Er det nÄ vi starter ferden mot 60kr
OpplĂžftende rater fra Avance.98 $/ton Houston-Chiba.Baltic er noe ned.
Redigert 21.01.2021 kl 09:39
Du mÄ logge inn for Ä svare
Sonatrach
04.11.2020 kl 10:56
6697
Avance slÄr BW i 3Q. BW har hatt flere skip pÄ lange og kostbare offhire for LPG propulsion installasjon. Avance har kun 1 vanlig dokking (20 dager?)
Redigert 21.01.2021 kl 02:08
jokke
04.11.2020 kl 11:10
6777
Rater notert fra Poten:
23/6 9150,- $/day og det stiger nÄ kjapt etter denne dato. 10. juli 16701, 15. juli 19136, 31. juli 54374,- , 13 august 52528, 19. august 49251, 25. august 46909,
31. august 45968 $, 2/9 44124$, 16/9 45575,- $ og 6/10 43999,- $/day.
Meget bra Q 3 rater som vist over, flere dager i juli godt over BE og august og september langt over BE. Det er pÄpekt tidligere at noen av bÄtene er inne for montasje av skrubbere og klassing etc men vi har jo ogsÄ ett salg som gir penger inn. Tror vi skal ha ett fint Q3 og forhÄpentlig over BW LPG.
23/6 9150,- $/day og det stiger nÄ kjapt etter denne dato. 10. juli 16701, 15. juli 19136, 31. juli 54374,- , 13 august 52528, 19. august 49251, 25. august 46909,
31. august 45968 $, 2/9 44124$, 16/9 45575,- $ og 6/10 43999,- $/day.
Meget bra Q 3 rater som vist over, flere dager i juli godt over BE og august og september langt over BE. Det er pÄpekt tidligere at noen av bÄtene er inne for montasje av skrubbere og klassing etc men vi har jo ogsÄ ett salg som gir penger inn. Tror vi skal ha ett fint Q3 og forhÄpentlig over BW LPG.
Dorian stiger pent nÄ
Og glem ikke 1 kr netto/ aksje salg skip q3
Og glem ikke 1 kr netto/ aksje salg skip q3
Springer
04.11.2020 kl 16:20
6591
,, og sannsynligvis minst 2kr I q4
isolon
04.11.2020 kl 16:21
6629
Fearnley`s idag. 53,333k$/dag,litt ned.
Superoptimist
04.11.2020 kl 16:58
6597
Dorian "skyter rygg". Hva med vÄre 2?
reveneven
04.11.2020 kl 17:33
6522
USA: PROPANLAGRENE VAR 95,8M FAT FORRIGE UKE (98,4)
Oslo (TDN Direkt): Propan/propylenlagrene i USA var pÄ 95,8 millioner fat i forrige uke, mot 98,4 foregÄende uke.
Det viser tall fra amerikanske energimyndigheter (EIA), publisert onsdag ettermiddag.
Videre var propan/propylen-nettoproduksjonen pÄ 2,204 millioner fat pr dag, mot 2,197 millioner fat uken fÞr.
Eksporten var pÄ 1,425 millioner fat propan/propylen pr dag, mot 1,201 millioner fat pr dag uken fÞr.
Konklusjon = Bull produksjon og eksport. Lager hĂžyere enn samme tid i fjor.
Oslo (TDN Direkt): Propan/propylenlagrene i USA var pÄ 95,8 millioner fat i forrige uke, mot 98,4 foregÄende uke.
Det viser tall fra amerikanske energimyndigheter (EIA), publisert onsdag ettermiddag.
Videre var propan/propylen-nettoproduksjonen pÄ 2,204 millioner fat pr dag, mot 2,197 millioner fat uken fÞr.
Eksporten var pÄ 1,425 millioner fat propan/propylen pr dag, mot 1,201 millioner fat pr dag uken fÞr.
Konklusjon = Bull produksjon og eksport. Lager hĂžyere enn samme tid i fjor.
Bull for Lpg, vil holde et sunt nivÄ selv med Þkende corona.
Reuters: OPEC og Russland vil vurdere dypere oljekutt
Oljekartellet OPEC og Russland vurderer nye kutt i oljeproduksjonen tidlig neste Är som et forsÞk pÄ Ä styrke oljemarkedet.
Dette skal en OPEC-kilde, og en kilde med kjennskap til Russland ha uttalt til Ruters tirsdag.
OPEC og deres samarbeidsland, ledet av Russland, sammen kjent som OPEC+, skal etter planen kutte produksjonen pÄ 7,7 millioner fat om dagen med rundt 2,2 millioner fat dagen i januar 2021.
Likevel har konsekvensene av nedgangen i etterspÞrsel av olje, som fÞlge av reiserestriksjoner under koronakrisen, gjort at alliansen mÄ tenke pÄ nytt.
â Det ser ut til at vi mĂ„ kutte dypere i fĂžrste kvartal, skal en av kildene ha sagt til Reuters.
Reuters: OPEC og Russland vil vurdere dypere oljekutt
Oljekartellet OPEC og Russland vurderer nye kutt i oljeproduksjonen tidlig neste Är som et forsÞk pÄ Ä styrke oljemarkedet.
Dette skal en OPEC-kilde, og en kilde med kjennskap til Russland ha uttalt til Ruters tirsdag.
OPEC og deres samarbeidsland, ledet av Russland, sammen kjent som OPEC+, skal etter planen kutte produksjonen pÄ 7,7 millioner fat om dagen med rundt 2,2 millioner fat dagen i januar 2021.
Likevel har konsekvensene av nedgangen i etterspÞrsel av olje, som fÞlge av reiserestriksjoner under koronakrisen, gjort at alliansen mÄ tenke pÄ nytt.
â Det ser ut til at vi mĂ„ kutte dypere i fĂžrste kvartal, skal en av kildene ha sagt til Reuters.
MickelMountain
05.11.2020 kl 09:20
5914
Er det noen som har noen kommentarer til at aksjekursen i AVANCE bare fortsetter Ä synke? Jeg tror ikke jeg skal si sÄ mye mer enn det jeg allerede har forsÞkt Ä advare mot, men det kunne vÊre interessant Ä hÞre fra dere som over de siste uker har spammet forumet med haussing om stigende rater i hÄp om Ä lure flere til Ä kjÞpe AVANCE. Det mÄ vel komme klart frem for alle nÄ at det er helt andre faktorer som styrer kursen sikkert nedover. Tror mange her inne kommer til Ä bli veldig overrasket over hvor dÄrlig Q3 kommer til Ä bli.
kodenavn
05.11.2020 kl 09:33
5860
Hold pÄ shorten din du Mikkemus, sÄ blir du fort utradert, og vi slipper Ä hÞre mer av dette patetiske tullpratet ditt.
JanOrge
05.11.2020 kl 09:38
5856
Ja, Mickel, det er som du sier et skikkelig krakk i aksjekursen og spesielt i dag! Vi er i skrivende stund ned 0,51 %, hvilket uten tvil og diskusjon mÄ anses som et signal pÄ at selskapets drift egentlig ikke kan sies Ä vÊre bÊrekraftig. Disse ratene det snakkes om hele tiden er jo egentlig aksjekursen totalt uvedkommende. Det har absolutt ingen betydning hva et selskap tjener eller har for slags utsikter til inntjening fremover. Det eneste som er sikkert er at du har tenkt Ä kjÞpe deg inn dersom kursen stiger til 31,4 fordi saken da vil stille seg helt annerledes om videre kursoppgang. OgsÄ da helt uten tanke pÄ underliggende rater eller annet tjafs som egentlig ikke betyr noe. Vi fÄr dermed hÄpe at kursen faktisk stiger til 31,4 siden dette vil indikere videre oppgang. Hvor ratene da befinner seg er fullstendig uinteressant.
En grunn er at de 2 short interessentene i aksjen nÄ har aliert seg igjen, de dumper aksjer til hverandre.
Ikke noe nytt fenomen det altsÄ, sÄnn er det bare i dette papiret.
Ikke mange dagene til Bw llegger frem nÄ, fÄr se om det resulterer i et driv i aksjene.
De som forventer 5kr dividende blir nok sluffet i avance ja, men ligger en nne med rundt 2kr gÄr det rett i rÞret, syns det eg ganske bra i dividende.
Ikke noe nytt fenomen det altsÄ, sÄnn er det bare i dette papiret.
Ikke mange dagene til Bw llegger frem nÄ, fÄr se om det resulterer i et driv i aksjene.
De som forventer 5kr dividende blir nok sluffet i avance ja, men ligger en nne med rundt 2kr gÄr det rett i rÞret, syns det eg ganske bra i dividende.
haha, kjĂžper hvis den stiger til 31,4
det var en latterlig strategi
NÄ ser en jo hva Dorian oppnÄdde, noen mÄ jo stikke av med de hÞye sluttniingene, da er det Avance eller Bw, eller begge de to som vil gjÞre det bedre en Dorian.
det var en latterlig strategi
NÄ ser en jo hva Dorian oppnÄdde, noen mÄ jo stikke av med de hÞye sluttniingene, da er det Avance eller Bw, eller begge de to som vil gjÞre det bedre en Dorian.
MickelMountain
05.11.2020 kl 10:03
5916
Ta deg sammen a!
I skrivende stund er den ned 1,81% bare for Ă„ starte med det....
Jeg tenker at det er sunt for en del mindre erfarne som leser alle hausse innlegg om rater som stiger og disse blir lagt ut i hÄp om Ä lure flere til Ä kjÞpe pÄ feil tidspunkt. Alt handler om timing nÄr det gjelder kjÞp og salg, og jeg har helt rett sÄ langt at kursen skal ned fÞr den skal opp.
At jeg skrev at jeg kom til Ä kjÞpe dersom kursen passerer 31,4 var kun ett Êrlig utsagn om at dersom det skulle skje, betyr det at jeg ikke fÄr rett i at kursen fÞrst skal nedom lavt 20 tall fÞr shortere, USA valg, ny nedstenging av verden og ett par andre faktorer fÄr kjÞrt kursen ned til de nivÄer jeg har spÄdd. Tar jeg feil, har jeg ikke noe problem Ä innrÞmme det.... Tror dette forumet har godt av litt balanse i all denne haussingen....
I skrivende stund er den ned 1,81% bare for Ă„ starte med det....
Jeg tenker at det er sunt for en del mindre erfarne som leser alle hausse innlegg om rater som stiger og disse blir lagt ut i hÄp om Ä lure flere til Ä kjÞpe pÄ feil tidspunkt. Alt handler om timing nÄr det gjelder kjÞp og salg, og jeg har helt rett sÄ langt at kursen skal ned fÞr den skal opp.
At jeg skrev at jeg kom til Ä kjÞpe dersom kursen passerer 31,4 var kun ett Êrlig utsagn om at dersom det skulle skje, betyr det at jeg ikke fÄr rett i at kursen fÞrst skal nedom lavt 20 tall fÞr shortere, USA valg, ny nedstenging av verden og ett par andre faktorer fÄr kjÞrt kursen ned til de nivÄer jeg har spÄdd. Tar jeg feil, har jeg ikke noe problem Ä innrÞmme det.... Tror dette forumet har godt av litt balanse i all denne haussingen....
Jeg tror nedgangen ganske enkelt skyldes en teknisk reaksjon og konsolidering fĂžr videre oppgang.
Husk, kursen stod i kr. 16,60 i juni mÄned og steg til kr. 31,50, altsÄ nesten en dobling i lÞpet av cirka tre mÄneder. NÄ forsÞker kursen Ä stabilisere seg fÞr en videre oppgang. I mellomtiden har vi hatt en usikker bÞrs som ofte rammer selskaper som Avance pga. usikre markedsforhold. Dette er mye psykologi og har lite med inntjening Ä gjÞre.
Slik jeg tolker selskapets chart, skal vi litt opp og ned noen dager til fÞr den videre oppgangen starter. Kursen skal neppe under kr. 25,20 fÞr turboen setter inn for neste oppgang. Da kan den lett blÄse forbi kr. 31,50 i lÞpet av fÄ uker.
MickelMountain
05.11.2020 kl 11:14
5786
Ned snart 4% fÞr halve dagen er gÄtt.
Mange som slet veldig nÄr jeg sa kursen skulle ned til 25-27 og se hvor den ligger nÄ... Mulig du fÄr rett i det, men min mening er at nedgangen har gÄtt mye raskere og sterkere enn hva jeg trodde og det er ikke usannsynlig at den skal under 20. NÄ handler det bare om Ä time inngangen. Med den utvikling i verden vi ser nÄ pÄ Covid, tror jeg bÞlge nummer 2 som vi lever nÄ kommer til Ä sette mye stÞrre preg pÄ markedene enn hva vi sÄ i Mars / April.
Mange som slet veldig nÄr jeg sa kursen skulle ned til 25-27 og se hvor den ligger nÄ... Mulig du fÄr rett i det, men min mening er at nedgangen har gÄtt mye raskere og sterkere enn hva jeg trodde og det er ikke usannsynlig at den skal under 20. NÄ handler det bare om Ä time inngangen. Med den utvikling i verden vi ser nÄ pÄ Covid, tror jeg bÞlge nummer 2 som vi lever nÄ kommer til Ä sette mye stÞrre preg pÄ markedene enn hva vi sÄ i Mars / April.
Knoll og tott er gavmilde i dag, altsÄ vÄre 2 short venner.
Fine greier, har fÄtt snittet ned til 26,7
tusen takk for jule gavene, ned 3 kroner pÄ 2 handels dager nÄ.
Fine greier, har fÄtt snittet ned til 26,7
tusen takk for jule gavene, ned 3 kroner pÄ 2 handels dager nÄ.
MickelMountain
05.11.2020 kl 11:19
5802
Du kan benytte de neste par ukene til Ă„ snitte deg videre nedover.....
Jeg holder pÄ aksjene i denne ganske enkelt fordi med dagens rater sÄ tjener selskapet penger. Og ratene er spÄdd Ä vÊre gode i noen Är fremover. Det er ikke snakk om kursen gÄr opp, men nÄr den gÄr opp. Bare Ä laste sÄ lenge kursen er lav...
Du finner ingen shipping segment som tjener mer penger pr invest enhet en Lpg.
Muligens LNG kan konkurere akkurat nÄ, men tonnasjen er langt mer i balanse i lpg kontra andre shipping segmenter.
Personlig hoppet jeg ut av Avance da jeg var redd pÄ krakk i olje prisen.
NÄ ser det ut som Opec rekker ut en stÞttende hÄnd, noe som vil stÞtte oljepris og fortsatt full fres u usa prod, selv om covid Þker.
Neste uke legger Bwlpg frem resultat, noe som trolig vil stÞtte aksjene, nei, en selger ikke denne nÄ og rissikerer Ä lÞpe etter fÞr q3 som vil gi godt dividende.
Muligens LNG kan konkurere akkurat nÄ, men tonnasjen er langt mer i balanse i lpg kontra andre shipping segmenter.
Personlig hoppet jeg ut av Avance da jeg var redd pÄ krakk i olje prisen.
NÄ ser det ut som Opec rekker ut en stÞttende hÄnd, noe som vil stÞtte oljepris og fortsatt full fres u usa prod, selv om covid Þker.
Neste uke legger Bwlpg frem resultat, noe som trolig vil stÞtte aksjene, nei, en selger ikke denne nÄ og rissikerer Ä lÞpe etter fÞr q3 som vil gi godt dividende.
kodenavn
05.11.2020 kl 11:34
5827
Enig UTKANT.
Selskap som tjener grisemye penger, og ser ut som de skal fortsette med det, og som prises til 40 % av underliggende verdier, er bare Ă„ kjĂžpe.
Mye rart skjer i aksjemarkedet, og det har vel alt skjedd ved at det er mulig Ä kjÞpe Avance og BWLPG pÄ sÄ fantastisk lave kurser.
SelvfÞlgelig kan man hÄpe pÄ at de blir enda mer feilpriset, men sjansen er stor for at man blir lÞpende etter, og mÄ kjÞpe pÄ hÞyere kurser.
Her sitter jeg kjempekomfortabelt.
SÄ fÄr Mikkemus bare holde pÄ med tullpratet sitt.
Selskap som tjener grisemye penger, og ser ut som de skal fortsette med det, og som prises til 40 % av underliggende verdier, er bare Ă„ kjĂžpe.
Mye rart skjer i aksjemarkedet, og det har vel alt skjedd ved at det er mulig Ä kjÞpe Avance og BWLPG pÄ sÄ fantastisk lave kurser.
SelvfÞlgelig kan man hÄpe pÄ at de blir enda mer feilpriset, men sjansen er stor for at man blir lÞpende etter, og mÄ kjÞpe pÄ hÞyere kurser.
Her sitter jeg kjempekomfortabelt.
SÄ fÄr Mikkemus bare holde pÄ med tullpratet sitt.
MickelMountain
05.11.2020 kl 11:36
5826
Hvordan tror du total nedstenging av hele verden vil pÄvirke viljen til Ä kjÞpe aksjer i de neste ukene? (Inklusive i AVANCE). Man ser det tydelig i AVANCE de siste dager. Det finnes ikke kjÞpere nedover og stadig flere bestemmer seg for Ä ikke vÊre med pÄ nedturen, men heller kjÞpe seg inn lenger ned og nÄr ting stabiliserer seg. Jeg forstÄr ikke hvorfor flere her inne argumenterer for Ä "sitte pÄ aksjene" for Ä "sitte pÄ" nedover.
De fleste som vil investere i Avance sitter i cash og venter pÄ lav inngang. SÄ nÄr shorterne kjÞrer kursen ned med Ä selge aksjer frem og tilbake til seg selv sÄ venter selvfÞlgelig kjÞperne pÄ lavere kurs. Det er ikke dermed at det betyr at det ikke finnes kjÞpere :)
MickelMountain
05.11.2020 kl 11:45
5851
Jeg forstÄr det utkant. Mitt poeng er at ett bedre alternativ til Ä stadig snitte seg nedover er Ä heller selge seg ut og vente til nedgangen er ferdig, for sÄ Ä kjÞpe seg inn. Da tjener man pÄ hele investeringen hele veien fra det lave nivÄet..... og kanskje opp til det snittet man klarte Ä redusere til i gÄr eller i dag :)
Problemet med det er at man da gĂ„r glipp av oppgangen fordi ene dagen er kursen 26 og neste dag begynner den pĂ„ 28 og gĂ„r til 30+. Da mĂ„ man plutselig hive seg pĂ„ i full fart og vil ende opp med 10-20% FĂRRE aksjer enn man hadde.. Sitter man i ro og hele tiden kjĂžper sĂ„ fĂ„r man et OK snitt og gĂ„r ikke glipp av det man vet kommer! NĂ„r kursen skal til omrĂ„det 40-60 og kanskje enda hĂžyere pĂ„ sikt sĂ„ spiller det jĂŠvlig liten rolle om man har kjĂžpt pĂ„ 28, 27, 26, 20 eller 15. Man tjener penger UANSETT. Holder man pĂ„ sĂ„nn som du preiker om sĂ„ er det ufattelig fort gjort Ă„ tape mye prosenter...
kodenavn
05.11.2020 kl 11:55
5792
Mikkemus, du mÄ sitte pÄ unik info som vi andre ikke har. Fantastisk. Men hvorfor ikke profitere pÄ denne unike og sikre info ? Du kan bare shorte aksjen tungt og tjene masse penger !
Men i din grenselÞse godhet prÞver du heller Ä fÄ andre til Ä selge sine aksjer til en latterlig lav kurs, slik at de kan tjene penger. For en filantrop.
Men det er selvfÞlgelig mulig at du bare prÞver Ä fÄ andre til Ä ta regningen for at du skal fÄ en lavere inngang.
Men i din grenselÞse godhet prÞver du heller Ä fÄ andre til Ä selge sine aksjer til en latterlig lav kurs, slik at de kan tjene penger. For en filantrop.
Men det er selvfÞlgelig mulig at du bare prÞver Ä fÄ andre til Ä ta regningen for at du skal fÄ en lavere inngang.
GjÞr det som er best for deg, vi har forÞvrig fÄtt med oss poenget ditt.
Det vil trolig ende med at toget gÄr fra deg, du er for gjerrig, aksjen ligger like rundt 200 dagers glidende, den gÄr neppe under der nÄr utbytte og inntjening gÄr kraftig opp etter 2 skuffende kvartaler.
Det er nok ikke helt tilfeldig at JF kjÞper nÄ.
Det vil trolig ende med at toget gÄr fra deg, du er for gjerrig, aksjen ligger like rundt 200 dagers glidende, den gÄr neppe under der nÄr utbytte og inntjening gÄr kraftig opp etter 2 skuffende kvartaler.
Det er nok ikke helt tilfeldig at JF kjÞper nÄ.
Siphlonurus
05.11.2020 kl 13:01
5690
Hvorfor sÄ opptatt av akkurat Avance? Hvis du forsÞker Ä vÊre en barmhjertig samaritan sÄ mÄ det vel vÊre haugevis av andre aksjer som er mer aktuelle Ä advare mot? Etter det jeg kan se sÄ er det kun Avance du kommenterer pÄ. Eller er det kanskje Avanse du ser pÄ som den mest spennende aksjen pÄ Oslo bÞrs? :)
Har du forresten noen kommentarer rundt det fundamentale nÄr det gjelder Avance?
Har du forresten noen kommentarer rundt det fundamentale nÄr det gjelder Avance?
Sonatrach
05.11.2020 kl 13:03
5687
For orden skyld, 95.8 millioner fat tilsvarer ca 190 LPG laster dersom hver last er 80,000 mÂł.
suspekt
05.11.2020 kl 13:22
5693
Hva skyldes den forholdsvis store nedgangen i dag, med sÄ hÞye rater og gode utsikter for q 3 og q4??
Tenker selv det er shorten som forsvares!!!
Tenker selv det er shorten som forsvares!!!
MickelMountain
05.11.2020 kl 13:29
5678
Ja, synes Avance er meget spennende. Og det er ogsÄ veldig morsomt Ä se at jeg forelÞpig har rett i mine estimater i kursutviklingen. Jeg er stort sett opptatt av kursutviklingen og bruker mindre tid pÄ Ä hausse med basis i det fundamentale og rater. Jeg forsÞker Ä sette alle aspekter i sammenheng og ikke bli lurt av de enkelt faktorene som blir brukt her inne pÄ forumet for Ä hausse.
kodenavn
05.11.2020 kl 13:51
5247
Nei, ratene er fine de.
Fearnley i dag : USD/day 51,661
Det er nok algoritmehandlere som driver hverandre nedover.
SĂ„ en flott kjĂžpsanledning.
Snart skal maskinene drive hverandre oppover.
Fearnley i dag : USD/day 51,661
Det er nok algoritmehandlere som driver hverandre nedover.
SĂ„ en flott kjĂžpsanledning.
Snart skal maskinene drive hverandre oppover.
Redigert 21.01.2021 kl 06:23
Du bruker endel tid pÄ denne trÄden da,
SĂ„ noen interesser har du nok:-))
SĂ„ noen interesser har du nok:-))
JanOrge
05.11.2020 kl 14:37
5134
Du vurderer aksjekurser ut fra alt annet enn fundamentale forhold?
Det er fem faktorer jeg lener meg mot for Ăžyeblikket:
1.) Forventninger om et meget godt resultat etter 3. kvartal.
2.) EkstraordinĂŠrt godt resultat i 3. kvartal i og med skipssalg.
3.) Meget gode og Þkende rater som vil pÄvirke resultatene i 4. kvartal 2020 og 1. kvartal 2021.
4.) Aksjekurs i oppgangstrend, med en teknisk korreksjon etter en nesten dobling et par mÄneder tilbake.
5.) Forventninger hos analytikere: En kursdobling hos én analytiker, en oppgang pÄ 70% hos en annen anayitiker.
Vikusen
05.11.2020 kl 15:00
5091
Ratene litt ner, er det nok Ă„ sende denne ner 5%? Var vell over 40kr i fjor med disse ratene...
Springer
05.11.2020 kl 15:38
5033
Jevnt over nedgang i ratene det neste halvÄret er allerede priset inn i kursen nÄ. Derfor "40kr i fjor med disse ratene".
Avance er en aksje man kan kjÞpe nÄ, for Ä leve av utbytte.
Avance er en aksje man kan kjÞpe nÄ, for Ä leve av utbytte.
Dorian stiger 2%- Avance ned 4%
USA bĂžrser snart ath
Jo mere selskapene tjener pÄ Oslo bÞrs, jo mer skal de presses ned.
Fast prosedyre, dritt som ikke har inntjening skal rigges opp
USA bĂžrser snart ath
Jo mere selskapene tjener pÄ Oslo bÞrs, jo mer skal de presses ned.
Fast prosedyre, dritt som ikke har inntjening skal rigges opp
Superoptimist
05.11.2020 kl 18:33
4867
Kan det skyldes at noen kapitaljÊvler tillates Ä, gjennom OSE, holde ap med alle oss andre? Kan det skyldes at OSE tjener store summer pÄ det?
ForĂžvrig, noen som har mottatt melding fra Poten i kveld?
ForĂžvrig, noen som har mottatt melding fra Poten i kveld?
uldiuldi
05.11.2020 kl 21:12
10393
Poten 51,291 $.
Sonatrach
09.11.2020 kl 07:00
9921
Shippingaksjer kraftig opp pÄ Hong Kong BÞrsen.......
Kenevil
09.11.2020 kl 13:38
9599
NĂ„ er det rally over hele linja...
Meget positive vaksinenyheter, og det kan bety at man ser lyset i enden av covid tunnelen...
Meget positive vaksinenyheter, og det kan bety at man ser lyset i enden av covid tunnelen...
Rui
09.11.2020 kl 14:42
9477
Ser veldig bra ut. Dette kan muligens ogsÄ vÊre et sterkt signal for shorter selskapene om Ä komme seg ut av posisjonene.
Med avklart presidentvalg, kommende vaksine og et OPEC+ som snakker om Ä forlenge kuttene ytterligere, tror jeg at short posisjonene vil bli redusert raskt med pÄfÞlgende aksjerally i Avance de nÊrmeste ukene.
Med avklart presidentvalg, kommende vaksine og et OPEC+ som snakker om Ä forlenge kuttene ytterligere, tror jeg at short posisjonene vil bli redusert raskt med pÄfÞlgende aksjerally i Avance de nÊrmeste ukene.
reveneven
09.11.2020 kl 16:24
9318
MickelMountain skrev Du kan benytte de neste par ukene til Ă„ snitte deg videre nedover.....
Hvordan gÄr det med planen din om Ä kjÞpe pÄ mars nivÄer Mickel? Haha.. taper
isolon
09.11.2020 kl 17:45
9156
Og vips sÄ var ratene oppe pÄ 53k$/dag!
KjĂžttmopeden
09.11.2020 kl 18:02
9117
Poten:50.902
Kenevil
09.11.2020 kl 18:48
9010
Poten pleier henge etter spesielt mandager syns jeg.
Skal visst egentlig vĂŠre opp 3% i dag.
Skal visst egentlig vĂŠre opp 3% i dag.
Just me
09.11.2020 kl 18:48
9023
LPG Carriers: Limited activity in both the East and West saw the VLGC index fall 7% w/w to $51k/d, despite continued delays in discharge ports. The US/FE LPG arbitrage is up w/w, supporting theoretical rates of $79k/d.
MickelMountain
09.11.2020 kl 19:04
9016
đđ