QEC - several participation agreements later this year

MC Axel
QEC 14.08.2020 kl 16:42 26502

There will be action in a month's time 👍

"We have been very pleased with the recent progress and hope to conclude several participation agreements later this year."

From:

12.8.2020, 07:00 · Oslo Børs

QEC: Second Quarter 2020 Report including Financial Statements and Management's Discussion and Analysis

Redigert 21.01.2021 kl 02:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2020 kl 16:51 12836

Mr Binnion talk. Have 0 value
Never again Questerre share.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
MC Axel
14.08.2020 kl 21:10 12635

Let's see, now they have to deliver
otherwise it's over
31.12.2020 QEC = 7 NOK
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
MC Axel
14.08.2020 kl 22:07 12554

Why not clean gas

"Canada Invests in Clean Mining Technology in Quebec City Français

NEWS PROVIDED BY

Natural Resources Canada 

Aug 10, 2020, 11:00 ET

QUEBEC CITY, Aug. 10, 2020 /CNW/ - Canada's mining and minerals industry is important to communities across the country. Developing Canada's natural resources in more sustainable and responsible ways drives our economy, reduces our environmental impacts and creates jobs. This will be more important than ever as we reopen the economy and plan our recovery from the COVID-19 crisis."


https://www.newswire.ca/news-releases/canada-invests-in-clean-mining-technology-in-quebec-city-862196198.html
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2020 kl 00:33 12410

Desperate aksjonærer klamrer seg til hvert lille halmstrå nå, forståelig nok....bare så synd det aldri hjelper.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Diboth
15.08.2020 kl 07:15 12295

De tilbageværende aktionærer i Qec har råd til at miste det de har investeret. Modsat dig, der lagde alle æg i én kurv, og efterfølgende måtte gå fra hus og hjem.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2020 kl 08:41 12207

XL,
Det er du som er desperat og livredd for at det skal komme noe kursdrivende....muligens noen aksjonærer som er skuffet men angsten for at denne aksjen skal gå ligger helt klart hos deg, god bedring!
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Vikingen
17.08.2020 kl 08:27 11667

Several participation agreements later this year.

Er der nogen der ved hvad det vil betyde for QEC hvis de får nogle aftaler i hus?
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
17.08.2020 kl 10:30 11453

2-3-4-eller kankje 5kr pr aksje :)
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2020 kl 10:46 11399

Tror det ikke før jeg leser det... Skuffelsene har vert for mange for ofte i denne. Ja, har stort tap et bet etter de fikk overta repsol sitt.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Vikingen
17.08.2020 kl 10:56 11359

Hvis aftalerne betyder at de rent faktisk må begynde at bore efter gas - så er det jo lavt sat.
Men det er her jeg kommer meget i tvivl - hvad betyder det egentligt hvis det får nogle aftaler i hus?

Kunne Binnion ikke komme på banen og forklare hans investorer hvilken betydning en aftale har?
Jeg er med på, at det er et grønt lys fra grundejeren - men betyder det så også at hvis det blot overholder andre restriktioner, så kan de bare bore løs.
Jeg frygter blot at der endnu en gang går politik i det....
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
mofi1
17.08.2020 kl 11:39 11262

Jeg tror alle som har hatt aksjer i Qec en stund Ikke tar noe for gitt før alle tillatelser ligger på bordet. Vi vet jo at så lenge dette er politikerstyrt kan kan alt skje, men meldes det om sosial aksept, er en milepæl innfridd. Kursen vi sikkert stige, men ikke nå gamle høyder før boretillatelser og finansiering er på plass.

For de som måtte tro på at dette vil skje, er dagens aksjekurs utvilsomt et kupp:-)

Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2020 kl 11:57 11218

De som tror det er tror også på julenissen, på tide å komme seg videre.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
mofi1
17.08.2020 kl 12:14 11170

I like måte, Stevepick!
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2020 kl 12:52 11093

Hei Vikingen,
jeg ser du til en hver tid er veldig usikker samt sår tvil om pilot osv. Dersom du er i tvil og bare har negative tanker rundt qec så må det vel være mye bedre å selge men hadde jeg vært deg så sitt rolig, som jeg har sagt tidligere Binnion har stor egen interesse av at denne aksjen skal opp, vesentlig opp!!!...ha en fin dag videre :-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Vikingen
17.08.2020 kl 13:09 11066

Usikkerhed og tvivl er vist noget alle QEC aktionærer kan genkende - det er jeg sikker på du også kan.
Jeg har tidligere skrevet at jeg begholder min post - derfor kan man vel godt være kritisk over den måde man informere ens investorer og måden man kommunikere på.

Hvorfor er det at folk mener at man kun kan være investorer, hvis man er positiv omkring alt i et firma.

Syntes du QEC har leveret varen i forhold til Jordan? Hvor er fremgangen.
Synters du QEC har leveret varen i forhold til Red Leaf? Hvor har informationerne været det sidste lange stykke tid.
Syntes du QEC har leveret varen i forhold til Montney? Hvor stor produktions fremgang har der været.
Syntes du QEC har leveret varen i forhold til Quebec? Vi er ikke rigtig kommet nogen steder.

Vi snakker jo ikke 1 år uden fremgang - vi snakker mange og derfor kan man godt begynde at stille store spørgsmål tegn ved ledelsen.
Eneste grund til at jeg stadigvæk ejer aktier i QEC er den kæmpe joker som ligger i Quebec - intet andet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2020 kl 14:01 10983

Vikingen,
jeg er ikke i tvil når det gjelder qec. jeg er av den oppfatning at det er endel på gang som beskrevet i rapporten nå nylig. dersom jeg hadde vært i tvil hadde solgt og tatt tapet men jeg lever fortsatt godt på dagens situasjon selv om jeg også skulle ønske at det kom noe kursdrivende snart. Jeg sier heller ikke at alle skal være positive til en hver tid men det kommer heller ingenting ut av å være negativ....tror du innleggene til XL har noen som helst innvirkning på kursen?? NEI!! Hvorfor ikke sende en email til Jason du vil få svar på endel ting du lurer på...ha en fin dag videre :-)Ps, som sagt tidligere jeg er rimelig sikker på at de jobber ræva av seg for å komme med noe til oss aksjonærer og ikke minst aksjekursen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Vikingen
17.08.2020 kl 14:15 10929

Jeg skriver ikke indlæg for at påvirke kursen 😊
Jeg beholder mine aktie fordi jeg håbet det samme som dig - jeg er måske bare ikke så stærk i troen som dig.
Også god dag til dig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
mofi1
17.08.2020 kl 14:38 10883

Det er nok en del av oss, som tenker som deg, Vikingen, og håper som Børs58;-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2020 kl 14:41 10871

Vikingen du har jo riktig nick name til å tåle litt smerte før oppgang, don't worry it will be great :-)
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Vikingen
17.08.2020 kl 15:36 10774

Jeg har efterhånden været med en del år - så jeg har følt meget smerte :-)
Nu er jeg klar til noget positivt fra QEC......
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Yzf R1
22.08.2020 kl 12:18 10261

BAPE på GNL Quebec ledet av en tidligere konsulent i en lobby knyttet til petrokjemisk industri

BAPE vil spesielt vurdere virkningene av sjøtransporten av naturgassen som skal eksporteres. Fartøy som reiser på Saguenay ville passere gjennom belugas kritiske habitat.
Foto: GREMM BAPE vil spesielt vurdere virkningene av sjøtransporten av naturgassen som skal eksporteres. Fartøy som reiser på Saguenay ville passere gjennom belugas kritiske habitat.
Alexandre skjold
21. august 2020
Miljø
I likhet med Office of Public Hearings on the Environment (BAPE) som ble kansellert i mars for GNL Quebec-prosjektet, vil undersøkelseskommisjonen som begynner i september ledes av en kommissær som jobbet i 16 år som en "konsulent" for hovedforeningen som fremmer interessene til petrokjemiske selskaper som er involvert i utviklingen av naturgassutnyttelses- og markedsføringsprosjekter i Canada.

I følge detaljer som ble avduket fredag ​​morgen, vil Denis Bergeron fungere som kommisjonens leder. Han vil bli støttet av en annen kommissær, Laurent Pilotto . "Til støtte for deres respektive kompetanse og erfaring, vil kommisjonærene kunne stole på et team på tre analytikere som spesialiserer seg på sjøtransport, klimaendringer, vannvitenskap samt bærekraftig økonomi og finans," sa BAPE. ved pressemelding. Mandatet skal starte 14. september, med en sluttrapport planlagt tidlig i 2021.

