ADS- ADS Crude Carriers second quarter 2020

NOELLE
ADSC 28.08.2020 kl 07:11 29014

ADS Crude Carriers second quarter 2020
ADS Crude Carriers Plc (“ADS Crude Carriers” or the “Company”) announces the release of its second quarter 2020 report.

28 August 2020

HEADLINES Q2 2020:

• Net revenue of USD 16.52 million for the quarter on average TCE¹ of USD 64,270 per day

• Net profit USD 8.60 million, of which USD 7.75 million to be distributed in cash during Q3 2020 as follows:

o USD 4.25 million dividend to shareholders, or USD 0.18 per share

o USD 3.50 million loan amortization in accordance with the Dividend Amortization clause (including USD 0.75 million repaid under the Cash Sweep clause)

• Backlog estimated for around 70% of vessel days in Q3 2020 booked at an average TCE per day of approximately USD 45,000

Chairman of the Board of Directors, Bjørn Tore Larsen, commented:

“ADS Crude Carriers Plc recorded another strong set of numbers, achieving an average time charter equivalent of USD 64,270 per day and a net profit of USD 8.61 million for the second quarter. Yet again we deliver on our commitment to return a high proportion of earnings and declare a total distribution of USD 7.75 million, meaning this is the second consecutive quarter for which we have distributed over 90% of net profits. Under the terms of the vessel loan, a total amount of USD 3.50 million is required to prepay debt and the remaining USD 4.25 will be paid to shareholders as a dividend, equivalent to USD 0.18 per share.

“During the third quarter the tanker market has come down from the highs seen during the first half of the year, ahead of the historically seasonally strong winter season. We currently have secured backlog for around 70% of available vessel days in Q3 at an estimated TCE of approximately USD 45,000.

”We remain long-term positive and committed to the tanker market beyond the economic lives of our existing fleet. We will pursue investment opportunities in the tanker sector as we continue our focus on cashflow, dividends and operational excellence.”

Contacts
Terje Bodin Larsen, CEO
+47 905 35 543
tbl@ads.no

Ben Boiling, CFO
+47 912 40 945
ben.boiling@ads.no

Redigert 21.01.2021 kl 08:35 Du må logge inn for å svare
NOELLE
28.08.2020 kl 07:14 9932

- Utbytte : USD 0.18 per share

- We currently have secured backlog for around 70% of available vessel days in Q3 at an estimated TCE of approximately USD 45,000.

Legg merke til :

"”We remain long-term positive and committed to the tanker market beyond the economic lives of our existing fleet."
Redigert 28.08.2020 kl 07:15 Du må logge inn for å svare
Struts
28.08.2020 kl 07:18 9912

Ja, det var det med "loan amorization" jeg lurte på tidligere. Derfor ble også utbyttet lavere. Skrev rundt 20-24. juli (husker ikke helt):

sitat

Som kjent ga q1 en inntjening på gjennomsnittlig $ 71,008 for de tre skipene, med netto inntekter på $ 18,7 mill og nett profitt på $ 10.8 mill, hvorav ca 97.5% ($10.5 m) ble utbetalt som utbytte+nedbetaling av gjeld ($ 7m + 3.5m).

Videre var det allerede ved presentasjon av q1 kjent at 95% av reisedagene for q2 var dekket inn med et gjennomsnitt på rundt $ 65,000 for skipene. Mao ikke den store nedsiden for de resterende 5% av dagene. Alt dette er altså «gammelt nytt». Jeg går ut fra at fasiten blir noe lavere totalt sett for q2, konservativt anslått til $ 60,000 pr dag. Det vil tilsi rundt $ 11,000 mindre i netto inntekt pr dag pr skip (totalt rundt $ 15.6 mill) enn for q1.

Langt fra umulig jeg tenker feil, men siden nett profitt var $ 10.8 mill for q1, lander jeg på at nett profitt for q2 kan komme til å ligge på rundt $ 3.1 millioner mindre (18.7 - 15.6) basis 260 dager = $ 7.7 mill.

Dersom $ 3.5 mill i gjeld også i q2 skal nedbetales, utgjør utbytte på 97.5% (7.7-3.5 = 4.2) $ 4,095,000. Antall aksjer er 23,390,300 = utbytte på $ 0.17 pr aksje.
Dersom IKKE gjeld skal nedbetales i q2, utgjør utbytte på 97.5% av $ 7.7 m $ 7,507,500. Antall aksjer er 23,390,300 = utbytte på $ 0.32 pr aksje.

sitat slutt

Og selv om inntjeningen går ned i q3, så er det vel NÅ slutt på nedbetaling?
Met1976
28.08.2020 kl 07:39 10193

Mine 2cent (eller 18 i dette tilfellet)

-Litt skuffet over utbyttet, hadde håpt/trodd rundt 0,25
- Positivt overraske tover at såpass som 70% av Q3 er sikret med snitt 45k, da er greit overskudd for q3 allerede sikret mtp den lave brekevenen
- Som Struts mene rogså jeg dette nå betyr at de nå er kommet ned på et gjeldsnivå som er "sikret" av skraping og ergo skal det ikke betales ned mer?
- Spennende den avslutningen-tolker det som at de nå er mer positive enn tidligere til å vurdere flere skip dersom rette muligheten kommer?
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
oldgrumpy
28.08.2020 kl 08:04 10068

Pleier rederiene å si noe annet?

Når det kommer til utbyttet er det elendig og langt under forventingene, selv for meg som i utgangspunktet var pessimistisk.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Struts
28.08.2020 kl 08:08 10025

Nå er det selvfølgelig ikke så at de USD 3.5 mill mindre i utbytte er tapte penger. Og det med nye investeringer ser jeg på som positivt, litt avhengig av HVORDAN selskapet konfigurerer eventuelle nyervervelser. Men det er naturlig nok bare mitt ståsted.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 08:09 10016

Heldig om aksjen holder seg i 18kr før utbytte, blir som FRO, detter ned.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Met1976
28.08.2020 kl 08:30 9911

Ja tror vi skal litt ned nå, de fleste hadde nok sett for seg et utbytte litt over 2kr
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
tuja
28.08.2020 kl 08:39 9854

Utbytte skuffet, men herifra og ut er det driftsutgifter og utbytte som blir prioritet. De har vel nå nedbetalt gjeld til nivået der de kan betale ut 100% av overskudd til utbytte. Ble også positivt overrasket over at de har 70% av kv3 på 45k usd pr dag. Og det ser ut som de faktisk ser muligheten for ett liv etter 2022:


"”We remain long-term positive and committed to the tanker market beyond the economic lives of our existing fleet."
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
CapitaL
28.08.2020 kl 08:40 9829

Med den setningen der bør det ikke lenger være rom for tvil. ADS Crude Carriers vil ikke bli oppløst i 2022..
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
tuja
28.08.2020 kl 09:03 9734

Arctic
ADS CRUDE CARRIERS: WEAKER Q2
1) Q2 EBITDA of USD 13.6m (-7% vs ARCe, -9% vs Cons.)
2) Dividend of USD 0.18/share (NOK ~1.6/share), below expectations
3) Q3 bookings of USD 45k/d for 70% of days, somewhat below expectations
4) Pursuing investment opportunities in the tanker sector
5) NAV of NOK 26/share
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
oldgrumpy
28.08.2020 kl 09:20 9615

Selskapet har sagt mellom linjene at de skal utvide. Hvem må ta regningen for nye "rustholker"? Jo aksjonærene. Mulig det gagner kursen på sikt, men har mine tvil.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 09:47 9530

Beklager folkens, dette ble en flopp.
Jeg tar ikke sjansen på å bli sittende i klisteret her, selger med 30 øre gevinst, slå den.

Jeg skjønner at skuffelsen er stor, håper det går greit for dere lange her, men dette var elendig
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Struts
28.08.2020 kl 09:48 9525

Det er lov å selge. Har man ikke tro på sikt, vil det være helt naturlig.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
28.08.2020 kl 09:52 9484

Jeg lurer på en liten detalj her:
Når ratene som er oppnådd er 5 ganger mer enn break even, hvorfor er da overskuddet bare halvparten av inntektene?
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
28.08.2020 kl 09:53 9465

He he.....lyst å inn billig nå ??

Du er utrolig lett å gjennomskue :)
Men er jo litt gøy og komisk at du prøver.....langsiktig så sier jo selskapet i denne meldingen at det kommer til å gå som ei kule fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Frogom
28.08.2020 kl 09:57 9446

De er vel nede på et nivå hvor de ikke trenger å betale via "cash sweep" mekanismen (gjelder ned til 30 mill), men fortsatt må betale via "Dividend Amortization" (gjelder ned til 27 mill). Etter siste Dividend Amortization skal de nå være nede på 29,8 mill, så de er vel ferdig der i slutten av året ? Styringen på økonomien virker uansett å være meget bra og oversiktelig.
I balanseregnskapet er verdi av skip oppgitt til 73,314 mill, eller ca. 24,5 mill pr skip. Er det noen som har en formening om hvor langt ned de skal avskrives, eller for å si det sånn- hva er skrapprisen ? Mindre avskrivning vil vel også kunne øke bunnlinjen. Noen som har tanker om dette ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
oldgrumpy
28.08.2020 kl 09:59 9433

Tro er noe man gjør i kirken. Man er ute etter faktum. Dette er som ble vist i dag er faktum. Rater på 6k$ per dag er faktum. Corona og overflod av olje er et faktum.
På sikt? Selvfølgelig vil ratene gå i himmelen igjen. Spørsmålet er når og hvilket krumspring selskapene gjør i mellomtiden.
På en annen side. Ringte en barndomsvenn og megler i går og påstår at innad i miljøet så diskuteres det nå om det er lurt eller ikke å investere i tank. Det er når "the shit hit the fan" man skal investere. Og det er vel nettopp det som skjer nå som alle tankskipene er på vei tilbake fra lagring i kombinasjon med svak oljeetterspørsel.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
oldgrumpy
28.08.2020 kl 10:05 9404

long er vel en av de skarpeste her inne og har nesten alltid rett. En av få som ikke dilter etter og finner en eller annen avisartikkel som gir en promille positivitet.
Si det som det er, er jeg tilhenger av. Har man gjort noen tabber så stå for det. Har en haug med tabber jeg også. Det som er fint med tank sammenlignet med teknologi f.eks. er man taper sjelden penger om man sitter igjennom syklusen og mange muligheter til å snitte ned å være klar til neste topp. Problemet er at toppen varer sjelden mer enn noen uker i denne bransjen, og mye skal ha mer. og som han kameraten min og megleren sier så er det faktisk ganske mange proffer som sitter gjennom både opp og ned turen i flere sykluser. Tank er på en måte enkelt i teorien, men samtidig vanskelig å tjene penger på i praksis.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
tuja
28.08.2020 kl 10:07 9389

Alle selskap innen tank på Oslo børs, har guidet ett sterkere marked allerede fra neste år. Og at ADSC har 45k usd i 70% dagrater inneværende kvartal, er meget bra med dagens lave spotpriser. Ett dårlig kv4, etterfulgt av oppsving fra 2021, vil gi rom for større utbytter underveis. Og nå antyder de at selskapet skal videreføres utover 2022. Her er mange muligheter.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Marketwatch
28.08.2020 kl 10:08 9371

Ved break even måles inntekter mot variable kostnader (merkostaden ved å ta et nytt oppdrag).
Bokført egenkapital nærmer seg forøvrig nå 600 mill. n.kr., mens markedet nå priser selskapet til ca 400 millioner n.kr.
Dvs at markedet forventer et underskudd for resten av fartøyenes levetid på 200 mill. n.kr. Jeg synes det er vel negativt,
tror heller de hanker inn pene overskudd også fremover, og at selskapet samlet minst gir dobbelt tilbake til de som
deltok i stiftelsen med kr 20,- pr aksje.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Spydspiss
28.08.2020 kl 10:19 9320

Noen som ser om break even har blitt lavere?
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 10:21 9303

Nei desverre,
blir ikke røre denne nå, jeg hadde et mindre håp om et dividende som var litt bedre en det jeg regnet med, men det ble langt mindre.
Håpet for de langsiktige er selvsagt at ting snur, jeg har tro på at det snur, men rewarden blir ikke kraftig.
De har dekket greit i q3 men så er det i verste fall slutt på flere kvartaler, skulle ratene bli liggende brakk 15-25 K eller under over tid vil det bli en mare å sitte her tror jeg.

Men jeg ønsker hell å lykke til trofaste aksjonærer, dere hadd fortjent mer en 18 cent i et rekord kvartal
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 10:27 9267

Jeg er også spent på om Larsen kjøper mer aksjer før utbytte, han pleier det, har han tro på eget selskap bør han gjøre det igjen, det gjenstår å se.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Spydspiss
28.08.2020 kl 10:30 9250

Synes det er fint de kvitter seg med litt gjeld som er på bekostning av utbytte, men virker fornuftig. Hvis denne nedbetalingen av lån gjør at de kan betale mer i utbytte nå som ratene er dårligere for de neste kvartalene så kan en forvente fine utbytter også fremover. Uansett 10% av aksjeverdi i utbytte er jo uansett solid, Fro ligger jo på 7%
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Spydspiss
28.08.2020 kl 10:34 9232

Så ligger jo ratene ADS har oppnådd i q2 Ca10% lavere enn for Fro
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 10:37 9210

selvf er 10 prosent bra dividende, men husk at dette er fra et rekord kvartal, det er nivåer en neppe ser igjen på mange herrans kvartaler, i verste fal blir det ingen utbytte, eller bare lommerusk etter q3
Nå skal snart 2 skip sluttes og raten er 6k for de elste skipene, hva ADS kan ppnå i dette markedet aner jeg ikke, men det er trolig langt under modern scrubber som Tuja tidligere refererte til.
Så langt har ikke dette tank caset stått til forventningene, og det etter 2 års existens, det ble ikke den melkekua haussende analytikere anslo.
Brøleren var selvsagt at de bommet toppen, og at de ikke lang alle 3 skipene på langtidslagring, grådighetens pris.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
28.08.2020 kl 10:49 9167

Er du sikker på at det er riktig?
Det snakkes jo om 'cash- breakeven', det må jo bety hvor mye penger som går ut hver dag totalt sett?
Hvis de ikke regner med faste kostnader blir jo uttrykket lite verdt, og selskapet vil trenger penger selv om de får rater på BE.
Det kan vel ikke stemme?
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
nordnes
28.08.2020 kl 10:52 9160

tuja som du skriver; « Og nå antyder de at selskapet skal videreføres utover 2022. Her er mange muligheter.»

Syns det er kjekt om det skjer.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Spydspiss
28.08.2020 kl 10:55 9137

Jo, men hvis de kommer å betale vesentlig mindre ned på lån fremover så vil jo utbytte likevel bli brukbart fremover og kanskje likt for q3 som q2. Men dette kjenner jeg ikke godt nok. Ratene nå er ræva, men de kan snu en del før ADS er klar for nye oppdrag selv om det nærmer seg. Uansett så blir det spennende fremover og vi er jo på bunn hva gjelder rater så da er det bare en vei og det er oppover, høsten starter neste uke :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
CapitaL
28.08.2020 kl 11:33 9056

Det virker iallfall som om du, Longsit, hadde skyhøye forventninger til ADS, utifra det du har skrevet etter at du visstnok tok noen lodd på 17 kr.. du fremstår jo som atskillig mer skuffet enn mer langsiktige aksjonærer ;)
Det hele blir litt komisk når du som har baisset ADS siden i våres, plutselig fikk forventninger til selskapet..
Joda, jeg også forventet et høyere utbytte, men 18 cent er bedre enn banken uansett..

Jeg for min del har nå null forventninger til Q4, skrapverdi fratrukket gjeld er pt drøyt 4 kr pr.aksje, og etter Q3 og utbytte gjenstår det 7 kvartaler der selskapet minst bør tjene inn en 11-12 kr med dagens flåte.. resten tar jeg som det kommer.. Med snittinngang under 20 kr før Q1 utbyttet så er jeg rimelig fornøyd med min investering i ADS enn så lenge.

Old Grumpy mener man skal tro i kirka.. Vel, hva er vitsen med å være i aksjemarkedet om man ikke har tro på høyere avkastning der enn andre steder?
Når fakta kommer på bordet har toget allerede ankommet stasjonen liksom.. Ellers enig med han i at når det meste ser mørkt ut så kan det være det beste tidspunktet å handle. Med et par dårlige slutninger i september ser jeg ikke bort ifra en kurs i området 12-14 kr. Noe jeg i såfall anser som en god inngang.

Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 11:44 9028

skuffet? jeg blåser lang masj egentlig i denne,jeg kan selge på break, noe jeg allerede har gjordt.
Hvis jeg er skuffet er i alle fall lange investorer det, og da vet vi jo alle hvor det bærer.Tuja som er sjef hausser på ADS trådene skrev f.eks i mai at q2 ville gi et utbytte på 5-7 kroner, resultatet ble 1,7, så feil tar altså de såkalte ADS ekspertene her inne.
Dette kvartalet skulle på mange måter retferdiggjøre å sitte lang i følge trofaste investorer, og sånn gikk det ikke.

Jeg har sagt at selg ved q2 , hvis et meget godt resultat, selg på upptikket.
hvordan folk skal redde stumpene her skjønner ikke jeg med dette dette utbyttet og de utsiktene, foundrer meg ikke om det er nå panikken og det virkelige fallet kommer fremover.


Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
tuja
28.08.2020 kl 11:45 9021

Arctic kom med nytt kursmål i dag, etter resultatrapporten, og ny TP på 26kr. Er ikke mindre enn 9kr over dagens foreløpige kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 11:48 9000

Arc som hadde kursmål 60 når selskapet gikk på børs? og som forventet 30 kr dividende,hvorfor er kursmålet redusert så mye? slutt å stol på disse tullingene, deres mål feiler bestandig.
Og definitivt, slutt å hør på røret ADS haussere her inne skriver.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
ks1977
28.08.2020 kl 11:55 8998

Angående de 6k som "faktum"; Hannisdahl ser omsider ut til å ha fått nok av alle spørsmålene om hvorfor "hans" rater er så mye lavere enn hva andre rapporterer, og endrer nå benchmark for VLCC; https://twitter.com/JHannisdahl/status/1299093588563972096

Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Struts
28.08.2020 kl 13:16 8894

Long i ikke noe og short i alt (som ikke eier en aksje i noe som helst) er en jeg vil anbefale å lytte til, hen er et orakel større enn pinsemenigheten. Det er befriende å ha et profesjonelt medlem her på forumet som har fasiten på alt og kunnskap om mer. Anal-ytikere (inklusive den som Hannibal Lecterdahl, for øvrig i fjor, hadde kursmål på NOK 68.-) er riktig nok som oftest på bærtur, men det er derfor beroligende at vi endelig har fått noen med kunnskap her inne! Fra nå av skal jeg alltid lytte til hva dette unikum har å formidle, og siden vel Trump er hakket hvassere i sannheter og fasiter, kanskje Longtime-notime kan stille som presidentkandidat i - i eksempelvis Hvite-Russland? Du får min stemme!
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Let it be
28.08.2020 kl 13:46 8842

ADS faller veldig da forventet utbytte ble lavere enn antatt. Men det som er viktigst er hvordan ble Cash Flow'n. Fra det operasjonelle ble den ca. 15 MUSD i pluss. Mer enn 10% over forventet. Ser en på inntjeningen som forespeiles for Q3 med 70 % dekket på USD 45.000 pr. dag, kan det bli en cash flow på ca. 7 MUSD i Q3.
Per Q2 er omløpsmidler på MUSD 27,4. All gjeld (langsiktig og kortsiktig) MUSD 36,9. Gjøres disse postene opp mot hverandre, er gjelden da MUSD 9,5 ,- pr. Q2. Og med tillegg av forventning Cash Flow for Q3 på MUSD 7,0 og minus utbytte MUSD 4,2 kan netto gjeld ved utgangen av Q3 bli MUSD 6,7,- Og det er mye bedre enn mange har anslått. Hvis riktig kurs før fremleggelsen var 18 kroner pr aksje skulle kursen ha gått opp. Men siden utbytteforventning overstyrer resultat faller kursen. Markedet bestemmer, men det som ikke er utbetalt i utbytte mot forventet utbetalt, er jo ikke tapt. Det er høyere en antatt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Struts
28.08.2020 kl 13:57 8812

Nemlig!
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
tuja
28.08.2020 kl 14:34 8732

Ja, noen velger alltids å selge, no matter what. Men sannheten er at ADS innfridde på alle punkter, bortsett fra størrelsen på utbytte. Men fra neste kvartal vil utbytte komme proporsjonalt med overskudd, da de er nær gjeldstaket for å betale ut 100% av cash på bunnlinja. Alle innad i tanksegmenet ser større etterspørsel fra 2021, og ett sterkere tankmarked. Da drysser det også på ADS sine damer.

Ett utdrag fra dagens utsendelse fra xi:

HUNTER GROUP: Hovedaksjonær og styre­medlem Arne Fredly i Hunter Group mener det meste av nedturen i stortank nå er tilbakelagt. – Basert på de ratene vi offentliggjorde i andrekvartalsrapporten ser prognosene både for tredje og fjerde kvartal gode ut. Nå er de siste to av våre syv søster­skip levert, og det øker inntjenings­potensialet, sier Fredly. Han mener det skal veldig mye til for at Hunter ikke også vil tjene penger i første og andre kvartal neste år og spår en kraftig oppgang i tank fra dagens spotmarkedsnivåer. Fredly venter at resultatene vil bli bedre i tredje og fjerde kvartal enn i andre på grunn av slutningene som er gjort pluss at man nå får full effekt av å ha alle skipene i flåten i drift. (FA)

:)
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Frogom
28.08.2020 kl 14:43 8708

Slike betraktninger er interessante, Let it be. ADS kaller jo noe av det de betaler ned på gjeld for "dividend amortization", som jeg har oppfattet som en avtale med banken for å sikre hurtig nedbetaling. Men inkl. denne nedbetalingen er utbyttet 0,37 usd/ aksje. Du virker å ha peiling på regnskap- hvordan ville du satt opp et regnestykke på reell verdi i selskapet ? Anleggsmidler (skip) + omløpsmidler + egenkapital - gjeld ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
tuja
28.08.2020 kl 15:04 8667

31.august
The last day of trading including the right to the
dividend will be 31 August, the ex-dividend date
will be 1 September and the dividend will be
paid in NOK on or around 11 September to all
shareholders on record at 2 September 2020.

Redigert 21.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare