20 MBq/kg Betalutin drømmen med gode resultater ble knust!

SomSa
NANO 06.08.2020 kl 08:59 5588

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) today announces that, following a planned
interim analysis of the PARADIGME Phase 2b pivotal trial of Betalutin® in
patients with relapsed/refractory follicular lymphoma (FL), the Independent
Review Committee (IRC) has recommended Nordic Nanovector to focus on one dosage
arm (15 MBq/kg Betalutin® after a pre-dose of 40 mg lilotomab ; "40/15") to
completion.

The arm evaluating the regimen of 20 MBq/kg Betalutin®
following a pre-dose of 100 mg/m[2] lilotomab ("100/20") will be discontinued.
Redigert 20.01.2021 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
SomSa
06.08.2020 kl 09:17 5469

"Lars Nieba, fungerende konsernsjef i selskapet, sier at de er trygge på å annonsere tremåneders topplinjedata fra Paradigme i andre halvår 2021. I forbindelse med førstekvartalsrapporten opplyste selskapet at de da opprettholdt målet om å kunne analysere data fra Paradigme i 2021."

Var Costa og Bravo ikke sikre på sine guidinger men stadig ble forsinkelser? Det eneste kan man være sikkert på er kommende emisjonen. Det andre spørsmålet er om resultatet fra 15 MBq/kg kan være levedyktig på sikt siden det kommer stadig nye behandlingsmetoder.,,,,,,,

Fordelen med å avvikle 20 MBq/kg er at de kan rekruttere raskere. Klarer de å sende søknaden før Bayer sender sitt fase 3 resultat?

12 June 2020
Roche presents updated data on novel CD20xCD3 bispecific cancer immunotherapy glofitamab in people with heavily pre-treated non-Hodgkin lymphomas
https://www.roche.com/investors/updates/inv-update-2020-06-12.htm
Redigert 06.08.2020 kl 09:45 Du må logge inn for å svare
rockpus
06.08.2020 kl 14:15 5027

Du retter ikke opp tapene dine ved å sable ned hele sektoren.
Picosalax
06.08.2020 kl 15:35 4751

Det later til at markedet tolker denne meldingen annerledes enn deg
oivindl
06.08.2020 kl 15:44 4688

Nok et eksempel på hvor håpløst i utakt med markedet det går an å være.
Redigert 06.08.2020 kl 16:22 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
06.08.2020 kl 15:50 4625

Somsa, det nytter ikke gråte over spilt melk. Trenden er snudd tror jeg, den nye ledelsen viser styrke. Benyttet selv muligheten i dag til å kjøpe mer gjelder å være pålogget i markedet, syke kursen er nesten opp 20% i dag👍 Blir det rally Solberg i sluttminuttene...
Merlin
06.08.2020 kl 16:20 4428

Fordelen med at 15/40 nå er valgt er stor.

1) Eneste kalibrering å konsentrere seg om fremover for Paradigme. Gjør videre undersøkelser enklere.
2) Allerede viser interim Paradigme at 15/40 er godt nok. Det er en stor nyhet i seg selv! Har til nå også bedre DOR.
3) Nano slipper spekulasjoner om man skulle kalibrert opp ytterligere.

Dette betyr et kvantesprang for Nanos utvikling fremover!
thypoon
06.08.2020 kl 17:20 4132

Nano skal til himmels. Regner med big pharma sikler rundt gull-kalven og JV meldes meget snart. 100kr 🚀🚀🚀
AltInn
06.08.2020 kl 17:57 3985

Jeg har dessverre solgt mine 10k aksjer i dette selskapet på 21kr. MEN jeg gleder meg på de trofastes vegne idag. Jeg har trua på betalutin og nano men valgte å prioritere andre selskaper med mine beskjedne investeringer. Håper nå på en liten dupp så jeg kan komme tilbake for en OK pris. Potensialet er eksplosivt men det har vært veldig mye rør og tipper emisjon blir meldt før året er omme. DA skal jeg hoppe på med alt. Dette er en vinner
SomSa
06.08.2020 kl 19:02 3734


" de er trygge på å annonsere tremåneders topplinjedata fra Paradigme i andre halvår 2021"

FDA søknaden kan sendes 1H 2022/2H 2022 etter min mening. De som er ekspert på FDA søknader kan svare på dette:
Må DOR oppnås før de kan sende søknaden? Hvis Ja, da kan dette ta lengre tid ..............

rockpus
Det fantastiske med SomSa er at han kan sitte med aksjer og samtidig kan skrive negativ om disse. Spesielt når et selskap har troverdighetsproblem. Stod ikke pasienter i kø til å bli behandlet?

stockwalker
Hvis du tror kursmål fra DNB har andre aksjer mye mer potensial. Hadde ikke DNB en fraie price på ca. 130 før? Har DNB i sin analyse diskutert hvordan går med Bayer og deres søknad? De skal gjennomføre emisjonen og ta sin del av kaka som før.

Merlin
I 2016 og 2017 diskuterte vi om at vi kunne få fantastiske resultater fra 20 MBq/kg. 15 MBq/kg resultatene er greie nok men ikke slagkraftig nok til å tiltrekke seg big pharma eller forsvare seg mot nye kommende behandlinger. Hvis man søker på nettet dukker opp stadige nye metoder med gode resultater....................

----------------
Når 2Q 2020 presenteres forventer at ledelsen sier om ( jeg er lei av bla bla bla og lovnader):
1- Når alle pasientene blir rekruttert
2- Når søknaden til FDA kan sendes
3- Hvor langt har Bayer kommet med Aliqopa (fase 3) og sin FDA søknad. Uten å vite dette er Nano ikke mye verdt for meg. Hvis Bayer sender sin søknad før Nano sender sin søknad kan Nano få problemer og bli tvunget til å starte fase 3 og må skaffe enda flere pasienter. Vi har diskutert om dette før.........
4- Når skal de hente mer kapital og hvor mye trenges innen og etter søknaden sendes. Jeg antar at første emisjonen blir innen 2H 2020.

Redigert 06.08.2020 kl 19:33 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
06.08.2020 kl 19:35 3587

Ikke umulig at et bud kan komme iløpet av året.. Når man sitter på nanoaksjer ja da er det mange muligheter. Du mener altså at doseringen 15/40 er greie nok men ikke slagkraftig nok, du om det. Somsa , du skal vite at den forskningen som nano besitter siste 2 år på begge doseringene kan være gull for BP. Mange meldinger forventes fremover nå, gledes!
SomSa
06.08.2020 kl 19:41 3552


Og 1 spørsmål til,
skulle de ikke presentere data fra 50 pasienter inkludert 15 MBq/kg og 20 MBq/kg nå? Hvorfor sier de ikke hva resultatet fra 15 MBq/kg ble men kun sier at 20 MBq/kg armen stoppes? Er resultatet fra 15 MBq/kg svakere enn tidligere antatt? Dette skaper heller ikke tillit til den nye ledelsen. Jeg forventer at data fra 15 MBq/kg presenteres på 2Q 2020 presentasjonen og før de henter penger en gang i fremtiden.

Bullinvestor
Det skal også komme bud på TRVX, PCIB, NANO, BGBIO, PHO, Life, Gentian Diagnostics, Ultimovacs, ArcticZymes, ContextVision.........Det er bare å håpe og tro på
20 MBq/kg virker ikke og punktum og dette er ikke verdt noe. Siden jeg kjøpe NANO i 2015 har jeg sagt det samme, 15 MBq/kg er geir nok og ikke noe mer. Med alle forsinkelsene kan 15 MBq/kg få problemer i fremtiden når andre løsninger kommer med rakett fart. Big Pharma vil bruke store summer på en løsning som kan gå ut om kort tid.


Redigert 06.08.2020 kl 19:55 Du må logge inn for å svare
Merlin
06.08.2020 kl 21:03 3360

Somsa skrev:

"Merlin
I 2016 og 2017 diskuterte vi om at vi kunne få fantastiske resultater fra 20 MBq/kg. 15 MBq/kg resultatene er greie nok men ikke slagkraftig nok til å tiltrekke seg big pharma eller forsvare seg mot nye kommende behandlinger. Hvis man søker på nettet dukker opp stadige nye metoder med gode resultater...................."

Her er SomSa tydeligvis ikke oppdatert. 2016 og 2017???

Det er en helt ny ting som kommer til. Og det er fra Nano selv. Og det er kombobehandlingen med Archer-1, der første dosering ble gjort i 2018. Og det som kjent ble det kjørt kun 10/40 dose i runde 1 og 15/40 benyttes i runde 2.

Vi må nå regne med at Nano tenker lenger enn Paradigme. De fantastiske resultatene med Archer-1 så langt med 100% CR taler for seg selv. Og håpet er jo at combobehandlingen faktisk skal kunne brukes som SOC for 1FL etter hvert. Da snakker vi et meget stort marked.

Det Nano gjør nå, som er meget smart, er at de sørger for en basis for flere godkjennelser, der de også viser at Betalutin er godt nok som stand-alone behandling for 3 FL.




Merlin
06.08.2020 kl 21:20 3282

SomSa eller tidligere DuIgjen er jo velkjent for å baisse aksjer hun har solgt.

SomSa, det er ikke for sent å kjøpe seg inn igjen! Du har åpenbart virkelig misset mye etter 2017!. Se også hva leder i klinisk komite, den svært oppegående og anerkjente dr. Bizzari skriver:

“We are very encouraged by the interim results, both the activity and the safety profile, in this unmet patient population. We believe that the decision to focus on one arm as well as the ongoing implementation of the protocol amendments will significantly support an increase of the enrolment rate to PARADIGME”

I tillegg har Nano FT for MZL og har Alpha37 som en komplementær kandidat for Betalutin i tillegg.

