BGBIO: Selskapet med størst oppside på Oslo Børs? Hva mener du?

Yngling ØH
BGBIO 04.09.2020 kl 20:55 89319

Aksje med enorm oppside.
BerGenBio - Ticker: BGBIO
Sist omsatt: 31,90
Arctic Securities kursmål: 80 kroner.

Børsverdi: 2,8 mrd
Cash: 828 millioner
Største aksjonær: Trond Mohn (26%)
Trond Mohn har via sin høyre hånd styrelederposisjonen i BGBIO.
www.bergenbio.com

Selskapet har flere medikamenter under utprøving og utvikling. Bemcentinib er det som har kommet lengst.
Bemcentinib hemmer kreftutvikling via blokkering av en receptor som ligger utenpå celler som kalles for AXL.
Ca 40% av alle pasienter med kreft er såkalt "AXL positive".
Sannsynligvis vil bemcetninib i fremtiden kunne brukes på alle AXL positive kreftpasienter.
Kreftmedisiner medfører ofte at pasienter ender opp med nyreskader, leverskader og skader på andre organ,
som medfører at behandling må avbrytes eller byttes til en mindre effektiv behandling fordi kroppen ikke lengre tåler de aggressive kreftmedisinene.
Bemcentinib har derimot ingen slik toksisitet, og av nesten 300 doserte pasienter hittil har ingen fått alvorlige bivirkninger.
I tillegg er bemcentinib "highly selective", som betyr at den kun reagerer på AXL proteinene. Dette betyr at medisinen
kan brukes sammen med andre medisiner, som medfører at de andre kreftmedisinene virker bedre når de kombineres med bemcentinib.


Selskapet har en imponerende pipline med studier.
https://www.bergenbio.com/pipeline/
Så langt viser studiene at pasientene lever lengre når de gis bemcentinib.
Flere av studiene begynner å nærme seg fase 3. Det vil skje i løpet av 2021.

Så viser det seg at bemcentinib også har effekt mot covid-19 i laboratorieforsøk.
Alle såkalte "enveloped viruses", som inkluderer vanlig influensavirus og coronavirus (pluss mange andre virus) bruker AXL som primær vei inn i celler.
Virus må inn i enkeltceller for å kunne formere seg. Når en pasient gis bemcentinib blokkeres virusenes primære måte til å komme inn i cellene.
De pasientene som blir smittet og får noen virus inn i cellene, vil ikke bli så syke om studier på mennesker bekrefter funn i laboratorier.

Flere norske aviser har skrevet artikler om en eldre kvinne med kreft som gikk på bemcentinib i 18 måneder før hun ble smittet av covid-19.
https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/50KG21/alvorlig-syk-lungekreftpasient-slapp-med-litt-feber


Vi kommer til å ha covid-19 med oss i hvert fall noen år til. Svært mange kommer ikke til å ta coronavaksine.
Vaksiner virker generelt dårlig på overvektige. Ca 30% av befolkningen i USA er overvektig. I mange andre land begynner også tallene på overvekt å bli høye.

Selv om en del personer tar influensavaksine hvert år, så kommer mange fortsatt til å droppe de vaksinene, og mange bli alvorlig syke av vanlig influensa.
Ca 1/3 av av alle mennesker kommer til å få kreft. Kanskje så mange som 40% av disse vil være AXL positive.
Hvor mange av dem igjen som kommer til å bli behandlet med bemcentinib i fremtiden er vanskelig å anslå,
men det skal ikke veldig mange til før Arctic Securities sitt kursmål blir passert mangengangen.


Kvinnen som gikk på bemcentinib som er omtalt i BT artikkelen over, gikk på medisinen i 18 måneder.
Om pillene med bemcentinib kommer til å koste en 1000-lapp pr dag, så omsetter selskapet 365K pr år per pasient.
Om selskapet om noen år kun har 100.000 pasienter på bemcentinib året rundt, så omsetter selskapet for over 36 milliarder
Med en P/E på 25, vil markedsverdien på selskapet være 900 milliarder, mot dagens 2.8 milliarder.

Jeg tror prisen pr dose / dag i starten kommer til å være vesentlig høyere enn 2000 kroner pr tablett.

Sannsynligheten for at bemcetninib ikke skal virke er nær sagt null og niks. Studiene viser allerede bred og solid effekt.
Spørsmålet er kanskje HVOR effektiv medisinen blir for ulike krefttyper. Ikke om den virker.
Medisiner som faller gjennom i fase tre studier feiler stort sett på grunn av bivirkninger.
Bivirkninger er så godt som ikke-eksisterende for bemcentinib. Risikoen for at dette skal endre seg er nær sagt null og niks.

Presentasjoner av selskapet:
https://youtu.be/gy7OgPxrFEM
https://youtu.be/oRNSXMNj-fU

Presentasjon fra Pareto konferansen 3. september 2020:
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2020/09/BerGenBio_-Pareto_Sept-2020.pdf


Om du vet om et notert selskap med større potensial enn BerGenBio, så håper jeg du skriver noen linjer om potensialet.
Redigert 21.01.2021 kl 09:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2020 kl 22:33 6609

Vil kun kreftpipeline til BGBIO, gjøre dette selskapet til det mest undervurderte selskap på Oslo Børs?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 11:37 6434

Noen tanker om VOLEON shorten... Jeg håper dere deler deres tanker om denne.

Om man ser på eiersiden i BGBIO, så virker det ikke som det har kommet inn noen nye, store eiere etter at selskapet annonserte deltagelse i ACCORD2 studien. Selskapet har også en stor andel lojale aksjonærer som gradvis har kjøpt seg inn de siste årene. På for eksempel Haukeland Sykehus er det mange ansatte som har satt av en del av lønnen sin hver måned til å kjøpe aksjer i BGBIO. De har kjøpt aksjer på grunn av selskapets kreftsatsning. Når du handler på den måten så sparer du langsiktig i BGBIO. Du trader ikke, og kaster ikke kortene når det svinger opp eller ned. Du bruker i stedet mulighetene til å kjøpe på lavere kurs.

Det som har kommet inn av nye aksjonærer etter annonsering av ACCORD2 studien må anses som en liten del av aksjonærene. Kanskje noen av dere sitter med tilgang til såpass dybde at det er mulig å gi mer presise data på antall aksjer som nye aksjonærer sitter på (dvs beholdning hos aksjonærer som utelukkende har kjøpt etter annonsering av ACCORD2 studien).

Det jeg vil frem til er at jeg tror det er svært få aksjonærer som er villig til å selge, selv om det viser seg at det kommer en 100% effektiv vaksine, som kommer til å nå markedet raskt, og at det viser seg at flere ønsker å la seg vaksinere.

Den omsetningen vi ser nå er i stor grad aksjeroboter som sannsynligvis kontrolleres av VOLEON, hvor de handler med seg selv, eller får små daytradere til å spekulere i at kursen skal ned litt, før den skal opp igjen. Disse volumene er langt fra nok til at VOLEON klarer å selge aksjene de har shortet til noe i nærheten av dagens kurser. VOLEON må selge 787 911 aksjer for å bli kvitt aksjene de har lånt.

Tror dere at det er nok aksjonærer som er villig til å selge 787 911 aksjer til lavere kurs enn i dag om det kommer positive vaksinenyheter?
Vi vet jo allerede at det vil komme mange nyheter fremover som vil love gull og grønne skoger om vaksiner og andre medisiner.
Jeg skal ikke selge noe, selv om kursen stuper. Da prøver jeg heller å flytte noen penger for å kjøpe mer. Jeg har forøvrig kjøpt litt i dag også.
Jeg har ikke inntrykk av at det er så mange av dere heller som kommer til å kaste kortene når det kommer positive vaksinenyheter fremover.

Hva tenker dere?


Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
S92A
02.10.2020 kl 11:48 6416

Jeg er av den oppfatning at det er ingen grunn til panikk.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
klaesp
02.10.2020 kl 11:54 6418

Jeg er overbevist om at markedet er inenerforståt med at det er behov for både vaksine og behandling mot Covid 19 og generelt andre varianter av virus..
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
02.10.2020 kl 12:14 6468

Yngling ØH
«Disse volumene er langt fra nok til at VOLEON klarer å selge aksjene de har shortet til noe i nærheten av dagens kurser. VOLEON må selge 787 911 aksjer for å bli kvitt aksjene de har lånt. »

De aksjene VOLEON har lån har de allerede solgt i markedet. Når de skal levere tilbake de aksjene de har lån, så må de ut i markedet og kjøpe tilbake aksjene de har solgt. Dess flere aksjer som er shortet, dess flere aksjer skal der handles inn på ett eller annet tidspunkt. Venter de med å dekke inn shorten til der er kommet en kursdrivende melding i markedet, så kan de få det tøft. Hva tror du skjer dersom BGBIO melder om positiv effekt på cobid19? Da er det nesten så man vil få medfølelse med shorterne, men bare nesten.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
BioBull
02.10.2020 kl 12:31 6429

Short posisjonen kan - jeg sier kan ,- være en delta hedge mot en Long Call opsjon / Warrant. Dersom striker er høyere enn markedskurs er anntall opsjoner / warrants høyere. Dersom prisen på aksjene stiger må delta posisjon økes for å delta nøytralisere posisjonen og motsatt dersom aksjeprisen går ned. Voleon har en elendig «track-record»på Nordiske posisjoner. De taper på de fleste short posisjoner de har / har hatt i markedet.

https://shortnordic.com/history_player.php?player=VOLEON%20CAPITAL%20MANAGEMENT%20LP&land=norway


Voleon Capital Management LpNorway
Summary for all available positions:
Lost -15.33 million on Avance Gas Holding (history)
Lost -14.93 million on Bw Offshore Limited (history)
Lost -1.70 million on Nordic Nanovector (history)
Earned 31.90 million on Aker Solutions (history)
Lost -3.18 million on Photocure (history)
Earned 3.45 million on Bergenbio (history)
Earned 18.92 million on Dno (history)
Earned 4.93 million on Nel (history)
Lost -21.50 million on Norwegian Finans Holding (history)
Lost -17.92 million on Bw Lpg (history)
Earned 12.16 million on Storebrand (history)
Earned 9.09 million on Grieg Seafood (history)
Lost -4.91 million on Pgs (history)
Earned 23.61 million on Flex Lng (history)
Lost -15.90 million on Hexagon Composites (history)
Lost -4.85 million on Xxl (history)
Lost -5.44 million on Borr Drilling (history)
Lost -0.53 million on Axactor (history)
Earned 9.04 million on Norwegian Air Shuttle (history)
Earned 1.24 million on Funcom (history)
Lost -212.58 million on Borr Drilling (history)
Sum: -204.43 million NOK
Note: Ongoing positions are updated after the stock exchange is closed.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 12:57 6429

Jeg vet. Bare tankeleif /skriveleif, dårlig skrevet i full fart :-) Bra du presiserte!
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 13:01 6455

Shortposisjonene er jo VOLEONS hedge. De har for tiden ca 1% av kapitalen shortposisjoner. De kalkulerer at de taper på shortposisjonene så lenge long posisjonene går godt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Agurknytt
02.10.2020 kl 13:42 6453

Har også plukket litt i dag. Ikke fordi jeg nødvendigvis tror at covid-19 kupongen er vinnerloddet, men pga kreftstudiene til selskapet og de potensielle triggerne som ligger der.

Å få kjøpe rundt kurs 28 nå, må jeg bare takke for
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 14:42 6393

Jeg tror at BGBIO kommer til å lykkes med å bevise at bemcentinib har effekt mot covid-19. Hvor mye dette vil gi i salg på kort sikt er jeg derimot usikker på. Men noen kroner blir det. Om det blir hundrevis av millioner er jeg mer usikker på. Samtidig vil bekreftelse på at bemcentinib virker mot sars-cov-2 øke muligheten for at medikamentet kan brukes ved vanlig influensa og andre virus. Alene, eller i kombinasjon med andre medisiner.
Det er likevel innenfor kreft at det sannsynligvis vil bli virkelig store penger. I tillegg kan det godt være at bemcentinib kan brukes mot mange flere sykdommer.
Jeg tenker at dagens prising er en helt utrolig underprising av hvor langt selskapet har kommet med kreftstudiene.

Meglerhusene som har guiding på BGBIO har brukt 10-15% sannsynlighet for suksess for kreftmedisinene.
Bransjegjennomsnitt for fase III til godkjenning er ca 40% for kreftmedisiner, og 25-30% for fase II. De aller fleste som feiler i fase III (registrational), feiler på grunn av bivirkninger.

For bemcentinib vet vi at bivirkninger ikke kommer til å bli det som gjør at medikamentet feiler. Det skulle tilsi en reell sannsynlighet for suksess på godt over 70-80%.
Dvs ikke 70-80% sannsynlighet for at bemcentinib virker, men 70-80% sannsynlighet for at bemcentinib kommer til å bli en godkjent medisin for hver type kreft som studeres.

Når du sammenligner de 70-80% med meglerhusenes 10-15%, så gir det en langt mer fordelaktig risk-reward, enn meglerhusene har guidet for.
Nå er aksjekursen ca 28-29 kroner. Husk at meglerhusene guider med kurs ca 80 kroner. Kun 10-13 kroner av de 80 kronene utgjorde covid-19 satsingen.

Etter mitt skjønn er det en fundamental feilprising av selskapet, som gjør at jeg plukker aksjer fortløpende i forhold til det jeg har mulighet til.
Nedsiderisikoen er også attraktiv fra en investors ståsted. Dette er ikke en enten-eller aksje. Med så mange studier i pipeline, så kan de godt feile på noen, og likevel vil vi se kurser langt over dagens kurs allerede neste år, om de lykkes med bare en av de pågående kreftstudiene. Risikoen for at ingen av de pågående kreftstudiene skal lykkes er etter mitt skjønn ekstremt lav, i og med at vi allerede har resultater som viser positive data. Hva er sannsynligheten for at selskapet har positive resultater for kreftstudiene i flere år, og så skal plutselig bemcentinib ikke virke lengre....? (Etter mitt skjønn er det null risiko. Risiko ligger ikke i om bemcentinib virker, men hvor stor effect size det er for ulike krefttyper, og kombinasjonseffekter med andre kreftmedisiner).


Om du kalkulerer 30% risiko for feil på hver av de 5 kreftstudiene som nå er i slutten av fase II, og for enkelthetsskyld anser at det er nullkorrelasjon i utfall mellom studiene, så er det ca 0,2% sannsynlighet for at alle feiler. Siden det finnes en korrelasjon, og siden det er vanskelig å anslå hvor stor den korrelasjonen er, så blir det opp til hver og en å anslå hvor man skal plassere risikoen for feil på en skala mellom 0,2 - 30%. Det blir uansett veldig, veldig langt fra 85-90% sannsynlighet for at de feiler på hver av kreftstudiene, slik meglerhusene anslår.
(Gitt at det er et sted mellom nullkorrelasjon til 1:1 korrelasjon, så anslår meglerhusene sannsynligheten til å være mellom 59% sannsynlighet til 90% sannsynlighet for at alle kreftstudiene feiler). Enten må meglerhusene ha anslått en 100% korrelasjon i utfall på de 5 pågående fase II studiene, eller så har de kalkulert med mye lavere enn 10-15% sannsynlighet for suksess på hver av de pågående studiene. Uansett om de har regnet det på ene eller andre måten, så gjenspeiler det ikke statistisk sannsynlighet sett mot risiko i bransjen generelt, og i hvert fall ikke når man inkluderer ekstremt lav risiko for at bemcentinib feiler på grunn av bivirkninger.



Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
klaesp
02.10.2020 kl 14:46 6418

Enig, selskapet har flere solide ben å stå på.. Må innrømme at jeg har fått enorm tro på Covid 19 behandling etter erfaring og med stor sannsynlighet resultater fra Accord studie som bakteppe, noe som gjennspeiles i tilsvarende protokoll i Afrika og India...
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Nanoq
02.10.2020 kl 20:03 6144

Det kan se ut til at BGBIO først begynner å rykke nordover den dagen Trump ringer til Godfrey for å få Bemcentinib mot hans Covid-19 sykdom...og takker BGBIO i en pressekonferanse etterpå.

Ellers må vi jo vente på at resultatene fra bl.a. India kommer ut før det skjer.

Eller på at fase 3 i kreftstudiene bekrefter det store potensialet.

Som Warren Buffet sier: Børsen er et sted hvor verdier overføres fra de utålmodige til de tålmodige.



Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
HP17
02.10.2020 kl 20:08 6203

Jeg vil mene at BGBIO nå er fair priset.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Knfo
02.10.2020 kl 20:32 6153

HP17:

Enig, men uten positive nyheter/oppdateringer tror jeg aksjekursen skal videre ned.

Det var guidingen om at bemcentinib også har effekt mot covid-19 i laboratorieforsøk som sendte aksjekursen til himmels i vår/sommer, og det er usikkerheten om dette stemmer som nå har sendt aksjekursen kraftig ned.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Picosalax
02.10.2020 kl 20:47 6158

Ja, den skal videre ned. De som tror at bemcentinib skal bli redningen for verdens fattige fra Covid-19, tror på julenissen. Skulle preparatet ha effekt, vil kun rikinger og land med offentlig helsevesen kunne dra veksler på dette.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Fljo
02.10.2020 kl 21:19 6098

Sjelden å se 3 så fornuftige innlegg på rad som de 3 siste her. Tror også kursen skal videre ned, og at sjansen for suksess som covid-19 behandling er veldig liten.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Besta
02.10.2020 kl 22:10 6013

Har ståltro på denne. Vet hva TM står for og at har ikke bare innvisterer i BGBIO for økonomisk vinning. Han har tro på det de driver med. Jeg legger ikke mest vekt på Cov-19 studiene men kreftstudiene de holder på med og vet at ting tar tid i den bransjen. Ligger i dag i minus da jeg kom litt seint inn men fyller på nå for å få snittet ned og mengden opp. En dag får vi tålmodige noe å rope hurra for og da kan de som hoppet av toget stå igjen på perrongen 🤭
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Picosalax
02.10.2020 kl 22:14 6009

TM har null peiling på medisin
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Besta
02.10.2020 kl 23:04 5914

Tror du ikke at han har satt seg inn i hva de holder på med. Tror nok den karen vet hva han holder på med 😉
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 23:09 5898

Akkurat nå får Trump kunstige antistoffer produsert av Regeneron.
"USAs president Donald Trump får nå det eksperimentelle coronalegemiddelet til selskapet Regeneron. Det skriver Det hvite hus i en pressemelding.

Selskapet hevder at legemiddelet kan gjøre at coronapasienter blir raskere friske, ved å redusere virusnivåer og midlne symptomer. Det skrev Wall Street Journal tidligere denne uka.

Legemiddelet er foreløpig ikke godkjent for bruk, og er dermed klassifisert som eksperimentelt.

Legemiddelet er en syntetisk variant av antistoffene som kroppen selv danner i kampen mot Covid-19."

VOLEON som har lagt shorten på BGBIO er stor aksjonær i Regeneron


Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 23:13 5882

Jeg har ikke peiling hva kursen kommer til å være i morgen eller neste uke. Men jeg er rimelig sikker på at de vil lykkes med å bevise at bemcentinib kommer til å ha effekt som både kreftmedisin og som mot covid-19. Hvor mye de kan tjene på covid-19 er vanskeligere å spå.

Har flyttet litt penger de siste dagene, sånn at jeg kan ta noen flere lodd om vi skal mye lengre ned.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 23:26 5853

Trumpen er nå på vei til militærsykehus Walter Reed Medical Center for innleggelse.
Han har hatt feber siden i dag morges. Hovedoppslag på CNN nå
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
02.10.2020 kl 23:26 5877

Men det har du? Jeg har mer tillit til CEO BgBio og hans medarbeidere. Når disse har tro på at Bemcentinib har virkning, så tillegger jeg det mer betydning enn uttalelser fra en anonym skribent på FA Forum.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
02.10.2020 kl 23:36 5880

Se CNN nå.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Picosalax
02.10.2020 kl 23:42 5858

Ja, jeg er dobbeltspesialist i klinisk medisin. Det hjelper dessverre ikke å være Bergenser. Pleier ikke å kommentere aksjer som jeg er ute av, men gjorde en bommert og kjøpte meg inn igjen på 34,80
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
klaesp
02.10.2020 kl 23:45 5885

Enig, men han har et kontaktnett som ingen andre har. DERFOR er han en av Norges beste investor
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Besta
02.10.2020 kl 23:55 5913

Yngling ØH skrev Se CNN nå.
Nå må vi få sendt over noe Bemsentinib snarest 😉
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.10.2020 kl 00:17 5852

Jeg tenker at mange land kommer til å laste opp større lager med medisiner fremover, enn det landene hadde før denne pandemien startet. Medikamenter med potensial til å ta knekken på et bredt spekter av virus- og virusmutasjoner er medisin "alle" land kommer til å kjøpe inn.

Dere har fått med dere at det pågår en svineinfluensa i Kina, med over 15.000 smittede svinebønder. Foreløpig påstås det at viruset ikke smitter mellom mennesker, men at det kan komme til å skje.
Skal flere vaksineselskap som lager vaksiner mot Sars-Cov-2 legge ned utviklingen av covid-19 vaksine for å satse på ny svineinfluensavaksine? Det er ikke ledig produksjonskapasitet for vaksiner. Hvilke vaksiner skal man slutte å produsere for å lage den nye svineinfluensavaksinen om det bryter ut?

Bare sitt rolig. Om bemcentinib viser effekt, så kommer medisinen til å bli solgt. Hvor store volumene blir avhenger av mange forhold, og er vanskelig å spå, men det kommer til å bli fine positive tall på bunnlinjen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Bearwizard
03.10.2020 kl 13:45 5373

Selskapet med størst oppside på Børsen er vel overskriften på denne tråden. Tror nok ikke at det er BergenBio innenfor Farma nå. Lifecare er nok et langt bedre bet....
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.10.2020 kl 14:12 5320

Lifecare kommer sikkert til å stige i verdi, men det kommer STORE emisjoner. I tillegg har de MANGE konkurrenter. Hvor mange norske IT selskaper ender opp med å bli markedsleder innen sitt segment?
Det er verdt å satse noen kroner der, men jeg tror fortsatt oppsiden/multippelen blir mye større i BGBIO.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.10.2020 kl 14:17 5312

Om BGBIO kommer til å få nok inntekter fra covid-19 satsingen, til at de ikke behøver flere emisjoner i forbindelse med kreft-satsingen, så kan dagens aksjekurs kanskje gå 100-300 ganger i løpet av en tiårsperiode (+/-).
En aksje til 30 kroner i dag, kan komme til å koste over 3000 + om noen år.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
hyperion
03.10.2020 kl 14:32 5295

Trump bruker Remdesivir nå. Noen vet bemcentinib koronastudie er fortsatt tatt ved siden av remdesivir i UK? Hva med i India/Sør-Afrika?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
JanH
03.10.2020 kl 20:37 5048

Jeg skjønner ikke hvordan denne aksjen kan ta slike hopp (selv over noen år). Det vi har sett er at hver nyhet løfter den litt opp - men så faller den tilbake. Jeg kjøpte på samme bet - at den skulle ta store hopp, men så skjer ikke dette. Så får jeg se hvor tålmodig jeg skal være.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Picosalax
03.10.2020 kl 21:02 5339

Du har rett. Dette er rene feberfantasier.Bedre å konsentrere seg om selskapets kjernevirksomhet. Covideffekten er lik null.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.10.2020 kl 21:43 5296

Det er ikke sikkert remdesivir kommer til å fortsette å være standard of care veldig lenge. Den gir nyreskader. Når nyrene skades kan du begynne å trekker år fra livet ditt.

https://www.thailandmedical.news/news/breaking-covid-19-drugs-remdesivir-approved-by-trumps-administration-causes-serious-kidney-problems-eu-regulators-starts-safety-review
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.10.2020 kl 21:47 5379

Om du kjøper aksjer når alle mener at kursen helt sikkert skal skyhøyt, da har du ventet for lenge. Da er kursen allerede høy...
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
03.10.2020 kl 21:59 5373

Økt kreftrisiko ved bruk av flere covid-19 medikamenter. Deriblant remdesivir. Super salgsargument for bemcentinib!!!
https://www.thailandmedical.news/news/covid-19-and-cancer-study-shows-that-sars-cov-2-and-usage-of-anti-covid-19-drugs-can-reactivate-oncogenic-viruses-and-increase-risk-of-cancer
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.10.2020 kl 22:14 5446

OMG
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare