REC - Nååå går det rett på dunken -??? tralla lalla lalla la!

Hammers
HAMMER 13.09.2018 kl 19:39 8444

Mens dere leser videre anbefaler jeg litt PASSENDE musikk på ferden....:
https://www.youtube.com/watch?v=TcwPx9jzgZM

Ja, ja.....dere siste optimister.
Dere som alltid tjener penger på enhver bevegelse i REC - dere som ser døde katter som spretter i øst og i vest - og dere som i skrivende stund sitter i TV-stolen med hjelm, kjørebriller a la Reador Felgen og sikkerhetsbeltene på......og venter på Mr Greens "Take Off". Take off "OPP", må vite.......selv om ikke JEG noen gang har hørt om noe Take off som har gått NED ?!
Dvs......ikke før i dag - for i dag gikk startskuddet for NYE fall!

- I dag ble bunnen fra 5.sept (0.685) brutt med klar nok margin.
- Da er det ingen vei tilbake - og BUNNEN på 0,628 ligger åpen for test! Det er nok ingen vei tilbake!
- Jeg tenker med GRU på hva som skjer videre dersom denne ikke holder ved denne testen........?!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 08:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.09.2018 kl 20:28 8320

Startskuddet for himmelferden ligger hovusakelig i hodet på Donald Trump, hvis han blir enig med Kinamannen hjelper ikke noen av de økonomiske tabelleneog de økonomiske modellene dere ryr til.
Så jeg sitter trygt mrd mine aksjer i REC som stadig nærmer seg klimax
Slettet bruker
13.09.2018 kl 20:42 8284

Rec kommer som en rakett ,sann mine ord !
Sa2ri
13.09.2018 kl 20:52 8251

Rart det der med raketter. Selv hvor høyt, eller lavt de går, så faller de alltid til bakken igjen.
Hammers
13.09.2018 kl 20:58 8222

JEG trodde klimax var et HØYDEPUNKT!
REC ligger pr dd kun drøye 4 øre over sitt BUNNPUNKT!

Hilsen Hammers.....som lurer på om ikke Bybonden heller skulle ha holdt seg til sine sauer og poteter - og ikke satset subsidiene på den samme flaks som en annen amatør fra bygda hadde.....en ved navn Bør Børson Jr......???!
Haussegutten
13.09.2018 kl 21:06 8180

Fantastisk HAMMERS. Føles nesten som en 4D opplevelse å lese kommentarene med denne settingen :)
tralalalala....nå går det rett på dunken...lalalalalalalalalal
Redigert 13.09.2018 kl 21:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
13.09.2018 kl 21:43 8097

Takk for det, Hausse......men spørs om REC'erne er like enige ......!
I musikkvalget - og den LYSTIGE stemmen til Einar Schanke.......?!

Hilsen Hammers
Fjellstøtt
13.09.2018 kl 22:09 8038

Det virker som at aksjonærene tror de har et sikkerhetsnett i at bokført verdi er høyere enn nåværende markedsverdi på selskapet. At de liksom tror det unndrar de all risiko.
Bokaj70 og AB har hatt mange diskusjoner rundt dette, og bokaj70 vinner til slutt. Bokført verdi er ingen garanti for noe som helst, om de går konk så går de konk, bokførte verdier garanterer ikke noe som helst til aksjonærene.
Fevang
13.09.2018 kl 23:13 7952

Jeg hadde mange innsigelser til det tullet AB kom med at en emisjon ikke kunne gjøres under kr 1,00. Men han ga seg ikke, men nå er han vel borte??

Ikke bare borte, men fattig også. Jeg mistet all tillit til AB når han sto fast på det tullet.
Jazz
13.09.2018 kl 23:21 7927

Hammers: Dere siste optimister sier du, er ikke du West Ham fan?
Fjellstøtt
13.09.2018 kl 23:29 7907

Ja nettopp, Fevang! Det var det du sier der jeg også siktet til. Han fremstilte et falskt sikkerhetsnett på 1,00 kr.
Hvor han er nå vet jeg heller ikke nei:)
Hammers
19.09.2018 kl 21:13 7559

Det forundret meg ikke at ALL TIME LOW på 0,628 endelig ble nådd.
DET har jeg som dere ser av hovedinnleggt vært overbevist om de siste 6 dagene - men også lenge før det!

Det som forundrer meg LANGT mer er at det ikke kom en litt større rekyl fra bunnivået enn det gjorde.
Et SPEDT forsøk, men deretter rett ned igjen - og det på økende volum - så dette lover absolutt ikke bra!
Det som furundrer meg ALLER MEST er at noen av de gamle "kjenningene" fortsatt tar en "Aas" og fortsatt trader i denne.
En form for russisk rulett - spør dere meg!

Alle underkomponenter blinker nå rødt.
RSI ligger såpass høyt som 28 (mot 15 ved bunnen i juli) og det hele ser bare trist ut!
Dersom bruddet blir YTTERLIGERE forsterket signaliserer chartet at det ETTER HVERT er kroken på døra for REC!

Det "positive" er at dere da blir kvitt mine ubehagelige, men akk så korrekte, kommentarer om selskapet!
De kommentarene kun et fåtall lytter til. I hvert fall de med "hår på brøstet" - ja, de som tror de vet bedre enn ALLE andre!

Hilsen Hammers.......som i dag klatret opp på sørveggen og festet den kransen for 0,628,
men dessverre kom et vindkast som blåste den rett i bakken igjen! Akkurat som det ser ut som om det skal gå med REC!
Rett i bakken!
Slettet bruker
19.09.2018 kl 21:19 7539

Hvor er binnen her Hammers?
Er det rundt 0.30?
Slettet bruker
19.09.2018 kl 21:47 7480

Bunnen her er 0,00 kroner, REC er som snytt ut av nesa på Norske Skog. Uansett hvor mye tull og fanteri Trump klarer å hjelpe til med, kommer REC aldri til å klare å levere et positivt nettoresultat over fire løpende kvartaler. REC Solar ble solgt for lenge siden, Øystein og de andre har store ukentlige fester for å feire at de valgte riktig hest, Rec Silikon kom aldri ut av startbåsen.

Hammers
19.09.2018 kl 22:07 7449

Jeg vil ha et noe større fall før seg DEFINITIVT sier at bruddet er et faktum. La oss si alt under 0,61.
Mange maser om 0,30 - men for min del er dette kun "tenk på et tall"! Hvor har dere dette fra???

Under dagens nivå må jeg i utgangspunktet vifte med "hvitt flagg" siden TA her slutter å eksistere.
Man kan selvsagt presse sitronen noe, men dette blir mest en gjettelek......slik som dere UTEN TA bedriver dagen lang!

Likevel, i TA er et grunnprinsipp ved "brudd" at "høyden over bruddlinja = fallpotensialet under"! Dette målt i cm i et log diagram.
Dersom 0,62 er bruddstedet - må bli klarere de neste dagene - ja da er det bare å gå til tidshorisont "ALL" + log.
Da ser dere selv - og kan selv måle opp hvor potensialet ligger - OVER TID!
Langt under MIN skjermkant......så jeg må vel kjøpe meg en MYE større for å få det med meg......?!

Hilsen Hammers
Redigert 19.09.2018 kl 22:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:15 7424

Å var det JUM sa den gangen solar ble skilt ut,vi får se hvem som er mest vert etter 3 år.
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:00 7361

Hammers, der tar du feil , jeg drev ikke med sau, dessuten har jeg like gode sjanser på børsen som deg , kun med livets skole og en velutviklet psykologisk teft som jeg tror du mangler som kun har dine mattematiske formler å hjelpe deg med.
Jeg også forstår at REC skal under 50 øre og at det deretter er kun to valg , rett ned eller rett opp , trenger ingen formler for å vite det !

Håper det kan være rom for oss begge her på dette forumet.
Marketwatch
19.09.2018 kl 23:01 7356

Hammers: Har aldri opplevd en person som finner større glede i at det går til helvete med andre, samtidig som han får vise at han alltid har rett.
Maken til besserwisser!
Redigert 19.09.2018 kl 23:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
19.09.2018 kl 23:27 7308

Bybonde:
Hadde DU sett det samme som MEG hadde du aldri i verden befunnet deg i den suppa som du nå lever med og i!
Du kan UMULIG ha de samme forutsetninger som meg!

Marketwatch:
Det jeg har GLEDE av er når kursen går slik signalene sier at kursen SKAL gå - og jeg forteller DERE at det VIL gå!
Kall den en "proffesjonell glede" - og ingen personlig!

Dessuten; mine gode råd er helt gratis - de er vel de beste langsiktige tipsene du får noen steder ang REC
(i hvert fall til DEN prisen) - og jeg treffer LANGT bedre enn de aller, aller fleste. Ta denne Anton Berg som eksempel.
En levende KATASTROFE for de aksjonærene som valgte å lytte til "guruen"........men det var før han slo følge med
de øvrige skipsrottene - hoppet over bord - og svømte i land!

Hilsen Hammers........som tidligere i år "mistet" sin SVÆRT gode venn, NSG.....som saklig ble fulgt fra ca 75!
Trist hvis jeg etter hvert OGSÅ skal miste REC.......som er fulgt fra like under 200! Hva skal man DA skrive om???
Redigert 19.09.2018 kl 23:28 Du må logge inn for å svare
Fjellstøtt
19.09.2018 kl 23:53 7265

Marketwatch: Hammers er en objektiv realist! I motsetning til deg selv som er en sur drømmer som antakelig har tapt mye på tragiske REC. Hammers forklarer bakgrunnen for sine analyser, hva og hvordan han gjør de, og han er konsekvent hele veien igjennom. Det har han vært hele tiden. At det han sier er brutale realiteter for aksjonærene får så være, det er realiteter som er der.

Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å være sur på en person som Hammers, som kommer med objektiv informasjon om et selskap som er på vei ned i graven.
Dere burde heller være takknemlige for informasjonen.

Hadde REC faktisk hatt noe å komme med som positive resultater, så hadde selvfølgelig ikke dette vært et tema engang. Men de har svært lite å vise til og ingen bedring i sikte.

Hammers
20.09.2018 kl 00:00 7254

Takk for det - og i grunnen HELT enig - i et Fjellstøtt innlegg fra deg...?!

Hilsen Hammers
Hammers
04.10.2018 kl 22:43 6834

For 3-4 uker siden skrev jeg at startskuddet for NYE FALL ble avfyrt (ref hovedinnlegget).
I dag nådde REC en NY milepæl ved at den gamle ATL på 0,628 (sluttkurs) ble brutt!

Det nye tallet er 0,61......og heretter vil dere bevege dere inn i HELT ukjent terreng.
Inn i et isøde som kursen aldri tidligere har befunnet seg i!
Aksjonærene blir nå som gamle polarhelter å regne........der de kjempet seg gjennom is, kulde, matmangel forfrysninger og nød!
Inn i et jomfruelig land!

Det STORE spørsmålet er om dere til slutt ender opp som en Amundsen eller en Shackleton?
Førstnevnet kom seg gjennom stormene og endte opp som en POLARHELT.
"Han andre" frøs ihjel - og ble i ettertid gitt LITEN ÆRE pga ALLE sine FEILVALG under prosessen!

Hilsen Hammers....som håper at ikke DERE har gjort feilvalg a la briten - for mine advarsler har nå "stormet" på forumet i ca 10 år!
Redigert 04.10.2018 kl 22:44 Du må logge inn for å svare
Hammers
06.10.2018 kl 00:48 6642

Etter dagens "røde bad" viser Candle Sticks det samme tradingmønsteret som det jeg ser i linjediagrammet.
I DAG signaliserer CS: SHORT REC.

"Our system’s recommendation today is to SHORT. The BEARISH STOP LOSS pattern finally received a confirmation because the prices crossed below the Stop Loss level which was at 0,6210, and our valid average selling price stands now at 0,6090. The previous BUY signal was issued on 03.10.2018, 2 days ago, when the stock price was 0,6350. Since then REC.OL has fallen by -4,09%".

Ellers lurer jeg etter hvert fælt på hvilke nivåer dere egentlig kjøpte dere inn på - siden dere fortsatt ikke har råd til å forlate fluelorten for godt!
For selskapet i seg selv er vel egentlig ferdig - skulle jeg tro. Dette uten at jeg kjenner til det fundamentale.
Ja, for når et industriselskap som en gang i tiden ble omsatt for kr 300 nå omsettes for 59 ØRE ("and still falling") -
ja da skjønner man vel at det i prinsippet er "game over"! Bare et spørsmål om tid!

Hilsen Hammers
AllenKlein
06.10.2018 kl 10:52 6503

Du forveksler Shackleton med Scott. Forøvrig endte både Amundsen, Scott og Shackleton opp med å dø forholdsvis unge.
Hammers
06.10.2018 kl 14:48 6413

Ja søren.....og FOR en tabbe jeg for en gangs skyld har gjort....?!
Dette tror jeg faktisk må være min største bom her inne......ja noen sinne - på 12-14 år.....?!

Hilsen Hammers......som lover skjerp'ings!
Skalleknarp
06.10.2018 kl 20:11 6314

Eneste lys i tunellen er at shorterne blir for griske og ‘plutselig’ skal dekke seg inn samtidig..
Slettet bruker
06.10.2018 kl 20:19 6298

51 øre igjen folkens...

Er det noen emisjon på gang i REC? Styret bør vel nesten gjennomføre en emisjon nå, det må da være bedre enn å gjøre tabben med å vente til børsklimaet er langt kaldere og avkastningskravene er doblet.

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr
Fevang
06.10.2018 kl 23:53 6174

I følge "guden" AB kan ikke en emisjon gjøres under pålydende kr 1,00 !!! Det er jo selvsagt bare tull.

AB mistet all troverdighet i mine øyne når han i ramme alvor kunne hevde noe så dumt.


Men selv han innser vel det snart hvis det ikke er kroken på døra da..
Hammers
07.10.2018 kl 00:21 6152

Fevang.
Man skal ikke snakke om personer som ikke er tilstede, men det med hans fantasier rundt kr 1 er bare EN vill teori fra fyren.
Glemmer ikke da han oppfordret alle her inne til å satse ALT på å forsvare kursen (med støttekjøp).
Man skulle altså selge hus, hytte, bil, pantsette kjerring og unger for å støttekjøpe REC - mot en uovervinnelig overmakt!
Og det mente han SERIØST - på kurser LANGT over krona - for å knekke de fæle shorterne!
Husker jeg skrev om hans galskap her på forumet.

MIN PÅSTAND; AB har lokket en rekke personer til å tviholde på og å bli værende i dritten. Samtidig forhindret dem i å selge!
Slike som trodde blindt på all hans kunnskap om alt fra "antall malingsspann" når veggen ble malt - til fabrikkapasiteter.
Massevis av unyttig info som ikke førte til noe som helst annet enn at noen NÅ sitter til knes i gjørma!

Det verste av alt....i dag ble det opprettet en tråd der KVAKKSALVEREN var SAVNET og ETTERLYST her inne! JESUS..?!
Fyren skulle for LENGST ha blitt dyppet i tjære og rullet i fjær - slik de gjorde med slike i gamle dagers Wild West!
Løpt rundt til spott og spe med fjær over hele kroppen! Det er vel det minste han har fortjent med sine "gode råd"!
Ikke ønsket velkommen tilbake (skulle jo nesten tro at det var han selv som hadde opprettet den tråden)!

Hilsen Hammers......som bare blir opprørt og forbannet av å tenke på denne "sjarlatanen"!
Jeg står fortsatt på mitt synspunkt - med mine NULL kunnskaper om REC som selskap - noe jeg nå har gjort i ca 10 år.
De uslåelige tekniske signalene har vist veien.....slik de alltid gjør! Ikke "antall malingsspann" på sørveggen.....???!

De som har lyttet til mine ord er i dag lykkelige! I hvert fall økonomisk! De har unngått ENORME TAP!
Fra mitt første innlegg ved ca 190......til dagens 0,59.
Ja, det er vel så nært 100% som noe kan komme - og jeg gidder ikke regne på det!
Redigert 07.10.2018 kl 01:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.10.2018 kl 10:12 5981

99,69% Hammers!

Hammers
16.10.2018 kl 00:36 5580

Fortsatt kun sorg og elendighet å spore i REC.
Chartet ser pill råttent ut - uten tegn til bedring i det hele tatt - og snart tar man til på de NESTE skrittene - de TUNGE under 50 øre!

Regninger legges nå ubetalte i en skuff, barna får grøt til frokost og middag, huset forfaller pga dårlig vedlikehold -
og tema for høstens TV-aksjon går til helt andre formål enn å støtte dagens REC-aksjonærer. De forpinte sjelene som bor rundt i norges land.

Jeg oppfordrer alle til å TENNE ET LYS for disse stakkarne som helt frivillig ønsker å utsette seg selv for slike pinsler!
Pinsler alle andre skygger unna som PESTEN!
?

Hilsen Hammers......⚒
Redigert 16.10.2018 kl 00:38 Du må logge inn for å svare
Perlugla
17.10.2018 kl 11:16 5356

Ha ha ha, har du flytta dunken?

PU
Hammers
23.01.2019 kl 00:26 4272

Jeg har nå ikke interessert meg for REC på lang tid, men de siste dagers begivenheter har gradvis sneket seg inn under huden.
ATL ble satt på 0,5135 (må finne fram barndommens mikroskop for å få øye på smulene - 4 tall e/komma) - og den siste tids dystre nyheter har sendt kursen loddrett tilbake. I dag kun ca 5 øre over skjebnepunktet v/ATL.

Av dagens sending så jeg at Haugen antydet et potensiale til 0,40 (jeg skjønner ikke hvordan han kom fram til DET tallet ut fra formasjonen) - og at SpareBank 1 Markets mener selskapet står i stor fare for å sitte med tom pengekasse ila året. Handelskrigen fortsetter som før - og det meste er bare sorgen for alle REC-aksjonærene. Ja, ja.......de er vel snart immune - de som har vært med fra et par 100-lapper og nedover.

Jeg har sagt det i ALLE år - REC er et selskap absolutt ALLE taper penger i - uansett!
Ulike lokalsamfunn i Norge har tapt, ansatte har tapt, aksjonærer har tapt, JUM har tapt STORT.
I prinsippet har absolutt ALLE tapt, men noen unntak finnes selvsagt der også.
Spetalen som fikk til en monkey business med JUM på kr 3, grunnleggerne som tok noe tidlig gevinst - og noen spede andre.

OGSÅ JEG klarte å tape noen kr der for et 2-3 år siden.
Jeg hadde ikke eid aksjer i REC siden de kom på børs (solgte tidlig), men for et par år siden fikk jeg et "innfall" og kjøpte noen få.

Etter 6-8 års (?) fravær kjøpte jeg mine første aksjer igjen.
Noen FÅ timer senere (e/børsslutt) kom det jaggu meg en børsmelding fra selskapet - der de sendte ut en PW.
Etter DET fraværet klarte jeg altså å treffe Bulls Eye med den der helvetes PW'en! AT det går an.
Solgte dagen etter på en OK kurs for dagen, men ca 8-10% (mener jeg å huske) gikk opp i røyk. DET var på nivå ca 1,10.

Dette er IKKE et sted å være for noen!
Ryker støtten på 0,5135 kommer det nye pinsler. Hvor langt kursen DA skal/kan falle klare ikke JEG å finne noe vettugt svar på.
Ille blir det uansett. Veldig!

Hilsen Hammers.......hvis STØRSTE bekymring er at NOK EN "god venn" som jeg har hatt mye moro og leven med skal gå bort.
I gamle, gamle dager skrev jeg om Karius og Baktus på åpent forum (før gammelt forum). DET var NSG og REC!
Jeg skrev også om "Jens" i tannlegestolen (ref; Ikke gjør som mora di sier - Jens).
Ja, dere skjønner alle hvilken Jens det er snakk om. Han som fikk slike ULIDELIGE pinsler etter tanntrollenes herjinger.

Karius (NSG) forlot oss dessverre i fjor - og nå er det tegn i tiden som antyder at også Baktus nærmer seg grensen for SIN tid på jorden!
Huff, bare et evindelig sorgens kapittel det her!
Redigert 23.01.2019 kl 01:04 Du må logge inn for å svare
questi
23.01.2019 kl 05:15 4133

:D Jeg elsker dine betraktninger Hammers :D
Du har galgenhumor .. selv om det ikke er du som er på galgen :D

REC selger etter nøye vurdering poly med tap på 9 mill USD per kvartal.. Jeg tror ikke de gjør det uten grunn.. Noe positivt er under oppseiling :)

(Er det deg som er Randers forresten? ) ;)
nucleus
23.01.2019 kl 10:11 3917

Kjøpte DNO aksjer for å spre ut risikon, det var defenitivt ikke noe dårlig valg, for min del. Gjort det best hitills iår.. i min portfølje og har mye å gå på fremover.
Bare å glede seg.
Hammers
24.01.2019 kl 00:31 3796

Hyggelig.....!
Nei jeg er fortsatt ikke Randers......selv om flere har lurt på det samme.
Randers og jeg har tidligere hatt litt intern humor ved å lage ytterligere forviklinger for leserne.

Hilsen Randers.......eh - jeg mener....Hammers.