Det kortsiktige bildet i NANO. GAME ON!

Fornybarkrakk
NANO 16.09.2018 kl 19:35 4507

Hva ser en ny investor som saumfarer markedet etter god risk & reward?

Kursen har ligget i over ett år i en fallende trend
NANO er barrikadert av internettkrigere som lyver og vrir alt i negative vendinger. Korrekt informasjon er ikke lett å finne
Det er sannsynligvis ~2 år til Betalutin blir godkjent av FDA

Hva er så risikoene?

Dårlige data på ASH - Det er risiko ved all legemiddelutprøving og Betalutin er selvfølgelig intet unntak. Selv om risikoen virker å være lav på grunn av til nå konsekvente data, så er det alltid muligheter for at ting skjer, både med effekt og med safety.

Konkurrenter - Betalutin har flere konkurrenter, men er per nå først i løypa til Accelerated Approval. Det kan være nyttig å følge med på konkurrentene på ASH, da ting kan endre seg - til både det bedre og det verre. Lisa Rojkjaer overbeviste stort på Q2 om pasientrekrutteringen, og per 13.09 var det 44 aktive sites som rekrutterte til PARADIGME. Det later ikke til at NANO skal miste forspranget sitt.

Hvilken informasjon burde en ny investor ha for å få et fullstendig bilde av mulighetene de neste 3-4 månedene gir i Nordic Nanovector?

ASH-konferansen 2018 - Ledelsen har uttalt at de har forhåpninger om å få gi en muntlig presentasjon av det fullstendige datasettet fra fase 1/2-studien Lymrit 37-01. Dette er studien som selskapets registreringsstudie for Betalutin - PARADIGME - bygger videre på. Markedene i USA og EU-5 er på 12300 pasienter årlig, og med en pris på $150 000 har dette potensial til å bli veldig verdifullt. Nordic Nanovector har allerede begynt å ansette personell for markedsføring i US og EU, og vil beholde alle rettigheter i disse markedene selv.
ABSTRAKT KOMMER 1. NOVEMBER

Archer-1 - Betalutin i kombinasjon med blockbuster/Roche-eide Rituximab for pasienter med follikulært lymfom i andrelinje. En fase 1b-studie med ~20 deltakere. Første pasient skal doseres i 1. halvår 2018. Markedet for andrelinje er på NOK 18 milliarder. Fase 1b-studiet er en proof-of-concept-studie som vil være ferdig på samme tid som Betalutin får godkjenning for tredjelinje. Selskapet får da enda mer leverage i samtaler med Roche/Novartis, siden de kan velge å kjøre registreringsstudie selv om ikke Big Pharma blar opp de store pengene.
First patient dosed i 2H

Breakhrough therapy designation/PRIME - De gjeveste designasjonene en medisin under utvikling kan få, og noe som gir en helt spesiell status hos FDA og andre regulatoriske myndigheter. Aldri oppnådd av et norsk selskap før. Betalutin for tredjelinje sikter seg inn mot pasienter som har et veldig sterkt medisinsk behov. De er refraktære mot Rituximab, og har veldig få/ingen muligheter igjen i verktøykassen. Det er ingen medisiner på markedet som er godkjent for denne indikasjonen, men Idealisib får sannsynligvis godkjennelse i Oktober på langt svakere grunnlag enn Betalutin har vist til nå.
Nordic Nanovector har sannsynligvis tilstrekkelig dokumentasjon på hvilke pasienter fra Lymrit 37-01 som var rituximabrefraktære i god tid før ASH i desember, siden selskapet har sagt at de akter å presentere denne informasjonen.
FDA svarer på en søknad innen 2 måneder etter den er sendt.

Breakthrough Therapy Designation/PRIME kan i mine øyne bli tilkjent Betalutin for R&R Follicular lymphoma fra og med midten av desember 2018 og ut i 1H2019

Ny styreleder og kursen videre - Ludvik Sandnes sa i første halvdel av 2018 at han ønsker å tre til side for at selskapet skal kunne få en ny styreleder med nødvendig kapasitet og erfaring fra møte med utenlandske investorer og selskaper. Ny styreleder vil sammen med ett veldig erfarent styre og ny CEO Eduardo Bravo spikre Nordic Nanovectors fremtidsplaner i det de entrer oppløpssiden i utviklingen av Betalutin. Vi hørte på Radium podcast at sjefene i Algeta hadde 1600 investormøter på 4 år. Det er ingen grunn til å tro at det er færre møter for Nordic Nanovector.
Skal de godta partneravtale for kombinasjonen med Rituximab? Skal de ta opp lån/gjøre en rettet emisjon i 2020 og gå selv til markedet med Betalutin (klart mest lønnsomt)? Hvordan skal de forhandle en “Algeta-avtale” ved salg av selskapet? @Savepig skrev i går at Algetas CEO nå er ledig på markedet.

Ny styreleder kan komme når som helst, sannsynligvis i 1H19

Trendskifte - Aksjekursen har helt siden den 4. april da tidligere CEO Luigi Costa gikk av vært i en svakt stigende kanal, noe som over tid kan vise seg å ha vært trendskiftet for kursutviklingen til Nordic Nanovector. Per i dag ligger kursen på ~54 kroner, ned 17% den siste måneden uten noen fundamentale endringer annet enn kortere tid til triggere skjer.

Kursmål på 110 og 135/ RT: 54kr - DNB har endret kursen i takt med utviklingen til selskapet, og har nå ett kursmål på 110 kroner som de satt etter 04. april. Jefferies har hatt uendret kursmål på 135 kroner igjennom hele stormen i 2017 og tidlig 2018, noe jeg mener sier en del om potensialet i aksjen. Selv har jeg regnet på risk adjusted net present value for NANO, og jeg lander på NOK151. NÅ - MED ~2.5 ÅR IGJEN TIL MARKEDET - En vesentlig forskjell mellom min utregning og DNB sin utregning er at DNB ikke har endret pasientgrunnlaget fra 2015, mens NANO nå opplyser om 12300 tredjelinje-pasienter.

Oppdaterte analyser fra meglerhus som følger NANO kommer garantert i følge med ASH - og hvis dataene holder seg vil kursmålene etter det jeg kan regne meg til øke kraftig på grunn av økt LOA og kortere tid til markedet. Følger man utregningene til launch i 2021 vil kursmålene (e:ved launch) fra meglerhus være på rundt 430 kroner per aksje

Oppsummert:

* ASH kan potensielt være en megatrigger for selskapet. ABSTRAKT 1. NOVEMBER
* Archer-1 har potensiale til å bidra med ekstremt store verdier
* Breaktrough therapy designation/PRIME kan komme fra desember av.
* Ny styreleder vil bidra til å sette kursen i en megaviktig fase for selskapet.
* Kursmål på kr 110 og 135 fra meglerhus vil øke kraftig til ASH hvis dataene holder seg.
* Følg med på risikobildet og gjør gode valg.

Til nye investorer og andre som er ute etter informasjon vil jeg si; les dette grundig, undersøk de tingene jeg har skrevet og gjør dine egne vurderinger. Jeg er i hvert fall av den formening om at Nordic Nanovector har ballen på sin banehalvdel nå, og at de pengene jeg skyter inn på disse lave kursene kan vokse godt på både kort og lang sikt.

Følg med på hvem du lytter til, enkelte brukere er det kanskje bare å blokkere. Det hjelper ;)
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
16.09.2018 kl 20:02 4464

1 spm en må stille seg gml som ny uansett selskap,tjener selskapet penger?
Mye moro i høyrisiko aksjer for all del,men at kurs er lav og aksjer er billige kan fort bli dyrt.
Når euforien er på topp er det helt konge å være i loopen,men når det lagges og momentet forsvinner er det mer python.
Fremtidig inntjening er pos,men det er langt dit sa kjerringen og pekte på månen?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Merlin
16.09.2018 kl 20:05 4452

Glimrende gjennomgang Fornybarkrakk
God lesning ikke bare for nybegynnere!

Likte ikke minst denne setningen: Nordic Nanovector har sannsynligvis tilstrekkelig dokumentasjon på hvilke pasienter fra Lymrit 37-01 som var rituximabrefraktære i god tid før ASH i desember, siden selskapet har sagt at de akter å presentere denne informasjonen.

Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Merlin
16.09.2018 kl 20:12 4434

Skal et utviklingsselskap tjene penger? Da snur du det meste på hodet Billy! Viktig er mye heller:

Hva er sannsynligheten for å få godkjenning og nå markedet?
Hva er markedspotensialet?
Hva kan man beregne NAV til å bli?

I Nanos tilfelle ligger LOA (Likelihood of Approval) for Betalutin svært høyt, siden man har fått fast track av FDA. Siden Nano har vist at Betalutin så langt er hva markedet virkelig ønsker seg, både hva gjelder behandlere og pasienter bør det være mye lavere risiko enn aksjemarkedet bedømmer. Nano er dermed underpriset.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Nanofreak :)
16.09.2018 kl 20:17 4410

Veldig bra innlegg Fornybarkrakk, faktabasert og on point.
At Billybob ikke forstår er nok ikke så uvanlig, til og med Hegnar selv skjønner enda ikke at et selskap som KUN utvikler nye medisiner enda ikke har inntekter.
Til Billybob vil jeg tipse han om å lese seg opp, kunnskap er makt hvis du skal studere og diskutere et selskap.
Hvis ikke ender man opp som Fokuss ?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
16.09.2018 kl 20:42 4349

Ok,her sikkert ikke lest nok?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Hugoil
16.09.2018 kl 20:45 4336

Dette er like bra som en analyseoppdatering fra et meglerhus. Ordene ekstremt og mega kunne kanskje vært luket ut, men selve analysen kunne selges for penger.

Jeg lurer på "Nordic Nanovector har sannsynligvis tilstrekkelig dokumentasjon på hvilke pasienter fra Lymrit 37-01 som var rituximabrefraktære i god tid før ASH i desember, siden selskapet har sagt at de akter å presentere denne informasjonen."
Hva skal de bruke det til? Er det for å spisse og høyne sannsynligheten for en godkjennelse av søknad om BTD, at det for pasienter som ikke lenger responderer på rituximAB får en breakthrough med gjenopplivning av ritux-reseptoren CD20?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Slugen
16.09.2018 kl 20:46 4323

Hvor lenge varer patentet på Betalutin?

Hva er sannsynligheten for at Nano selger Betalutin i noen år frem til patentet utgår, for så å oppleve at Roche overtar markedet med egen produksjon/salg?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
karlman
16.09.2018 kl 20:54 4293

Bra skrevet! mange forstår nok ikke betydelsen av Fast Track.

Fra Wikipedia ang Fast Track:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fast_track_(FDA)

Requirements (show some advantage over available treatment, such as):
* Showing superior effectiveness
* Avoiding serious side effects of an available treatment
* Improving the diagnosis of a serious disease where early diagnosis results in an improved outcome
* Decreasing a clinically significant toxicity of an available treatment
* Addressing an expected public health need

Incentives (A drug that receives Fast Track designation is eligible for some or all of the following):
* More frequent meetings with FDA to discuss the drug’s development plan and ensure collection of appropriate data needed to support drug approval
* More frequent written correspondence from FDA about such things as the design of the proposed clinical trials
* Accelerated Approval or priority review if the requisite criteria are met. Accelerated approval is meant for drugs that demonstrate an effect on a surrogate, or intermediate endpoint reasonably likely to predict clinical benefit. Priority review shortens the FDA review process for a new drug from ten months to six months, and is appropriate for drugs that demonstrate significant improvements in both safety and effectiveness of an existing therapy. A fast track application is automatically considered for both of these designations.
* Rolling Review, which means that a drug company can submit completed sections of its New Drug Application (NDA) for review by FDA, rather than waiting until every section of the application is completed before the entire application can be reviewed. NDA review usually does not begin until the drug company has submitted the entire application to the FDA
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 21:17 4221

Joda. Mye bra i Fornybarkrakk sitt innlegg. Hadde selskapet også informert om progress i prosjektet sitt hadde det vært mulig å vurdere risiko man tar som Nano investor. Tror ikke investormiljøet er særlig tilfreds med informasjonen som gis og det fortsetter å prege kursutviklingen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Fornybarkrakk
16.09.2018 kl 21:37 4173

Slugen

Relevant spørsmål, og veldig viktig for en investor. Patentet på Betalutin varer til 2031. I kombinasjon med Rituximab vil det vare til 2035.
Altså, 2031 i 3FL-markedet med 12300 pasienter
Og til 2035 i 2FLmarkedet anslått til ~NOK18mrd i 202

Sannsynligheten er stor for at de må inngå en avtale eller kjøpe selskapet hvis de vil ha en bit av kaken.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Fornybarkrakk
16.09.2018 kl 21:51 4135

Takk for det. Oppsummeringen brukte jeg 10 sekunder på så ordvalgene er nok litt mindre presise der.

Ja, de må nesten ha den den informasjonen for å søke på breakthrough therapy designation. Det nytter jo ikke å søke om BTD for en mye bredere indikasjon enn de faktisk skal behandle pasientene i, ikke sant?
Her vil nok både prekliniske, in vivo og kliniske resultater spille inn. Det begynner å bli åpenlyst hvorfor vi har sett abstrakter om høyere tumoropptak med 100/20, at Betalutin resensitiverer NHL-celler for Rituximab/Obinutuzumab osv.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Merlin
16.09.2018 kl 22:11 4070

Ja her tikker det en klokke ikke alle har fått med seg. Ikke glem Lisas svar på 2Q vedr. BTD. De var ikke negative. Og siste podcasten med JE var jo heller ikke akkurat avvisende!
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
bateman
16.09.2018 kl 22:36 4013

Kursutviklingen i Nano fremover vil basere seg på data og regulatoriske fordeler tror jeg.
Tiden der kursen gikk basert på forventinger er over etter alle skuffelsene siste 1.5 året.
Men hvis ledelsen i Nano begynner å levere fremover så kan det igjen være duket for kursfest.
Jeg tror 1 november blir syretesten, leverer selskapet gode data så kan det bli starten på en ny æra som leder til oppkjøp. Hvis ikke tror jeg vi ser kursen ned mot 30-40kr igjen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
MaxMekker
16.09.2018 kl 22:42 3995

Mange lurer sikkert på hvor mange som til nå er behandlet i Paradigme studiet, inkludert meg. Vi vet at det er behandlet 1 stk, fordi dette er børsmeldt. Men hvorfor skal dette være hemmelige data fra Nano..?? Man hadde kanskje kunnet stolt litt mer på Nano, om vi kunne følge denne utviklingen med inklusjonen av pasienter dersom dem hadde meldt dette. Har ikke noe behov for børsmelding annenhver dag , men kanskje en oppdatering en gang i mnd ?? Er det noen som har spurt Nano om dette ?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Fornybarkrakk
16.09.2018 kl 22:53 3950

Det var 44 rekrutterende sites aktive før helgen, 3 flere enn ved Q2 uken før. Det er mer presise updates enn noe annet pharmaselskap i hele verden gjør, og en unnskyldning som burde aksepteres av oss. Hva gjennomsnittlig innrulleringshastighet er kan man google seg til, og det ser veldig bra ut så fort som de åpner sites.

Du får altså updates på hver eneste kvartalspresentasjon.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Fornybarkrakk
16.09.2018 kl 22:56 3935

Det du mente bateman, var "hvis ledelsen FORTSETTER å levere fremover". Litt mer presisjon forventes i min tråd. Forøvrig er jeg enig i at 1 november blir en merkedag.

Jeg kommer tilbake - igjen - til hva vi lurer på i abstraktet, og hva som er gode data ved en senere anledning.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
MaxMekker
16.09.2018 kl 22:58 3930

Det blir vel ikke opplyst hvor mange som er behandlet ? Bare hvor mange sites som er oppe og kjører ? Sånn jeg har forstått det på den siste Q presentasjonen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
zuba
16.09.2018 kl 23:00 3923

De første pasientene er behandlet i Paradigme lød meldingen Max. Med andre ord et flertall.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Submerged
16.09.2018 kl 23:04 3908

Oslo, Norway, 21 June 2018

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that the first patient has been dosed in its pivotal PARADIGME Phase 2b trial with Betalutin® (177Lu-satetraxetan-lilotomab) in third-line (3L) follicular lymphoma (FL) patients who are refractory to anti-CD20 immunotherapy (including rituximab), a population with high unmet medical need.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
zuba
16.09.2018 kl 23:07 3896

Korrigerer meg selv. Det står riktignok first patient dosed i børsmeldingen. Mener å ha lest/sett i en presentasjon der det blir påpekt med flertalls ord.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Fornybarkrakk
16.09.2018 kl 23:07 3893

Nå sklir dere ut.

Eduardo Bravo, CEO, commented: "I am pleased to report a quarter marked by
important progress in the development of lead candidate Betalutin® in follicular
lymphoma (FL). The first patients in the PARADIGME trial have now been dosed.
Betalutin® was also granted Fast Track designation in June for relapsed or
refractory 3L FL, adding to the Orphan drug designation for treating FL it
received in 2014. These designations, granted based on the potential of
Betalutin® to address an unmet patient need in FL, could support a quicker and
smoother regulatory process and path to market, if PARADIGME is successful. We
are also pleased that Archer-1 has been approved in Norway and we expect the
first patient to be dosed before the end of 2018.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
bateman
16.09.2018 kl 23:08 3885

Nei, de må begynne å levere igjen fornybarkrakk! Både du, jeg og flere kjenner til skuffelsene siste 1.5 året, så vi trenger ikke ramse dem opp.
Kursutviklingen taler også sitt klare språk, så det er ikke noe vits å diskutere så mye rundt dette.

Så får vi bare vente spent på 1 november, som kan bli himmel eller helvete. Selv mener jeg at det er bedre sjanse for gode data enn dårlige, men dette er bingotek, og etter mer enn 2 år med biotek aksjer i porteføljen, så har jeg lært at man ikke skal ta noe for gitt i disse selskapene.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
16.09.2018 kl 23:09 3879

slugen
Tror ikke du trenger å bekymre deg om patentet utløper med det første:

Betalutin® + rituximab combination opens new opportunities
• Prolongs the patent life of Betalutin® by 4 years to 2035

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/presentations/capital-days/6%20Jostein%20Dahle.pdf

(Ser nå at fornybarkrakk allerede hadde besvart dette spørsmålet. For øvrig flott fremstilling fra fornybarkrakk).
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Submerged
16.09.2018 kl 23:10 3873

Da beklager jeg, trodde du henviste til børsmeldingen.
Patients ja, da er det jo flertall :) the more the merrier
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 23:12 3864

Fornybarkrakk
Hvis det er riktig som du sier at man kan google seg frem til det, hvorfor kan ikke Nano informere eierne sine om det. Er det så veldig mye å be om?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Fornybarkrakk
16.09.2018 kl 23:14 3852

Baissere som vil inn billigere vil alltid prøve å finne noe negativt å trekke fram. Jeg skjønner at utsettelsene har vært vonde, og kanskje især kursfallet... Men nå har det seg sånn at CEO har blitt byttet ut, og mange milepæler har blitt nådd on track det siste halve året.

At du vil mase videre om det Costa gjorde før han forsvant får stå for din regning, men det har ingenting å gjøre på en tråd jeg hadde håpet skulle være informativ, og ikke villedende.

Vi får prøve igjen en annen gang.

focuss, jeg snakket til bateman.

Som investorer får vi vanligvis informasjon om første og siste pasient, men i tilfellet NANO gir de faktisk updates om hvor mange rekrutterende sykehus de har aktivert også. Hadde ikke det kommet fra deg focuss, hadde jeg faktisk blitt helt oppgitt.

Jeg må være så freidig å si at de investorer som ikke er tilfreds med at NANO strekker seg til å gi kvartalsmessig oppdatering på aktive sites enten mangler kunnskap eller er totalt useriøse. En av disse kan man bedre på.

Vet du hva du hadde tjent om du hadde fått fjernet all risikoen før du investerte i noe? Indeksen..

For min del er jeg her for å ta høy risiko og få høy avkastning. En del av det er å forstå informasjonen som er tilgjengelig og så ta avgjørelser basert på det.

Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 23:20 3834

Fornybarkrakk
Spørsmålet mitt dreier seg ikke om Costa. Det dreier seg om at nano ikke vil informere om fremdrift i prosjektet sitt. Er det dette fjollete kortene til brystet som gjelder fortsatt? At en administrasjon ikke vil informere sine eiere om fremdrift er jo rett og slett høl i hodet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
MaxMekker
16.09.2018 kl 23:22 3826

Hvorfor gidder dere svare denne Focuss, som ikke engang har aksjer i Nano..!!
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
donkeykong
16.09.2018 kl 23:34 3787

Veldig bra Fornybarkrakk!

Jeg registrerer at tidligere meglertopp Anders Onarheim "synes det er vanskelig å finne billige aksjer" på Oslo børs.
Vel, det hjelper hvis man løfter blikket opp fra olje- og oljeservice - NANO fremstår rett og slett meget billig. Betalutin kommer på markedet!
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 23:42 3762

Fornybarkrakk
Gode ord fra Donkeykong er noe å ta til seg. Han fremstå som analytisk kunnskapsrik og ærlig. Men det fjerner ikke relevansen av mitt spørsmål. Hvorfor ikke informere eiere om fremdrift?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
focuss
16.09.2018 kl 23:48 3743

Fornybarkrakk
Du trenger ikke svare. Realiteten taler for seg selv og bidrar ikke til noe løft av Nanoaksjen. Jeg er ikke noe tilhenger av spådom av kortsiktig kursutvikling, men er ikke spesielt fremmed for Nano kurs på 40 tallet . Kanskje nødvendig, kanskje unødvendig. Bare insiderne vet svaret.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Hugoil
17.09.2018 kl 07:45 3534

..innsidere og de som kan lese, forstå eller stille adekvate spørsmål ja.
Anbefaler de som er interessert i å følge med på siste resultater innen forskningen å lese på TekInvestor, hvor focuss har blitt slettet. Vi har nå fått den andre journalartikkelen i september og med bekreftende resultater for Archer.

Pasientresultater og antall i innrulleringen i reg.studiet er det ikke vanlig å rapportere på - utover antall rekrutterende sykehus som NANO rapporterer på hver kvartalspresentasjon. Derav kan man med bransjetall selv regne ut ca. antall pas. behandlet. Og pasientresultater rapporteres primært på resultater, sekundært kan delresultater komme ved andre anledninger.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
17.09.2018 kl 08:15 3432

Først må jeg bare si at Focuss har hatt 100% rett om Pho hele veien, og jeg er svært takknemlig for at han hjalp meg å oppdage caset.
Jeg er også enig med ham i at det er hårreisende at Nano ikke rapporterer fremdrift i Paradigme.
Men nettopp det at de ikke rapporterer fremdrift har gjort at mange har gitt opp aksjen.
Derfor kan den jo være underpriset.......
Time will show ?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
17.09.2018 kl 08:27 3408

Foreløpig er det ikke meldt om den helt store fremdriften i PHO heller, men aksjonærene tar det for gitt at selskapet skal klare å erobre en stor bit (noen ser for seg en veldig stor bit) av markedet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare