Brudt ud af den tekniske op trend
Den har brudt ud af den tekniske mellemlang sigt op trend.. spændende hvad der sker i morgen og fredag 😏
https://www.investtech.com/dk/market.php?CompanyID=100853
https://www.investtech.com/dk/market.php?CompanyID=100853
Redigert 21.01.2021 kl 04:39
Du må logge inn for å svare
scorn
15.08.2020 kl 16:07
3707
Aksjekursen er ofte basert på forventninger. Det finnes aksjer som har hatt kurs kr. 1000 utelukkende på forventninger. Selv i selskaper som har gått med et dundrende underskudd år etter år uten og levere noe som helst.
Om kursen går ned til kr. 0.3 blir jeg glad så jeg kan supplere enda mer. Oppsiden er stor :)
Tintin går live (muligens open beta i første omgang) i løpet av noen uker.
Om kursen går ned til kr. 0.3 blir jeg glad så jeg kan supplere enda mer. Oppsiden er stor :)
Tintin går live (muligens open beta i første omgang) i løpet av noen uker.
Redigert 15.08.2020 kl 16:08
positive? Jeg tror ikke at der kommer noget før vi nede omkring 1 krone.. Men jeg kan self ikke vide hvad de laver og derfor forholder jeg mig til at hvad jeg tror/ved... Der er ikke noget ondt i det jeg laver det er bare hvad jeg tror... Hvis jeg var positiv vil jeg købe op men det er jeg ikke så må det være mig som går glip af noget hvis jeg tager fejl.. Mange af jer lyder som om at jeg stjæler jeres aktier rolig I kan bare købe flere hvis i vil være med i det her det er meget enkelt..
Hvis den var nede i 0,30 som den var for nogle måndere så vil jeg også være positiv men det har steget 5-600% og det er forventninger ikke virklighed fordi virklighden er de stadig cash burn selskab..
Hvis den var nede i 0,30 som den var for nogle måndere så vil jeg også være positiv men det har steget 5-600% og det er forventninger ikke virklighed fordi virklighden er de stadig cash burn selskab..
Redigert 15.08.2020 kl 15:09
Jeg kan ikke sige så meget andet end tingene kører min vej.. Kursen har også være der ned af nemlig i 1.33 hvilket er vel udemærket når jeg har talt den ned siden 3.20.. om det 1.50, 1.30 eller 1 er i princippet ligegyldigt fordi jeg går ikke glip af noget eller mister noget..
Det er ikke mig som har gjort noget forkert.. Folk må selv invester i hvad de vil være med til.. Jeg gider bare ikke at tabe penge og det vil jeg have gjort hvis jeg blev i aktien..
Den eneste som kan modsige mine påstande er 5PG selv.. 🙂 indstil videre ser Doodle Jump ikke til at komme i august eller Vikings officielt i september.. sååh det har jeg forudsagt i ca 3 måneder imens alle andre troede på de datoer..
Henrik har sagt at målet er positivt cash flow i 2020 og tiden går ligesom..... 😏 🔴📉
Det er ikke mig som har gjort noget forkert.. Folk må selv invester i hvad de vil være med til.. Jeg gider bare ikke at tabe penge og det vil jeg have gjort hvis jeg blev i aktien..
Den eneste som kan modsige mine påstande er 5PG selv.. 🙂 indstil videre ser Doodle Jump ikke til at komme i august eller Vikings officielt i september.. sååh det har jeg forudsagt i ca 3 måneder imens alle andre troede på de datoer..
Henrik har sagt at målet er positivt cash flow i 2020 og tiden går ligesom..... 😏 🔴📉
Redigert 15.08.2020 kl 12:41
Folk kan blive ved med at skrive løgn historier omkring mig men jeg ved at jeg har solgt i 3.20 og er fint tilfreds..
Jeg har 3.5 triggers.. det er doodle jump, Vikings og EMI.. tintin kommer men tror ikke det vil performe økomisk som forventet..
Så alle dem som siger at jeg har sagt at den skal ned i 1 krone EFTER emi kan vel linke til det.. Fordi det er har jeg aldrig sagt..
tignene kører min vej og det lige præcis det investinger handler om det handler ikke om at blive venner med nogen her inde..
Jeg har 3.5 triggers.. det er doodle jump, Vikings og EMI.. tintin kommer men tror ikke det vil performe økomisk som forventet..
Så alle dem som siger at jeg har sagt at den skal ned i 1 krone EFTER emi kan vel linke til det.. Fordi det er har jeg aldrig sagt..
tignene kører min vej og det lige præcis det investinger handler om det handler ikke om at blive venner med nogen her inde..
Redigert 15.08.2020 kl 12:16
Aksjeamatøren
15.08.2020 kl 12:13
3785
Kan svare deg på spørsmålet. Siden du kommenterer nesten hvert innlegg i hver tråd derfor får du mange omtaler.
Det ble nevnt her at du traff spikeren med din påstand om kurs, noe som jeg var uenig i. Du har derimot truffet riktig om påstanden om at selskapet lar vente på seg. Fokuset er ikke på deg, men på dine utsagn, det er en liten forskjell der. :)
Det ble nevnt her at du traff spikeren med din påstand om kurs, noe som jeg var uenig i. Du har derimot truffet riktig om påstanden om at selskapet lar vente på seg. Fokuset er ikke på deg, men på dine utsagn, det er en liten forskjell der. :)
Det er løgn igen.. Det eneste jeg har sagt er at når mine 3 triggers er bekræftet så sker der noget. Jeg kan ikke vide eller gør for at 5PG ikke melder noget ud. Så længe de er stillie så er de stille så kan investorerne håbe alt hvad de vil.. Jeg venter på at selskabet melder noget ud.
Hvorfor have så meget fokus på mig når jeg uviden? Det er utroligt :)
Hvorfor have så meget fokus på mig når jeg uviden? Det er utroligt :)
Redigert 15.08.2020 kl 12:08
scorn skrev Rolands akjsetips: https://ibb.co/ZTBtsHp 🙂😀😄😂🤣
Hvad er det helt præcis som du griner af? har haft ret indtil videre? kortsiget 2-3 er jo pletskud.. Du roser bare min forudsigelser tak for det.. :)
Neida, ingen har helt rett her, var vel en som kalte seg norgesmester her inne også som predikere både 2,5 og 5 i kurs, poenget mitt er egentlig at det er farlig og bli forelsket i en aksje, blir fort blind da, og mener noen det motsatte av de "frelste" så blir de "halshugd" mens de som skriver: i dga kommer melding og rett opp til 5 kroner, de blir klappet på skuldra... God helg og håper det går bra med investeringene på sikt:-)
Analytikeren23
15.08.2020 kl 11:49
3678
Enig, det er den sædvanlige lære om, at den tålmodige og langsigtede investor har altid bedre afkast. 5th fundamentals er massivt forbedrede, derudover så er de fleste emi-aktier solgt, så at spekulere i små kortsigtede udsving er spild af tid og giver oftere tab end gevinst. Roland troede kursen ville gå i 1 dagen efter emi aktierne kom på markedet, derfor købte han ikke emi-aktier og han mistede en stor up-side, jeg har stadig mine emi-aktier snit pris 1,4, jeg er komplet ligeglad med om kursen er 1,8 eller 2,1 jeg tror kursen er markant højere om 12 måneder, det er det jeg har investeret ind i.
Redigert 15.08.2020 kl 11:52
Aksjeamatøren
15.08.2020 kl 11:39
3680
Blir vel ikke helt rett, Han har spådd kursen ned siden juni, men i mellomtiden har den gått opp fra 1,30 til 2,30 og nå på vei ned igjen. ;) Han spådde også kursen ned når den var på 1,30 så hvor langt ned han tror at den skal er jeg litt nyskjerrig på. Å treffe spikeren er noe annet. Siden han startet har kursen økt fra 1,30 til 2,30 og er nå på 1,82 så den spikeren bommet han vist på og gikk glipp av mye penger. Markedet svinger så man kan jo si han treffer spikeren de dagene kursen er rød og bommer når den er grønn, men på sikt har han ikke truffet spikeren enda. Faktisk er ikke spikeren truffet før den er under 1,30 siden da ble også nedgang spådd. Kursen er nå igjen der den var når EMI aksjene ble lansert for 2 uker siden. Om man lever med svingningene kan man fint tjene noen kroner på veien.
Edit: Litt om spikeren på hodet påstanden.
God helg videre!
Edit: Litt om spikeren på hodet påstanden.
God helg videre!
Redigert 15.08.2020 kl 11:47
scorn skrev Rolands akjsetips: https://ibb.co/ZTBtsHp 🙂😀😄😂🤣
Du vet ting er ikke statisk i aksjemarkedet, ting endrer seg, som feks utsettelser av spillutgivelser, han traff vel spikeren godt på hodet med den kortsiktige "spådommen"? Kanskje han treffer langsiktig også?Hva er langsiktig i aksjemarkedet, 2 år? 4 år?
Så spår han også kursen ned en god stund og det har han nok helt rett i, selv om det ikke er så populært blant "fansen" av 5th. Ikke lurt og bli forelsket i en aksje, men heller analysere objektivt..
Så spår han også kursen ned en god stund og det har han nok helt rett i, selv om det ikke er så populært blant "fansen" av 5th. Ikke lurt og bli forelsket i en aksje, men heller analysere objektivt..
Redigert 15.08.2020 kl 11:15
Det er rigtigt har ingen idé om noget 😏
Vi får at se hvad der sker men jeg er ihvertfald uviden omkring 5PG det ved alle jo så du behøver ikke at sige det hele tiden.. 😏😂
Vi får at se hvad der sker men jeg er ihvertfald uviden omkring 5PG det ved alle jo så du behøver ikke at sige det hele tiden.. 😏😂
lofric
14.08.2020 kl 23:43
3864
Att det tullet du kommer med....du har ikke peiling på noe....bondeknøl...
Stop nu med det uviden håbe pis og lad kursen og marked vise retningen..
Jeg har sagt min mening og som tiden bare går bliver det mere kendsgerning hvad jeg har sagt for flere måneder siden.. 🔴📉😏
Jeg har sagt min mening og som tiden bare går bliver det mere kendsgerning hvad jeg har sagt for flere måneder siden.. 🔴📉😏
Det kan de, men...
Det gør de ikke.. hvorfor det 🤔😏 🔴📉 💡
Det gør de ikke.. hvorfor det 🤔😏 🔴📉 💡
Ja ser den, nedgangen fortsetter til uka, så får vi se hvor langt ned den skal, mener vel helst de som er sikre på at kursen skal opp i både 5 og 10 kroner,de kan jo bare hamstre:-)
Redigert 14.08.2020 kl 22:33
scorn
14.08.2020 kl 22:28
3828
Utålmodige aksjonærer er til skade for seg selv og andre aksjonærer.
De følelsesløse algoritmene elsker utålmodige aksjonærer og stop-loss.
Hvorfor tror dere stop-loss finnes? :)
De følelsesløse algoritmene elsker utålmodige aksjonærer og stop-loss.
Hvorfor tror dere stop-loss finnes? :)
Redigert 14.08.2020 kl 22:30
lofric
14.08.2020 kl 21:37
3818
Dessuten kaster jeg ikke mere penger ut på dette selskapet....før de viser at de leverer det der har lovet i mnd.vis...De fleste her er nok blitt en smule forbannet og utolmodig...
lofric
14.08.2020 kl 21:33
3823
Ler....min inngang er mye mindre enn 1.55 min venn...
.....da kjøper vel ingen aksjer til 1.55 og høyere...
.....da kjøper vel ingen aksjer til 1.55 og høyere...
Jeg tror nok denne går et godt stykke oppover på sikt, men fremdels mener jeg at denne skal et godt stykke ned først, så hvorfor ikke selge xxxxx aksjer til 1,85 og så kjøpe enda flere aksjer på 1,55, for selv de største optimistene her skjønner vel at den går ned på kort sikt.
lofric
14.08.2020 kl 20:44
3853
Selvfølgelig måtte du legge noe negativt i det også...Vi her på forumet er lei av dine negative omtaler og holdninger til selskapet..Ta deg en lang pause....
lofric skrev Litt optimistisk det tror jeg....men kan håpe...
Det er ikke optimisme? Det er bare uvidenhed.. Hvis man ved hvad 5PG laver og kender til branchen ved man også godt hvor uviden Phantom er omkring emnet.. No hate!
Redigert 20.01.2021 kl 20:34
lofric
14.08.2020 kl 16:17
5330
Litt optimistisk det tror jeg....men kan håpe...
Phantom
14.08.2020 kl 16:09
5348
Neste uke over 3...helt sikkert kommer god melding,i midten av sepember snakkes vi over 4-5
Vek
14.08.2020 kl 16:06
5356
Kjøpte meg inn på 1,82, så da tror jeg at jeg tør å vente til uken før jeg gjør noe😎
lofric
14.08.2020 kl 15:52
5380
Jeg tipper...1.70-1.85 .....dersom ingen ting skjer..
Ser ut til at ikke alle EMI aksjene er solgte...
Mange sitter på gjerdet....Hvis pos nyheter antar jeg 2.50... 😆
Ser ut til at ikke alle EMI aksjene er solgte...
Mange sitter på gjerdet....Hvis pos nyheter antar jeg 2.50... 😆
Vek
14.08.2020 kl 15:46
5392
Hva tror dere om kursen neste uke? Noen som vil tippe?
InnerTier
14.08.2020 kl 15:01
5462
lofric skrev La oss håpe....har hatt aksjene i 2 år...
Jepp, håp er enhvers styrke ;) , på en for mange blakk sort fredag.
De aller fleste kommer alltid over det.
Edit:
Fantastisk kjøpsanledning, kan man vel formene.
Hanket inn mer enn forventet på 1,70-tallet.
De aller fleste kommer alltid over det.
Edit:
Fantastisk kjøpsanledning, kan man vel formene.
Hanket inn mer enn forventet på 1,70-tallet.
lofric
14.08.2020 kl 14:40
5498
La oss håpe....har hatt aksjene i 2 år...
InnerTier
14.08.2020 kl 14:31
5522
Blakke selgere er det sikkert også en betydelig del av, som preger lave volumer - Ditto er det sort måne, og nymåne ved hanegal onsdag morgen neste uke. Månesyklusene preger Mr Market til dels , - sannsynligvis mer enn de fleste vil innrømme :D.
Om et par, tre uker blir det rally i særklasse :D.
God helg alle sammen!
Om et par, tre uker blir det rally i særklasse :D.
God helg alle sammen!
lofric
14.08.2020 kl 14:03
5572
Dollargrisen skrev Jeg tok et lite påfyll :) artig å se hvor kjapt det klatret opp igjen.
Ja....spenmende.....håper over 4 kr om et år...
Dollargrisen
14.08.2020 kl 13:48
5597
Jeg tok et lite påfyll :) artig å se hvor kjapt det klatret opp igjen.
lofric
14.08.2020 kl 13:27
5566
Scooplander skrev Ser ut som formue nord solgte alt nå ja... Fikk kjøpe mer:D:D
Jeg kjøper ikke mer..har xxxk til lav kurs..
...spennende mnd.....😀
...spennende mnd.....😀
scorn
14.08.2020 kl 13:07
5608
Scooplander skrev Ser ut som formue nord solgte alt nå ja... Fikk kjøpe mer:D:D
Sikkert noens stop-losser som ble triggeret også :)