Seismic Partner ???
Dukket opp på MSIS tråd i går kveld lagt ut av "Benja1983". Et samarbeidsprosjekt mellom fira aktører. Noen som kan belyse dette nærmere?
https://www.seismicpartner.com/
https://www.seismicpartner.com/
Redigert 21.01.2021 kl 06:23
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Modda91
18.05.2022 kl 18:40
2586
Modda91
09.05.2022 kl 06:21
2940
johnfredrikzen skrev Er det enkelt å kjøpe andeler der!?
eventuelt her :
https://kampanje.folkeinvest.no/seismic-partner?utm_campaign=Seismic%20Partner&utm_source=E24&utm_medium=article
Men ser at det ikke har åpnet her enda. Så har vertfall tegningsblankett tilgjengelig om du skulle være interessert :)
https://kampanje.folkeinvest.no/seismic-partner?utm_campaign=Seismic%20Partner&utm_source=E24&utm_medium=article
Men ser at det ikke har åpnet her enda. Så har vertfall tegningsblankett tilgjengelig om du skulle være interessert :)
Modda91
08.05.2022 kl 23:11
3028
johnfredrikzen skrev Er det enkelt å kjøpe andeler der!?
Jeg har fått tilsendt en tegningsblankett som jeg har fyllt ut og sendt inn. Om du gir meg mailen din så kan jeg videresende tegningsblanketten til deg om du vil :)
Modda91
07.05.2022 kl 01:21
3331
Ja absolutt. Har tydeligvis vært underinvestert i olje de siste årene og med tanke på tiden fremover, der vi ser hvor viktig det er med energi, så har jeg vertfall troen på en siste oljerally i tiden som kommer ! :)
X-43 scramjet
30.04.2022 kl 12:19
3512
Nå får vi 30% tilbake fra Polarcus tapet. Kom opp på skatten. Av beholdning per desember 2021. Hjelper på litt denne sommeren
Odi.1
28.04.2022 kl 11:03
3622
Takk , den må jeg inn å studere , se om det er mer igjen i kassen også :)
Meget spennende Multiklienter dem besitter, så den er åpenbart attraktiv.
Meget spennende Multiklienter dem besitter, så den er åpenbart attraktiv.
Redigert 28.04.2022 kl 11:04
Modda91
28.04.2022 kl 10:56
3641
https://e24.no/annonsorinnhold/folkeinvest/planen-er-aa-gi-investorene-god-avkastning/a/qWgeBe
Ser de nå åpner for emisjon på folkeinvest !
Ser de nå åpner for emisjon på folkeinvest !
cheezy
31.03.2022 kl 20:31
4054
Du må føre det opp selv på skattemeldingen for å få fradrag. Du kan eventuelt ringe til skatteetaten for å sjekke hvilket år fradraget skal være for. Eller du kan ta en spansk en og vente med å føre det opp til neste år, og håpe at du får en høyere prosent i fradrag. I det siste tilfelle risikerer du å bare få i forhold til fjorårets skatteprosent, men få pengene halvannet år senere.
Gullhaugen
29.03.2022 kl 22:08
4351
Mine aksjer ligger der også. Merkelig
Skipene er solgt men skallet og hoved selskapet er ikke slått konkurs eller likvidert
Polarcus Limited i Dubai
Skipene er solgt men skallet og hoved selskapet er ikke slått konkurs eller likvidert
Polarcus Limited i Dubai
Redigert 29.03.2022 kl 22:17
Artige
29.03.2022 kl 21:40
4382
Haamann skrev Er det ikke DNB som har saken?
Sbanken visste ikke noe. Må jo bli en bobestyrer snart.
Artige
29.03.2022 kl 20:56
4437
Snakket med banken idag. De er konkurs sier de men ingen info om hvem som har saken. Den er ikke avsluttet og da kan ikke aksjene avsluttes.
Odi.1
29.03.2022 kl 11:51
4567
Står der mine også. Har ikke fått vite hvem eller hva som er Bostyrer en gang.
Artige
29.03.2022 kl 11:47
4582
Er selskapet offisielt konkurs? Har dere fått fradrag for tapet? Mine aksjer ligger fortsatt i VPS.
Modda91
29.03.2022 kl 00:47
4726
Ut fra hva jeg forstår her, både med verdi på selskapet nå, prosjekter de har sett for seg, samt allerede salg på Q35 prosjektet så tenker jeg det kan bli en spennende reise for aksjonærer. Det at det fremskaffer bedre bilder en hva som er tilgjengelig fra tidligere, gjør at verdien på dataene til de store selskapene kan bli mindre "verdt". Noe jeg tenker setter selskapet i en gunstig posisjon med tanke på oppkjøp. Men igjen, utrolig spennende, samt virker som de har folk som vet hva de driver med.
Jeg har absolutt troen på at dette kan bli starten på noe stort, noe som er min personlige mening.
Jeg har absolutt troen på at dette kan bli starten på noe stort, noe som er min personlige mening.
Odi.1
28.03.2022 kl 19:27
4826
Takk Modda.
Har hatt denne øyesteinen en stund.
Vet Mseis Reach og Gog er samarbeidspartnere i dette.
Plcs forsvant ut. Mulig Pgs kommer med for dem på kabel siden?
Vi kunne ta kontakt der for å kjøpe poster også; vet jo ikke hvilket nivå dem forventer da; men det er jo ett håp.
Mulig denne fortjener egen tråd? ...
PLcs er jo " gått bort " 👀🕯
Har hatt denne øyesteinen en stund.
Vet Mseis Reach og Gog er samarbeidspartnere i dette.
Plcs forsvant ut. Mulig Pgs kommer med for dem på kabel siden?
Vi kunne ta kontakt der for å kjøpe poster også; vet jo ikke hvilket nivå dem forventer da; men det er jo ett håp.
Mulig denne fortjener egen tråd? ...
PLcs er jo " gått bort " 👀🕯
Redigert 28.03.2022 kl 19:28
Modda91
28.03.2022 kl 14:40
4912
Virker så de lever og gjør det bra !
Virker da veldig spennende syns jeg .
https://investornytt.no/seismic-partner-treffer-planken-med-lumiseis-teknologi/
Virker da veldig spennende syns jeg .
https://investornytt.no/seismic-partner-treffer-planken-med-lumiseis-teknologi/
johnfredrikzen
12.08.2021 kl 11:56
5760
Hei, noen som har hørt noe mer her? Dette er jo det mest spennende innen leting på evigheter.
Odi.1
19.03.2021 kl 07:43
6454
Må vel avklaringer til med PLCs før det skjer noe her? (festbremsen)
Januar skulle det være klart, ingen nyheter på siden der. Er spent på videre hendelser hva som vil skje her med dette , konseptet er genialt og proppet med fremtidig teknologi.
Januar skulle det være klart, ingen nyheter på siden der. Er spent på videre hendelser hva som vil skje her med dette , konseptet er genialt og proppet med fremtidig teknologi.
johnfredrikzen
28.01.2021 kl 11:06
8045
Når skal Seismic Patner børsnoteres..? Her skal jeg følge med i timen!
princes
27.08.2020 kl 07:17
10425
Polarcus Limited ("Polarcus" or the "Company") (OSE: PLCS) announces the award of an XArray™ 3D marine seismic acquisition project in West Africa commencing in October 2020 with a duration of approximately 2 months.
princes
24.08.2020 kl 09:33
10807
Press Releases
TGS Acquires Pioneering New OBN Survey in Atlantic Margin
Oslo, Norway (24 August 2020) – TGS, a leading provider of multi-client geoscience data for exploration and production companies, today announced the successful deployment of a pioneering sparse ocean bottom node (OBN) survey in the Atlantic Margin off the coast of mid Norway. This initial study phase is being conducted primarily to provide proof of concept ahead of anticipated further survey proposals to further highlight hydrocarbon potential in the region.
The OBN survey, conducted in collaboration with Polarcus, has been deployed to coincide with the acquisition of the TGS AM20 seismic survey at the same location to enhance efficiencies and combine the recorded OBN data with conventional 3D streamer data to improve imaging of sediments below complex volcanic deposits.
Rune Eng, Executive Vice President, International at TGS, stated, “With this study TGS intends to lead the way in providing the oil and gas industry in NW Europe with a cost-efficient OBN acquisition solution to both enhance geological understanding and refine velocity modeling within key license blocks.”
TGS is conducting similar surveys in the Gulf of Mexico, namely Amendment and Engagement. Fast track results from last year’s Amendment sparse node program have already provided impressive imaging uplift and enhanced velocity accuracy, especially when combined with TGS’ proprietary Dynamic-Matching Full Wave Inversion (DM FWI) technology. TGS continues to develop these technologies to resolve complex imaging challenges in other basins across the globe
Fra tgs hjemmeside
https://www.tgs.com/press-releases/tgs-acquires-pioneering-new-obn-survey-in-atlantic-margin
TGS Acquires Pioneering New OBN Survey in Atlantic Margin
Oslo, Norway (24 August 2020) – TGS, a leading provider of multi-client geoscience data for exploration and production companies, today announced the successful deployment of a pioneering sparse ocean bottom node (OBN) survey in the Atlantic Margin off the coast of mid Norway. This initial study phase is being conducted primarily to provide proof of concept ahead of anticipated further survey proposals to further highlight hydrocarbon potential in the region.
The OBN survey, conducted in collaboration with Polarcus, has been deployed to coincide with the acquisition of the TGS AM20 seismic survey at the same location to enhance efficiencies and combine the recorded OBN data with conventional 3D streamer data to improve imaging of sediments below complex volcanic deposits.
Rune Eng, Executive Vice President, International at TGS, stated, “With this study TGS intends to lead the way in providing the oil and gas industry in NW Europe with a cost-efficient OBN acquisition solution to both enhance geological understanding and refine velocity modeling within key license blocks.”
TGS is conducting similar surveys in the Gulf of Mexico, namely Amendment and Engagement. Fast track results from last year’s Amendment sparse node program have already provided impressive imaging uplift and enhanced velocity accuracy, especially when combined with TGS’ proprietary Dynamic-Matching Full Wave Inversion (DM FWI) technology. TGS continues to develop these technologies to resolve complex imaging challenges in other basins across the globe
Fra tgs hjemmeside
https://www.tgs.com/press-releases/tgs-acquires-pioneering-new-obn-survey-in-atlantic-margin
TGS: OBN-UNDERSØKELSE I SAMARBEID MED POLARCUS
Oslo (TDN Direkt): TGS gjennomfører en OBN-undersøkelse i samarbeid med Polarcus utenfor kysten av Midt-Norge, ifølge en melding fra selskapet mandag.
Oslo (TDN Direkt): TGS gjennomfører en OBN-undersøkelse i samarbeid med Polarcus utenfor kysten av Midt-Norge, ifølge en melding fra selskapet mandag.
princes
22.08.2020 kl 22:26
11231
Polarcus Limited (“Polarcus” or the “Company”) (OSE: PLCS) announces that a letter of intent has been received for 3D seismic data acquisition services in Asia Pacific with an expected duration of 1 month. The project is scheduled to commence in Q3 2020, subject to relevant approvals.
Polarcus Asima snart ut igjen?
Polarcus Asima snart ut igjen?
princes
22.08.2020 kl 21:57
11267
Shell inviterer Polarcus, Magseis Fairfield og Shearwater til å delta i anbud i Brasil
Anbudet gjelder en seksmåneders 3D-undersøkelse i brasiliansk farvann.
Og så kommer kanskje denne neste år.
https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/03/20/7509584/shell-inviterer-polarcus-magseis-fairfield-og-shearwater-til-a-delta-i-anbud-i-brasil
Anbudet gjelder en seksmåneders 3D-undersøkelse i brasiliansk farvann.
Og så kommer kanskje denne neste år.
https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/03/20/7509584/shell-inviterer-polarcus-magseis-fairfield-og-shearwater-til-a-delta-i-anbud-i-brasil
princes
22.08.2020 kl 21:34
11299
princes skrev Polarcus Naila er nå på vei til Rio 🤘
En ti måneders kontrakt nå er gull og kanskje Tgs gir mer oppdrag til plcs siden de fikk nei av pgs.
princes
22.08.2020 kl 21:27
11311
Slettet brukerskrev En slik kjempekonsolidering ville skapt stor interesse fra nye investorer.
Polarcus Naila er nå på vei til Rio 🤘
En slik kjempekonsolidering ville skapt stor interesse fra nye investorer.
Da ville det vært mulig å inkludert Seabird, EMGS og AGS + kanskje Seabed Geosolutions som er eid av Fugro og til salgs.
Det ville gitt 3 store selskaper istedenfor 2 store og mange mindre.
Men tror det beste vil være om PGS og Shearwater kjøper opp alle overnevnte slik at vi blir igjen med bare to store.
Da er det lite konkuranse igjen bortsett fra et par kinesiske og noen få andre.
Det ville gitt 3 store selskaper istedenfor 2 store og mange mindre.
Men tror det beste vil være om PGS og Shearwater kjøper opp alle overnevnte slik at vi blir igjen med bare to store.
Da er det lite konkuranse igjen bortsett fra et par kinesiske og noen få andre.
Stubben
19.08.2020 kl 13:30
12021
Slettet brukerskrev Magseis og Polarcus er to svært forkjellige selskaper. Tror ikke de passer sammen.
Til sammen, til sammen KimLee. Ingenting er bedre enn å spre kunnskapene internt til kundene. Ser 4900 har panikk for oppgang, så noe er i gjære.
Magseis og Polarcus er to svært forkjellige selskaper. Tror ikke de passer sammen.
-
«
- 1
- 2 »