Mr. Bergeron har vært medlem av BAPE siden juni 2011. I følge hans curriculum vitae utgitt av organisasjonen, var han "konsulentrevisor for Canadian Chemical Industry Association (ACIC) fra 1995 til 2011" , det vil si i omtrent 16 år. Som en del av hans oppgaver, "Mr. Bergeron overvåket, innen et tverrfaglig team, anvendelsen av ACICs ansvarlige ledelseskoder for medlemmene".


ACIC er lite kjent for allmennheten i Quebec, og presenteres av den føderale regjeringen som "hovedforeningen som representerer interessene til petrokjemiske selskaper i Canada". Det har rundt femti "medlem" eller "partner" selskaper som driver virksomhet spesielt innen produksjon av naturgass, transformasjon av gass, bruk av biprodukter eller transport for eksport. Disse inkluderer selskaper som er involvert i gassutvikling inkludert Imperial Oil, Shell Chemicals Canada, Canada Kuwait Petrochemical Corporation og Inter Pipeline (som driver gassrørledninger).

Mr. Pilotto ble utnevnt til BAPE i september 2019. Før det hadde han jobbet på Régie de l'énergie i 16 år. Han var særlig ”direktør for de tverrfaglige teamene av analytikere som gir råd til Régie innen elektrisitetsdistribusjon og overføring, naturgassdistribusjon, energieffektivitetsprogrammer og prisovervåking. oljeprodukter ". Dermed var han fra 2008 til 2010 ”direktør - naturgass og energieffektivitet”, og fra 2010 til 2013 var han ”direktør - naturgass og petroleumsprodukter”.

BAPE-svar

Le Devoir hadde allerede fremhevet denne informasjonen da Denis Bergeron og Laurent Pilotto ble utnevnt til sjef for BAPE, som skulle vurdere LNG Quebec-prosjektet fra mars i fjor. Dette mandatet hadde imidlertid blitt kansellert av Legault-regjeringen på grunn av coronavirus- pandemien .

BAPE forsvarte deretter utnevnelsene av de to kommisjonærene for denne undersøkelseskommisjonen for prosjektet for kondensasjonsfabrikk og eksport av flytende naturgass. Organisasjonen hadde dermed bekreftet at tilliten "med hensyn til habiliteten til kommisjonærene som ble oppnevnt for denne filen er fullstendig".

"Disse utnevnes av presidenten for BAPE i samsvar med de etiske verdiene i BAPE", hadde han spesifisert skriftlig. "For å kunne utnevnes av presidenten for BAPE som kommisjonær, blir medlemmene av BAPE sverget inn for en dommer ved Superior Court of Quebec og må da signere en erklæring om fravær av interessekonflikt sverget av juridisk rådgiver for BAPE. "

Organisasjonen hadde forklart at "medlemmene må også signere en erklæring om etisk og deontologisk forpliktelse" og hvert år sende inn en "erklæring" som indikerer arten av deres "økonomiske interesser". Presidenten for BAPE, Philippe Bourke, hadde også publisert et brev i Le Devoir for å forsvare organisasjonens stilling i denne saken.

Fredag ​​stadfestet BAPE sin fulle tillit til kommisjonærene som ble utnevnt til å lede vurderingen av GNL Quebec. Presidenten for BAPE gjentar all sin tillit til Denis Bergeron, og det er grunnen til at han igjen ble utnevnt til president for denne undersøkelseskommisjonen. Bekreftelsene knyttet til fravær av interessekonflikt er fortsatt, sier organisasjonen per e-post.

Verken på det tidspunktet eller denne gangen ble uttrykket 'petrokjemikalier' brukt av BAPE og kan ikke knyttes til den profesjonelle karrieren til Mr. Bergeron, 'la BAPE til.

