HEX - Var det smart av meg å kjøpe i går?

Hammers
HEX 30.07.2020 kl 21:38 1180

Tja, opprinnelig syntes jeg det. Kursen steg pent etter meldingen om ny kontrakt!
Fulgte med fra start i dag - og så en fortsatt optimisme - en stakket stund! Så bråsnudde tonen!

Ikke bare i HEX, men over hele fjøla!
I går hadde jeg kjøpt 500 på impuls - og for moro skyld (48,50) - og var glad til når det ganske tidlig var en kjøper av 750 på 48,54.
Jeg slo straks til - og VIPS - så var jeg ute. 4 øre over kjøpskursen! Kanskje det holdt til å betale kurtasjen?
Kanskje akkurat - for i Nordea betaler man kun 0,04% av hvert kjøp og salg!

Jeg kunne uansett rusle en bekymringsløs runde med bikkja - før kursen deretter deiset ned med kr 3,50 etter mitt salg.
Jeg tok sjansen, og kjøpte tilbake 300 stk.......just 4 fun. I etterauksjonen falt kursen ytterligere 20 øre - og jeg hadde straks et papirtap på kr 60.

I dag har DJIA så langt steget pent etter mitt kjøp. Kanskje det går bedre i morgen, da?
Kanskje det holder til en Kaffe Latte på kafe'en på Samvirkelaget - eller kanskje også til en Cognac til kvelds?

Hilsen Hammers........som i HEX lever et "nervepirrende" liv..........der nede i grastustene!
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
bellx
30.07.2020 kl 22:08 1123

Børsen går nok bedre i morgen? trodde ikke du med dine chart handlet så tilfeldig,hinsides pe på denne aksjen men har du bare 500 stk så taper du neppe mye uansett?
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare