IOX Høst 2020

Slettet bruker
IOX 01.09.2020 kl 09:39 88023

Da har vi fått Q 2 presentert. Aksjen har fått en dupp ned i forbindelse med presentasjon, først fra prospectus som var pliktig å utarbeide jfr. Bonds å lettelser i forpliktelser m.m
Utsiktene videre melder selskapet at de holder på å utarbeide en strategisk plan for videre utvikling. Her vil de si noe om videre boring,både Colombia å Argentina samt hvilke optimaliseringer som foretas på sine felt. Vi vet at frist til å bore en brønn til på Altair, er April 2021. Så skal det bores 9 brønner til på LLA 47 i Colombia, med frist februar 2022. NB! Selskapet har sagt at det er ledig riggkapasitet nå fremover ! (Supplert fre Ransens innlegg under)
Tilsammen 10 brønner skal og må bores i en tidsramme fra nå på 1 1/2 år.
NB! I Argentina er Clix 1001 boret, med tre interessante intervaller for potensielle funn. Brønnen er lukket før denne skal evalueres å ferdistilles. En av disse intervallene er omtalt å kanskje være større en først antatt, jfr. Deres tolking/funn fra seismikken av brønnen.

Så dette er de utsikter vi kan vente oss fremover. Tilsammen 10 brønner. Jeg formoder, jeg presiserer formoder, at de må fordele boreaktiviteter i de to tørre perioder vi har nå i høst/vinter å neste høst/vinter, for å komme i mål. Det gjenstår å se. Jeg tenker at vi går en spennende tid i møte nå fremover. Det er, dersom disse meldte aktiviteter utføres å at de får gode treff på boring, at aksjen vil nå et annet nivå enn å være en oljeknøtt 🦟🐝🐝

Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.11.2020 kl 12:29 6202

Jeg deler ikke ditt syn om ledelsen, men erkjenner at du kan ha rett i det når det gjelder operasjonelle utfordringer. Jeg tror vel heller tvert om for min egen del, og at sentrale roller i selskapet er løpegutter for Old Andes. Og det er vel nettopp her problemet ligger for oss - retail - denne grupperingen som kontrollerer selskapet, og som også har balletak på finansieringen som gjør at våre surt opptjente midler råtner på rot i SA. Jeg har nevnt det før, men gjentar likevel. Dette selskapet er tapt for småsparere som har trodd på en langsiktig kursoppgang. Selv på dagens kursnivå prises selskapets assets i A+C til ca MNOK 500, og det finnes fortsatt knapt noen tegn på at selskapet faktisk kan forsvare slike underliggende verdier. Om så var tilfelle så hadde det vært et helt annet aktivitetsnivå å melde fra selskapet de siste 2-3 årene.

I motsatt fall så må man jo faktisk vurdere om noen bruker Covid-19 og manglende fremdrift i et skittent spill for å ta fullstendig kontroll over selskapet før man sender retail på gangen i de neste emisjonene som helt sikkert kommer. Før eller siden. Det kommer 75 mill nye aksjer om ikke alt for lenge, og før nytt vedtak i neste års GF.

Dere kan jo f.eks se på kursutviklingen i PGR siden fusjonen mellom Andes Energia og Trefoil i 2017. Det bør være et godt bilde på hva som skjer med Old Andes bak roret.
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
kaunis
05.11.2020 kl 12:30 6204

Vi vet at ingen aksjer er helt sikre på gevinst, skifter en til en annen aksje, kan denne plutselig falle på grunn av uforutsatte hendelser, og påfører deg nye tap og handelsutgifter. Skifter en igjen til en ny aksje , no med redusert kapital, kan det samme skje om igjen. Dette er en detalj en må ta med om en vil skifte aksje forde du har et stort tap i den. Har en aksje falt veldig mye og det ser noe mørkt ut, så er det en mulighet for at denne kan komme sterkt tilbake (som IOC) og oppsiden er veldig stor. Du kjenner aksjens historie godt, har fulgt den lenge, da har du den gode kunnskapen om selskapet og dine valg er derfor ikke tilfeldig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.11.2020 kl 13:03 6180

Bæærn: Lav aktivitet... ! De produserer nå olje, etablert produksjon i Argentina. Lav aktivitet på borefronten i Colombia, ja det er det. Utvanning å balletak ....... får stå for din regning. Et selskap er uansett avhengig både av relasjoner,kontakter og investorer for å ekspandere, samt økt verdi på det de selger. Her er også utfordringen deres, i og med at de selger olje og gass, så har de vørt ogjennom en lengre tidsperiode, med store utfordringer. Det er synd de ikke har kommet igang med borekampanje i. Colombia, det er det. Så om det blir flere aksjer å utvanning, så håper jeg dog på økt funn når borekampanje er i gang på LLA 47. Da vil nå kursen stige også. Vi får se. Eier du aksjer enda ?
Jeg kjøpte noen T til i dag, 1,04.. å krøp ned til snitt 2,12 kr Vi får se hvor lurt det er😊
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
aborum
05.11.2020 kl 14:28 6147

Graden af selvbedrag er slående på denne tråd; den ene hausser kurs 10,00, mens den anden i fornægtelse venter på at selskabet skal realisere de boreplaner, der oprindeligt blev lanceret for flere år siden og efterfølgende har set utallige revisioner. Jeg er helt på linie med bæærnt, når denne udtaler, at selskabet er tabt for de mindre aktionærer.

Den eneste mulighed her for at redde fjererne er at afvente brud gennem 1,00 (hvilket teknisk er nært forestående), snitte GA massivt ned, afvente næste positive melding, sælge ud og forlade selskabet. Problemstillingen her er, at denne strategi er kendt af flere, hvilket tilsiger, at der vil være massiv interesse under 1,00 men også risiko for massive sell-offs, så snart den enkelte rammer break even.

Det er kun långivere med massive risikopræmier, der låner penge til selskabet going forward, hvilket vil cementere selskabets situation. Enhver potentiel partner, der kører bare den mindste due diligence, vil formentligt afstå for videre dialog. Her er SLS et glimrende eksempel, hvor IOX endda misligeholdte kontrakten og derved lagde de sidste 2 boringer på is.
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.11.2020 kl 14:38 6137

Hei Aborum: Fint å få andre syn på denne aksjen. Fasit har ingen av oss. Men velkommen i klubben av spåmenn 😉 eller litt irriterte brennmerka aksjonærer ...... 😌
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2020 kl 12:41 5623

Sannelig, .... en dag med litt oppgang i kursen 😀 Får ta med de positive tegn i tiden. Snur det nå oppover ? Olja reagerer litt oppover. Det snakkes om å fortsette samarbeidet mellom opec/utvidede land vedr. Oljeproduksjon og neste år.
Snart er det produksjonstall og Q 3 rapport den 27.11.20 (etter stengetid børs).
Argentina letter noe på innreise/reise til og fra landet. Det gir muligens anledning for videre å ferdigstille Clix 1001, teste å evaluere potensialet for olje og gass prod. Fra den. Blir omtalt som lovende med antatt større reservoar enn først antatt, første drilling ( 19 metre gross interval between 2124m - 2143 m ) Så det kan være med å øke produksjonen for IOX også,med vel 8,34 % som er deres andel i disse blokkene i Santa Cruz,Argentina. Alle monner drar, «sa Interoil å startet opp business i Argentina « 😉

Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2020 kl 13:24 5558

Bra med kjøpere idag, får håpe at man har fått ut de store selgerne.
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
sacco12
09.11.2020 kl 13:41 5526

Med tanke på hvor rævkjørt denne aksjen har blitt den siste tiden så hadde det ikke vært dumt med en aldri så liten stigning i kursen fremover. Ikke glem at IOX har økt produksjonen hver måned det siste halve året, nå som oljeprisen mest sannsynlig fortsetter å øke er det ingen grunn til at IOX ikke skal fortsette å øke sin oljeproduksjon. Pumpene i Argentina har kun pumpet 1/3 av kapasiteten. "In Argentina, oil production was shut in earlier this year due to low oil price. In September approximately on third of the oil production was back on stream."
Ingen tvil om at selskapet kommer til å melde bedre prod.rapporter fremover!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
__eagle__
09.11.2020 kl 13:43 5527

Plutselig var det 700k på kjøp!
Noe som skal ha en bit..?
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2020 kl 13:56 5488

IOX viser gode takter i dag og frå perrongen ynskjer eg alle trufaste ein velunnt og fortent opptur!
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2020 kl 14:08 5446

Abu: Takk det varmer for en tålmodig sjel. Håper det kommer gode meldinger å stigende verdi i aksjen nå fremover ... ! Ha en fin dag Abu. Kanskje du tar ett lodd ? 😊
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2020 kl 14:40 5379

Morosamt at eg fekk delta litt på den fine tråden din!

Eg er låst med mine 6K stk i Yara, men den er opp ca. 10 kr frå mitt snitt på 343. Den har klatra varsamt no mange dagar på rad, tilbake- kjøpa skal halde fram til mars, og eg trur den skal i 370 før utbytte 18. nov, så eg ventar nok med sal.
Kos deg med minkande raude tal!
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2020 kl 15:24 5313

Abu: Lykke til med Yara, ei go å trygg investering. Nevnte at jeg kjøpte en liten pott i KOA for ei uke siden. Ser bra ut.
Ja håper at iox snur opp nå fremover, takk😀🦟🐝🐝
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 10:21 5028

God morgon.
O.S. Parr i FA skriv i dag på s.5 at Iran på 1-2 års sikt vil auke eksp. av olje med 2-3 mill. fat/dag + Libya med 1 mill. fat/dag.
Dette er dessverre saman med nedstenging og luftfarten i krise, dårleg nytt for IOX som treng høgare oljepris for lønsam drift, og vi ser at kjøpesida svekkjer seg litt og kjøparar trekkjer seg noko nedover....., men effektiv vaksine er heldigvis på veg!

Matvareprisar er opp 4,2 % siste år,
Bønder, trur eg, vil profitre på høgare prisar.
Ein måte å auke matproduksjon, er å bruke meir kunstgjødsel, og Yara vil truleg krabbe oppover!

Men KOA går så det ular!!! Gratulerar!
Redigert 21.01.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
__eagle__
10.11.2020 kl 10:59 5048

Ja abu, da er kanskje tiden inne hvis du skulle ta noen lodd igjen på disse lave kursene.
Vaksiner kommer det flere av og markedene vil stabilisere seg og oljepris vil stige.
Mulig iox har aventet videre guiding i a og c til lysere utsikter..?
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 11:30 5009

Abu: Bare hyggelig å ha deg med litt på tråden. Ja olja slit nok litt for tiden å kanskje fremover. Men jeg tror nok at den vil ha sin siste gullalder før det er helt over. Vi før se. Yara profitterer på økt matvarehandel, ja uten tvil. Så det er ei fin investering å ha. KOA ser bra ut fremover, med økt el bil produksjon fremover, så kan den gå bra fremover. Vi får se.
Vet ikke hvilken eksakt kostpris IOX klarer seg med. De har hatt omfattende kostnadsfokus å reduksjon av utgifter for drift, siste år. Men det er klart at det koster å øke produksjonen /drilling. Så her er de avhengig av en god deal å noen med på laget. Men treffes det en del olje så selvfølgelig vil de øke bunnlinja betraktelig. Det er nok her jeg håper det kan skje noe snart ! Men deres inngang i Argentina er gull i så måte. Vet det ble regnet og sagt at kostpris for noen år tilbake var ca. 37 kr fatet. Men dette er ren gjetting.
Det viktigste nu er at Pandemien avtar å tar en slutt å at dødstall på grunn av Covid, tar en slutt. Kanskje kan vi starte å reise litt igjen å besøke hverandre uten alle hensyn å ta. Ha en fin dag Abu
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 11:54 4993

I følge en artikkel som jeg leste i går så er breakeven USD 45 for aktører på Vaca Muerta i A. Altså lik den subsidierte prisen. I C så ligger IOX på +/- USD 30 om en legger tall fra ASR 2018 til grunn.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 12:02 4993

Bæærnt: Takker 🙏🏻
I Argentina fikk de en meget god deal, iflg. IOX selv, dekket bord, der produksjon av gass å olje er igang (slipper kostnader ved drilling) har kostnader i forb.med optimalisering m.m Clix 1001 der er kostnader for drilling, tatt allerede. Ble selvfølgelig noe utvannet i denne dealen, men slik ting har utviklet seg siste året, var dette tross alt en bra deal, synes jeg. Så får tro at det hjelper en del på IOX sin inntjening og situasjon i disse trange tider.
Hvor har du plassert dine investeringer nå Bæærnt ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 12:25 4949

Sitter fortsatt her i IOX, og er låst inne som så mange andre vil jeg tro. Det kan ikke være mange prosentene av 153 mill aksjer som kan vise til gevinst på dagens nivå. Det blir vel en gedigen masseflukt om det kommer et lettelsesrally av ett eller annet slag.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 14:17 4873

Bæærnt:Det er nok noen som gjennom siste år har hatt gode gevinster gjennom kortsiktige inn og it handler. Det tror jeg. Men de langsiktige har ikke hatt avkastning enda, nei. Men det kan fort komme i neste fase, altså om ei stund .... Så det er nok fortsatt tålmodighet som gjelder fremover. Ikke bra å være fastlåst,Bæærnt. Men jeg har dårlig erfaring med å kaste kortene å så skjer det ei god utvikling. Derfor sitter jeg, snitter ned, å satser på ei pen stigning når godt nytt kommer. Å går det ikke, så er ihvertfall tapet minimert 😅 Når det får de tålmodige se. Som jeg har sagt lenge her inne, så må en ikke risikere penger som en har behov for. Ikke gamble.
NB! På dette nivået er kjøp lite risiko, tror jeg
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
10.11.2020 kl 14:28 4853

Bæærnt. Først og fremmest skylder jeg dig en undskylding for ikke at havde kunnet styre min vrede over hvordan det er gået iox, og dermed min indvestering.alle mine lumre kommentare mod dig trækkes hermed tilbage.jeg kan jo idag se at du var på forkant med den situation der har udviklet sig i iox.hvis du vil svare mig vil jeg
gerne spørge dig hvad du ville gøre i mit sted.jeg sidder somsagt all ind i iox og har ikke flere midler til at få mit snit ned (4,75). At tage tabet vil for mig betyde ruin,men tror du der overhoved er håb for en højere kurs end idag. Mvh Carsten
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 14:49 4836

Nedsiden er nok begrenset på disse nivåene, men jeg har mine tvil om om oppsiden er noe av skryte av. Både på kort og lang sikt. Tror rett og slett at tiden har løpt fra selskapet om det blir stående fast i O&G uten fornying av noe slag. Det var noen interessante tegn om at noe slikt kanskje var i kjømda, men det kokte dessverre bort i kålen i årets prospekt. Nå sitter vi kun igjen med kunnskap om at selskapets største eier - Integra - har tatt en posisjon i utvikling av andre ressurser. Det er dessverre umulig å vite om IOX vil få en rolle i dette spillet eller ikke.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 15:07 4817

Bæærnt: Ser ut til at den ikke har lyst å gå mer ned, akkurat i dag ☺️ For å ta det positive først. Jeg har tro på en viss oppside, når alle godkjente søknader for Vikingo/LLA47, kommer på plass. Å de melder boring fase II i Colombia. Å fortsatt økende produksjon fra Argentina også (Clix1001). Hvor stor oppside er ikke godt å si. Tipper sjelden kurs å er edruelig i min egen målsetting.
Men en oppside fra dagens kurs, ja det er det absolutt.Så Carsten 1972, får jo også ett svar akkurat nå 🙄 med 280 000 på kjøp å 67000 på salg i ordrebildet.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 15:17 4802

Vi får se. Vil jo heller ikke avskrive muligheten for at vi ikke ligger der vi gjør helt uten grunn. Kan være "som planlagt" dette forut for en emisjon som sannsynligvis kommer i løpet av noen måneder. Kanskje før. Grunnen til det er at foruten Wiggen`s dump av 2,4 mill aksjer så har også MC, ROCH og og Six Sis bidradd på reisen sydover.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:01 4733

Kapital må sikkert til for å øke produksjonen gjennom drillingkampanje II på LLA47. Ja av de store øker noen å andre selger noe ! Hva det betyr er litt tidlig å si såmye om
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:10 4733

Korona skal forbi mens den møkka aksje skal stå på nivå1. Haha, er det mulig at vi alle sitter fast i den driten! Tror at vi alle fortjente dette! Grådighet!
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:21 4711

IOX tek seg fint opp gjennom dagen, og viser seg absolutt fram i dag.
50K+ på kjøp over 1,16 no er bra samanlikna med IOX sitt handelsmønster siste veka.
Oljeprisen stødig over 43$ lovar og litt bra, og eg syns det ligg eitkvart i lufta for luten vår. (Den er min sjølv frå utsida!)
Blir spanande å fylgje den ut resten av veka!
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:23 4706

Abu: Ja tror vi har vært på bunnen å skrapt ei tid. Håper at den fortsetter å reagerer med oljeprisen, oppover 😀
PS: Å der lukket den i etterhandelen å endte i blått terreng, 1,19 👍🏻 Her må alle positive trender tas med 🦟🐝🐝
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 16:41 4670

Hilsen til Abu Dabi Oil!
Som du ser livet går som vanlig mens vi idioter sitter i fengsel enda! Ser at du er forbi driten og bare en ting, ikke gjør tabben igjen jeg ber deg! All the best👍🍀
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
10.11.2020 kl 16:44 4665

Ja ja ,jeg kan jo også godt se det ikke ville ha gavnet kursen, hvis jeg var gået igang med at sælge idag (250000) stk. hold kæft jeg er presset bergmofs.😢
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 18:18 4574

Carsten 1972: Det har jeg forstått. Det er leit for deg. Jeg husker ca. Når du kom inn. Det var etter bra kursoppgang å høye forventninger i aksjen. Så du kjøpte dyrt, å etterpå har det ikke villet ta av på nytt.
Min strategi har vært å snitte nedover, hele vegen. Den har vært i bunnen ei tid. Jeg har fortsatt tro på at det kommer positive meldinger fremover. Velger å sitte fremover å tror vi skal opp fra dagens nivå. Mye avhenger av hvilken boreavtale de kan forhandle seg til. Ellers så vil det nok være økende produksjon fremover, fra Argentina. IOX er bedre stilt enn på lenge, men oljeprisen må litt oppover å økt produksjon.
Så om jeg var deg, ville jeg ha litt tålmodighet til. Jfr. Frist for boringer på Altair å LLA 47. 9 brønner skal bores. Det kan få bevegelse i kursen, å jeg satser på opp fra dagens bunnivå😊🙏🏻 Å ikke prat ned ditt eierskap i IOX,som du desverre en del ganger. Så håper jeg at du kommer løs etterhvert med ditt eierskap. Vet ikke hvilken kostpris du har? Min er nå 2,12 kr. Det håper jeg å komme over. Hell å lykke til oss🦟🐝🐝
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
10.11.2020 kl 18:34 4550

Tak for svar, bergmofs, jeg var ved at skrive at min frustration,naturligvis også gælder dig,mit snit er som sagt til at lukke op at skide i.(4,75,250000 stk) aner ikke hvad jeg skal gøre.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 18:40 4528

Hei idimidodjimi
Kjekt å høyre frå deg etter så lang tid. Leit at du er i boksen, men betre tider kan kome, og kvifor ikkje tørre å trade litt? Det er ein fin måte å "realitetsorientere" seg!
Eg kan finne på kva som helst i marknaden;

"For framleis ein drøymer om luten sin, hei fara, om gromluten min.
Den tøffar seg no for gamleguten sin, hei fara, fal- tu- ril- tu- ral- tu- ra.!"

Nei, no lyt eg slutte med slikt egosentrisk spøyt, men veldig morro er det lell! Abu blir aldri skikkeleg vaksen.

Eg vonar du får ein ny, god sjanse til å berge storparten av innsatsen din!


Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Foreigner
10.11.2020 kl 18:47 4523

I been totally out now for a bit. Took the red 💊. Just because on times like this you have to be in companies that make money and not have big debt. IOX has oil on the ground but if it is not coming up on time.... I might be back in sometime...
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 18:48 4529

Jeg gir ingen råd her, jeg skriver hva min investering begrunnes i. Du må selv avgjøre hva du gjør. Det går aldri fort med IOX men av og til overrasker de i positiv forstand å da reagerer aksjen gjerne bra. Akkurat nå tror jeg aksjen skal noe oppover. Men det er bare basert på mine begrunnelser som er redegjordt for her inne.
PS. Jeg har aldri anbefalt noen å gå inn å eie IOX uten å ville ta sjanser på å gamble litt. Men for egen del har jeg vært positiv. Det er jeg fortsatt, men det tar tid. De er underveis til noe ... !
Så lykke til uansett Carsten 1972.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 18:52 4521

Hei foreigner: Den begrunnelsen er jeg helt enig i. IOX er treg med å få oljen opp. En del gode aksjer å investere i er det, å som går godt. Bare vite når en skal kjøpe, så selge dem med fortjeneste.
Det blir nok min egen strategi også mer og mer. Kjøpte KOA for ei uke siden. Den har papirgevinstpå 20 % nå. Så snart går den ....
Lykke til Foreigner.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Foreigner
10.11.2020 kl 18:56 4555

Thanks bergsmof, it is always pleasure reading your posts:)

You win some, you loose some, then you win again until you loose or win:))
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 18:59 4546

Not very surprised to hear about your exit. When did you decide ? Before or after the prospect, and did you ever consider to wait for new assets that may come as contributions in kind ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Foreigner
10.11.2020 kl 19:07 4548

After the prospect came out I started to sell out slowly. No I did not as there is no transparency. It is possible IOX will pull a rabbit out of a hat still but there just was too many other companies on discount with guaranteed future.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2020 kl 19:10 4594

Makes sense.
Redigert 20.01.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare