Veien mot 10-tallet

Knfo
TRVX 26.08.2020 kl 08:33 10735

Targovax har åpnet sterkt denne uken, og kursoppgangen kommer på høye volumer til å være denne aksjen. I motsetning til mange andre Biotech-aksjer har Targovax gått mot strømmen. Nå tror jeg vi ser et taktskifte, og mitt stalltips er at aksjen raskt skal opp på 10-tallet. Dette signaliseres også rent teknisk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
bj111
15.10.2020 kl 16:18 1957

For å sikre stor interesse for emisjonen ble kursen satt så lavt. De har og kjørt mange emisjoner tidligere og jo flere emisjoner desto større rabatter må de gi. Det kom og en blandet nyhet rett før emisjonen der 1 av 2 var misslykket. I dag er det meste av farma rødt på børsen og her er det da en forsterkende effekt på fallet i kurs. Hadde emi kommet i dag ville den trolig ligget på kr 7 etter det fallet en kunne forvente grunnet markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
quattro
15.10.2020 kl 16:30 1929

som tidligere er biotek ganske binære case, enten får de resultater som noen er interessert i eller så får de ikke gode nok resultater
når det gjelder TRVX og Oncos er og blir resultatene i melanom cohort1 gode nok for BP, de bør repliseres eller endog forbedres i cohort2 - alt ligger til rette for det, men ..... gudene skal vite at mye kan skje da en pasient ikke er lik en annen og er det noe vi ikke vet noe om er pasient grunnlaget for cohort2 - skulle tro at grunnlaget ikke skulle bli verre enn i cohort1 hvor det var stor spredning i pasient populasjonen ....... vi vet at i mesotheliom studiet var Oncos gruppen klart dårligere enn i kontroll gruppen, når det gjelder melanoma har vi ikke denne problematikken - her gjelder kun PR (og CR om man klarer det) pga av 100% IR i pasientene sammen med Keytruda CPI slik det var i cohort1 - alt ligger til rette for en forrykende avslutning på året for TRVX sin del og dermed også oss aksjonærer ...........
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
SomSa
15.10.2020 kl 17:00 1868


Hva synes du om at når Heleathcap sitter på styret ikke har deltatt i emisjonen og solgt noen aksjer?

På børsmeldingen står også at "pipeline extension (investments in new pipeline projects; exploring mutRAS projects; Scientific support to ONCOS-102 and maintaining and building the patent portfolio)"

De har ikke penger til å videre finansiere Melanoma og Mesothelioma studiene og de skal utvide sin pipline med blant annet TG-plattformen. Vi vet at TG02 gikk rett i dassen i kliniske fase og TG03 på prekliniske fase. De nedprioritere TG-plattformen for å konsentrere seg i Oncos-102...For lenge siden sa Soug også at Oncos-x prekliniske studiene skulle bli ferdig men senere sa de noe annet, og det kan bli lenge før disse er klare til kliniske studier.

"pipeline extension" betyr det ikke at data fra Oncos-102 og hudkreft er ikke gode nok og de letter atter alternativer? Her kan man definere hva er god nok og hva andre har oppnådd den siste tiden. For oss med minimal info er det vanskelig å følge med hva skjer når det finnes mange hundre kliniske studier...... Jeg har samlet mine info fra TRVX + nettsøk.

Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
SomSa
15.10.2020 kl 17:11 1831


Denne emisjonen viser igjen hvor forbanna dummer er ledelsen og styret i TRVX. Alltid meldes om stor interesse og X ganger tegning...... Hvis det er så jævla stor interesse kunne de hentet på 8 eller 8,25.

Skal ikke 3Q presenteres 5. november? Uten nyhet, forklaring og avklaring og kun bla bla bla kan du regn med at aksjen kan falle under 5. Vi trenger data fra hudkreft. De klarer ikke å samle data fra 12 pasienter i USA men PledPharma har samlet data fra 500-580 pasienter fra ulike land og uten problemet.

Hverken BGBIO eller ULTIMO har hatt problemer med å samle data......................

Når sendte Targovax børsmelding om at TG03 studien mislyktes og avsluttet?
Når sendte Targovax børsmelding om at TG02 studien mislyktes og avsluttet?
Har prostata studien også gått rett i dassen?
Meste parten av TG01 studien skulle sponses. Etter å ha hentet penger kanslere Soug avtalen med en børsmelding uten å kontakte sponsorene på forhånd....
Det de gjør nå skaper heller ikke tillit.
Jeg prøver å være optimist men det er vanskelig pga Heleathcap og om at de har mer info enn oss med minigris sparekonto.

Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 17:17 1813

Nå må du ikke male fanden på veggen ;)
Healthcap har vel en tredjedel av aksjene på Topp-20. Så kanskje det er greit at de ikke blir altfor dominerende
Kursen er høyere enn den var for en mnd siden selv med 20 % nedgang
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Sickip
15.10.2020 kl 17:20 1802

Alle visste jo om denne emisjonen. Det lå i kortene. Jeg solgte alt for 2 dager siden og er inne igjen nå med enda flere. Denne skal videre opp. Ingenting i caset er forandret.
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 17:43 1742

Er det noen som tror at ledelsen i TRVX visste resultatene av Melanoma - og Mesothelioma-studien før de satte emisjonen?
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
quattro
15.10.2020 kl 17:48 1724

Emi lå ikke i kortene basert på de meldingene som foreligger i dag - men en emi var helt opplagt etter melanom data avlesning, og ville legge en demper på kursutviklingen når disse meldingene forelå dersom positiv avlesning - vet selskapet at dataene er for dårlige er det riktig å hente kapital - da er spørsmålet når de var overbooket, hvorfor hente 10% kapital økning når de har mulighet til å hente opptil 40% ?? - svaret er at selskapet ikke så seg tjent med det - spørsmålet er da - hvorfor ?
SomSa's skepsis vel begrunnet og er en ubehagelig kjensgjerning der vi er, men Soug kan også kjøre et løp a la Algeta hvor Algeta hentet penger på lave kurser ikke lang tid før kursen eksploderte og avtale med Bayer ble kjent .......
Når det gjelder HeathCap kan det være at de mener at deres eksponering er høy nok som det er med sine 33,25% (som nå blir litt redusert mot rundt 30%)
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
bj111
15.10.2020 kl 17:56 1700

Bare noen underlige spekulasjoner dette med at de vet at data blir dårlige som ikke gir veldig mye logikk om man tenker over det og ikke er sur for at aksjekursen falt litt. Om de vet det så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke hentet mye mer for med dårlige data er det kroken på døren om de ikke henter mer penger. Det de har hentet nå holder vel 1 år og da legger de et kjempepress på egen overlevelse dersom data er dårlig. De må jo da komme med noe nytt som investorer tror på om de skal få inn penger for videre drift. Høres ut som en inderlig strategi eller egentlig en fantasi.

Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 17:57 1693

Må si skepsisen har virkelig kommet hos meg, men sitter foreløpig rolig, er vel snart i 0,.men beholder troen på at gode data kommer snart, selv om troen har blitt mindre enn for et par uker siden, ser ikke for meg og kjøpe mere om kursen fortsetter ned i hvertfall.
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2020 kl 18:06 1661

Jeg går ut fra at du mener ...negativ avlesing...da ville kursen bli dempet
Men jeg tror neppe at selskapet ville nøye seg med å hente bare det de har gjort hvis de er klar over at kommende avlesinger er negative. Jeg tror avlesingene er et stykke unna , og at de måtte gardere seg. Det kan gjerne komme en emisjon etter positive M&M - avlesninger
PS
Jeg går ut fra at de som er blitt med på denne siste rettede emisjonen ikke er idioter som kaster 75 mill ut av vinduet
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Sickip
15.10.2020 kl 18:25 1602

Du har nok rett Quattro. Var nok bare litt heldig med
den inn/ut denne gang. Faktisk første gang på lang tid. Har sittet long i targo og vill ikke gå glipp av at raketten går av. Jeg blir nå sittende nå:) Har fortsatt stor tro på selskapet. Skummelt å bli for glad i en aksje, men denne har jeg hatt som favoritt lenge:) Lurer på hvorfor de ikke hentet mer i emisjonen. Kan det være de vet hva som kommer og at de venter med ny emi til da? Kanskje nyheter som wr så gode at emi ikke vil ha noe å si....
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
quattro
15.10.2020 kl 18:59 1533

merida, kanskje vi leser litt forbi hverandre,
men jeg mener at ved en positiv avlesing (leses ; uten dagens emi) ville vi alle sitte å vente på en større emi - resultat er da at kursen ikke ville gå så høyt og bli begrenset av den nye emi kursen ...... nå er situasjonen en annen da kapital situasjonen er avklart ut på våren 2022 og selskapet fullt ut kan fokusere på sitt strategiske mål ; nemlig å selge sitt opparbeidede 'kapital' til BP etter endt fase2 utlesning
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
quattro
15.10.2020 kl 19:10 1504

SomSa,
er ikke sikker på at dette er så dumt,
skal selskapet følge sitt strategiske mål nemlig å selge seg til BP vil timingen tilsi at dette skal skje etter fullendt avlesning av fase2 resultater - i dette tilfelle melanom
ved å ta emi nå vil selskapet ha kapitalisert seg forbi 2021 og er ikke i en dårlig økonomisk situasjon og ved gode utlesninger vil nå kursen være 'fri av emi spøkelset' rett etter de nye data avlesningene. For selskapet er det avgjørende at kursen i et slikt scenario skal være så høy som mulig før og under forhandlinger og da ikke under press fra emi redde aksjonærer - er dette Soug's egentlige argument for emisjonen blir alt veldig bra .... problemet er at vi intet vet og kun spekulerer i hytt og gevær !
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
15.10.2020 kl 20:15 1387

Det ender som oftest med tap når man går i fra hvitt til svart i tankegangen for caset - ja det er akkurat det samme som før emisjonen - bare med litt mer cash i kassa.

Du skriver som at det var du som dumpet på LOD og i tillegg påstår du at du prøver å være positiv - dette må vel være dagens ... :))

Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Jakal
15.10.2020 kl 20:45 1319

Kloke tanker dette, Quattro. Bio-sektoren er en knalltøff bransje, som krever mye av oss langsiktige aksjonærer. OG av ledelsen. Ikke mange bio-selskaper som blir omfavnet av aksjonærene "all the way". Vi skal ikke undervurdere Soug, han sitter med erfaring, kunnskap og informasjon som de færreste av oss aksjonærer besitter. Så kan vi irritere oss prosessen, men det er sluttresultatet som teller. Har man ikke tro på ledelsen bør man ikke sitte med aksjer her, det er kanskje det viktigste parameter for en bedrifts suksess i det lange løp. Og Targovax er en seigpining, forhåpentligvis er det verdt det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare