Nano- Hvor kompetente investorer er det i Nano?

focuss
NANO 15.09.2018 kl 22:23 7981

Hvor mange er blindet av Algeta? Hvor mange kjøper hausse argumenter? Jeg tror Betalutin blir medisin. Men jeg tror skaden Costa har påført selskapet ikke er lett å rette opp. Skal Nano slåss om markedsandeler? Lykke til. Nano må vise noen kort de ikke tidligere har vist. Lite tyder på at de har de kortene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Short1
15.09.2018 kl 22:25 5850

Tulling
focuss
15.09.2018 kl 22:30 5834

Hva skal til for at nano hausseerne skal gjenvinne en smule troverdighet. Jeg mener å vite det, men jeg tror også at skribenter som fornybarkrakk ikke er i nærheten av å forstå det. Mye dreier seg om ærlighet og der sliter fornybarkrakk. Først og fremst synd for ham selv.
Submerged
15.09.2018 kl 22:37 5797

Healthcap er kompetente de.
focuss
15.09.2018 kl 22:45 5775

Healtcap er låst inn. Dersom de begynner å selge så dør Nano.
focuss
15.09.2018 kl 22:47 5716

Short 1. Du skal ha takk som bidrar til å dokumentere hvem nano aksjonærene er.
m1k1
15.09.2018 kl 23:27 5553

Har du kjøpt aksjer i Nano igjen nå?
Hvis ja, sittet lenge?
Hvis nei, hvor bitter er du fortsatt etter forrige tap du hadde i nano? Hvorfor den daglige fokusen på Nano, et selskap du selv ikke innehar noen eierandeler i! Er det bare for å være den snille hjelperen til alle som ikke setter seg inn i sine egen investeringer? Hva er din agenda? vi alle har vel friskt i minne, din tidligere nevrose i nano, hvor du daglig skrev 30 poster om selskapet du ikke hadde, så at du har lagt de for "hat" etter å ha tapt noen kroner er opplest og vedtatt, det er flere som taper i Aksjemarkedet men heldigvis tar de fleste det som en "mann". Kan ikke du bare inse dette å holde deg til dine investeringer? For nå begynner det jaggu å se ut til at du holder på å få tilbakefall fra dine tidligere problemer, og kommer med en hel del poster daglig. Get a grip!
Blindet av algeta, kjøper pga hauserne? Ikke alle som investerer slik du gjorde i Nano ser du! Du sier jo selv at du tror at Betalutin blir medisin i første tråd, så dermed er vel det et godt nok svar da. De som sitter, tror at produktet er såpass godt at de velger å sitte. Å takk for lykke ønskningen, når folk sier det bruker de som regel å ha det som en avslutning før de forlater, så tar deg på ordet og håper du blir borte fra Nano trådene en stund, eller til du komme med noen fakta. Alt du startet med her er synsing, i et selskap du sannsynligvis ikke eier en eneste aksje i. Takk og god natt.
Panis
15.09.2018 kl 23:38 5506

Amen og god natt zzz
Submerged
16.09.2018 kl 00:12 5498

Hvorfor skulle Healthcap selge ?
De gjør nok grundige analyser innad, dette er tross alt seriøse folk med peiling og utdanning innen dette, som jeg mistenker mange besserwissere her inne ikke er
fenwick60
16.09.2018 kl 02:36 5392

Focuss. Er du helt ido.... eller? Kan du for en gangs skyld fremvise noe annet enn din ubergrunnte synsing? Hadde håpet å lese noe matnyttig her men slike som deg er jo helt patetisk. Du kommer med innlegg etter innlegg som for meg og sikkert de fleste her inne kun er svada. Du tror og du tror og synser (les den din egen post). Til og med en i barnehagen kunne siķkert ha gjort det bedre. Slike som deg gir jo meningen med et diskusjonsforum ubrukelig. Glad jeg har andre fora med oppegående medlemmer som ikke bare synser uten noe som helst begrunnelse.. Ta
kk for meg
focuss
16.09.2018 kl 09:33 5218

m1.k1
Du legger inn mange spekulasjoner i ditt innlegg som ikke har rot i virkeligheten. Jeg kjøpte mine første Nano aksjer på 19 kr . Rundt årskiftet 2016/17 så er det klart jeg ble påvirket av hausse innleggende her. Merlin var vel den som 99% av de som skrev på forumet lyttet til og han var skråsikker på at frem mot Lugano ville kursen stige mange 100 kroner. Så kom Lugano og ledelsen fremsto som en stor bløff. Når etterhvert også Paradigme designet ble kjent og forstått så var begeret fullt for meg. Så jeg solgte meg da heldigvis ut.

Det som var virkelig frustrerende var at skribentene på forumet ikke ga antydning til å forstå hvor det bar. Det de imidlertid var gode på var å skrive æres skjellende fornærmelser og kritikk og et grenseløs tilbedelse av en ledelse som helt fra Lugano hadde demonstrert at de faktisk fikk seg til å føre investorer bak lyset. En døds synd i aksjemarkedet.

På forumet her fortsatte haussingen som om ingenting var skjedd. Det var faktisk veldig frustrerende. I dag har vi fasiten. Forsinkelser, ut med Humalutin og ut med Costa og fortsatt ikke 20/100 resultater som de "kyndige" forventet i juni 17.

Må si at jeg etterhvert har fått respekt for studenten som åpenbart har tatt seg tid til å sette seg inn i Nano og bidrar til å bringe diskusjonen ned på jorda som en motvekt til haussing uten rot i virkeligheten. Når det gjelder Betalutin så regner jeg med det blir medisin, hvis det ikke har blitt irrelevant før det kommer til markedet.
Redigert 16.09.2018 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 10:00 5096

m1k1
Du spør om jeg har kjøpt meg inn i Nano igjen. Nei det har jeg ikke. Det blir som å handle i blinde når det ikke informeres om rekrutteringen.
focuss
16.09.2018 kl 10:15 5033

Når det gjelder Healthcap så husker jeg det ble oppdaget at Costa også arbeidet for konkurrerende virksomhet i et annet Healhcap selskap hvor de hadde større eierandel enn i Nano. Vi hadde akkurat begynt diskusjonen rundt det da Costa forsvant ut døra. Den diskusjonen synes å ha blitt lagt død på forumet og det er vel like greit når Costa er ute.
YNWA250505
16.09.2018 kl 10:44 4977

Foccus selv hausser du Pho og maser om kursmål på rundt kr 2000?? Kan du ikke bare sitte å vente på d og ikke hovere på Nano tråder. Du kjøpte Pho når de kun hadde det hvite lyset og så kom det blå som ingen av dere visste skulle komme. Så d r ren skjær flaks så kutt ut pisspreiket ditt og ikke lat som om du har peiling. Pho til kr 2000, tror ikke du er helt riktig i nøtta de jeg.
jorove
16.09.2018 kl 10:55 4949

Aldri har jeg lest en mer substansløs tråd på HO. Gratulerer focuss, det skal faktisk noe til å få det til.
Dersom du begrenset deg til å snakke om det du forstår deg på så vil nok fort bli stille på HO fra deg, men i det minste ville du slippe å drite deg regelrett ut. Lykke til videre i livet.
focuss
16.09.2018 kl 11:21 4884

YNWA
Du er et eksempel på hvordan løgn kan spre seg. Jeg kjøpte PHO når jeg leste fase 3 rapporten for surveillance basert på bruk av fleksible scope og BLC Cysview. Jeg kjøpte store deler av veien ned til tross for brannsalg fra de to største aksjonærene. Kjøpte veien ned mot bunn, på bunn og på veien oppover igjen. Sjelden har vel et kjøp av aksjer hatt mindre med flaks å gjøre. Enda mindre med flaks å gjøre selv sammenliknet med salg av Nano grunnet ledelsen. Fase 3 studiet til PHO er en reell game changer og det var ikke nødvendig for meg å vente på FDA godkjennelse, da det for meg var opplagt at de ville få det. Det burde alle som leste fase 3 studiet forstå, men det var vel nesten ingen som leste det heller. Så er det slik at jeg får mange meldinger fra investorer som er takknemlige for at jeg åpnet øynene deres for PHotocure. Den siste så sent som i går.

Flaks? Dobbelt flaks da i tilfelle som både solgte Nano og kjøpte PHO i en periode hvor ingen ville ta i PHO med ildtang og hausingen av Nano pågikk for fulgt- Reneste fetter Anton jeg da

Så faktum er at det var dyktighet slik det du skriver er løgn
Redigert 16.09.2018 kl 12:07 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 11:29 4855

YNWA
Med Photocure var det så lite interesse at markedet ikke engang brydde seg om godkjennelse fra FDA. Markedet har ikke reagert før Q2 presentasjonen kom i august. Tenk deg tanken om Nano fikk FDA godkjennelse og at markedet hadde tatt i mot det med et gjesp
focuss
16.09.2018 kl 11:33 4831

YNWA

Hva vet du om Photocure som gir deg grunn til å mene noe om potensialet i PHO? Ingenting. Markedet er nådeløst når det gjelder å skille vinnere fra tapere.
bel68
16.09.2018 kl 15:58 4887

Ha ha focuss hvor langt har pho falt fra topp da ....Ikke rett til å kommentere pho det dummeste jeg har hørt/lest ..Kast ikke stein i glasshus
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 16:32 4847

bel68

Hva kursen i PHO var i 1998 interesserer vel ingen. For meg ble PHO en spennende investering mai 2017 da de meldte konklusjonen fra fase 3 studiet. Når de kommer med best produkt i et USA marked på 15 milliarder så er det en opplagt vinner. Men BEL 68 du gjør en bra innsats for å demonstrere hvordan noen Nano aksjonærer er fullstendig uten evne til skille hva som er relevant fra hva som er fullstendig irrelevant. Da blir man lett ett hausse offer. Dere burde vise ledelsen at det ikke er greit å ikke få "løypemeldinger" underveis i Paradigme slik at dere hadde mulighet til vurdere deres egne investeringer.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
16.09.2018 kl 18:59 4698

Foccus, jeg satt i PHO lenge før deg, men solgte meg ut da det tok evigheter og bare set backs. Men jeg trenger heller ikke å vite så mye om PHO da du legger ut alt du vet og det holder vel. Jeg kommer til å kjøpe PHO igjen i morgen da jeg ser du som selvutnevnt ekspert lover kurser opp mot kr 2000 og det vil vel alle være med på eller? Kjøp 1000 aksjer på mandag og du kan selge PHO på ca kr 2000 pr aksje om et år eller to. Du investerer ca kr 60.000 og tjener 1.940.000,-. Det er jo det sykeste jeg har sett. Takk for tipset forresten. Se opp for menn i hvite frakker og fortsatt god bedring.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 19:27 4673

YNWA
Jeg velger å overse dine og andres frekkheter og skjønner det er trist å være i Nano for tiden. Når det gjelder PHO så er du ikke alene om å synes at kurs på 2000 høres spinnvilt ut. Ingen synes derimot at det høres det minste rart ut at PHO skal ta en markedsandel i USA på 20%. Det første er bare en konsekvens av det siste. I Tyskland har de markedsandel på 40% og i Danmark 70%. Dette selv før det revolusjonerende fase 3 studiet og før introduksjon av nye flexible scope som medfører at helsetjenesten kan flyttes til poliklinisk fra tidligere full innleggelse. Ikke bare det men det identifiseres 20 % mer av den vanligste blærekreften og 40 % mer av den vanskeligste typen å oppdage. Dette medfører bedre behandling og lengre tid til tilbakefall. Teknolgien til PHO har den høyeste anbefalingen fra FDA og medicare refundere kostnadene. Det er gjort studier på hvor mye penger dette vil spare amerikanske samfunnet for over tid. Det er virkelig vanvittige summer. Vel jeg har altså lagt til grunn 20% markedsandel. Såkalte Top Cancer Doctors i USA mener tilbudet bør gis til alle med blærekreft.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
16.09.2018 kl 19:49 4629

For det første så er jeg ikke frekk og for det andre sitter jeg ikke i Nano. Håper jeg kan komme tilbake til den litt lenger frem. Du ser vel selv at kr 2000 er latterlig priset eller? Hva blir selskapet verdsatt til med en kurs på kr 2000? Snakker vi om 43 milliarder i verdi? Er du ikke riktig klok i hodet ditt? Og hvorfor er det ingen andre som ser dette potensiale? Hadde det vært så enkelt så hadde vel flere en lille Foccus og Medisinmannen kjøpt PHO i bøtter og spann? Men at PHO har et enormt potensiale er jeg helt enig i. Men litt edruelighet oppi alt kan være ok. Skriv en mail til Erna og be hun om å kjøpe hele PHO. Det er jo nødt til å bli en enorm fortjeneste.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 19:57 4611

YNWA
Forresten hyggelig du vil bli PHO aksjonær. Da tror jeg også tonen mellom oss kan bedres. Det hadde vært veldig fint. Du vil ikke være alene om å være Nano aksjonær som i større eller mindre grad flytter til PHO. Nanos sjefshaussere Merlin og LM har jo gjort det for lengst Og mange flere også. Når det står om penger hives prinsipper og stolthet over bord.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 20:01 4598

YNWA
Ikke tenk kurs hvis det gjør deg svimmel. Tenk markedsandel og spør deg selv om du har tro på at 20% for det beste produktet med refusjon er realistisk.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 20:23 4559

Med 20% markedsandel i USA vil Photocure selge Cysview for 3 milliarder i USA. Hvis vi er rå konservative og antar kostnader på en milliard så sitter vi med 2 milliarder på bunnlinja. Et vekst selskap prises lett til P/E= 20. Så er det slik at Photocure er gjeldfrie med penger på bok og bare 40% av aksjeantallet i Nano. Det gir kurs ca 1900. Er 20 % markedsandel urealistisk ? Tyskland 40% Danmark 70% før PHO sine forutsetninger ble veldig mye bedre. Som sagt Såkalte Top Cancer Doctors i USA mener de bør ta 100 %. Da snakker vi aksjekurs på 10000.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
jorove
16.09.2018 kl 20:29 4544

Helt utrolig, men her snakker fokuss svært engasjert om potensialet til pho og der er det tydeligvis ingen begrensninger. Samtidig som at han rakker ned på alle og enhver som prøver å fortelle om potensialet til Nano. Da er det hodeløs haussing. Det er mulig det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse, men må det være konstant diare?
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 20:33 4535

YNWA
Det er da flere en meg og medisinmannen som ser potensialet i Photocure. Kan jo nevne Snøffelen som fremstår som den mest kunnskapsrike på forumet her, samt styreformann i Medistim som fra før har erfaring fra å bygge suksess bedrift i denne bransjen i USA.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 20:47 4504

jorove
Språkbruken din er upassende i et akademisk miljø, men er muligens godt representert i ditt miljø. Photocure er allerede godkjent og selger allerede for millioner. Når det gjelder Nano så vet vi at de har behandlet første pasient i ett 130 pasients studie.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2018 kl 08:44 4328

Registrerer Scoopfinder applauderer hva focus gjør på pho, og han er helt enig i angrepene focus har mot NANO. Siden det kan tyde på at denne forstyrrede personen focus påvirker hvordan noen folk forflytter penger med diare-en sin, kanskje det er mulig å ta affære på noe vis. Noen ideer? Tenker Hegnar Online er ansvarlig når de lar opplagt børsmanipulering, i det minste forsøk på, skje på deres plattform uten reaksjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
17.09.2018 kl 08:47 4319

Selv med kun 6.7% av markedsandel for Phoi USA så bør aksjen prises til kr 500. Her er d bare å gå all inn. Kan jo ikke mislykkes
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
17.09.2018 kl 09:01 4289

Student
Hvilke angrep på Nano er det du sikter til og hvilken manipulasjon er det. Har du igjen tanker å sende motorsykkelgjengen din. Da ble du jo innrapportert vet du. Ikke av meg , men av andre som synes truslene dine ikke hørte hjemme på et aksjeforum.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
17.09.2018 kl 09:01 4278

Studenten, det er riktig at Focuss har vært meget god på PHO.
Om Nano derimot er jeg ikke enig med ham, bortsett fra at Nano burde kunne oppdatere oss om fremdriften i Paradigme.
Jeg er aksjonær i både PHO og NANO (og PCIB)
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2018 kl 09:05 4265

Leit at folk flere ganger bare på denne tråden erklæres sinnslidende fordi de mener man skal være forsiktige med NANO en stund. Det er jo en slik forsiktighet som har berget mange fra å tape over 50% i denne aksjen siste halvannet året?
Som flere har påpekt; NANO underrapporterer fremdeles om faktisk rekrutteringsutvikling.
At man sier man oppretter 44 testlokasjoner har enda ikke ført til at vi har fått høre noe om hvordan rekrutteringen faktisk utvikler seg på disse stedene.
Derfor bør man ha samme risikofane oppe som forrige gang da det viste seg at man ble minst 1 år forsinket i slike prosesser. Markedet forventer at NANO denne gangen må gjenreise tilliten ved å rapportere framdrift iht. plan. Alle erfarne investorer tenker selvsagt det samme.
Kurs nå: 54-tallet (i fallende trend)
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2018 kl 09:21 4233

Moro å se hvor mange skjulte innlegg det er på denne tråden. :-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2018 kl 09:32 4192

Du beskrev deg enig i at det er hårreisende hvordan de ikke oppdaterer oss på Paradigme Scoop. Enig med Focus.
Nå er det først feil, vi oppdateres om sentre i Paradigme.
Videre er det standard praksis. Men altså hårreisende at NANO, og kun når NANO, følger standard praksis.
Dette siden rekrutterings-informasjon kan skape misvisende bilde for investorer mistenker jeg. Siden aksje-forum er fulle av uærlige smågutter som focus, som vil vri å vrenge på all informasjon, for å skape bilder som er bevist misvisende.

Gratulerer med å være enig Scoop, det er eneste jeg har registrert han skrive på en stund, da via deg, fordel med å ha vedkommende blokkert. Men dersom forumet og dets brukere ellers skal gi oppmerksomhet samt vise tillit til slikt... Rett og slett lavmål.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2018 kl 09:41 4168

Studenten86,
det er ikke så enkelt at det holder å si at man har 44 testlokasjoner. Det interessante for markedet er hvordan FRAMDRIFTEN er på disse stedene.
Vær klar over at en rekke personer i disse forskningsmiljøene etter hvert vil vite litt om dette fra en rekke av disse lokasjonene, og det er info som gjennom ren hearsay i korridorene lett kan tilflyte bare noen i markedet (for eksempel snusende analytikermiljøer med inside kontakter) hvis ikke selskapet selv oppdaterer for å sikre lik informasjon til alle aksjonærer. F,eks. BGBIO har rapportert rundt sånt hele veien, mens i NANO har man så langt måttet vente helt til det kommer resultatpresentasjoner opptil året forsinket. Derfor gikk det sist over 1 (ett) år før selskapet innrømmet problemer og sparket Costa. Men i mellomtiden hadde kursen mer enn halvert seg. De som visste bare litt om disse problemene hadde derfor en fordel mht. å komme seg ut fra verste fallet.
Er det en situasjon du mener selskapet skal risikere å bevege seg mot en gang til?
Det risikerer man nemlig hvis man ikke forteller hvorvidt de 44 lokasjonene har rekruttering/framdrift som guidet.

Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
17.09.2018 kl 09:42 4163

Scoopfinder
Du sier at du ikke er enig med meg når det gjelder Nano, bortsett fra nå det gjelder at de ikke rapporterer fremdrift. Da er du enig med meg i 100% av det jeg har ment om Nano her.
Dr. Stockmann
Du sier at PHO ikke rapporterer særlig heller?? De rapporterer kvartalsvis det de skal rapportere.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
17.09.2018 kl 09:52 4134

Ja, Nano burde absolutt rapportere kvartalsvis hvor mange pasienter de har rekruttert.
Antall siter sier ingenting.
Årsaken til aksjefallet er nettopp usikkerhet m.h.t rekrutteringshastighet.
En slik rapport er ikke mot reglementet for å delta på ASH.
Nanokursen hemmes av mangel på tillit (Etter Costa).
Det tror jeg også Studenten er enig i.
Dessuten mener jeg at Studenten leser mine innlegg i et for negativt lys.
Jeg er positiv til Nano. Jeg er aksjonær og mener den har fått for mye juling, nettopp fordi de underrapporterer
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
focuss
17.09.2018 kl 09:54 4128

Studenten skrev
"Siden aksje-forum er fulle av uærlige smågutter som focus, som vil vri å vrenge på all informasjon, for å skape bilder som er bevist misvisende."

Siden du kaller meg løgner hadde det vært fint om du kan vise til hvor jeg har løyet slik at jeg kan få rettet det opp. Løgn er jeg nemlig allergisk mot. Er heller ikke særlig tilhenger av å slenge rundt meg med nedlatende karakteristikker av forum deltagere.

Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.09.2018 kl 10:00 4102

Og State Street og Myna fyller på.
Redigert 21.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare