KAN KAHOOT BLI FOR NORGE DET SPOTIFY ER FOR SVERIGE?

Bruns
KAHOOT 05.08.2020 kl 12:08 12370

Tillater meg å stille de store spørsmålene:

Hva blir budet om noen banker på døren og vil kjøpe selskapet?

Hvem kan kjøperen være?

Er det en mulighet at Kahoot litt fram i tid noteres på Nasdaq?

Kan Kahoot bli for Norge det Spotify er for Sverige?

Hvilke muligheter finnes når man har fått fotfeste og er i førersetet i et globalt marked innen læring: i skole, hjemmemarked og bedrift?

En ting er sikkert, jeg tillater meg å leke med store tall. Verdsettelsen i dag skremmer meg ikke. Verdien av Kahoot! som et globalt merkenavn kan forsvare kursen alene. Det er mulighetene som ligger foran oss som kan gi Kahoot en absolutt posisjon.

Ingen med troverdighet har så langt klart å overbevise meg om at dette er et selskap som ikke har livets rett.

Kahoot har klart å få en hel verden som brukere, og er noe så sjeldent som et selskap jeg ønsker å eie.

Alt stemmer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:11 Du må logge inn for å svare
upperdawg
12.08.2020 kl 15:34 2325

Tullete tilnærming med null substans. Du kan ikke se med blotte øye tradingmønstre på grafen til nordnet. Fortsetter du å investere på den måten ut livet ditt kan jeg nærmeste garantere at du vil tape penger på det. Med mindre du er en av et ekstremt fåtall som er veldig god i trading. Kjøp når det faller hvis du har tro på aksjen, det har hvertfall jeg gjort med kahoot.
Redigert 21.01.2021 kl 02:11 Du må logge inn for å svare
Moonraker007
12.08.2020 kl 15:52 2291

Å ha tro på aksjen er for meg ikke vesentlig, ingen kan si noe sikkert om hvordan den utvikler seg i fremtiden. Det er imidlertid flere mønstre som gjentar seg underveis, og det er det jeg høster gevinster av.
Redigert 21.01.2021 kl 02:11 Du må logge inn for å svare
Banker
12.08.2020 kl 17:49 2179

Alle her vet at du skryter på deg månerakettt. Vis handelsslogg or it didn't happen. On topic. Kahoot er så ekstremt mye større i USA enn i f.eks Norge. Det er bare tilfeldig at de har hq i Norge. Se på artikler fra USA, så bruker de kahoot challenge i nesten all form for quizer. Fra lærere til sportsutøvere til enkeltpersoner i små grupper. Poio og dragon er der penga ligger!
Redigert 21.01.2021 kl 02:11 Du må logge inn for å svare
Moonraker007
12.08.2020 kl 20:30 2013

Skryter ikke på meg noe som helst, men bruker i stor grad historikken til i noen grad å "forutse" hva som skjer. I mine øyne er det i hovedsak dette det handler om. Om jeg har el ikke har tro på aksjen, bruker jeg fint lite tid på - uansett vet jeg ikke nok til gjøre kvalifiserte vurderinger om hvor kursen er om 2 el 6 md. Mye uventet kan skje, men på sikt ser ting i alle fall bra ut.
Redigert 21.01.2021 kl 02:11 Du må logge inn for å svare
Bruns
13.08.2020 kl 09:34 1738

Da corona brøt ut i mars ga Kahoot gratis premium tilgang til alle berørte skoler og læringsinstitusjoner i hele verden. Likevel ble det kraftig vekst i inntektene. Kahoot er nå et av de mest brukte læringsverktøyene i verden. Corona har gitt en eksplosiv vekst i antall brukere. På et tidspunkt må alle betale for premium. Da smeller det.
Redigert 21.01.2021 kl 02:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2020 kl 11:34 1622

Forloveden min går på ikea tiltak, hun snakker mye om kahoot.. kahoot brukes på skolen hun er og på ikea.. ser ut som det er veldig lærerikt i arbeidslivet opplæring der de må delta i kahoot hun forloveden synes det er veldig morsomt. Lærer mye og lærer fort.. billig for bedriftene. Jeg tror resultatet kan komme med en overraskelse!!! Men selv sagt skal man tro i moskeen eller kirken
Redigert 21.01.2021 kl 02:11 Du må logge inn for å svare