Sale of ADS Stratus
Sale of ADS Stratus
9 September 2020
ADS Crude Carriers Plc (“ADS” or the “Company”) has entered into a memorandum of agreement to sell the vessel ADS Stratus for a price of USD 25.5 million. The vessel will be delivered to the new owners on or around 17 September 2020 following completion of her current spot charter.
https://newsweb.oslobors.no/message/513118
===================================
Hva tenker dere om dette?
9 September 2020
ADS Crude Carriers Plc (“ADS” or the “Company”) has entered into a memorandum of agreement to sell the vessel ADS Stratus for a price of USD 25.5 million. The vessel will be delivered to the new owners on or around 17 September 2020 following completion of her current spot charter.
https://newsweb.oslobors.no/message/513118
===================================
Hva tenker dere om dette?
Redigert 21.01.2021 kl 08:17
Du må logge inn for å svare
MorganKane
13.10.2020 kl 19:22
1246
Dette selskapet legger seg i dvale i vente på ny inngang. Page blir også solgt før q4 presentasjonen og alt blir gjort opp. Utbytte blir gigantisk.
Det er jo åpenbart at hvis de vil være i tank nå så er det bare å kjøpe tank aksjer. Da får man nesten 50% rabatt på NAV. Det er helt uaktuelt å kjøpe skip nå (hvis det ikke er strategiske kjøp).
Det er jo åpenbart at hvis de vil være i tank nå så er det bare å kjøpe tank aksjer. Da får man nesten 50% rabatt på NAV. Det er helt uaktuelt å kjøpe skip nå (hvis det ikke er strategiske kjøp).
investorAR
13.10.2020 kl 12:34
1426
det var ufattelig stille fra fra den selv utnevnte shipping eksperten idag. Ta en kikk på hva denne nissen skrev 3 uker siden.
investorAR
09.10.2020 kl 12:14
1956
enig med deg "struts" uansett hva som velges så mener jeg å tro at det vil komme en langsiktig investor til gode. Utifra de mulighetene som ligger forran så mener jeg at det er veldig gunstig kurs å gå inn på nå.
Struts
09.10.2020 kl 10:49
2060
Stiller meg pragmatisk til både det ene og det andre. MEN, skal de handle ny skute, håper jeg de gjør det nå mens befraktningsmarkedet er på bunn. Og ikke venter, all empiri viser at går markedet, så skyter også priser i været. Det blir uansett interessant å følge med på hvor ferden går videre!
Met1976
09.10.2020 kl 10:31
2108
Slettet brukerskrev Men hva skjer med kursen hvis dem bestemmer seg for å kjøpe ny båt ?
Det spørs nok mye på om de kjøper en ny båt med veldig kort tid igjen-eller om de f.eks kjøper en 2010 båt og da sier at de fortsetter etter 2022
Jeg tenke ruansett man vil få 2 reaksjoner:
1. De som selger seg ut for de ikke er interesserrt i å sitte langvarig i aksjen
2. De som mener de er flinke til å skape verdier ut av båtene og kjøper seg inn/opp
Jeg aner ikke hvilken av disse som er i overvekt men tror ikke det blir veldig store utsalag egentlig...men kanskje noe ned...
Jeg tenke ruansett man vil få 2 reaksjoner:
1. De som selger seg ut for de ikke er interesserrt i å sitte langvarig i aksjen
2. De som mener de er flinke til å skape verdier ut av båtene og kjøper seg inn/opp
Jeg aner ikke hvilken av disse som er i overvekt men tror ikke det blir veldig store utsalag egentlig...men kanskje noe ned...
Men hva skjer med kursen hvis dem bestemmer seg for å kjøpe ny båt ?
investorAR
09.10.2020 kl 09:38
2198
Hvis man snakker om et utbytte mellom 5-9kr for Q3 så vil jeg tro at den fort går opp til mellom 20-25 mot X dato.
Met1976
01.10.2020 kl 12:57
3349
Markedet reagerer positivt ihvertfall, aldri feil med litt kjøpsvilje.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Sandsli invest
01.10.2020 kl 06:44
3539
ADS er i ferd med å realisere verdiene i selskapet, 26kr blir kjøpt for 14kr ish. Om nå "Page" blir solgt som det spekuleres i så gjenstår "Serenade" som neste salg. Om det blir 25m på begge så betyr det 15kr pr aksje, men husk det ligger mer verdier i selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Ungarsk fond?? Hva er det de tenker på, mon tro?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
tuja
30.09.2020 kl 20:42
3848
ADS Page står klart og tydelig "failed" i VLCC fixtures appen, så da er den ikke gjeldende.
Flagging:
https://newsweb.oslobors.no/message/514627
Flagging:
https://newsweb.oslobors.no/message/514627
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Struts
30.09.2020 kl 14:07
4016
ShippingProf skrev Sies nå at den slutningen "failed subs".
Alle slutninger er på "subs". En forkortelse for subjects, = forbehold. Vanligvis styreforbehold. Samme med salg av skip, i hvert fall for norske børs- (eller ei) noterte (shipping-) selskaper. Forøvrig rapporteres det at M/T =SEAWAYS ROSALYN= 317,000/03 Hyundai forhandles rundt USD 25 mill. Ikke akkurat noe å skryte av, men - markedet rår selvfølgelig.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Met1976
30.09.2020 kl 14:00
4033
Må du ikke glemme trekke fra skatt nå polakk ;-)
Men spøk til revolver-er ikke så uvanlig at det blir "failed", det kommer da oftest enten samme avtale men med justeringer eller det inngås avtale med noen andre. I beste fall har polakk rett, og det skyldes at de har funnet kjøper :-)
Men spøk til revolver-er ikke så uvanlig at det blir "failed", det kommer da oftest enten samme avtale men med justeringer eller det inngås avtale med noen andre. I beste fall har polakk rett, og det skyldes at de har funnet kjøper :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
polakk
30.09.2020 kl 13:59
4041
Dersom ADS hadde fått solgt Page for samme sum som Stratus, så vil kontantbeholdningen i ADS være på cirka 21 kr per aksje med dagens kurs dollar kurs
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Joppen
30.09.2020 kl 13:43
4080
Kanskje de har fått en kjøper på kroken og derfor ikke vil forplikte seg til en lang og dårlig betalt seilas...
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Slettet brukerskrev ?
Da blir det kanskje enda lavere rate
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Met1976
30.09.2020 kl 13:18
4131
Slettet brukerskrev ?
Sert og det nå på "VLCC Fixtures" appen, failed subs betyr vel rett og slett at man ikke ble enige om avtalen, den sto aldri på "Fixed"
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
ShippingProf skrev Sies nå at den slutningen "failed subs".
?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
ShippingProf
30.09.2020 kl 12:41
4197
Sies nå at den slutningen "failed subs".
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Struts
29.09.2020 kl 09:40
4521
Enig, noe som skurrer mht lengden på slutningen. Sist jeg hadde på posisjon (før forventet ankomst Fujairah 6/10) var at den lå i Spore fra 2/9. Kanskje det er der ligger, men på den annen side; da var den jo ikke tilbakelevert fra det 6 mnd T/C påbegynt i mars. Det var vel heller i slutten av denne måneden innbiller jeg meg.
PS. Glemte å nevnte at skuta var i Spore så sent som 23/9, så muligens omtrent DA den gikk av T/C.
PS. Glemte å nevnte at skuta var i Spore så sent som 23/9, så muligens omtrent DA den gikk av T/C.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Siden Longsitingmongo ikke har skrevet ennå så kan jeg gjøre det for han.
Knegg, knegg, hva er neste 10 kr eller?
Knegg, knegg, hva er neste 10 kr eller?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Met1976
28.09.2020 kl 20:07
4816
Det er jo nokså interessant at aksjen er ikke langt unna det den var når man fikk nyheten om salget-som altså var godt opver antatt markedspris. Begynner nærme seg tid for å laste opp litt, nå er vi der omtrent at man kan få 1/2 aksjeprisen som utbytte for Q3
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
ShippingProf
28.09.2020 kl 19:52
4846
Den siste TCE kalkulasjonen til TI der er da vitterlig feil. Skipet ankommer Fujairah i ballast den 6. oktober, så blir maks rundt 10 dager venting før lasting kan starte den 19. Med mindre det var mye venting etter siste lossing i Malaysia som de har tatt med. Har ikke data på det.
Uansett, ratene er dårlige, og jeg skjønner ikke helt hvorfor ADSC her gidder å slutte til under OPEX på denne tiden av året. Vietnam er dog en kort tur så skipet er åpent igjen ca den 12. november.
Uansett, ratene er dårlige, og jeg skjønner ikke helt hvorfor ADSC her gidder å slutte til under OPEX på denne tiden av året. Vietnam er dog en kort tur så skipet er åpent igjen ca den 12. november.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Han lever opp til Longsitingmongo navnet sitt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Met1976
28.09.2020 kl 18:54
4927
Du har vel 50-100 nærmest likelydende innlegg i denne tråden alene-ingen bringer noe til bordet du ikke har sagt ørten ganger før i denne eller noen av de andre trådene om tank du spammer ned. Hvis du virkelig tror en seriøs aksjeeier i ADS får kaffen i halsen av at det kommer en jobb med lav rate nå er du like dum som innleggshyppigheten din gir signal om.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Du har jo en enda kortere selv:-)) og enda mer meningsløs.
Dette er ikke spam, bare en påminnelse på hvor en ikke bør ha pengene nå.
I morgen blir den rød igjen.
Men mann deg gjerne opp og kom med et godt og langt motargumenthvis du klarer.
Men ikke fortsett med dette tøvet om utbytte,, dette er noe alle vet og det trigger ikke aksje oppgang som du ser.
Dette er ikke spam, bare en påminnelse på hvor en ikke bør ha pengene nå.
I morgen blir den rød igjen.
Men mann deg gjerne opp og kom med et godt og langt motargumenthvis du klarer.
Men ikke fortsett med dette tøvet om utbytte,, dette er noe alle vet og det trigger ikke aksje oppgang som du ser.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Met1976
28.09.2020 kl 17:58
5040
Er det nødvendig å spamme tråder med disse korte meningsløse innleggene?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Joakim Hannisdahl
Another unfortunately timed fixture for @ADSCME
Rødt å fint i tank usa nå.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
investorAR
28.09.2020 kl 17:11
5124
Longsitinbulk, har du ingen jobb? Er du en Naver? Du bruker jo hele jævla dagen til spre piss på dette forumet
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Enig det, og du holder fortsatt denne /laster opp videre?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
28.09.2020 kl 15:58
5241
Jeg tror ikke raten i seg selv kom som noe sjokk. Er vel heller at det fjerner muligheten for salg de neste par månedene.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Hvis du gidder lese det jeg skriver, Fro solgt med mikroskopisk 4% gevinst, bedre å ta det en å bli med ned, du får ikke tank opp nå.
Og siden du ikke er overasket over raten, og siden du forutså at dette kunne føre til nedsalg, da skulle du ikke kjøpt denne ilikvide saken her.
denne saken som ikke har nedside:-))
Og siden du ikke er overasket over raten, og siden du forutså at dette kunne føre til nedsalg, da skulle du ikke kjøpt denne ilikvide saken her.
denne saken som ikke har nedside:-))
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
28.09.2020 kl 15:47
5278
Det er ikke overraskende for meg. Men likevel er jeg heller ikke overrasket over at noen blir skremt til å selge av en slik slutning.
Du burde heller være redd for posten din i FRO med slike rater for nyere skip.
Bunga Kasturi Empat (2007 - Modern VLSFO) On Subs AG/Korea WS 23.25 GS Caltex Oil Corp. Oct 13-15 American Eagle [Ex dry-dock] Demurrage USD 27K (TCE: RV USD 4.28K @ 47.46 days / Actual USD 4.13K @ 56.07 days) 6.91 idle days
PS. var nok lurt å selge FRO. jeg er også ute derfra.
Du burde heller være redd for posten din i FRO med slike rater for nyere skip.
Bunga Kasturi Empat (2007 - Modern VLSFO) On Subs AG/Korea WS 23.25 GS Caltex Oil Corp. Oct 13-15 American Eagle [Ex dry-dock] Demurrage USD 27K (TCE: RV USD 4.28K @ 47.46 days / Actual USD 4.13K @ 56.07 days) 6.91 idle days
PS. var nok lurt å selge FRO. jeg er også ute derfra.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Er det virkelig noen som har sett for seg bedre rater? da har man ikke fulkt særlig med i timen,kan nok forvente slike rater fortsatt i vinter
Noe møkk for ADS aksjonærene å seile rundt på slike elendige rater, samtidigse se skipene verdi falle i takt.
Er så elendig nå at det var bedre å ta gevinsten på 4% i frontline, kanskje ryker støttenivåene i tank aksjene fremover.
Noe møkk for ADS aksjonærene å seile rundt på slike elendige rater, samtidigse se skipene verdi falle i takt.
Er så elendig nå at det var bedre å ta gevinsten på 4% i frontline, kanskje ryker støttenivåene i tank aksjene fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
28.09.2020 kl 15:32
5319
Er nok denne som tynger nå.
https://twitter.com/TankersInt/status/1310565003020337153
DS Page (2002 - +15 Years Scrubber) On Subs AG/Vietnam WS 23.00 NSRP Oct 19-20 ADS Crude Carriers [+18 years old vessel] Demurrage USD 23K (TCE: RV USD 7.59K @ 45.49 days / Actual USD 2.47K @ 85.33 days) 33.88 idle days
https://twitter.com/TankersInt/status/1310565003020337153
DS Page (2002 - +15 Years Scrubber) On Subs AG/Vietnam WS 23.00 NSRP Oct 19-20 ADS Crude Carriers [+18 years old vessel] Demurrage USD 23K (TCE: RV USD 7.59K @ 45.49 days / Actual USD 2.47K @ 85.33 days) 33.88 idle days
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Du blir fort Fattig i en aksje uten nedside.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Struts
25.09.2020 kl 17:43
5744
Noen flere VLCC-slutninger rapportert i løpet av uken:
=Yuan Hua Yang= VLCC 319000 Dalian Shipbuilding 2020 - UNIPEC - 6 mnd USD 40000
=Shizukisan= VLCC 311000 Mitsui Ichihara 2009 - UNIPEC - 1 år USD 29000
=Hawk= VLCC 309100 Samsung 2003 - Vitol - 6 mnd USD 25000
=Maran Carina= VLCC 306300 Daewoo 2003 - Shell Trading and Shipping Co - 6 mnd USD 34000
=Sur= VLCC 300000 Daewoo 2020 - Trafigura Beheer BV - 6 mnd USD 40000 (kan ha feilet)
=Maridaki= VLCC 300000 IHI 2005 - Trafigura Beheer BV - 6 mnd USD 24000 - Inkl options
=Cosmerry Lake= VLCC 298900 Nantong COSCO KHI 2006 - Freepoint Commodities - 6 mnd USD 32000
=Xin Yue Yang= VLCC 297200 Dalian Shipbuilding 2009 - Shell Trading and Shipping Co - 1 år USD 30000
=Yuan Hua Yang= VLCC 319000 Dalian Shipbuilding 2020 - UNIPEC - 6 mnd USD 40000
=Shizukisan= VLCC 311000 Mitsui Ichihara 2009 - UNIPEC - 1 år USD 29000
=Hawk= VLCC 309100 Samsung 2003 - Vitol - 6 mnd USD 25000
=Maran Carina= VLCC 306300 Daewoo 2003 - Shell Trading and Shipping Co - 6 mnd USD 34000
=Sur= VLCC 300000 Daewoo 2020 - Trafigura Beheer BV - 6 mnd USD 40000 (kan ha feilet)
=Maridaki= VLCC 300000 IHI 2005 - Trafigura Beheer BV - 6 mnd USD 24000 - Inkl options
=Cosmerry Lake= VLCC 298900 Nantong COSCO KHI 2006 - Freepoint Commodities - 6 mnd USD 32000
=Xin Yue Yang= VLCC 297200 Dalian Shipbuilding 2009 - Shell Trading and Shipping Co - 1 år USD 30000
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.09.2020 kl 17:36
5759
Og nå raser jammen FRO igjen. Burde nok shortet, som jeg vurderte
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.09.2020 kl 17:28
5630
Jeg solgte FRO på slutten i dag da jeg hørte at du hadde kjøpt. Ble skremt da, for du har ikke hatt for vane med å treffe på spådommene :)
Longsitinbulk
03.09.2020 kl 23:48
2797
fattigstakkar skrev
Nederst var NAT som var ned 6,5%. Dekket inne shorten der i dag.
Ja, vi tar en oppsumering når ribbefettet renner, hvor du skulle plassert pengene dine Fro 65 eller Ads 13,5
Longsitinbulk
03.09.2020 kl 23:48
2797
fattigstakkar skrev
Nederst var NAT som var ned 6,5%. Dekket inne shorten der i dag.
Ja, vi tar en oppsumering når ribbefettet renner, hvor du skulle plassert pengene dine Fro 65 eller Ads 13,5
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Knegg, knegg Longsitingmongo. Mange av oss her har aksjer i FRO også, fikk kjøpt i går på 59,50.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Det er et fritt valg om en vil sitte her å tape penger, eller faktisk tjene penger i aksjer som stiger., Fro er opp 4,5% nå
Men i følge ordbruken her, er vel aldersgruppen her like lav som erfaringen, så da går det gerne slik.
Men i følge ordbruken her, er vel aldersgruppen her like lav som erfaringen, så da går det gerne slik.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Jeg kunne tenkt med ADS ned til 13,50 kr igjen, så jeg kan doble beholdningen. Eller 10-8 kr som Longsitingmongo sier den blir.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
oldgrumpy
25.09.2020 kl 14:37
5626
Ja, la merke til JH kommentaren om at aksjekursen tilsvarer 5k$ pr dag, og det stemmer nok. Har nå kjøpt meg kraftig opp i ads, null eksponert i andre tankselskaper. Får håpe det bærer frukter. Det er rett og slett ingen regnestykker med faktabasert tallgrunnlag som tilsier dagens nivå på aksjekursen kan forsvares.
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.09.2020 kl 14:24
5649
Ja, det gjelder å ha ulik strategi i ulike aksjer. Noen aksjer er veldig momentumdrevet og vanskelige å regne hjem fordi inntektene ligger langt i framtiden. Da har jeg stop loss og prøver å ri bølgene. Andre er enkle å regne på og handles med en stor rabatt. Da har jeg aldri stop loss og er heller ikke lei meg om kursen faller, for det gjør bare at jeg kan kjøpe mer til enda mer rabatt. Uforståelig at ASD handles på dette nivået, men det er bare å takke og bukke. Her er jeg uansett ikke ute etter kjapp gevinst. For meg er ADS en høyrentekonto i bunn, med mulighet til stor bonus på toppen :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
investorAR
25.09.2020 kl 14:00
5673
At denne kan handles på disse nivåene er ikke annet enn et kupp.
Denne tatt fra Pareto
ADS operates the oldest fleet in its peer group, but got the ships on the cheap (USD 22.5m) and have retrofitted them with scrubbers. This leads to a low cash breakeven and ample room for dividend distributions (60% of market cap in operating cash flow from Q3’20 to YE’22 at USD ~34,000/day). New hires could mean a change in strategy, but with yesterday’s impressive sale implying NOK 26/share in ADS we initiate coverage with ‘BUY’ and TP NOK 20 equal to a ~16% discount to NAV
Denne tatt fra Pareto
ADS operates the oldest fleet in its peer group, but got the ships on the cheap (USD 22.5m) and have retrofitted them with scrubbers. This leads to a low cash breakeven and ample room for dividend distributions (60% of market cap in operating cash flow from Q3’20 to YE’22 at USD ~34,000/day). New hires could mean a change in strategy, but with yesterday’s impressive sale implying NOK 26/share in ADS we initiate coverage with ‘BUY’ and TP NOK 20 equal to a ~16% discount to NAV
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.09.2020 kl 13:49
5695
Ikke lurt å lime inn gamle innlegg som slår beina under dine tidligere påstander :)
Synes du det er logisk å påstå at jeg har garantert at kursen ikke skal kunne falle midlertidig når jeg samtidig sier at jeg skal kjøpe mer om kursen faller til 15? :)
Står fast ved det jeg skrev der. Har hatt rom til å øke uten belåning enn så lenge, men ser ikke bort fra at jeg gjør det. I første omgang selger jeg meg nok ned i andre tankaksjer først, noe jeg allerede har begynt med i FRO i dag.
Minner om denne utregningen fra Cleaves:
"Current share price of NOK 16,25 implies an average spot rate of just $5k/d until scrap, assuming scrap prices remain unchanged."
Da kan du jo fortelle meg hvordan du ser en teoretisk nedside på to års sikt ved kjøp på 15 kr? Frykter du langt lavere spot rater enn $5/d? Frykter du krakk i scrap prisene?
Synes du det er logisk å påstå at jeg har garantert at kursen ikke skal kunne falle midlertidig når jeg samtidig sier at jeg skal kjøpe mer om kursen faller til 15? :)
Står fast ved det jeg skrev der. Har hatt rom til å øke uten belåning enn så lenge, men ser ikke bort fra at jeg gjør det. I første omgang selger jeg meg nok ned i andre tankaksjer først, noe jeg allerede har begynt med i FRO i dag.
Minner om denne utregningen fra Cleaves:
"Current share price of NOK 16,25 implies an average spot rate of just $5k/d until scrap, assuming scrap prices remain unchanged."
Da kan du jo fortelle meg hvordan du ser en teoretisk nedside på to års sikt ved kjøp på 15 kr? Frykter du langt lavere spot rater enn $5/d? Frykter du krakk i scrap prisene?
Redigert 21.01.2021 kl 03:45
Du må logge inn for å svare
Struts
25.09.2020 kl 13:41
2941
Jøss, holder dette lille trollet "Long i ikke noe short i alt" på fremdeles? Det er så fint å ha denne "Blokker bruker"-knappen. Så kan man kose seg, vel vitende at vedkommende har intet å fare med, mens man kan legge ord i munnen på HEN selv. Det er i det hele tatt forbausende hvor mange små mennesker som finnes i dette lille, men langstrakte land. De elsker å prate ned andre, og har selv alltid rett i det meste. Noe positivt å fare med er for dem det samme som et nederlag. Det er nesten så man tror de har hatt en hård oppvekst. Men det er det vel få som har hatt det siste halve århundret her oppe i bergrøysen, så kanskje det er noe med mangel på selvinnsikt. Ikke vet jeg, bortsett fra at jeg ønsker alle en riktig god helg! Selv det misforståtte Mumitrollet!
Redigert 25.09.2020 kl 13:46
Du må logge inn for å svare
Ønsker deg lykke til har jeg sagt et par ganger, men vær litt forsiktig da, ikke gjør noe uklokt i et ilikvid papir, du skrev noe her om dagen som ikke virker særlig smart.
Fattigstakkr skrev.
Vanskelig å finne lavere risiko enn å kjøpe ADS under 16, så jeg øker også. Har egentlig slutte å handle aksjer med belåning, men skulle den falle til 15 skal jeg gjøre et unntak.
Fattigstakkr skrev.
Vanskelig å finne lavere risiko enn å kjøpe ADS under 16, så jeg øker også. Har egentlig slutte å handle aksjer med belåning, men skulle den falle til 15 skal jeg gjøre et unntak.