Nytt innsidekjøp

Nugatti
COV 28.08.2020 kl 12:24 1082

STOCKHOLM - August 28, 2020 - Ola Lindblad, VP Medical Imgaing of ContextVision,
has on August 27, 2020 purchased 1,800 shares in ContextVision AB at an average
price of NOK 22.37 per share. After the transaction, Mr Lindblad holds a total
of 6,300 shares in ContextVision AB.

Redigert 19.01.2021 kl 19:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 13:45 863

Så får man bare håpe at den ikke bryter under 20, det kan være en kortsiktig lei psykologisk sak.
Slettet bruker
28.08.2020 kl 13:29 888

Jeg kan ikke noe for det, men jeg kan klarer ikke annet enn å humre hver gang jeg ser nicket ditt.
Minner meg litt om apenes brøl det du lirer av deg.

Siden du er en enkel sjel, så kan jeg opplyse om at jeg har slengt ut noen tall i dag også, og så langt utpå dagen stemmer det vel ganske bra med kart og terreng, eller..??
Du finner uttalelsene mine på den andre tråden fra tidligere i dag når panikken til enkelte investorer var på topp.
Dessuten er jeg fullastet med aksjer igjen as we speak.
Normalone
28.08.2020 kl 13:23 905

Karabetic - jeg har ikke sett deg, i forkant av Q2 og aksjesplitten, argumentere for hvorfor kursen ville falle ned til kr 20... Det er alltid lett i etterkant å si at noe ble feil. Når det er sagt, er ikke jeg heller begeistret for kursmål som kastes ut (haussing/baissing) - det viktigste bør være å ha en god diskusjon om det fundamrntale/TA (pro/contra). Jeg ble også litt skuffet over salget i Q2, samtidig mener jeg det er ingenting av det som stod i rapporten som tilsier at jeg skal endre min oppfatning om fremtidsutsiktene til COV (heller tvert i mot). De oppdaterte/nye analysene fra meglerhuset og flere innsidekjøp underbygger dette - derfor ble jeg også tatt på senga av kursfallet på over 20 %...Etter mitt syn er COV i dag et enda bedre investeringsobjekt enn før Q2

Her følger en lenke om aksjesplitt - og basert på det som står der, er det kanskje ikke merkelig om noen mente det kunne ha positivt effekt på kursen med en splitt. Utviklingen i kursen etter splitten gjør at vi kanskje bør vurdere en aksjespleis...😀

https://www.personligfinans.no/2019/10/16/aksjesplitt-og-aksjepleis/
He1234
28.08.2020 kl 12:59 967

Husker jeg leste i finansavisen «spår ny dobling i contextvision» på kurs 27-28. Mange småsparere har nok kastet seg på dette toget, når da oppgangen uteblir og kursen daler er det mange som bare ser på kursen og selger seg ut uten å tenke selv. Hvis «ekspertene» spår dobling, og har kursmål langt over dagens nivå, hvorfor skal man da selge? Når man få dager siden har innsidekjøp fra CEO og innsidekjøp i dag, gjør det iallefall at jeg holder på mine askjer. Ja det tar kanskje tid, men å selge her gir ingen mening spør du meg.
focuss
28.08.2020 kl 12:58 978

Karabatic
Er du et slikt unikum som aldri tar feil? Du må jo være søkkrik.Jeg tror det er veldig mange som trodde som OK at kursen ville stige etter splitt. Det er faktisk derfor kursen falt. Forøvrig mener jeg som tidligere at COV er en fantastisk mulighet til å slå markedet grundig. Finnes knapt et eneste fornuftig argument i mot. Vel å merke, ikke et fornuftig argument som jeg kjenner til.
Slettet bruker
28.08.2020 kl 12:58 980

Personlig har jeg kullsviertro på selskapet, og tenker at Q3 vil reise kjerringa igjen etter det Covid-19 infiserte Q2.

Dessuten meldte selskapet ved pres av Q2 om flere signerte DP-kontrakter, og ytterligerere flere avtaler i sluttfasen på det tidspunktet (13.08), og det er vel heller liten grunn til å tro at det blir noe mindre av denne typen kontrakter utover i Q3 fra 13. August og i September.

Q4 kan for øvrig bli Jokeren på mellomlng sikt.
Redigert 28.08.2020 kl 13:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2020 kl 12:51 995

Hvis det er meg du sikter til, så bør du lære deg å skille snørr og bart! Du får høre med amatøren om hvordan han kunne slenge ut av seg at aksjesplitt og Q2 skulle være positivt kursdrivende.Samtidig kan du jo be han om å finne et nytt tall i bingobollen sin.
Foralldel
28.08.2020 kl 12:46 1012

Skal du virkelig begynne en ny tråd med å skjelle ut aksjonærer som har troen på selskapet? Forstår ikke at du gidder? Et nytt innsidekjøp i dag indikerer at ledelsen anser kursen som lav i forhold til fremtidig utvikling. TA fra Investtech sier selg på mellomlang sikt, men personlig tror jeg fundamentale forhold vil bringe kursen opp utover høsten. Derfor velger ledelsen å laste opp nå. Tar gjerne en debatt rundt det, men setter pris på om vi kan unngå usaklige personkarakteristikker. Det blir bare støy for oss som følger nyheter rundt selskapet tett.
Slettet bruker
28.08.2020 kl 12:43 1025

He-he Karabatic..??

Er du enda varmere i pannen i dag enn de siste dagene..??
Ikke godt å ha panikk døgnet rundt.

Forsøk å samle tankene om en ny tekst hvis du er i stand til det.
Slettet bruker
28.08.2020 kl 12:32 1054

Har du ikke et tall å kaste ut i dag.? Q2 og aksjesplitt det skulle være positivt kursdrivende i følge deg, For en amatør!
Slettet bruker
28.08.2020 kl 12:28 1069

Tydelig at de har troen der i gården.

Folk flest har vel ikke mer å kjøpe for hvis de ikke skal låne penger til aksjer.