Transeuro - Hva er skjedd med dette selskapet.

Peder_Aas
TSU 18.08.2020 kl 11:39 2213

Noen som kan svare på om selskapet er konkurs? Hva med skattefradrag?
Takknemlig om noen vil ta seg bryet med å svare.
Redigert 20.01.2021 kl 22:51 Du må logge inn for å svare
altinex..
27.08.2020 kl 23:04 2061

Selvfølgelig kan Du føre opp dette selskapet som avviklet og konkurs...og hvis skatteetaten kan motbevise at det ikke stemmer er det dyktige. A.Thoen bruker sikkert selskapet til avskrivning av andre utgifter. Han var jo med i mye rart.
Mange jalla postkasse-selskaper og det flere med utspring i fra Toronto børsen, har svindlet mange nordmenn siden begynnelsen på 2000 tallet.
Atrumas Group, Frontier Drilling, Alladin Oil and gas , NEC, African Petrolum, Saga Oil, Scorpion offshore, TSU, og så et annet jeg ikke kommer på navnet på.. men var populært på OSE rund 2005/2006, før det gikk konkurs som alt annet. Det nye nå er Zenith Energy som påstår å ha et felt blant oliventrær i Tunisia. Hvordan kan vi naive nordmenn la oss svindle av slike spekulanter og hvor lett er det å få slike selskaper notert på OSE. Jeg må si jeg lot meg selv lure av TSU ledelsen flere ganger. Var det virkelig boring i Ukraina eller var det bare sprøyt ?..( ref:gammel video som viste en flamme i fra et forlatt russisk felt /myr) Det er ingen bevis for at for eksempel Zenith Energy, driver på med noe i Tunisa..så lenge det er nok naive som kjøper aksjer.
Redigert 20.01.2021 kl 22:51 Du må logge inn for å svare
superkicker
28.08.2020 kl 03:52 1981

Mange har ment mye om TSU og alle håpet vel at dette skulle være svaret på det nye oljeeventyret og gi velfortjent gevinst. Dessverre gikk det ikke slik og i skrivende stund er det ikke mye aktivitet å spore i selskapet. Som aksjonær uten gjennomslagskraft er det ikke mye man får gjort.
Noen alternativer nevnes på forskjellige nettsteder, slik som her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=166555514
Redigert 20.01.2021 kl 22:51 Du må logge inn for å svare
Stubben
28.08.2020 kl 07:29 1894

Vil tro at samtlige aksjonærer, inkludert meg selv er lurt trill rundt av dette selskapet da med AH i spissen. Blir både forbannet og lei meg når jeg leser mailene fra AH. Ord for ingenting er vel den riktige beskrivelsen. Banditter, hele hurven
Redigert 20.01.2021 kl 22:51 Du må logge inn for å svare