Skuffelse

Greenpeace-talsperson Patrick Bonin sa at han var skuffet over BAPEs valg om å utnevne bare to kommisjonærer for gjennomgangen av GNL Quebec. Tilstedeværelsen av tre spesialistanalytikere kan ikke rettferdiggjøre fraværet av en eller en tredje kommisjonær som spesialiserer seg i klimaendringer og biologisk mangfold. Kommissærens rolle er veldig forskjellig fra analytikeren, og utnevnelsen av en tredje kommisjonær ville ha forbedret kommisjonen som er ansvarlig for å evaluere dette komplekse prosjektet. "

Han gjentok også en forespørsel formulert av 40 miljøgrupper om offentlige høringer som skal avholdes i flere regioner i Quebec. Den første BAPE, som ble avlyst i mars, skulle bare avholdes i Saguenay.

Koalisjonsfjorden, en gruppe som motsetter seg GNL Quebec, ønsker også tillegg av en tredje kommisjonær, men også en vurdering av de kumulative virkningene av den forventede økningen i kommersiell sjøtrafikk på Saguenay.

BAPE spesifiserte ikke fredag ​​tidsplanen for kommisjonens arbeid, og heller ikke "vilkårene for deltakelse". Organisasjonen må ta hensyn til helsereglene som er satt i verk for å dempe spredningen av COVID-19 for for eksempel å avgjøre om det vil være mulig å holde offentlige høringer med folk til stede i et rom, slik det er gjort normalt.

Klima og biologisk mangfold

BAPE på GNL Quebec-prosjektet vil måtte ta opp flere miljøspørsmål innenfor rammen av sitt mandat. Utslipp av klimagasser relatert til gassanleggsprosjektet forventes å nå mer enn åtte millioner tonn per år på kanadisk jord, tilsvarende å legge 3,4 millioner biler til veien. Talsmennene sier imidlertid at prosjektet vil kutte utslipp andre steder i verden, og understreker at eksportert naturgass vil erstatte mer skadelig drivstoff, for eksempel kull.



Flytende naturgass vil også bli eksportert ombord på LNG-tankskip som vil krysse Quebecs eneste marinepark, Saguenay - Saint-Laurent. I følge promotørens prognoser vil prosjektet involvere minst 320 passasjer hvert år. Denne delen reiser spørsmål om beskyttelse av truede sjøpattedyr, inkludert belugaen . GNL Quebec innrømmet at den resulterende sjøtrafikken kan utgjøre en "risiko" for beluga og andre hvaler i St. Lawrence. Selskapet tror imidlertid at det vil være i stand til å motvirke denne risikoen, selv om det ikke vil kontrollere den maritime transporten av flytende gass.

Prosjektlederne har hatt økonomiske vanskeligheter i flere måneder. Gazoduq og GNL Quebec, som eies av de samme amerikanske økonomiske interessene , måtte begge permittere forrige uke. Noen ansatte frykter nå en direkte forlatelse av dette prosjektet, hvis realisering av dette vil kreve investeringer på 14 milliarder dollar.

I tillegg til Quebec-vurderingen, er LNG Quebec-anlegget og den marine terminalen gjenstand for en føderal gjennomgang. Gassrørledningen må være gjenstand for en felles vurdering mellom de to regjeringsnivåene. Den endelige beslutningen om bygging av denne rørledningen hviler bare på den føderale regjeringen.

Interessert onsdag i forbindelse med arbeidet med Komiteen for transport og miljø , gjentok miljø- og klimaministeren , Benoit Charette, at han har en "gunstig fordommer" for GNL Quebec. “Jeg har en visjon som deles av regjeringen. Det er et prosjekt som har klare økonomiske og miljømessige fordeler, ”hevdet han, mens han lovet at en“ informert beslutning ”vil bli tatt ved slutten av BAPEs miljøvurdering.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Yzf R1
01.09.2020 kl 21:41 9824

BAPE kunngjør at høringen om GNL Quebec-prosjektet vil begynne 21. september i Saguenay, for første del. Innbyggere vil da være i stand til å "lære om prosjektet", for å "fremheve alle dets aspekter.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Yzf R1
01.09.2020 kl 22:33 9737

Quebec gir en samlet økonomisk bistand på 7,4 millioner dollar til forskning i gruvesektoren
Quebec, 1 st september 2020 - Minister of Energy and Natural Resources og minister ansvarlig for regionen i North Shore, annonserte Mr. Jonatan Julian total finansiering på $ 7,4 millioner til forskning i gruvesektoren. 21 prosjekter, fordelt på virksomheter i fem regioner i Quebec, drar nytte av denne investeringen.

Tilstede på Laval University i selskap med rektor, Ms Sophie D'Amours, minister Julien benyttet anledningen til å fremheve de syv forskningsprosjekter valgt i Capitale-Nationale regionen, nærmere bestemt ved Laval University og ved National Institute for Scientific Research (INRS). Dette representerer en sum på nesten $ 2,3 millioner for prosjekter i denne regionen alene.

Økonomisk bistand kommer fra departementet for energi og naturressurser (MERN) og Fonds de recherche du Québec - Nature et Technologies (FRQNT), innenfor rammen av forskningsprogrammet i partnerskap om bærekraftig utvikling av gruvesektoren . Dette programmet tar sikte på å støtte teknologisk innovasjon og utvikling av nye prosesser for å hjelpe gruveindustrien med å møte både miljøutfordringene og de tekniske utfordringene som ligger i den geologiske sammenhengen i Quebec. Det er rettet mot universitets- og høyskoleforskere for to til tre års prosjekter.

Denne støtten blir gitt etter en utvelgelsesprosess som startet i juni 2019, etter lanseringen av en første innkalling til forslag. En analyse ble gjort av en relevanskomité og deretter av en vitenskapelig komité. De tjue eller så finansierte prosjektene støttes også av gruveindustrien. Dette programmet oppmuntrer til partnerskap og samarbeid mellom flere selskaper eller nøkkelaktører i sektoren.

Prosjektene er finansiert i henhold til ulike forskningsakser:

dyp leting og gruvedrift;
utvikling av gruvesektoren i nord;
virkningen av gruveutvikling på miljøet og på samfunn;
utvikling og optimalisering av geofaglige og geomatiske verktøy;
den potensielle visjonen om gruveutvikling.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
HP17
01.09.2020 kl 23:01 9681

Det som faktisk skjer o QEC er vel enda en ny emisjon?
CNR-Binnion er ekspert på å sette emisjoner, hvor mange emisjoner har han satt i QEC de siste 10 årene?
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
tuja
01.09.2020 kl 23:45 9600

BULL API-tall:

Crude -6.360M
Cushing -0.237M
Gasoline -5.761M
Distillate -1.424M
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2020 kl 17:20 9124

Da er vi faktisk under 0,70øre, gratulerer, minner om ATL 0,65 og nå et vi nær... burde sende binna en blomst for å snart nå ny milepæl ))
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Stranger
03.09.2020 kl 17:49 9091

Når en ny emission kommer, sender han 3-4 intet sigende meldinger og PAS kører kursen op. Der er tid til at sælge.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2020 kl 18:31 9047

En ny emisjon på dette kursnivået mens hele segmentet i Canada tryner? Masseoppsigelser og produksjonskutt og statlige subsidier!
En ny emisjon nå vil jeg først se før jeg tror det.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Sveinung
03.09.2020 kl 20:04 8920

Det er fullstendig usannsynlig at det kommer noen emisjon i selskapet nå. Det har de heller ikke behov for. Det eneste som kunne trigget det var hvis Clean Tech Energy prosjektet fikk godkjenning og ble realisert nå. Det er også usannsynlig. Men hvis det hadde skjedd ville kursen i en slik emisjon blitt en helt annen enn dagens kurs.

Mange her på forumet henger konklusjonen omkring Clean Tech Energy prosjektet på reguleringene og forbudet, men faktum er at det er sosial aksept som styrer dette. Dette er også poengtert i siste kvartalsrapport fra selskapet. Det skal sies at hva som menes med sosial aksept er ganske utydelig (er det støtte fra mer enn 50% av befolkningen i de berørte områdene?).

Det er mange her som slenger ut påstander og tipper. Hvis jeg skulle tillate meg å tippe vil jeg si at vi kan forvente at selskapet presenterer avtaler med noen communities/first nations el. før jul. Jeg tror ikke det er realistisk å tenke seg at de har tilstrekkelig støtte til å kunne påberope seg sosial aksept på det tidspunktet, men det vil åpenbart bidra til å samle støtte til prosjektet. Forhåpentligvis vil slik støtte gjennom avtaler med lokale interessenter i løpet av første kvartal 2021 kunne øke til at selskapet kan påberope seg sosial aksept, og at man kan få en godkjenning før sommeren neste år slik selskapet antyder i kvartalsrapporten.

Ut over dette tror det er få triggere akkurat nå som reelt sett burde påvirke kursen ut over bevegelser i olje- og gass prisene og at etterspørselen kommer opp igjen på «normalt» nivå.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2020 kl 20:12 8917

Sosial aksept?
Siste meningsmåling fra 2018 viste at 65% av Quebecs befolkning er mot utvinning av skifergass. Det er ikke gjort over natta å endre folks holdninger. Mistillit og skepsis sitter langt inne også politisk i Canadas største vannkraftprovins. Faktum er at samtlige av de 3 siste regjeringene har satt foten ned for skiferutvinning i Quebec.

Teksttillegg
Ellers registrerer jeg at Sveinung etter å ha skjelt meg ut nå prøver å gjøre mine ord til sine egne. Høflig som jeg er, får jeg ønske Sveinung velkommen etter. Den godeste Sveinung har likevel ikke tatt høyde for at Binnion selv i et intervju har uttrykt at Qec enten trenger finansiering, høyere oljepris eller økt produksjon, og aller helst alle tre. I dagens situasjon er ingen av alternativene realiserbare slik jeg vurderer det!
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
MC Axel
04.09.2020 kl 09:01 8637

PU
Why do you use an old poll? there are newer ones that are not negative when it comes to energy. I've shown you them before here on the forum. You can find them yourself

Of course, it's sad that you lost all your savings on this stock, but get a life
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2020 kl 09:04 8629

Så får du vise meg en nyere meningsmåling. Du er jo ellers god til å lime inn. Som for eksempel denne tråden her som du startet for over ett år siden.

QEC - Fracking ban ends
MC Axel
QEC07.06.2019 kl 00:5429260


Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
MC Axel
04.09.2020 kl 09:17 8591

And it said in BC get over it

Like I said before, you have seen the newer pols and I ain't gonna waste more time on you
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2020 kl 13:23 8418

Jeg har ikke sett nyere meningsmålinger, men alle må jo skjønne at du heller ikke har noen nyere å lime inn ellers hadde du selvfølgelig gjort det som alt annet du limer inn. Jeg tipper at skepsisen i dag snarere er blitt større enn enn den var i 2018 etter at utvinning av skifergass nylig ble forbudt over hele Storbritannia på grunn av et lokalt jordskjelv som ble relatert til en skiferutvinning.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
tuja
04.09.2020 kl 14:39 8343

14:31:05
TDN Direkt
Russland mener oljeprisen kan nå 65 dollar fatet i 2021

Den russiske energiministeren Alexander Novak sier at den gjennomsnittlige oljeprisen kan nå 65 dollar per fat i 2021, men vil trolig ligge i intervallet 50-55 dollar per fat.

Det melder det russiske nyhetsbyrået Tass fredag.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2020 kl 14:42 8370

RT 0.68
-2.72%

Lurer på hvor herr carlsen,mc axel,lato,danm,elly,pete09 og michael binnions venn domus holder til en dag som denne...

De forsvinner gradvis samtidligt som kursen går ned til ATL
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Carlsen73
04.09.2020 kl 14:59 8328

Nu er det faktisk ikke så tit, jeg skriver Chris85.
Og jeg ser heller ikke helt mig selv som en del af et hold bestående af haussere og jubeloptimister (ikke at jeg nødvendigvis ser de nævnte personer der).
Tiden vil vise, om det er sælgere eller købere, der har foretage nogle kloge handler i disse dage.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2020 kl 15:18 8297

Selgerne er de som er klokest Det ser ser man på kursen
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Carlsen73
04.09.2020 kl 15:26 8267

TIDEN vil vise Chris85.

Jeg ved ikke, om det har strejfet din opmærksomhed, at vi nok befinder os i dette årtusindes største undtagelsestilstand, og endnu en gang ville det klæde dig med lidt ydmyghed.
Redigert 21.01.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare