Zenith Energy hvorfor skal man ikke kjĂžpe denne?

Yostock
ZENA-M 10.09.2020 kl 23:13 109158

Stiller spÞrsmÄlet om Zenith Energy kan vÊre et godt kjÞp. Det kan virke som om om Zenith Energy har signert en kjÞp og salgsavtale med CNPC Inernational om tillatelse i et oljefelt i Tunisa https://www.nordnet.no/market/stocks/16952978-zenith-energy. Dette kjÞpet kan gi adgang til 300 fat olje per dag.

Aksjen er priset til kun ca 5 Þre per nÄ. SÄ hvorfor skal man ikke slÄ til pÄ denne mulige vinneren.
Redigert 21.01.2021 kl 09:31 Du mÄ logge inn for Ä svare
Joffe3
15.09.2020 kl 19:04 4511

Wassa !



Alle firma gÄr pÄ en smell , men det betyr ikke at det er hÄplÞst Ä reise seg igjen. Tanker. ?

Du oppfÞrer deg som en drittunge nÄr du kjÞrer dette lÞpet.

Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pessimist1
15.09.2020 kl 19:24 4501

Enkelte her burde vel kanskje gĂ„ litt i seg selv. Å komme med udokumenterte opplysninger(scam) Ă„ presentere dette som faktum er en ekstremt dĂ„rlig diskusjonsteknikk. Om man vil diskutere konkrete ting selskapet gjĂžr som man mener er feil, ja da har man en sak. Men nĂ„r man i tide og utide kommer med udokumenterte pĂ„stander, unnviker Ă„ svare nĂ„r man kommer med spĂžrsmĂ„l om disse pĂ„standene, da har man en latterlig dĂ„rlig sak. Da er det enkelt Ă„ gjennomskue at noen her sannsynligvis majoriteten av de som skriver disse negative tingene selv har tapt penger pĂ„ aksjen Ă„ nĂ„ har et hat forhold til aksjen fordi de selv tapte penger. Om man ikke har rĂ„d til Ă„ tape det man investerer i aksjemarkedet kan man like gjerne holde seg unda, det egner seg dĂ„rlig pĂ„ trykk med pĂ„stander uten noen form for substans.

Jeg er veldig interessert i konkrete eksempler/bevis pĂ„ at Zenith er scam, det er ikke en av dere som er negative som klarer Ă„ hoste opp et eneste konkret bevis. Det dere har er noen avisartikler med ja dere tenkte riktig PÅSTANDER. Det er ikke bevis. Men kom gjerne med noen konkrete bevis, kursutvikling er somsagt ikke et legitimt bevis.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Gullhaugen
15.09.2020 kl 19:27 4506

Ikke bry deg om sĂ„nne idioter. Jeg bryr meg katten om slik piss og kjĂžrer mitt eget lĂžp.😎
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Joffe3
15.09.2020 kl 20:24 4448

Gullhaugen !

Jeg er faktisk helt enig

Til Wassa !

Det eneste du kan gjÞre nÄ om du vil, er Ä ha troen, og kjÞpe deg inn for Ä dekke ditt tap.

Pessimist !


Jeg kommer tilbake til deg. (unnviker Ä svare nÄr man kommer med spÞrsmÄl om disse pÄstandene)

Samtidig sÄ er det sÄ fint Ä ha en kar som dette i staben...

Tunisias produksjon isolert, med dagens oljepris, genererer positiv kontantstrĂžm. Hvis du starter fra Ă„rsrapporten fra til Panoro. Inkl. Mva opex + alle avgifter koster $ 25 per fat. (Merk! Offshore har litt dyrere opex enn land. Profitt kan vĂŠre stĂžrre).
Da er overskuddet $ 15 dollar per. TĂžnne. Grovt sett vil Zenith tjene 14,7 millioner kroner Ă„rlig. SĂ„ adm. kosthold inkludert.
Dette illustrerer bare hvor god avtale de har gjort i Tunisia!

Flere horisontale oppkjĂžp rapporteres Ă„ komme i nĂŠr fremtid.

SÄ langt i Är har selskapet anskaffet, inkl. SOCAR betaling + utstedelser + lÄn, over60 millioner kroner.

SÄ lenge oljeprisen er lav og COVID preger verden, har konsernsjefen uttalt at de vil fortsette med oppkjÞpsrazziaen i Afrika. PrimÊrt pÄ eiendeler som har produksjon.

Kronjuvelen i saken er Tilapia II i Kongo. Lisensforlengelsen forventes i nĂŠr fremtid. Lisensen alene kan gjĂžre selskapet til en mid cap stĂžrrelse-spiller!

Spennende sak, som har en markedsverdi pÄ 50 mill

Hilsen Vekst.




Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pessimist1
15.09.2020 kl 20:47 4402

Enig, Tilapia alene er verdt flere hundre millioner. Var vel prisa til det tidligere ihvertfall, la oss si den er verdt 200 million (ikke utenkelig gitt tidligere prising), da kan du plusse pÄ 20 Þre pÄ dagens kurs. Oppsidepotensiale er her, i aller hÞyeste grad.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
BlackPearl
15.09.2020 kl 21:29 4350

Er litt i tvil om jeg skal handle mer nÄ eller vente mot slutten av mnd? Ser at den gikk under 0.05 idag, hvém som selger pÄ disse nivÄer?
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Herman*
15.09.2020 kl 22:10 4289

Som relativt ny aksjonÊr har jeg ikke fÄtt med meg alle de negative artiklene. Har googlet meg frem til artikler som hevder at det er syv selskaper som nÄ konkurrerer om denne lisensen. Ser ogsÄ at at en annen artikkel hevder at det angivelig har kommet negative signaler som ikke gÄr i selskapets favÞr. SpÞrsmÄlet er bare hvor troverdige disse kildene er. Her er en av flere eksempler som dere sikkert har sett for lenge siden. Hva tror dere? Troverdig?

https://www.africaintelligence.com/oil--gas_state-strategy/2020/08/17/oil-minister-tchicaya-may-stymie-zenith-energy-s-hopes-at-tilapia,109600101-ar1
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Fakevenues
15.09.2020 kl 22:30 4188

Africaintelligence (AI) er den minst troverdige kilden jeg noensinne har vÊrt borti. Har prÞvd Ä finne beviser pÄ den pÄstÄtte 'tender for licence' fra mer troverdige kilder og ogsÄ Congos egne sider, men ikke funnet noe. AC hevdet pÄ sin side (Telefonkonferanse) at grunnet Corona var det ingen andre som kunne reise til Congo i forhandlinger utenom Zenith. AC har oppholdstillatelse i Congo og har dermed lov til Ä reise der.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pe9s
15.09.2020 kl 22:39 4164

Jeg hugser at jeg kjĂžpte 10,000 aksjer for 7,500kr for ca 1 Ă„r siden. Kanskje vi vil fĂ„ oppleve dette igjen? đŸ€©đŸ˜‡
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Yostock
15.09.2020 kl 22:57 4131

SÄ tolker det dit at det er ulike meninger om denne aksjen. Men firmaet har muligheter i et oljemarkedet i Afrika. Dersom de kjÞper rettigheter i ulike omrÄder vil de kunne utvinne olje. Potensialet i Tunisia alene er stort. SÄ det er rett og slett en vente og se aksje. Men med riktig pÄgangsmot og forhandlingsteknikk fra ledelsen er det store muligheter for at Zenith gjÞr en bra inntjening.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pessimist1
15.09.2020 kl 23:02 4119

Etter Ä ha lest pÄ det engelske forumet mener jeg at flere av disse kandidatene ikke var noe Ä bekymre seg for, da det va delisted etc, finner ikke posten. (sÄ ikke ta det for god fisk), nÄr det er sagt sÄ tror jeg Zenith er i en god posisjon da lisensgiver SNPC sitter med en gjeld til Zenith pÄ 5,3 millioner amerikanske fjelldollar, dette er penger SNPC nÞdig Þnsker Ä betale pÄ ordinert vis, da kan Zenith gi dem en fleksibel tilbakebetalingsprofil knytt opp i mot produksjonen pÄ feltet, at man fks. sier at 1 million cash til Zenith, resten vil bli betalt pÄ den mÄten at Zenith fÄr all olje frem til 5,3 millioner dollar er nedbetalt, da trenger SNPC bare Ä hoste opp 1 million dollar fra egen lomme kontra 5,3. Dette tror jeg gir Zenith en utmerket posisjon i forhandlinger om ny lisens, dette er noe de andre som konkurrerer om lisensen trolig ikke har. Zenith har pÄ den mÄten et ypperlig pressmiddel for Ä dra lisensen i havn.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Herman*
15.09.2020 kl 23:32 4063

Jeg er enig i at denne gjelden pÄ 5.3 mill USD kanskje kan sees i sammenheng med lisensforlengelse, men det jeg ikke skjÞnner er at det skal ha noe Ä si at mange interessenter ikke kom seg fysisk til Congo i det aktuelle tidsrommet. En slik "lisensrunde" foregÄr vel i all hovedsak gjennom en skriftlig anbudskonkurranse, og i den grad de trenger lokal representasjon kan jo det ordnes via advokater. En annen ting jeg lurer pÄ, er i hvilken grad et selskap som eier en lisens som utlÞper, har noen juridiske rettigheter/fortrinn nÄr det gjelder fornyelse. (Eller om alle tilbydere i prinsipp stiller helt likt).
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Fakevenues
15.09.2020 kl 23:44 4045

For eksempel sÄ har jeg ikke sett Tilapia her:

Congo to call for oil licence tenders
"It should be noted that all open blocks may be awarded to oil companies on the basis of direct negotiations, subject to meeting the required criteria (see website)."

https://www.congomhc.com/

Ledige blokker;
https://www.congomhc.com/blocks
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
16.09.2020 kl 08:16 3861

Lykke til. Det er 10 ganger mer aksjer nÄ enn det var da.. matematikken klarer du regne ut selv!
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pe9s
16.09.2020 kl 08:57 3787

Det er sant. Men om Zenith fĂ„r noen av kontraktene er det ikke utenkelig at vi vil se gamle hĂžyder 😊
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
mimer
16.09.2020 kl 14:56 3621

Det hadde vÊrt ekstra moro om Zenith skule fÄ til noe, for Ä peke litt nese til alle Klugscheisser pÄ XI som kappes om de mest "humoristiske" kommentarene...
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Vekst
16.09.2020 kl 15:58 3545

;-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
16.09.2020 kl 17:48 3450

Jeg trenger ikke bevise at Zen er scam. Det er bare Ä lese seg opp pÄ historikken. Start med newsweb fra 1,5 Är tilbake. Ang Tunisia, dette kjÞpet er ikke gÄtt gjennom enda slik som mange her inne tror. Selskaper som har en ledelese som Äpenlyst lyver og ikke bÞrsmelder negative kursdrivende nyheter er svindel. Bare sjekk hvor mange ganger de har kommet med en positiv melding for sÄ Ä kjÞre emisjon noen dager etterpÄ. Sjekk hvor mange av de positive meldingen som har blitt til noe.

Lykke til
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pe9s
16.09.2020 kl 18:02 3435

Wassa.

Hvorfor bruker du tid her pĂ„ forumet om dette selskapet nĂ„r du er sĂ„ negativ til selskapet? Og at du ikke har aksjer. For meg er det en gĂ„te. Hva er mĂ„let ditt? Om det er det at du skal opplyse folk om ditt syn pĂ„ selskapet, da bĂžr vel du ogsĂ„ sjekke andre selskaper pĂ„ bĂžrs som ”svindler” aksjonĂŠrer. Da vil du ikke fĂ„ deg sĂžvn innen Ă„ret er gĂ„tt...
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pessimist1
16.09.2020 kl 18:05 3429

Nei du trenger selvsagt ikke bevise noe som helst, det gjÞr bare at alt du sier ikke kan tas serriÞst. Det fÞrer ogsÄ til at du mister troverdighet i beskyldningene dine som er relativt grove, du mener selskapet bevisst villeder aksjonÊrene og ikke bÞrsmelder negative nyheter. Vel dette er en ganske drÞy pÄstand, om dette var tilfellet sÄ hadde de nok ikke fÄtt lov Ä vÊrt pÄ bÞrs. Men jeg er vel bare naiv Ä teit fordi jeg trenger konkrete beviser fÞr jeg vÄger Ä trekke en konklusjon med at ledelsen i et bÞrsnotert selskap driver Ä bryter verdipapirloven pÄ det groveste.

OppkjĂžpet i Tunisia trenger regulatorisk godkjenning ja, det er en forutsetning for at handelen og pengene de skal betale blir betalt.

For meg er det ikke sÄ Äpenbart at selskapet lyver, det som er Äpenbart er at de var svÊrt uheldige i Aserbajdsjan og senere la om kursen. Da ville de fokusere pÄ Ä fÄ flere i assets i flere land for Ä spre risikoen for at noe slikt skal skje igjen. En klok avgjÞrelse mener nÄ jeg, sÄ kan vi jo liste opp hva de har fÄtt til da, de har kjÞpt 53 millioner for 2 millioner ref(gjelden som SNPC skylder aaog), dette er bÞrsmeldt, en god deal vil jeg si. De forhandler om ny lisens ang. Tilapia som potensielt er verdt flere hundre millioner (bÞrsmeldt og positivt mener nÄ jeg ihvertfall), de har kjÞpt 45 prosent av et oljefelt i Tunisia med forbehold om regulatorisk godkjennelse (bÞrsmeldt, svÊrt positivt mener nÄ jeg ihvertfall), Tunisia betaler ogsÄ fÄr seg selv.

NÄr det kommer til dette med emisjoner er dette en naturlig del av det Ä vÊre et oljeselskap i denne stÞrrelsen, er vel ikke lenge siden bildelfabrikanten kongsberg automotive hadde en massiv emisjon og utvanna hele aksjonÊrmassen sin til nÊrmere null, men fabrikkene til kongsberg og alt sann er vel pÄ samme mÄte svindel? NÄr skal du fÄ inn i nÞtta di at negativ kursutvikling ikke er synnonymt med svindel? Ja vi forstÄr du har tapt mye penger her Ä Þnsker Ä hause folk over i TXP for Ä pumpe opp din egen investering, det skjÞnner vi. Det vi ikke skjÞnner er hvorfor en som Äpenbart har tapt mye penger pÄ dette selskapet Þnsker Ä spre falske rykter uten beviser nÄr du selv ikke har noe Ä tjene pÄ det. Men tilbake til det med emisjoner, for en stund tilbake hadde de et innlegg pÄ lse hvor de sammenligna selskaper i samme str. mtp emisjoner. Da kom Zenith relativt godt ut, jeg regner med du har lignende eksempler for Ä kunne synliggjÞre at Zenith har overdrevent mye emisjoner? Nei det har du nok ikke.

NÄr alt dette er sagt hva annet taler for at dette er svindel, at CEO har tatt store deler av egen lÞnn i aksjer Ä har alt Ä vinne pÄ at aksjekursen gÄr i taket Ä selskapet blir en suksess, ja det skriker det virkelig svindel av. Skjerp deg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
16.09.2020 kl 18:29 3386

Jeg tror wassa fÄr mer sÞvn enn deg da han ikke er aksjonÊr i zena.. mange sÞvnlÞse netter pÄ zena aksjonÊrene!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
16.09.2020 kl 18:35 3408

Hvorfor tror du AC har tatt store deler av sinn lĂžnn til aksjer? Har du bevis for dette?? Han har blitt tildelt opsjoner og warrants...dvs LANGT under prisen alle andre betaler...alle de aksjene han har har han kanskje bare betalt 100 000 for.. ingen som vet Ă„ jeg gidder ikke spekulere..men han har neppe betalt mye for de.

Uansett hva sÄ betales lÞnn og bonuser fra emisjone som i sin tur tegnes av lettlurte nordmenn..uten disse emisjonene skulle AC gÄtt pÄ NAV Ä selskapet vÊrt konk..husk pÄ det

SĂ„ man kan nok ikke si at han betalt noe for aksjene sine nei!
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pessimist1
16.09.2020 kl 19:01 3391

Igjen Chris sÄ blir jeg oppgitt av din uvitenhet. At du ikke har evnen til Ä klare Ä lese derimot den var ny. Jeg siterer fra siste Ärsrapport som ligge tilgjenglig pÄ selskapets nettsider.

" Cattaneo has agreed to swap his full salary for new Common Shares (“Salary Sacrifice Shares”), with effect from 1 April 2018. The new Common Shares are issued on a quarterly basis at a price that is the average price at which the Common Shares traded during the period, based on the mid-market closing price on the London Stock Exchange. "

AC tok her altsÄ hele lÞnna si i aksjer basert pÄ snittprisen i markedet, ikke som du sier at han har fÄtt de fÄr en slikk Ä ingenting. Han har betalt snittpris som resten av markedet. Her er du igjen tatt i en lÞgn. Man kan i aller hÞyeste grad si at han har tatt lÞnna si i aksjer, det stÄr jo i rapporten for de som orker Ä evner Ä lese den.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
16.09.2020 kl 19:22 3378

I realiteten sÄ nei. Uten disse emisjoner som holder selskapet igang sÄ hadde ikke AC hverken fÄtt lÞnn eller bonuser, hvordan ska AC da fÄ penger til Ä kjÞpe aksjer? Pante flasker? LÞnn og bonuser betaler jo de gavmilde investorene
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
16.09.2020 kl 19:30 3366

Jeg er rimelig sikker pÄ at det er denne norske hemmelige investor som tegnet seg i emisjonene de siste 6 mÄnedene som selger seg ut nÄ Ä kveler kursen.. Mulig han fÄtt vett i hodet Ä skjÞnt hva som skjer. Bedre seint enn aldri. Han burde fÄ kake. Men problemet er vel nÄ for AC og finne enda en norsk dumskalle som kan stille opp i emisjons lÞypa. Ellers kan vel AC ta kontakt med gullhaugen her pÄ forumet. Han biter jo pÄ alt som lukter dritt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Billyjojimbob
16.09.2020 kl 19:59 3331

Spekulerer du,eller er du svensk?
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pessimist1
16.09.2020 kl 20:00 3344

Dette gjelder selvsagt alle selskaper som ikke tjener penger. Det er ikke noe unaturlig i det, NEL tjener helder ikke penger Ä mÄ finansiere vekst med emisjoner m.m det samme gjelder Zenith, det som er saken her lille lille Chris er at du nettopp sa at han ikke tok sin lÞnn i aksjer, jeg bevisste at han gjorde det, da snur du deg bare unda Ä finner noe annet tull, poenge her er at det er helt Äpenbart hvem som forholder seg til realitetene, siterer rapporter og konkrete kilder, Ä hvem som har glemt Ä tatt pillene sine.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Herbius
16.09.2020 kl 20:30 3318

Pessimist 1.

Det er hĂ„blĂžst 👍👍👍.

Selvom vi i fremtiden fĂ„r 50.000 fat om dagen, kommer den ikke til at stige, da det er alt for mange aktier i omlĂžb 😂😂😂😂😂😂😂😂
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
HP17
16.09.2020 kl 20:42 3298

Chris85, hvorfor bruker du halve livet ditt pÄ Ä skrive pÄ ZENA trÄder? Barmhjertige samaritan eller?
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
mimer
16.09.2020 kl 21:26 3232

Mange "barmhjertige" samaritaner pÄ bÞrsforum ja...Men neppe for Ä "redde" andre. Heller forid a. de har tapt penger og har behov for Ä uttrykke sin misnÞye, b. det skal baisses i hÄp om at noen selger av den grunn...SÄ mye mer komplisert er det nok ikke ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pe9s
16.09.2020 kl 21:31 3225

Det stemmer 😎

Det er ivertfall noen som prÞver til den store gullmedalje med Ä presse ned kursen pÄ siste minutt av handelsdagen. Dette gjentar seg gang pÄ gang. Tydelige spor pÄ manipulering. Kanskje ikke sÄ dumt? Med tanke pÄ om dem vil inn pÄ billig kurs, sÄ fÄr jo disse kjÞpt aksjer pÄ billig kurs nÄr denne manipulasjonen gjentar seg gang pÄ gang over flere mnd...
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Joffe3
16.09.2020 kl 21:38 3213

HP 17 !

Jeg personlig, syns at Chris85 er litt sĂžt jeg da. :-)

Men nÄ er det bare slik, at jeg er skrudd sammen sÄnn. Happy drink. :-)

P.S. Om det var slik at at du tapte penger sist ( pÄ papiret) ta til vett da mann.

SerriĂžst, hva vil du at denne " Leder skal gjĂžre" AC skal gjĂžre for deg.

Han prÞver Ä bygge stein for stein. ? Han mÄ jo leve han oxo. (LÞnning)


Kursen er sÄ lav nÄ, at jeg forstÄr ikke hva du driver med. Sorry. ?

Pengene dine ligger i Zenith Energy nÄ. Om du vil ha di tilbake mÄ du nok investere.

Happy nyheter. :-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Joffe3
16.09.2020 kl 23:23 3100

Alle !

Dette ser bra ut .
Vi gikk i pluss i gÄr og i dag. :-)

Ser ut som at tilliten skrapes.

SÄ fÄr de gamle gnuene, kjÞpe seg inn igjen.
:-)

Fin trend, blir fint med noen tall, fĂžr 30.09.2020. :-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Cat349e
17.09.2020 kl 00:35 3045

Han beviser Bare hva vi lenge har vist... at han er en av de dummeste gud har blÄst liv i.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Vekst
17.09.2020 kl 07:27 2906

Wassa,

Historikken du henviser til er konkludert av selskapet selv- de forlater Azerbaijan pga. skuffende resultater. At man satser og failer med satsningen betyr ikke man driver med scam. Da er er deler av Equinor en scam ref. utenlandssatsningen i USA.
Kall det heler inkompetanse enn scam!

Ser at du pÄ Xtrainvestor elsker Ä slenge dritt om AC og selskapet. Legger ogsÄ merke til du var skrÄsikker pÄ emisjon fÞr helgen i forrige uke.

ForstÄr du er bitter pÄ tapet du fikk i Zena, men seriÞst be a man an get over it! Nyt heller suksessen du har i TXP og RECCO.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
17.09.2020 kl 07:42 2887

Et ekesempel pÄ lÞgn ang Tilapia:
Drilling operations are expected to commence during April 2020. Meldt 11.02

The Company can today confirm that it is in advanced negotiations to contract one of the aforementioned drilling rigs, which is currently being used by an international oil major in a neighbouring oilfield and is expected to become available during the next 30 days.

Zenith intends to commence drilling operations during April 2020 following Completion. Meldt 26.02

DrÞyt Ä melde dette nÄr de ikke en gang hadde lisensen. Som dere sikkert har fÄtt med dere er sÄ har Jean-Pierre ThystÚre Tchicaya kastet under bussen fordi de ikke har penger eller kunnskap til Ä utvikle lisensen. og at Tilapia lisensen er lagt ut pÄ anbud.

Rart ikke dette har blitt bĂžrsmeldt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
17.09.2020 kl 07:46 2881

SÄ lurer jeg veldig pÄ hvor lenge denne Final stage varer som er bÞrsmeldt 2 ganger

February 12, 2020

ZENITH ENERGY LTD.

("Zenith" or the "Company")

Potential acquisition of major production asset, West Africa

Zenith Energy Ltd., ("Zenith" or the "Company), (LSE: ZEN; TSX.V: ZEE; OSE: ZENA-ME), the international oil & gas production company, is pleased to announce that it has entered into final stage negotiations with a national oil authority to secure a material oil production license in West Africa. (“Potential Acquisition”)

The Potential Acquisition, formerly operated by a major international oil company, last produced at a rate in excess of 1,000 barrels of oil per day.
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Vekst
17.09.2020 kl 08:29 2827

Vedr. borrestart i lĂžpet av April.
Du skriver: "DrÞyt Ä melde dette nÄr de ikke en gang hadde lisensen."
Det er feil. Selskapet hadde lisensen frem til Medio Juli. Selskapet kunne frem til da gjÞre hva de ville pÄ sitt omrÄde.Selskapet var optimistiske og Þnsket Ä sette igang sÄ fort som mulig fÞr lisensen utgikk.
Som du sikkert vet, pÄ dette tidspunktet visste man ikke omfanget av COVID 19. meldingen du referer til kom 12 Februar. Gikk ikke mange ukene fÞr det spredde seg og fikk stempelet som pandemi. Ukene etter kom tiltakene og mange land stengte grensene sine bla. Kongo.

Final stage West Afrika
Du fÄr hÞre pÄ conference call 20 August. Han ga en fin forklaring der!

Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pe9s
17.09.2020 kl 08:34 2816

Wassa: đŸ€Ą

Chris85: đŸ€Ą
Redigert 21.01.2021 kl 05:55 Du mÄ logge inn for Ä svare