Vow utvider kundeforhold med verdens største cruiserederi

bålfreak
VOW 07.09.2020 kl 13:04 1789

Jeg lager en egen tråd på dette tema fordi det er meget viktig å fokusere på hvor betydningsfull denne ordren er.
Dette er ordre nr 2 hos Carnival og stadfester kvaliteten på teknologien som Vow leverer .
Det et særdeles viktig å ha slike kunder. Carnival har verens største cruiseflåte med svært mange skip. Her kan det bli veldig mange ordre til Vow.
Jeg anbefaler dere å gå inn på hjemmesiden til Carnival

Det er ikke riktig at Vow har hatt Carnival som kunde lenge. Den første ordren kom ifjor noe som også ble presisert sv Badin.
Mulig de har hatt noen relasjoner til Carnival fra tidligere , men det er jo bare positivt.
Badin er verdt sin vekt i gull.
Redigert 07.09.2020 kl 13:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.09.2020 kl 13:29 1706

Hysj Hysj! ikke så høyt, la oss kjøpe litt til før den runder 30..
May-Liss
07.09.2020 kl 14:20 1551

Merkelig at det skal skrives så mye usant;
Her kan du lese en presentasjon fra 2016 - som viser levering til nybygg Carnival
https://newsweb.oslobors.no/message/396814
Slettet bruker
07.09.2020 kl 14:57 1443

Hva skjer med kursen når det meldes om landbaserte anlegg i USA? Denne her har jeg sakset fra Hammers tråd:
"Den 22.nov i fjor fikk VOW kontrakt for levering av "utstyr" til 1 av over 40 av Nestle's fabrikker!

Går denne like bra som det har gjort på cruiseskipene kan man etter hvert vente seg 30-40 nye kontrakter bare til denne kunden!
Innen cruise kommer DE STØRSTE operatørene hele tiden tilbake til VOW når nye skip bygges!" BEKREFTELSEN KOM I DAG!

"Siden har det kommet melding om en ØKT satsing i USA ved at den erfarne "cruiseteknikeren" Tor Holm skulle overta en ESKALERT satsing i USA!
Satsing innen landbasert drift.

USA har så langt vært et "hvitt land" for den landbaserte satsingen, men nå starter man seriøst opp - også her!
Hittil NULL registrerte landbaserte kontrakter i USA. Dette vil trolig raskt endre seg nå når man eskalerer driften!
VOW har fått en person med flere års erfaring innen et "tilsvarende" felt fra cruiseindustrien til å ta styringen over ekspansjonen.

Personlig er jeg av den oppfatning at VOW allerede har fått svært positive signaler ang etablering i USA.
Innen cruise er man en anerkjent verdensener - og steget på land er da ikke spesielt stort.
Dette er VIRKELIG spennende saker!"


the-inside-man
07.09.2020 kl 15:58 1331

Dette er ettermontering og ikke nybygg. Carnival har mange skip som burde ha slike systemer, og derfor kan mange ordrer fra Carnival komme om ettermonteringer. Det vil være mye verdt for Vow

Men det er riktig at de tidligere har leveranser til nybygg for Carnival Cruises
Redigert 07.09.2020 kl 16:01 Du må logge inn for å svare
Record
07.09.2020 kl 16:14 1261

Tydelig at jeg ikke skjønner så mye med dagens børser , har drevet med dette over 40 År.
Om vi skulle sammenlignes med slike som Nel og Qf kan denne stige mellom 5 og 15 % hver dag i ukevis , en ting er helt sikkert ,jeg sitter !
Potensialet er enormt om de lykkes med bare halvparten av prosjektene , her snakker vi om å ta vare på miljøet .
Slettet bruker
07.09.2020 kl 16:27 1212

Vi snakker om å få pengene til å yngle!
Slettet bruker
07.09.2020 kl 17:43 1064

Denne blir moro og sitte i fremover ingen tvil om det . Er selv stappa med aksjer og selger ikke en eneste 1 på leeennngge.