Brudt ud af den tekniske op trend
Den har brudt ud af den tekniske mellemlang sigt op trend.. spændende hvad der sker i morgen og fredag 😏
https://www.investtech.com/dk/market.php?CompanyID=100853
https://www.investtech.com/dk/market.php?CompanyID=100853
Redigert 21.01.2021 kl 04:39
Du må logge inn for å svare
scorn
22.08.2020 kl 12:00
2595
Jeg gidder ikke svare deg i mot, men kommer med fakta og ikke synsing :)
scorn skrev Hilsen gutten uten FIVEPG aksjer...
Det er jo ligegyldigt om jeg har aktier.. Hvis man har aktier vil man ko kun 1 ting og det er op hvilket giver et helt forkert billede..
Jeg er ude og derfor neutral.. Jeg kunne bare gå ind igen hvis jeg følte at kursen var rimelig.. 🙂
Men igen viser du at du ikke kan svare mig imod.. Hvis du kunne vil du gør med det samme..
Jeg er ude og derfor neutral.. Jeg kunne bare gå ind igen hvis jeg følte at kursen var rimelig.. 🙂
Men igen viser du at du ikke kan svare mig imod.. Hvis du kunne vil du gør med det samme..
Ja spillet er blevet opdateret.. 👍
Men jeg er ikke naiv så jeg prøvede det med det samme og det hele er ens som før bare at der er kommer nogle nye monster i banen og banen der lidt anderledes ud.. Doodle Jump ligner på ingen måde et spil som skal lanceres i denne måned så er det sagt..
Men jeg er ikke naiv så jeg prøvede det med det samme og det hele er ens som før bare at der er kommer nogle nye monster i banen og banen der lidt anderledes ud.. Doodle Jump ligner på ingen måde et spil som skal lanceres i denne måned så er det sagt..
Dollargrisen
21.08.2020 kl 23:38
2830
Doodle Jump oppdateres og nærmer seg. Tintin er snart ute i hele verden, og Vikings skal komme i september. Så langt har selskapet holdt releaseplanen for i år. Kassen er full og fremtiden er lys, dette går riktig vei 🟢🤩 ingen vits å stå på sidelinjen lenger hvis Formue Nord er ferdig med dumpingen sin 🤑
scorn
21.08.2020 kl 22:47
2879
Doodle Jump Adventure er oppdatert 18. august i Google Play Store.
Dobbelside
21.08.2020 kl 22:44
2882
Veldig rart om denne ikke går til 1+ på mandag og under 1 på tirsdag - faktisk ingen tvil.....
scorn
21.08.2020 kl 22:39
2888
Hilsen gutten uten FIVEPG aksjer...
Tintin reaktionen så du tidligere på ugen med 7% op og så ned igen.. 😂.. med andre ord ingen reaktion.. Hvorfor snakker så mange om Tintin? Det er indregnet hvis Tintin ikke var der hed kursen ikke 1.75.. Tintin kan næsten kun skuffe..
Doodle Jump og Vikings er langt mere spændende og det er utroligt at man som investor bare ser totalt blindt på de titler..
Jeg tror Doodle Jump bliver droppet helt eller bliver lanceret hvor efter det bliver taget ned igen ganske hurtigt fordi det er så dårligt..
Jeg synes virkelig det er amatør agtigt fra ledelsen ikke at have styr på titlerne.. Ja jeg ved godt det "ikke" deres skyld men en fodboldtræner bliver også fyret hvis spillet ikke fungerer på banen.. Det er 5PG ansvar at kigge investorer den i ansigtet.. Derfor totalt tilgrin at der snart er gået et kvartal uden konkrete nyheder omkring Vikings SL.. og det er KUN Softlaunch vel og mærket..
Doodle Jump og Vikings er langt mere spændende og det er utroligt at man som investor bare ser totalt blindt på de titler..
Jeg tror Doodle Jump bliver droppet helt eller bliver lanceret hvor efter det bliver taget ned igen ganske hurtigt fordi det er så dårligt..
Jeg synes virkelig det er amatør agtigt fra ledelsen ikke at have styr på titlerne.. Ja jeg ved godt det "ikke" deres skyld men en fodboldtræner bliver også fyret hvis spillet ikke fungerer på banen.. Det er 5PG ansvar at kigge investorer den i ansigtet.. Derfor totalt tilgrin at der snart er gået et kvartal uden konkrete nyheder omkring Vikings SL.. og det er KUN Softlaunch vel og mærket..
Tintin bliver formentlig fuldt lanceret i næste uge og ifbm. Det kommer der vel en melding om forsinkelse af Doodle Jump - så du får nok ret, hvad det angår.
- Så det bare, hvad investorerne reagerer mest på.
- Så det bare, hvad investorerne reagerer mest på.
Der skal virkelig ske noget vildt i næste uge hvis Doodle Jump skal komme til tiden.. 😂 🔴📉🤠
Phantom skrev I dag over 2 kr,vent og se
..det hadde tatt seg ut..lite sannsynlig..
Phantom
20.08.2020 kl 09:39
3420
I dag over 2 kr,vent og se
hrabiadraqul
20.08.2020 kl 09:18
3460
Litt optimistisk. . . ca fra kl 12 går til opp 😉
Fortsætter med at falde.. kursen er under der Tintin nyheden kom.. utroligt at den bliver ved med at falde når spillet er så tæt på, ik 🤔😏😂
Det er nok fordi det indregnet, men det vil folk ikke indrømme eller accepterer.. ☺️
Det er nok fordi det indregnet, men det vil folk ikke indrømme eller accepterer.. ☺️
Phantom
20.08.2020 kl 09:03
3508
Ikke bare under kronen,men under null, jeg vil at Planet betaler mmeg for å kommer inn
Tror du at den kommer under kronen i dag? 😳☺️
Så skal de åbne godt op for deres skelet skab.. 🤠
Så skal de åbne godt op for deres skelet skab.. 🤠
lofric
20.08.2020 kl 08:32
3580
Tja...1.50....om ikke lavere....kommer nok under kronen....😆
Spændende hvordan kursen bliver i dag.. 🤔📉🔴
InnerTier
18.08.2020 kl 11:23
3851
Kommer nok et rykk til opp, KR 2 pluss i ny setting.
Rt 1,93
Rt 1,93
InnerTier
18.08.2020 kl 10:53
3923
Kl 10:47
COPENHAGEN, August 18th, 2020: 5th Planet Games A/S (OAX: FIVEPG) is pleased to announce that the "Adventures of Tintin" Match 3-style mobile game is ready to launch globally on Google Play as an Open Beta. The launch follows the succesfull soft launches in various countries with high ratings (overall rating is +4.0) and impressive retention rates (Day 1 rentention of +40%). The Google Play Open Beta launch begins today with the game will available in the Google Play Store under the "Early Access" section. The game will be available in all worldwide markets. The early access section is only for those who actively seek to be a part of testing games on Google Play. 5th Planet Games will limit the number of players who will be able to download the Tintin Match 3 game in the Open Beta phase to 10,000 players for the duration of the Open Beta, so gamers that want to play should sign up fast! During this stage of the game's launch, 5th Planet will steadily increase the number of players in the game in order to validate assumptions made about the game's performance before it makes it available to all players on Android and iOS. This strategy will also allow 5th Planet to identify any technical issues not revealed by smaller scale testing. In addition, the game's creatives and store descriptions will now be exposed to more players in more countries, allowing 5th Planet to refine them as needed. The finalized Adventures of the Tintin mobile game is expected to officially launch globally, on Android and iOS with no limitation on the number of players, later in August 2020.
For more information see www.5thplanetgames.com or contact CEO Henrik Nielsen +45 27 200 200.
COPENHAGEN, August 18th, 2020: 5th Planet Games A/S (OAX: FIVEPG) is pleased to announce that the "Adventures of Tintin" Match 3-style mobile game is ready to launch globally on Google Play as an Open Beta. The launch follows the succesfull soft launches in various countries with high ratings (overall rating is +4.0) and impressive retention rates (Day 1 rentention of +40%). The Google Play Open Beta launch begins today with the game will available in the Google Play Store under the "Early Access" section. The game will be available in all worldwide markets. The early access section is only for those who actively seek to be a part of testing games on Google Play. 5th Planet Games will limit the number of players who will be able to download the Tintin Match 3 game in the Open Beta phase to 10,000 players for the duration of the Open Beta, so gamers that want to play should sign up fast! During this stage of the game's launch, 5th Planet will steadily increase the number of players in the game in order to validate assumptions made about the game's performance before it makes it available to all players on Android and iOS. This strategy will also allow 5th Planet to identify any technical issues not revealed by smaller scale testing. In addition, the game's creatives and store descriptions will now be exposed to more players in more countries, allowing 5th Planet to refine them as needed. The finalized Adventures of the Tintin mobile game is expected to officially launch globally, on Android and iOS with no limitation on the number of players, later in August 2020.
For more information see www.5thplanetgames.com or contact CEO Henrik Nielsen +45 27 200 200.
InnerTier
18.08.2020 kl 10:27
3964
1,675 i ferd med å ryke.
1,57 neste
1,43 solid skanse
1,36 siste skanse, før...
0,95 - 1,18 :D
-------------------
Begynner så smått å ta inn igjen nå.
1,57 neste
1,43 solid skanse
1,36 siste skanse, før...
0,95 - 1,18 :D
-------------------
Begynner så smått å ta inn igjen nå.
lofric
18.08.2020 kl 09:33
4023
Vi får se og ha is i magen.. Den går vel opp om en stund kursen....
Den fortsætter med at falde.. Håber investorerne kan se problemerne med manglende information og titler.. 🔴📉
0 så klart, jeg driver med aksjer for og tjene penger, så solgte meg ut med en herlig gevinst. Jeg forelsker meg ikke i en aksje, jeg selger og tar gevinst og investerer i andre aksjer som kan gi meg gevinst. Sitter ikke med denne mens den raser ned fra over 2 og nå er under 1,70 på god fart nedover når jeg kan tjene penger andre steder.
Fikk jo en haug med aksjer til 1 krone som gjorde gevinsten meget pen.
Fikk jo en haug med aksjer til 1 krone som gjorde gevinsten meget pen.
Der er en grund til at jeg ejer 0.. hvor vil du hen med den kommentar? Hvis jeg tror at kursen skulle op vil jeg købe.. Jeg er ikke ligesom dig som er spekulant og spiller klog på noget du tydeligtvis ikke ved noget om.. Jeg har været der selv det er en læring proces men du skal have respekt for nogen som kender casen bedre end dig selv. ☺️
Nej de går absolut ikke konkurs foreløbig.. pånær hvis Henrik har nogle nye dumme idé om opkøb af skod selskaber.. how knows.. ☺️
lofric
17.08.2020 kl 16:17
4293
Men viktig å gi de en sjanse....men ikke mange...
..de har penger nok nå etter EMI....men Inge vet..
Kanskje alle kjøper seg ut....og da er veien til konkurs kort....
..de har penger nok nå etter EMI....men Inge vet..
Kanskje alle kjøper seg ut....og da er veien til konkurs kort....
scorn
17.08.2020 kl 16:16
3514
Roland + Julian + HP17... Hvor mange aksjer eier dere til sammen nå? Ca 0? :D
Absolut ikke og folk mener det er en helt ny virksomhed selvom det er samme ledelse siden 2017.. Henrik Nielsen har lavet mange skuffende ting i 5PG.. se bare købet af 5PG og generalt udskyldse år efter år siden 2017.. ikke noget nyt under solen..
lofric
17.08.2020 kl 15:44
3572
Ja de sliter nok med litt av hvert....hva er ikke godt å si....Manglende informasjon svekker tilliten...
.....men ser man bakover i historien er nok ikke dette helt ukjent....
.....men ser man bakover i historien er nok ikke dette helt ukjent....
HP17
17.08.2020 kl 15:29
3598
Jeg tror kursen raskt kommer til å falle under 1.50 nå fremover og kanskje også mot 1.20 når FIVEPG tydeligvis sliter med å få godkjent Vikings og ikke noen nyheter om de andre spillene. Tillit er noe det tar lang tid å bygge opp i markedet og er lett å bryte ned, akkurat nå forvitrer tilliten for hver dag som går når det ikke kommer noe som helst informasjon fra FIVEPG.
Redigert 17.08.2020 kl 15:29
Der skal noget positivt for at stoppe ned trenden ellers vil den gå ned og finde støtte i 1.37..
Jeg synes nu nok der er blevet utrolig stille her inde folk var så seje der den var over 2 kroner og bestemt 3 kroner.. Er virkeligheden ved at ramme investorerne? 🔴📉
Tiden går ligesom uden nogen nyheder så kender vi Hugo Games/5PG igen.. typisk!
Hvor bliver Vikings SL af 😂 det er jo komisk og amatør agtigt at der er gået over 2 måneder uden noget konkret at forholde sig til.. Men det er absolut ikke overraskende at det sker i denne virksomhed.. 🙄
Jeg synes nu nok der er blevet utrolig stille her inde folk var så seje der den var over 2 kroner og bestemt 3 kroner.. Er virkeligheden ved at ramme investorerne? 🔴📉
Tiden går ligesom uden nogen nyheder så kender vi Hugo Games/5PG igen.. typisk!
Hvor bliver Vikings SL af 😂 det er jo komisk og amatør agtigt at der er gået over 2 måneder uden noget konkret at forholde sig til.. Men det er absolut ikke overraskende at det sker i denne virksomhed.. 🙄
Nei du må spørre de som legger ut, i dag ser vi 2,5 eller 3.Synd om ikke riktig info kommer ut til evt nye brukere, feks så var det ikke smart som jeg sa for en god stund siden og kjøpe når den lå rundt 2 kroner, skulle noen absolutt inn, så kunne de ventet til nå 1.74, eller antageligvis når den er enda lengre ned.
scorn
17.08.2020 kl 13:34
3728
Ja aksjer går opp og ned og opp og ned osv. Hva er vitsen med å kommentere kursen hele tiden? Den er lett tilgjengelig andre steder :)
scorn skrev Er dere to samme person? Ekko?
Sunt med andre meninger, og ikke bare rosenrødt fra det jeg kaller supportere, eller kjærlighet til en aksje.
Og som du ser så går det nedover og nedover som ventet
Og som du ser så går det nedover og nedover som ventet
Redigert 17.08.2020 kl 13:26
scorn
17.08.2020 kl 13:12
3779
Slettet brukerskrev Ikke overraskende
Er dere to samme person? Ekko?
Endnu et fald.. 🔴
Virkeligheden har måske ramt selskabet 😏
Virkeligheden har måske ramt selskabet 😏
Jamen der er forventninger om positivt cash flow for 2020 og Doodle Jump, Vikings og Tintin kommer i denne måned og næste måned.. Hvis det ikke sker så skuffer de jo det er meget enkelt at forstå forhåbentlig..
Ja jeg vil også være glad hvis kursen går ned i 0.3 men kursen går ikke der ned pånær hvis alt går galt..
Ja jeg vil også være glad hvis kursen går ned i 0.3 men kursen går ikke der ned pånær hvis alt går galt..
lofric
15.08.2020 kl 16:13
4352
Helt enig...forventningene er store og avgjørende...
Det skjedde med Funcom i 2018....😁
Det skjedde med Funcom i 2018....😁