QEC - several participation agreements later this year
There will be action in a month's time 👍
"We have been very pleased with the recent progress and hope to conclude several participation agreements later this year."
From:
12.8.2020, 07:00 · Oslo Børs
QEC: Second Quarter 2020 Report including Financial Statements and Management's Discussion and Analysis
"We have been very pleased with the recent progress and hope to conclude several participation agreements later this year."
From:
12.8.2020, 07:00 · Oslo Børs
QEC: Second Quarter 2020 Report including Financial Statements and Management's Discussion and Analysis
Redigert 21.01.2021 kl 02:26
Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
07.09.2020 kl 13:32
2582
Har vært med en stund her nå og vært rimelig positiv underveis. men det som undrer meg nå er at når vi nå er i nærheten av ATL så er det fremdeles nesten ikke handel i aksjen ?? MÅ jo være en bra inngang for de som ikke har vært med før og en glimrende mulighet for de som sitter til å snitte ned om man har et tap og fremdeles sitter. For det er vel slik at om man fremdeles sitter så har vel man et håp/tro på oppgang ?
Eller er alle som er inne tomme for midler og sitter bare å venter på at noe(n) skal komme å redde dem ??
Er nok litt negativ nå, men ser at andre alternativer som ble vurdert hadde nok vært en noe bedre investering.
Eller er alle som er inne tomme for midler og sitter bare å venter på at noe(n) skal komme å redde dem ??
Er nok litt negativ nå, men ser at andre alternativer som ble vurdert hadde nok vært en noe bedre investering.
Vikingen
07.09.2020 kl 12:54
2643
Domus skrev Stor forskjell på mening og løgn
Jeg tror snart vi har fanget det Domus..... PU lyver.
Men kunne du ikke bidrage med nogle godt indlæg - det har du været fantastisk til tidligere.
Jeg er godt med på at informations strømmen fra QEC er tæt på katastrofal pt.
Vi høre intet - hvad er dine tanker omkring den lange informations tørke og hvorfor man ikke han noget nyt fra hverken Quebec, Jordan, Red Leaf eller Clean tec?
Men kunne du ikke bidrage med nogle godt indlæg - det har du været fantastisk til tidligere.
Jeg er godt med på at informations strømmen fra QEC er tæt på katastrofal pt.
Vi høre intet - hvad er dine tanker omkring den lange informations tørke og hvorfor man ikke han noget nyt fra hverken Quebec, Jordan, Red Leaf eller Clean tec?
Det diskuteres hit og dit og opp og ned men se på kursen da gutter, vi er nesten på ny ALL TIME LOW......
Vikingen
07.09.2020 kl 11:46
2734
Vi har alle vores forskellige meninger....
Jeg vil hellere høre noget om QEC - end om hvem der lyver og ikke lyver.
Det er måske også et tegn på, at der sker meget lidt i QEC for tiden - man kan godt blive lidt bekymret.
Der er ikke kommet brugbar opdateringer omkring noget som helst i meget lang tid :-(
Jeg håber at de pludselig smider en "bombe"......
Jeg vil hellere høre noget om QEC - end om hvem der lyver og ikke lyver.
Det er måske også et tegn på, at der sker meget lidt i QEC for tiden - man kan godt blive lidt bekymret.
Der er ikke kommet brugbar opdateringer omkring noget som helst i meget lang tid :-(
Jeg håber at de pludselig smider en "bombe"......
Vikingen,
jeg synes det er flott at Domus tar opp dette med PU å at løgn ikke skal forekomme. Pu er vel den største kverulanten her på qec trådene og da er det vel greit at han kommer med riktige opplysninger slik at eventuelt nye aksjonærer kan forholde seg til hva som er relevant,,,,dersom du ikke gidder disse debattene mellom Domus og PU så blokker, jeg for min del setter stor pris på at Domus i rettesetter og kommer med riktig info...ha en fin dag videre
jeg synes det er flott at Domus tar opp dette med PU å at løgn ikke skal forekomme. Pu er vel den største kverulanten her på qec trådene og da er det vel greit at han kommer med riktige opplysninger slik at eventuelt nye aksjonærer kan forholde seg til hva som er relevant,,,,dersom du ikke gidder disse debattene mellom Domus og PU så blokker, jeg for min del setter stor pris på at Domus i rettesetter og kommer med riktig info...ha en fin dag videre
mofi1
07.09.2020 kl 08:22
2900
Jeg setter pris på at Domus påpeker løgner/bevisste usannheter og feilaktige påstander. Samtidig kan Pick up ha gode poenger i forhold til hvorfor kursen er som den er, vel å merke når han ikke gjentar seg sjøl til det kjedsommelige.
Men framover hadde det vært ønskelig og mer interessant om vi kunne fått noen nye ærlige vurderinger om den videre utviklingen av selskapet? Hva skjer i Québec osv. Dere følger jo selskapet tett begge to.
PS! Også la oss slippe kommentarer fra Stevepick og Chris om at Binnion er en kjeltring o. l.
Men framover hadde det vært ønskelig og mer interessant om vi kunne fått noen nye ærlige vurderinger om den videre utviklingen av selskapet? Hva skjer i Québec osv. Dere følger jo selskapet tett begge to.
PS! Også la oss slippe kommentarer fra Stevepick og Chris om at Binnion er en kjeltring o. l.
Kan dere heller ikke konsentrere dere om å sende gratulasjoner til binna kommende uke, det er jo en milepæl og nå ATL etter og ha drevet selskapet over 10 år. Hva skjedde med Mikes blogg forresten, kan ikke se det har skjedd noe der siden 4.juli 2019....
Jeg har alltid satt pris på dansk understatement. De som har fulgt mine innlegg, vet også at jeg har fersket kursutviklingen ganske bra
Vikingen
06.09.2020 kl 21:46
3240
Tak PU 😊
Det er vel umulig ikke at følge dine indlæg - du skriver jo 50% af alle indlæg.
Det er vel umulig ikke at følge dine indlæg - du skriver jo 50% af alle indlæg.
Vikingen skrev Jeg tror det vil gavne mere - hvis i blokerede hinanden 😊
Det finnes ingen påviselig grunn for å lyve om bagateller som har null betydning for kursutviklingen. Men når Domus ikke godtar mine forklaringer, er vi like langt. Derfor avslutter jeg diskusjonen her og nå og gir oppriktig talt rakkeren i hans beskyldninger. De som følger mine innlegg, vet at jeg stort sett dokumenterer innlegg som kan ha betydning for kursutviklingen med link.
Redigert 06.09.2020 kl 21:45
easygo
06.09.2020 kl 21:38
3255
Vikingen, dagens beste forslag 😊 😊
Domus
06.09.2020 kl 21:35
3242
Jeg håper ikke, vikingen, at du synes det er greit med løgner.
For meg er fakta og sannhet det viktigste på et forum. Derfor reagerer jeg på løgner og vil forfølge det.
Ha en fortsatt fin kveld.
For meg er fakta og sannhet det viktigste på et forum. Derfor reagerer jeg på løgner og vil forfølge det.
Ha en fortsatt fin kveld.
Domus
06.09.2020 kl 21:26
3277
Vikingen - at jeg mener han lyver...
Han LYVER. End of story.
Om du ikke liker at jeg påpeker det så blokk meg, please!
Han LYVER. End of story.
Om du ikke liker at jeg påpeker det så blokk meg, please!
Vikingen
06.09.2020 kl 21:22
3300
I opføre jeg som to piger på 12 år.
Jeg tror alle på forummet har fattet at du mener PU lyver.
Jeg tror alle på forummet har fattet at du mener PU lyver.
Domus
06.09.2020 kl 21:15
3314
Det må du gjerne synes, vikingen, men jeg vil alltid reagere på løgn! Du kan gjerne blokke meg.
Vikingen
06.09.2020 kl 21:05
3335
Kunne i ikke udveksle e-mail - så slipper vi andre for at læse “the neverending story”.................
Jeres indlæg er efterhånden pinlige.
Jeres indlæg er efterhånden pinlige.
Domus
06.09.2020 kl 21:01
3347
Hadde du lagt deg flat og beklaget dvs vært litt ydmyk, ville saken vært død.
Imidlertid prøver du heller med bortforklaringer og nye løgner.
Som sagt trist!
IRMC
Imidlertid prøver du heller med bortforklaringer og nye løgner.
Som sagt trist!
IRMC
Sånt nummer som du gjør av dette, burde du virkelig komme opp med alvorlige greier. Hittil har det vært storm i et vannglass.
Domus
06.09.2020 kl 20:51
3360
... men du fortsatte løgnen!
Men du skjønner visst ikke poenget med sannhet vs løgn ettersom du fortsetter dine bortforklaringer. Det er litt natta mørkt
Men du skjønner visst ikke poenget med sannhet vs løgn ettersom du fortsetter dine bortforklaringer. Det er litt natta mørkt
Men helt ubetydelig i kurssammenheng.
Domus
06.09.2020 kl 20:38
3387
Domus
15.07.2020 kl 17:15
7871
Pick Up skrev
Renai Men Qec har ingen gassproduksjon
Faktafeil !
...
Jeg skrev høyst sannsynlig.
Men vær så vennlig å vis dette innlegget.
Edited
Der fant jeg det. Men det står ingenting om 2000 boed i dette kryptiske innlegget ditt. Det står ikke engang at Qec har opprettholdt produksjonen. Jeg ber om unnskyldning for at jeg har glemt innlegget ditt.
Domus
15.07.2020 kl 23:287182
Pick Up skrev Noe svært må det være siden kursen raser i expressfsrt oppover. La meg tippe. Kan det være at de pr..
Feil, dog har det med produksjon å gjøre, men faktafeil er jo ditt varemerke så det er greit lizm
Men vær så vennlig å vis dette innlegget.
Edited
Der fant jeg det. Men det står ingenting om 2000 boed i dette kryptiske innlegget ditt. Det står ikke engang at Qec har opprettholdt produksjonen. Jeg ber om unnskyldning for at jeg har glemt innlegget ditt.
Domus
15.07.2020 kl 23:287182
Pick Up skrev Noe svært må det være siden kursen raser i expressfsrt oppover. La meg tippe. Kan det være at de pr..
Feil, dog har det med produksjon å gjøre, men faktafeil er jo ditt varemerke så det er greit lizm
Redigert 06.09.2020 kl 20:39
Domus
06.09.2020 kl 20:05
3441
Du lyver som det passer deg. Det er den triste sannheten som du ikke vil innrømme.
Trist!
Trist!
Da fikk jeg høyst sannsynligvis ikke med meg din korreksjon. Men dette er sikkert nok en løgn for deg nå som du sitter på din høye gyngehest uten å komme av flekken.
Redigert 06.09.2020 kl 19:58
Domus
06.09.2020 kl 19:53
3468
Det er i så fall rart at dine «misforståelser» alltid gavner ditt syn.
Utrolig lettvint å unnskylde det etterpå med at du har misforstått.
Det er løgner! Vedr. produksjonen sist så gjorde jeg deg oppmerksom på at du hadde feil. Likevel fortsatte du med løgnen!
Utrolig lettvint å unnskylde det etterpå med at du har misforstått.
Det er løgner! Vedr. produksjonen sist så gjorde jeg deg oppmerksom på at du hadde feil. Likevel fortsatte du med løgnen!
D da. Blir du aldri lei av å bite deg selv i halen? Ja, det blir for dumt når du kaller det for løgn. Hvorfor skulle jeg lyve om
2000 boed når dette produksjonstallet viser at Qec har stått på stedet hvil i mange år og har brutt ørten emisjonsløfter om økt produksjon? Pluss 6000 boed som de ifølge deg forpliktet seg til i 2015?
2000 boed når dette produksjonstallet viser at Qec har stått på stedet hvil i mange år og har brutt ørten emisjonsløfter om økt produksjon? Pluss 6000 boed som de ifølge deg forpliktet seg til i 2015?
Redigert 06.09.2020 kl 19:53
Domus
06.09.2020 kl 19:44
3491
Dette blir for dumt. Du lyver altså om ting som du ikke har grunn til å lyve om. Hvorfor lyver du da?
