Sensur, er det greit?

artig
15.09.2018 kl 11:31 597

WalkAway ble sensurert, AJ ble srnsurert, er du ikke pk blir du shadowBanned.
Er det greit?
https://www.document.no/2018/09/13/filosofen-nina-karin-monsen-utestengt-fra-facebook/
artig
15.09.2018 kl 11:36 595

Interessant kommentar. Hvofor tror dere eliten ønsker et kontantfritt samfunn?
Legg merke til hvordan de plukker ut de modigste og mest innflytelsesrike først. De med de farligste argumentene og som dermed fremstår med størst autoritet, blir oppfattet som mest truende.

Fire illevarslende tegn burde bekymre de fleste frihetselskende og demokratisk-sinnede personer i vårt samfunn:

1. Det strammes stadig inn på hva det er lov å mene og ikke mene.
2. Sensuringen rammer stadig flere.
3. Sensur-sanksjonene mot den enkelte som straffes varer stadig lengre.
4. Antall sensur-aktører er stadig økende.

Etter hvert som grensene flyttes enda lenger mot ensretting og diktatur, vil bankkontoer også bli sperret. For ikke lenge siden advarte Steigan venstreorienterte som faktisk synes at det er greit med sensur så lenge den bare rammer deres politiske motstandere om at de ikke burde fryde seg for tidlig, for i neste gang er de selv som står for tur. Og når denne gruppen omsider rammes av de diktatoriske instinktene hos eliten vil det ikke lenger være noen tilbake til å protestere.
Slettet bruker
15.09.2018 kl 11:54 589

“When truth is replaced by silence,the silence is a lie.”
“What is freedom of expression? Without the freedom to offend, it ceases to exist.”

Nina Karin Monsen har jeg likt og lest også da hun var SVer og "kvinne-saks-kvinne", fordi det lyste av hun at det var hun ikke.
Redigert 15.09.2018 kl 11:59 Du må logge inn for å svare
Prelle
15.09.2018 kl 16:41 569

Sensur er uhørt!
Jeg vil mer enn annet vite hva mine meningsmotstandere mener.Da kan jeg lettere forstå deres ståsted.
Hva er så ille med å lese info fra folk vi er uenige med?
FakeNews vokser og politisk korrekthet definerer stadig flere som hatkriminelle som det er greit å sensurere.
Møt ytringer med argumenter og ord og la oss få vite hva de faktisk mener.Bedre å ta en debatt enn å jage dem under jorda hvor de kan bli martyrer og ikke bli møtt med ord og argumenter.
artig
15.09.2018 kl 16:45 565

Helt enig med deg Prelle.
Møt folk med argumenter og meningsutveksling.
Sensur er svært farlig, og bedrives bare i regimer vi ikke liker å sammenligne oss med.
Slettet bruker
15.09.2018 kl 18:54 554

Sensur er et uttrykk for totalitarisme, og den finnes ikke på høyresia av politikken.
"Sensur" her i landet skal bestemmes av Norges Lover.
Clevage2
15.09.2018 kl 20:02 538

Sensur er viktig for FakeNews.Det legges klamme lokk over alke saker,uttakelser og resultater som er positive for Trump.Haterne vil jo kun svartmale hver dag.Umulig å ha tillit til propagandaen når den blur så åpenbar.
Forstår ikke mediahusenes eiere hvordan det skader dem når troverdigheten blur borte?
Hvem vil betale for propaganda hvor store deler av fakta sensureres bort?Hvem gidder å se på tv-nyheter som er så usaklige?

Vi orienterer oss på nettet og ler av haternes propaganda!