende vekst og et enormt potensiale for vekst. Dette hilsen styreformann og avgående CEO.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
HYPERgris
13.09.2018 kl 23:19 3873

Joda takk. Jeg legger puslespill, men mangler noen blå brikker enda:)
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 23:20 3866

Tixis
Boksen går lekes alt for lite, men er glad jeg lekte det med mine barn. En undervurdert lek:-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 23:22 3851

Hypergris
Når du har lastet opp med Pho aksjer i morgen så vil du se alt mye klarere.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
13.09.2018 kl 23:25 3835

Focuss:
Jeg tror det kan være en fordel som investor hvis man ikke stoler så mye på markedet. Tenk jeg kjøpte Nano på 12 tallet, da var faktisk verdien mindre enn det Nano satt med i banken. Helt sykt spør du meg.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
13.09.2018 kl 23:40 3801

Bullinvestor
Det viser jo at du ser en mulighet når den dukker opp. Hadde alle gjort det ville mange blitt rike på sine aksjedisposisjoner. Hvis en sliter med å skille mellom hva som er dyrt og hva som er billig så spørs det om en har noe å hente i aksjemarkedet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Panis
14.09.2018 kl 00:15 3737

De 3 selskapene som nevnes her er vidt forskjellige selskaper som ikke er konkurrenter, det er det første man bør tenke på. Radforsk er gode på å lage selskaper som forsker innen forskjellige områder, og alle 3 kan ha mulighet til å gjøre det stort innenfor sitt fagfelt. Hvis man har troen på disse selskapene så kjøper man aksjer der, og man bryr seg ikke om hva markedet verdsetter de til nå. Ting tar tid i denne bransjen.

Photocure har som focuss sier et produkt på markedet, og som har vært godkjent i Europa i flere år (uten mye vekst). Som nå også er godkjent i USA, og annerkjennes av de største kreftsykehusene der. Dette vil som alle som har et snev av markedsforståelse forstå at bidra til økt inntjening for Photocure. Jeg har aksjer i alle de 3 nevnte selskapene av den grunn at jeg tror de alle kommer tll å lykkes innenfor sine områder.

Så hva er poenget med å sette de opp mot hverandre, eller snakke det ene ned i forhold til det andre?
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.09.2018 kl 09:06 3477

Har inntrykk av at penger den siste måneden har blitt flyttet fra NANO, med kursmål 110 i DNB, til Photocure med kursmål 44 Edison.
Fra NANO som har halvert seg i pris siste halvannet året. Til PCIB som har doblet seg og vel så det i desember i fjor fordi de uttalte at de prater om AA i 2022, kanskje. Folk solgte andre aksjer for å kjøpe NANO på rundt 110-129 en gang i tiden, tror de gjør samme feil nå. NANO er langt fremme i løypa, forsert flere hindre og har fundamentalt styrket seg.
44 sentre globalt er i gang med rekruttering til Paradigme, FTD er gitt, Archer med grønt lys til kliniske studier, DLBCL har kommet til de 2 siste og relevante dosene for sitt doseeskalerings—studie. Med positivt safety resultat.
Vi venter FPD Archer, og ASH detaljer i nær fremtid.
Det har vist seg kursmessig med et nivå vi må 2 år tilbake i NANO for å finne. De som er representert av selgere siste måneden er småsparere som springer fra det jeg tolker til mest underpriset for å kjøpe i selskap med emisjon og forsinkelser etter en dobling i kurs på en ikke-nyhet. Eller et selskap 50% over megler sin analyse. Selg på bunn og kjøp på topp er noe jeg tror skjer om dagen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
14.09.2018 kl 09:09 3466

Tror du tar feil, Studenten.
Nano håper å komme dit PHO allerede er, om noen år, men koster allerede dobbelt så mye som PHO
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
14.09.2018 kl 09:21 3431

PHO har vel vært omtrent der de er i atskillige år, uten at det har gjort så stor forskjell. Er jo tross alt en grunn til at patenttiden allerede nærmerk seg slutten uten at særlig mye har skjedd. NANO har ingen patentbekymringer, og vil ha et produkt som vil koste bortimot 100 ganger så mye uten at det koster like mye i markedsføring. Så du samenligner epler og pærer Scoopfinder, men for all del - det er lys i tunnellen også for PHO.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
bateman
14.09.2018 kl 09:23 3422

Studenten er åpenbart bekymret for egen investering, men reklame for Nano har nok dessverre ingen effekt.

Scoopfinder oppsummerer det ganske greit, Photocure er der Nano ønsker å være, men 4-5 år foran i løypen og til halve prisen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.09.2018 kl 09:25 3416

PHO er et selskap med under 100m på bok, som har gått over 30m i minus siste halve året.
Det er det du beskriver som at de auser inn penger? De har kanskje et produkt på markedet, men det er ikke der det forventes at hverken PCIB eller NANO er i det hele tatt. Det er en vits å sammenligne å påstå at det er der NANO ønsker å være.
PHO kommer selv med outlook på 20-25m usd omsetning i 2020 gitt at deres kommersialiseringsprogram, som om dagen øker utgifter, går bra.
Det er en risiko, ikke en selvfølge, de har vært på markedet i mange mange år.
Har du sett på NANO sitt fokus mot USA i M.Renoldi sitt arbeid?
Hvis NANO i 2021 dekker kun 15% av 3FL markedet, med en gjennomsnitts-salgspris på 150k $, er det 225m $ i omsetning. Er det sammenligningen? 20-25m $ om 2 år > 225 m $ om 3 år? I call bullshit.

Edit, kun 3FL selvfølgelig, ikke FL. For de som hørte på Radium sin podcast(nest siste per dags dato), kunne en høre hvordan proof of concept til Archer-1 kunne være nok til at leger kan gi Betalutin for 3FL og så etterpå Rituximab på eget initiativ. Noe som vil øke potensialet til mer enn de som er rituximab refractory i utgangspunktet for FL. Om ting går rette veien er det alstå mulig og både 3 og 4 doble omsetning jeg peker på som initsielt her når de har vært ute et par år.
Men NANO med muligheter for 600-900m $ for 3FL i fremtiden alene(det er bull og mer enn jeg estimerer med selv inntil NANO verifiserer slike tanker), kan bare drømme om å være på nivået til Photocure med 3-4% av omsetningen som et bullcase outlook.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
14.09.2018 kl 09:28 3409

Dr. jeg har tro på både Nano, PHO og PCIB.
Du nevner patenter.
Ja, det er riktig at patentene til PHO løper ut om et par år, men det spiller liten rolle.
Når scopene er utplassert vil hver dose Cysview bare koste 9000kr.
Det blir umulig for konkurrenter å matche dette, for da må de først selge nye scope, som sykehusene allerede har.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
14.09.2018 kl 09:33 3393

Studenten, om noen år har Nano også eksistert i mange år. Ting tar tid i biotec.

Før jeg investerte i PHO hang også jeg meg opp i PHO´s guiding.
Men den er feil og kommer til å bli drastisk oppjustert nå i 2018.
Det skyldes at de nye flexiscopene vil bli benyttet langt oftere enn de rigide.
Just wait and see
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
14.09.2018 kl 09:35 3387

Dersom PHO blir priset til 90 og Nano til 40 så hadde de vært noenlunde likt priset. Ser ingen grunn til at PHO ikke skal ha høyere markedsverdi enn Nano nå. Det jeg tror kan gi et godt løft for Nano er hvis det kommer gode Archer resultater. Det vil kunne løfte Nano til nye høyder. Der er imidlertid ikke første pasient behandlet så prising av det forblir spekulativ fortsatt. Pho har forøvrig fått rettigheter til distribusjon av teknologi som gjør cellegift 10 ganger så effektiv i blærekreft. Disse rettighetene kan også komme for det amerikanske markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
bateman
14.09.2018 kl 09:35 3386

Guidingen fra Photocure skal opp, det vet du også Studenten, så ikke spill idiot.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
14.09.2018 kl 09:43 3366

Scoppfinder
"Når scopene er utplassert vil hver dose Cysview bare koste 9000kr.
Det blir umulig for konkurrenter å matche dette, for da må de først selge nye scope, som sykehusene allerede har."

Men forutsetningen "når scopene er utplassert" er jo ikke oppfylt. Så i lang tid fremover vil ikke dette være noe "som sykehusene allerede har". Avrunder man tallene litt kan man si at 100% ikke har det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
14.09.2018 kl 09:44 3363

Ser studenten henger seg opp i Nanos foreldede guiding. Den guidingen inkluderer kun TURBT som er PHOs minste marked og ikke surveillance og screening eller flexible scope. heller ikke Combat Medical. Alle til og med Einarsson er enige i at den guidingen ikke gir mye mening. Guidingen blir oppdatert i høst når de får noen indikasjoner på hvordan utviklingen blir i de nye markedene
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
14.09.2018 kl 09:45 3356

Dr.S
Innen patentene utløper vil scopene være utplassert.
Det er ingen reelle konkurrenter til PHO i dag, og du vet at TTT i biotec (Ting Tar Tid)
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.09.2018 kl 09:46 3354

bateman
I dag kl 09:35 25
Guidingen fra Photocure skal opp, det vet du også Studenten, så ikke spill idiot.

--
Det er guiding gitt av selskapet selv 08. august 2018.
Bateman som er så flink å være kritisk til alt om NANO, og true med emisjoner. Men sitter å forfekter et selskap i en tøffere økonomisk posisjon, med en meget grim historikk hva angår aksjonærene.
Og jeg er idiot for å gjengi hva selskapet sier? Du har rett, la meg gjenta hva megler sier, kursmål 44.
Eller skal jeg kjøpe fordi de har solid underskudd å vise til?

Nei photocure er nok et bra selskap det, men for all del, å prate om at andre selskap bare kan drømme om å være der de er. Rote med småpenger mesteparten av sin patenttid? Et kommersialiseringsprospekt på 2 år som antyder 10% av hva NANO kan antas å ha første år på marked? Kan være mye jeg ikke vet som gjør Photocure caset bedre, jeg gikk rett til kvartalsrapporter og leste, og hoppet over alle hausse-poster.
Slår meg som skremmende om folk hører på Bateman og Fokus, og selger NANO for å kjøpe Photocure på disse nivåer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
14.09.2018 kl 09:48 3348

Studenten, du trenger ikke å høre på oss.
Hør heller på Einarsson i nest siste podcast
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
focuss
14.09.2018 kl 09:59 3314

Dr. Stocman
Regner med at du også forstår at ingen kan ha produktet før de blir lansert. Produktet er imidlertid nå nylig lansert.
Fase 3 studiet som nå skaper ett nytt Photocure var basert på flexible scope med Cysview og ga følgene konklusjoner

Oppfølging av blærekreft pasienter kan nå endres til en poliklinisk prosess uten sykehus innleggelse som tidligere. Ikke nok med det, men det oppdages 20 % mer blærekreft og 40% av den flate vanskelig å oppdage CIS. p<0,0001

I tillegg så reduseres sammfunnskosnader og pasientene føler mindre angst. Ved signal sykehus i USA er BLC Cysview allerede SoC (Standard of Care), og såkalte Top Cancer Doctors i USA mener BLC Cysview bør ta hele markedet. Altså hele markedet som er i området 15-35 milliarder kroner.

Det er mot dette Nano og PCIB skal konkurere om investorenes penger. Det blir ingen walk in the park
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Kalleklovn
14.09.2018 kl 10:00 3307

Tror mange føler seg ræv kjørt av Nano ledelse og finansielle løsninger.

PCIB kan være på markedet 2020.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Panis
14.09.2018 kl 10:00 3306

Studenten,
Du bør gjøre som Scoopfinder sier å høre på podcasten og Q2 rapporteringen til PHO, så skjønner du kanskje hvorfor mange nå går inn i PHO. BTW jeg har ikke solgt en aksje i NANO for å gå inn i PHO.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
InVes1
14.09.2018 kl 10:14 3271

Savepig på Tekinvestor nævner at Bayer Norges afgående CEO Thomas Ramdahl går af. Er det en sandsynlig kandidat til den ledige bestyrelsespost i NANO?

https://twitter.com/LifeScienceNO/status/1040232527359815681
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.09.2018 kl 10:17 3259

Skal ta gjenhør med den, men mistenker at jeg trenger en del ytterligere innsikt. Når det skiltes med verdier opp mot 35 mrd som selskapet selv ikke skilter med er det vel årsak å betvile(og uttalelser fra selskapet selv på temaet er relevant). Men markedet er tydeligvis åpen for tanken når de har kjørt kursen 50% over megler-analyser.

Har kun ønsker om at PHO lykkes.

Tror forresten Scoop og Panis har mistet en podcast, Photocure var fokus i podcast #54, #56 kom for 2 dager siden. Algeta og Bayer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:52 Du må logge inn for å svare