Hittil har du vist til eksempler som jeg har hatt ingen grunn til å lyve om, og jeg har også begrunnet hvorfor. Så får du kalle det hva du vil.
Redigert 06.09.2020 kl 19:44
Ja, jeg bommet engang på Qecs aksjeantall i RF som var høyere enn jeg trodde. Det hadde også null betydning for kursutviklingen. Men i dag ville Qec aksjonærene blitt glad hvis jeg hsdde hatt rett. For makan til sløsing av saksjonærverdier.
Redigert 06.09.2020 kl 19:36
Domus
06.09.2020 kl 19:26
3465
Jeg gjorde deg klar over at du hadde feil, men du fortsatte.
Kun fordi du brukte den løgnen sammen med antakelsen om at Qec hadde finansielle problemer.
Og dette er ikke første gang!
Kun fordi du brukte den løgnen sammen med antakelsen om at Qec hadde finansielle problemer.
Og dette er ikke første gang!
Stoppet all produksjon? Ja, jeg misforsto Qecs siste oppdatering som beskrev hvor elendig situasjonen var i Kakwa*. Men vi snakker fortsatt om 2000 boed ish som er helt tragisk tatt i betraktning at Qec ifølge deg forpliktet seg til 6000 boed i 2015, og Binnion i årenes løp har holdt ørten emisjoner med løfte om produksjonsøkning. Det er ingen grunn til å lyve når sannheten er langt verre og langt mer kurssensitiv i negativ forstand enn min lille bommert som du kaller for løgn.
*The operators at Kakwa are prudently suspending activity until prices improve. (Min regress)
"As reported earlier, we eliminated all non-essential investment in early March. The operators at Kakwa are prudently suspending activity until prices improve. We are fortunate we can respond quickly given the relatively short time between spudding wells and putting them on production. We are also reducing operating costs, where possible, and cutting overheads.”
*The operators at Kakwa are prudently suspending activity until prices improve. (Min regress)
"As reported earlier, we eliminated all non-essential investment in early March. The operators at Kakwa are prudently suspending activity until prices improve. We are fortunate we can respond quickly given the relatively short time between spudding wells and putting them on production. We are also reducing operating costs, where possible, and cutting overheads.”
Redigert 06.09.2020 kl 19:30
Domus
06.09.2020 kl 18:54
2391
Haha, lite troverdig. Gjentatte ganger påstod du at Qec hadde stoppet all produksjon. Direkte feil og usannhet så det holder.
Du løy om dette og du har løyet før!
Ikke lyv om dette og da...
Du løy om dette og du har løyet før!
Ikke lyv om dette og da...
Redigert 21.01.2021 kl 00:01
Domus skrev Desto verre er det at du lyver gjentatte ganger.
D
Du høres desperat ut. Som nevnt er din beskylding lite troverdig og svært gennomskuelig når vi ser på kursutviklingen i denne aksjen som jeg har advart mot. Hva i all verden skulle jeg ha løyet om som har hatt betydning for kursutviklingen?
Du høres desperat ut. Som nevnt er din beskylding lite troverdig og svært gennomskuelig når vi ser på kursutviklingen i denne aksjen som jeg har advart mot. Hva i all verden skulle jeg ha løyet om som har hatt betydning for kursutviklingen?
Domus
06.09.2020 kl 18:43
2396
Desto verre er det at du lyver gjentatte ganger.
1013 skrevInnlegget er slettet
Desperate og frustrerte Qec aksjonærer tyr til alle midler for å mistenkeliggjøre dem som har en annen oppfatning av Qec. Deres personrettete og ubegrunnete beskyldninger er svært gjennomskuelig og lite troverdig når vi ser på kursutviklingen.
1 mnd.
-13,38%
3 mnd.
-18,07%
1 år
-56,10%
https://bors.e24.no/#!/instrument/QEC.OSE
Ingen som har advart mot denne aksjen, behøver å lyve.
1 mnd.
-13,38%
3 mnd.
-18,07%
1 år
-56,10%
https://bors.e24.no/#!/instrument/QEC.OSE
Ingen som har advart mot denne aksjen, behøver å lyve.