Å baisse nå er direkte patetisk.

SomSa
07.08.2020 kl 09:25 2830


Det blir ikke levebrød med "very encouraged". Dette er en standard formulering fra alle biotekselskaper. TRVX var også "very encouraged" med TG01 dataene....... Hvorfor vil de ikke avsløre data fra 15 MBq/kg? Skulle vi ikke vite nå? Noe stemmer ikke her.

Det er så fantastisk at som aksjonær godtar du dette. Dette likner mye på da de sa gang på gang at de var i rute med rekruttering av pasienter men de ville ikke fortelle hvor mange pasienter var rekruttert...........



sjerkyll
07.08.2020 kl 10:02 2721

For å luke ut tvil til de som eventuelt leser: NANO har flere ganger kommunisert at interim data ikke blir publisert. Som er helt logisk og vanlig praksis.

At nissen over sier at "Noe stemmer ikke her", så er det for vedkommende ikke forstår eller med vit og vilje prøver å missvise. Når noen skal vri og vende hver bidige ting til noe negativt så kan man tenke seg til at de enten sitter inne med et meget bittert tap eller en agenda. Jeg sier det samme om folk som Jimmi som sier at hver dag er en kjøpsanledning, for det har han sagt siden dag 1 og hatt hakk i plata siden. Det er lov å være kritisk til tidligere ledelse og hvordan studiene har blitt forsinket, men da må det også gå å si at ny ledelse har vist intet enn kompetanse og handlekraft.
Slettet bruker
07.08.2020 kl 10:07 2702

Mange som står igjen på perrongen:) skjønner godt at noen er bitter. Bare å komme seg ombord igjen. Men det er noe med det å kjøpe tilbake på en mye høyere kurs. Tipper det var Somsa som solgte til meg for 9,90...

NANO er fortsatt billig. Bare vent å se:)

Fjellgutten
07.08.2020 kl 10:20 2617

Jimmi ; du virker å ha godt kjennskap til selskapet og hva en kan forvente av potensielle triggere fremover. Mulig for deg å liste opp de viktigste med en grov tidslinje ? Jeg ser du forventer deg partner/oppkjøp , her forventer/håper vi begge det skjer i løpet av høsten slik at vi unngår en utvannende emisjon.
SomSa
07.08.2020 kl 11:10 2472


Dette er diskutert på forumet og antar at flere har misforstått dette!!!!
Hva er begrunnelsen for at Nano ikke forteller om foreløpige resultatet fra 15 MBq/kg når den tidligere lovende 20 MBq/kg doseringen stoppes? Med solide tall kan aksjen stige kraftig og de kan hente mye penger.

Jimmi
Dette blir litt barnslig diskusjon for voksne folk, men hvor var du da jeg sa det kommer til å bli forsinkelser og reduserte på 98-98,50 i mai 2017 og samtidig advarte mot Costa´s løfter. For hver aksje jeg solgte kan jeg kjøpe mer enn 3 aksjer. Hvor står jeg på perrongen nå og hvor befinner du deg i forhold til meg? Kan du komme med en fornuftig forklaring og begrunnelse hvorfor vi får ikke vite foreløpige resultatet fra 15 MBq/kg?

Gidder ikke diskutere mer om dette, jeg regner med at de må fortelle noe om 15 MBq/k resultatet når 2Q 2020 presenteres. Hvis de prøver å manøvrer unna bør alarmen gå. Og god helg alle sammen.
Redigert 07.08.2020 kl 11:32 Du må logge inn for å svare
Merlin
07.08.2020 kl 11:32 2403

SomS skrev: " Hva er begrunnelsen for at Nano ikke forteller om foreløpige resultatet fra 15 MBq/kg når den tidligere lovende 20 MBq/kg doseringen stoppes? Med solide tall kan aksjen stige kraftig og de kan hente mye penger."


Det er opplagt solide tall!
Jeg får bare gjenta flg:

"Se også hva leder i klinisk komite, den svært oppegående og anerkjente dr. Bizzari skriver:"

“We are very encouraged by the interim results, both the activity and the safety profile, in this unmet patient population. We believe that the decision to focus on one arm as well as the ongoing implementation of the protocol amendments will significantly support an increase of the enrolment rate to PARADIGME”
sjerkyll
08.08.2020 kl 01:20 2066

Det er sannsynligvis pga. tox og ikke økt efficacy eller mdor. Vet ikke helt hva slags argument det er med "Dette er diskutert på forumet"? FDA ønsket at begge doser ble utforsket, tydeligvis har ikke 20/100 gitt noen bedre effekt og 15/40 forblir optimal dosering, ferdig snakka. At du ikke gidder å tro på det de uttaler fra IRC, så er det helt greit og ingen prøver å rive tinnfolie hatten av deg. Interim blir brukt til å avgjøre om man fortsetter ikke til å publisere data. Så pling i alarmbjella di du, men ikke forvent stor oppslutning