WRL - Operational Update

Kingen
WRL 20.12.2017 kl 08:09 38373

PRESS RELEASE
20 December 2017

WENTWORTH RESOURCES LIMITED
(Wentworth or the Company)

Operational Update

Wentworth, the Oslo Stock Exchange (OSE: WRL) and AIM (AIM: WRL) listed
independent, East Africa-focused oil&gas company, is today providing an
update to shareholders.

The Company is pleased to confirm that December payments have been received
from Tanzania Petroleum Development Corporation (TPDC) and Tanzania
Electric Supply Company Limited (Tanesco) totalling $2.5 million net to
Wentworth for gas sales during the year. The receipt of these payments is
further evidence of TPDC and Tanescos commitment to continue to settle
invoices on a regular monthly basis.

The Company is also pleased to report that gas delivery has commenced to the
countrys newest power facility, Kinyerezi-2 for commissioning of the first
two of six gas turbines. Kinyerezi-2 is expected to add 36 MMScf/d to the
national daily gas demand once it becomes fully operational during 2018.

We continue to maintain 2017 full year production guidance of between 40 and
50 MMscf/d.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
JahMason
28.12.2017 kl 20:06 12353

Sist gang det ble skjøvet ble det henter penger gjennom en emisjon. Denne gangen regner jeg med at det er fordi vi får inn en ny CEO. Kanskje ved månedsskifte Feb/Mars (?)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 15:10 12042

Hei

Skulle faktisk gitt en del for virkelig å forstått hva de som selger, tenker på. Stoler de ikke på selskapet og/eller har de ikke fått med seg hva som ble sagt under møtet på The Thief?

Merkelige greier.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Worth
29.12.2017 kl 15:20 11722

Folk er vell desperate og selger med tap for å få penger tilbake på skatten ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
JahMason
29.12.2017 kl 15:32 11830

De kjøper seg ofte inn igjen på nyåret :)
Sa selv jeg ikke skulle handle mer for en stund tilbake, men har økt litt likevel og går inn i 2018 med en plassering blandt topp 100 (vil jeg tro). Veldig spent og klar for 2018-2019! Godt nyttår til alle her på tråden. Måtte ferden bli frydefull og luksuriøs
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 16:00 11701

WRL er inne i og går ytterligere inn i en meget god og spennende periode framover.

- Leveransene og inntektene er på rundt ATH.
- Kinyerezi II skal koble opp ytterligere 4 generatorer i tillegg til de to som angivelig allerede er koblet opp.
- Dangote vil ta gass framover.
- Vi får en ressursoppdatering i februar som forhåpentlig inkluderer Tembo og i så fall vil legge til betydelige mengder gass/olje.
- Vi forventer å få en god farm-out for Tembo.

Dette er ikke bare en av de mest spennende aksjene på børsen med et gigantisk potensiale, men i tillegg er WRL nå et selskap som genererer MYE fri cash som vil øke enda i de kommende månedene. Nedsiden er så godt som ikke-eksisterende og kun rent hypotetisk, så å selge nå er naturligvis helt hinsides sett fra en investors synspunkt. Dersom man i det hele tatt skal være investert i aksjer og det skal være meningsfylt å være på børsen, så er WRL det selskapet man burde ha en som en litt større post i en balansert portefølje. Jeg har selv tatt noen småposter innimellom og er pt. oppe i 600K. Så får vi se hva 2018 bringer.

:-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 17:30 11794

Hei Josik

Du må vel være enig om at kursen etter årets siste handledag var uventet? Jeg kan selvfølgelig ikke motargumentere deg utover erfaringer om at "markedet" som oftest har rett over tid. Ikke at jeg tror dagens- eller siste ukers selgere har noe å fortelle oss, men hva med alle de som avstår fra å kjøpe. Hva legger de til grunn? Kan det f.eks. være frykt for at selskapet setter i gang alene på Tembo?

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 18:16 11786

Hei igjen Josik

Som bokaj70 nevner tidligere i tråden. Han har 15 aksjer i sin portefølge og er fornøyd med Wrl og 0 i gevinst. Jeg ser klart hans poeng og er ikke i tvil om at han vet hva han gjør. Her sitter derimot du og jeg "all inn"? Hvorfor ser vi ikke i det minste flere som tar inn wrl som en "opsjon" i sine portefølger? Vi/oss snakker tross alt om mangedobling og lav risiko?

Du må ikke ta dette som kritikk Josik. Jeg bare opplever deg som litt "nazi" av og til. Du firer ikke en eneste tomme, hverken som investor eller som menneske? Hvorfor lurer du aldri på markedet og/eller på hva som skjer?

Jeg gleder meg til dagen da jeg evt. kan få realisert Wrl, eller deler, slik at jeg kan eie flere aksjer. Flere aksjer om de finnes og om jeg i hele tatt er istand til å finner de. Dette fordi jeg holder på å kjede meg dønn i hel nå mens jeg vet at jeg ikke er istand til å foreta meg noe. Ikke sålenge jeg ikke vet mer en hva jeg vet idag når det gjelder wrl. Jeg er derfor dømt til å sitte iro nå slik jeg ser det. Bare fordi jeg også er litt nazi vettu :-)

Aldri glem at det hadde vært meget enkelt for meg å snittet ned siste måneder. Snittet ned slik at jeg idag hadde sittet med gevinst. Gøyalt å skrive om men som ikke holder i en diskusjon om hvorfor kursen er som den er.

bokaj70 kan bli en mann som det er fint å "kjenne" og som gjør HO til en grei møteplass.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 19:36 11736

Det finnes ingen her på forumet som kan forklare hva som skjer, utover generell frykt. Frykt fordi selskapet opererer i Afrika. Tanzania med all sin korrupsjon og ikke minst Tembo. Tembo som i fortsettelsen kan bli et økonomisk mareritt, tenker de som ikke stoler på selskapet.

Salgene vi ser er derfor ikke skattemotiverte. Å tro dette er direkte naivt slik jeg ser det.

Hva om produksjonen bare fortsetter å øke mens aksjekursen blir hvor den er?
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 20:12 11555

For å si det enkelt.

Hva skal jeg si til nye diskusjonspartnere? Aksjespekulanter som oss og som ønsker å finne nye aksjer? Nye aksjonærer utover disse 5 som jeg allerede har skaffet og som etter hvert har sett samme potensiale som oss. Vi, du og jeg. Ikke minst jeg som har sitter siden november 2015 og idag med 20 prosent papirtap.

Hvordan fortsetter man å være fundamentalist sålenge markedet ALDRI blir enig?

Jeg begynner å bli overbevist om at det ligger noe bak vi ikke forstår. Noe heller ikke ledelsen begriper (jeg stoler på ledelsen) mens som får markedet til å sky aksjen.

2017 var året da vi alle tok feil og at det med dette kan konkluderes med at noe ikke stemmer. Fordi absolutt alt har blitt sagt mens aksjen befinner borte, eller i beste fall bare på radaren til nye større investorer.

For meg har dette blitt den nye "logikken". Vi bør derfor møte det nye året med helt nye øyner og/eller skifte til helt andre briller.

Jeg startet i sin tid en tråd sammen med Josik. "Wrl for dummies". Håper at det ikke blir oss som blir sittende igjen som de dumme fordi jeg har opplevd det før. Noe som ikke bare var surt men skikkelig dyrt.

Skål!
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
karotek
29.12.2017 kl 21:53 11636

Skuffende 2 siste handle dager, men aksjen møter teknisk motstand i området 3.05-3.10, og har snudd der 4 ganger de siste måneder.
Med relativt lite volum, og ingen meldinger som setter fyr på raketten, er det ikke overraskende at den faller litt tilbake. Aksjen har gått ca. 15% fra 2.7 til litt under 3.10 siste 1-2 uker, før tilbakefallet siste par dager.
Jeg er ikke av de største aksjonærer, har ca. 100k aksjer, er i godt minus, men vil øke om den faller ned mot støtte på 2.7.
Wrl er en aksje som har vist seg ikke går særlig på forventninger (mange positive triggere framover), men så å si kun på bekreftede hendelser (og noen ganger knapt det). Så vanskelig å bli klok på utviklingen i denne..
Det som kan tolkes negativt av hendelser, blir tolket slik.
Afrikarabatt, vond selskapshistorie med bitre aksjonærer, og en "Tembo-elefant" som X-faktor bidrar til å holde aksjen nede ? Ingen kan vel med sikkerhet si hva som "hemmer" utviklingen til tross for den positive selskapsutviklingen.
Jeg er som mange skuffet over kursutviklingen, men tenker nok at bekreftet volum på +70 mmscf i desember og god guiding for 2018, så bryter vi motstand med et smell første halvdel av januar. Det er ikke store volumøkningen som skal til for å gå gjennom 3.10 nivå..
Markedet vil heller ikke over tid kunne neglisjere økninger i bunnlinje og kontantstrøm.
Ønsker alle WRL-ere et godt nyttår og et innbringende 2018!
Karotek
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 22:02 11629

karotek

Du både skriver og beskriver meget godt og jeg har ingenting å tilføye utover TA beskrivelsene. Dette er vås slik jeg ser det.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 22:06 11466

Min hypotese er at WRL tidligere har solgt bjørneskinn uten å ha noen konkret bjørn, kun noen bjørner i sikte, og at dette har gjort markedet skeptiske. Det er desverre først nå at leveransene og inntjeningen er der hvor ledelsen i WRL hevdet de skulle være for to år siden. Det er forsinkelsene i etterspørselene etter gass som har rammet både selskapet og aksjekursen. Og det historiske gapet mellom forventninger og realitet har i stor grad blitt skapt av Geoff Bury, noe han innrømmet på "The Thief" og beklaget så godt han kunne.

Nå er bildet imidlertid et helt annet.

- Kiliwani North er stengt ned, hvilket har økt etterspørselen fra MB med 15 mmscf/d.
- Kinyerezi II under oppstart og vil ta ca. 6 mmscf/d fra hver av de 6 turbinene, til sammen 36 mmscf/d til sommeren.
- Kinyerezi Ext. under bygging og vil kreve ytterligere 37 mmscf/d i løpet av høsten 2018.
- Dangote på vent men vil etterhvert ta fra 15 mmscf/d og oppover.
- Samlet etterspørselsøkning forventes å overstige 100 mmscf/d i løpet av 2018. Det er langt mer enn hva Mnazi Bay kan levere ved full produksjon.

Det er to produserende gassfelt i Tanzania og WRL har 32% av det ene. WRL's suksess er avhengig av økende intern etterspørsel etter gass i Tanzanaia. Landet utvikler samtidig en gassdrevet økonomi som tilbyr rimelig gass og gassprodusert elektrisitet til industri og private. Så hva er det for noe negativt "markedet" vet om denne økende etterspørselen som vi som følger Tanzania og WRL tett angivelig ikke vet? Jeg tror ikke det er så mye, tvert om hevder jeg at vi enn så lenge vet mer enn "markedet".
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 22:16 11619

Josik

Jeg har alltid forstått det slik at det var operatøren som guidet og ikke Geoff Bury. Dette fordi du skrev det i sin tid. Dessuten er jeg overbevist om at større aktører sitter med samme informasjon som du forteller og hva vi alle "vet" i dag. Ikke minst Marcy. Duden som har hatt glede av 1 til 1 møter med selskapet en rekke ganger.

Jeg simpelthen kjøper ikke dette lengre men håper selvfølgelig på at du får rett.

Aksjemarkedet er rett og slett ikke så banalt.

Mvh
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
karotek
29.12.2017 kl 22:18 11602

Ja, Josik, vi har jo tidligere diskutert potensialet i WRL, men har nok vært for optimistiske i forhold til produksjonsutviklingen, kanskje 2-år for tidlig..
Men som din oversikt viser, så er vi nok der nå hvor de konkrete resultater "tvinger" fram en meget hyggelig kursutvikling..
Til symph vil jeg bare si at hva saueflokken gjør skal man nok ikke neglisjere :))
Teknisk analyse er jo ikke noe annet enn tenkt forutsigelse av hva "saueflokken" kan tenkes å gjøre i framtiden.
Jeg tenker at det ikke er tilfeldig at aksjen har snudd 4 ganger i området 3.05-3.10..
Så kan jo andre tenke andre tanker, det er selvfølgelig lov :))
Ha en strålende aften :))
Karotek
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 22:22 11622

karotek

Greit nok og enig :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 22:39 11615

Symphony;

Du har rett i at det egentlig ikke er WRL som guider. Men det er Bury som guider for WRL's aksjonærer og som får skylden når guidingen feiler. Rekkefølgen for guiding av forventet etterspørsel etter gass i Tanzania er som kjent som følger:

- Tanesco som er største forbruker av gass guider det statlige oljeselskapet TPDC som eier gassprosessanleggene og gassrørledningen gjennom Tanzania.
- TPDC guider operatørene ved Songo Songo og Mnazi Bay slik at disse kan tilpasse leveransene mot forventet etterspørsel.
- Maurel & Prom som operatør guider WRL som deleier.
- WRL guider sine aksjonærer.

Nå er dette i stor grad historie fordi vi vet fra andre kilder at etterspørselen etter gass i Tanzania øker og vil øke betydelig mer i løpet av året.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 23:25 11417

https://www.youtube.com/watch?v=_CHbCyxk5CM
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 23:29 11576

Tja....

Ikke så morsomt idag men hva med denne?

https://www.youtube.com/watch?v=jTHOXdLJeeg
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2017 kl 23:31 11577

https://www.youtube.com/watch?v=XSR_H4BOSng

Skål!
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.12.2017 kl 00:20 11563

Josik

Takk for svar og håper at du ikke lar deg provosere av meg. Føler bare at det ikke hadde skadet med litt jammer og vrede fra oss som har bestemt å sitte okke som. Hva kan skje utover mer volatil aksjekurs og som evt. kan høstes av?

Uansett Josik og alle dere andre.

Ett riktig godt nyttår ønsker jeg nå fordi jeg ikke skriver mer før neste år. Skal jobbe serru..

2018 blir et hekkans år :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
40something
02.01.2018 kl 09:22 11397

Muligens Wrl kunne tatt av skikkelig hvis de får samme omtale som NAS-nemlig at de ikke.....kommer til å gå i konkurs 2018. I wrl har vi mye høyere krav på triggere for å lage en kursboost.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
bjay
02.01.2018 kl 09:53 11881

Prosjektet WRL har tatt lenger tid enn mange forutså, og denne forsinkelsen har kostet "krefter" for mange. Det har naturligvis ført til en lavere kurs i en lang periode. Vi kan forhåpentligvis se frem mot lysere tider når det kommer til produksjon og inntjening. Det vil igjen medføre høyere kurser over tid.

Likevel, så er det viktig og huske at mange investorer og fond har likviditet som en av hovedkriteriene for investeringer. Mange store fond investerer konsekvent ikke i Small Cap. Uansett situasjon i aksjen/selskapet. Ser man på WRL så er de pr i dag ikke aktuelle for noen av de 2 nevnte kategoriene. Det finnes selvfølgelig unntak, og det kommer garantert inn flere større aktører om WRL presterer bra fremover. I tillegg er det ganske tørt generelt i markedet når det kommer til og investere i Small Cap om dagen. Så da må man skille seg ut fra en haug av andre selskaper, om man skal få noe oppmerksomhet. Bucketlist er feks et bra steg i forhold til nevnte oppmerksomhet. Så får vi se om det skjer i løpet av Q1.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
40something
02.01.2018 kl 10:19 11993

Selve begrepet med det å være illikvid er jo noe helt annet enn det som ofte menes i å beskrive cashflowen i hvor mye handler det er i et selskap på børs. Wrl er jo mindre illikvid enn norwegian. Norwegian har en enorm gjeld og lever enda mer enn wrl på lånte penger. Markedet for flyselskap er noe av det tøffeste av alle bransjer. Så når et meglerhus skriver at de ikke tror NAS går i konkurs 2018 så er det i seg ikke særlig positivt. Men de fleste selskaper som apellerer om å være størst låner jo penger for å korte ned på tiden for å vokse naturlig raskt. Det er et sjansespill som er en del av markedsøkonomiens oversettelse i dag. Bitcoin har liten relevans idag, men spås å være den nye valutaen i fremtiden. Det kan gott hende at det utvikler seg noe annet, men det bryr seg ikke markedet seg i så lenge det beveger seg så store beløp inn og ut i bitcoin. I vår tid skal helst verdisettelsen av selskaper være slik som "har et potensial som kan gå hvor høyt som himmelen"
WRL og mange andre gambler ikke i den ligaen. Men illikvid? hm.....
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
mikkelschmidt
02.01.2018 kl 10:37 11818

https://twitter.com/CSIEnergyGroup/status/948055236266033155 bekræftigelse på Kinyerezi 2 startup d. 9 Dec :)
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
icebear
02.01.2018 kl 10:52 11800

Da mangel på oppmerksomhet er en av de store utfordringene til selskapet, kan jeg ikke forstå at de ikke bruker mere tid i Norge. De burde vært her minst 1 uke i måneden for å markedsføre seg ovenfor meglerhus/investorer. Jeg har tro på at ansikt til ansikt oppfølging gir bedre resultater enn på telefon.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
bjay
02.01.2018 kl 13:05 11837

Jeg snakker om ilikvid aksje, dvs antall aksjer som omsettes pr dag i snitt.

Fond og større investorer handler ikke i aksjer som er ilikvide, det har ingen ting med fortjeneste,cashflow etc
Det er kun av den enkle grunn at det omsettes for lite aksjer til at de kan gå ut og inn i en aksje uten at det påvirker kursen nevneverdig. Vi vet jo alle hva som skjer om noen skal ut med noen millioner aksjer til en verdi 30-40m i WRL. I bluechip er dette sjelden noe problem. I WRL er det feks omsatt for ca 190.000NOK i dag, mens NAS 175m. Det er helt umulig for større aktører og gå ut og inn av en aksje som WRL uten at det får store konsekvenser for kursen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Kingen
02.01.2018 kl 13:13 11689

Ikke til å komme bort i fra at WRL er sinnsykt lavt priset med en forventet PE på rundt 2-3 og EV/EBITDA på rundt 4,5-5 for 2018 med dagens marked cap. Ikke mye som skal til før kursen kommer, og tenker Malcy tar inn WRL i Bucket list for 2018 snart.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
joergen
02.01.2018 kl 16:01 11566

ORCA nyheter
Orca Exploration Finalizes Terms for US$130 Million Investment by Swala Oil & Gas (Tanzania) plc in the Orca Group
Orca Group secures a strategic investor in Swala with international institutional and Tanzanian investor support
" Orca Chairman and Chief Executive Officer, W. David Lyons commented, “This is a transformational transaction for Orca. To the broader Orca Group, this investment is strategic in both underpinning the intrinsic value of our business and providing a platform from which to grow and diversify our company and deliver value to our shareholders. In respect of our investment in Tanzania, Orca has for some time sought the right partner for a minority stake, and we welcome Swala’s participation, and importantly Swala’s ability to attract and engage both recognized international institutional investors as well as Tanzanian investors to the business.”

https://globenewswire.com/news-release/2018/01/02/1276995/0/en/Orca-Exploration-Finalizes-Terms-for-US-130-Million-Investment-by-Swala-Oil-Gas-Tanzania-plc-in-the-Orca-Group.html
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
40something
02.01.2018 kl 16:42 11531

Oppriktig sagt så ser jeg ikke hva mer av triggere som wrl må eksponere for at flere får øynene opp for aksjen. Det som noen/mange har satt i tvil har egentlig fått sin oppklaring i de siste månedene. Jeg tror at vi som sitter i wrl er de samme som har spurt etter bekreftelse på at alt er i orden. De som fortsatt ikke ser etter aksjen så betyr ikke resultatene noe som helst. Det er nok slik at for å få oppmerksomhet på børs, så er ikke at resultatene skal innfri forventniger det som får kursen til å gå-muligens for å ikke rase nedover. Nei i Norge så er nok børsen litt som utvalget i matbutikken. Normenn ser ikke etter andre varer enn det de pleier å lage til middag. Vi som ikke er fornøyd med utvalget, drar til Sverige å handler i Olav Thon sine senter det vi ikke finner i Norge. Vi er utrolig flokkrelaterte. Vi (majoriteten) drar på ferie der andre normenn har vært og er positive til og ser ikke etter andre muligheter. Derfor tror jeg at vi fortsatt trenger bjellesau for at wrl skal dukke opp på radaren. En artikel på Hegnar eller FA er ikke noe som skaffer nye "investorer".
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
fremogtilbake
02.01.2018 kl 17:48 11581

Men da er det vel et spørsmål om ledelsen gjør en god nok jobb for å selge inn selskapet? Det blir sikkert en bedring når de har flyttet i London, og har fått en ny CEO på plass. Det er jo ikke tvil om at med den produksjonen og tallene de leverer, burde de være interessante for et større antall investorer. Men vi kan ikke bare skylde på markedet, noe skyldes sikkert historikk og tidligere skuffelser, og mye skyldes nok at de ikke gjør en god nok jobb internt for å markedsføre WRL. Kanskje det har vært litt for behagelig å sitte stille og la pengene komme inn på konto?

Vil tro at bedret kontakt med investormiljøer (sammen med en farmout av Tembo) blir noe av de viktigste oppgavene for en ny CEO. Ellers burde de jo heller være private i stedet for å være børsnotert.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
40something
02.01.2018 kl 18:11 11570

Hvilket sikkert mange av selskapene på børs burde ha vært-Private. Børs kan noen ganger være en mer usynlig posisjon enn hva mange tror.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Babb
02.01.2018 kl 20:09 11463

Husk at det er gassen som er produktet, ikke aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
bjay
03.01.2018 kl 10:14 11120

Det blir vel litt øyet som ser Babb, men for WRL er det gass og evt utvikling av felt (Tembo) som er produktene ja. For investorer er hele WRL pakken en del av produktet, og det er vanskelig og ikke se til kursen når man skal vurdere sine investeringer.
Caset må tydeligvis få materialisere seg ytterligere før kursen følger etter. Det er spesielt at ett selskap prises så lavt med det vi har av info. Jeg forventer en del action når Tembo er avklart.
Det hadde vært int og vite hva de "gamle" gutta med aksjer i ledelse/styre hadde solgt seg ut på. De blir ikke yngre med årene, men regner med de har en formening om hva de kan vente seg ved ett evt salg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Spar1
05.01.2018 kl 09:53 10607

Hei, noen som har sett på Orca transaksjonen og hva prisingen av deres eiendeler kan innebære for WRL verdier?
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
mikkelschmidt
05.01.2018 kl 10:07 10596

På stående fod lidt over 145 mUSD for WRL's 181 BCF andel af Mnazi Bay
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
Spar1
05.01.2018 kl 10:56 10675

Noe sånt jeg også ender opp med, dvs rundt 6,-/aksje - og så exploration upside utover det. Det er ihvertfall hyggelig å tenke på risk/reward i dette caset mens aksjekursen oppfører seg som en strandet hval.
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare
40something
05.01.2018 kl 11:01 10665

Ja, nå går vel alt i olje/gass unntatt WRL
Redigert 21.01.2021 kl 06:08 Du må logge inn for å svare