NANO - bunnen er inne nå! Kjøp anbefales

Picosalax
10.09.2020 kl 20:26 2270

Kanskje vente til etter emisjonen? Hvis den kommer.
Sydney
10.09.2020 kl 21:27 2142

Jeg tror på avtale før emi. Men Det blir en slags gambling. Hva går den på en avtale og hvor langt ned på en emisjon? Minimum 19 kroner på emi og 60-80 kr på en avtale?
Picosalax
11.09.2020 kl 00:36 1892

19 er nok et godt anslag. Bgbio har gått ned ca 13% etter emi.
Hammers
11.09.2020 kl 00:48 1866

NANO er et selskap jeg jevnlig de siste par årene har kommentert og ADVART MOT!
Chartet viser et bilde av aksjonærenes handel i papiret. Et selskap uten inntekter, men som svir av STORE summer hvert Q.

Chartet ser pr i dag slik ut; https://www.tradingview.com/x/J0yt4zK6/
Kursen ser ut til å etablere seg under den tegnede motstanden.
OVER linja ser man en slags hode/skulder - formasjon. En av det verste slaget!

Ved et ETABLERT brudd under linja er det bare å pelle seg UT - hvis man ikke har gjort det for LENGE SIDEN!
Slik jeg har anbefalt i lang tid! Selskapet har stått på stedet hvil i flere år nå. Bare surr og elendighet i kulissene uten å få til noe som helst!
Sorry to say!

Hilsen Hammers!
Picosalax
11.09.2020 kl 01:07 1838

Du kan ikke vente at et biotekselskap i utviklingsfase skal ha noe annet enn rød bunnlinje, like lite som at TA er anvendelig på denne type selskaper.
Slettet bruker
11.09.2020 kl 03:13 1781

Hehehehe

Hammers: du var bullish til denne aksjen nesten under hele nedgangen fra over 100 kr

Og så er du bearish når den ligger og vaker i overkant av bunnen på 21 kroner. God støtte på 20-21 om du gidder å sjekke et volumveid chart.
Londonmannen
11.09.2020 kl 08:07 1578

Picosalax
Ja, dersom noen kunne garantere at det finansielle ville bli løst gjennom en emisjon, så ja, da ville jeg også ventet til etter at emisjonen var gjennomført.

Men, du har ingen slik garanti. Mye taler for at det jobbes seriøst med en annen løsning. Ja, fung CEO bekrefter i radforsk podcast at de leter etter andre løsninger, trolig etter den rette partner. Og dersom de lykkes med å lande den rette partneren da vil ikke kursen se seg tilbake og skyte til himmels umiddelbart en slik melding treffer markedet.

Så dersom man setter seg på utsiden og gambler på at det blir en emisjon, så risikerer man å bli sittende der til det gror mose på deg. Det finnes mange andre alternativ men kommer det melding om partner, vil kursen gå så kraftig opp at mange som hadde planer om å gå inn vil forbli på utsiden.

Selv gambler jeg på at Lars lander en gunstig avtale og på den måten bidrar til å maksimere aksjonærenes verdier. Deutche grundigkeit must idiotensicher sein! ;-))

Ha en god dag!
Kagge
11.09.2020 kl 08:37 1460

Ikke noe ville vert bedre enn å løse dette uten emi, men samtidig tror jeg at selv en emi kan være positivt for kursen.

Det et klart det blir utvanning og en knekk i kursen på kort sikt, men jeg tror om det f.eks kommer en emi når nano har klart å redusere fra 130 til 80-90 pasienter med FDA - og om markedet da tror på cashflow til full readout sent 2021/tidlig 2022 så ser mange målstreken..

Nå er det både usikkerhet om finansiering og fart på innrullering som holder i bremsen - løses begge så er vi på ++ 👍