Nyheter - God virking Covid 19 - hundrevis sykehus India

phantom1
BGBIO 11.09.2020 kl 16:04 18872

Der har de nok pasienter -USA får vite nå siste minuttene
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
14.09.2020 kl 15:03 5532

Testprotokollen vil tillate samtidig bruk av andre medisiner som anbefales for behandling av COVID -19, inkludert remdesivir og stereoid deksametason.

Konklusjonen blir den samme. Men det er opplagt at de vil prøve å finne den beste "kur" mot Covid-19. Derfor også den muligheten.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
14.09.2020 kl 18:13 5332

Trodde jeg hadde utdypet akkurat det i tidligere innlegg, men prøver igjen ... :)

Ja, definisjon på monotesting kan sikkert diskuteres men det er i hovedsak KUN ett medikament i testgruppen målt mot ett eller flere i målgruppen som da i dette tilfellet er standard behandling.

Det finurlige er jo at det ikke kun skal medisineres med KUN Bemcentinib i testgruppen, men også med standard care som i realiteten om det var en ren monouttesting kun skulle bli gitt i målgruppen.

Den twisten gjør 2 ting - det ene er at langt færre blir medisinert med bemcentinib så lenge man også vil gi standard care i testgruppen noe som igjen vil føre til lavere indikasjonsverdi og som vi kjenner til så ble veldig få medisinert med bemcentinib i UK før rekrutteringen av nye pasienter ble stanset og fortsatt har vi ikke fått resultater - mao, hadde det vært sterke indikasjoner på bedring ved bruk av bemcentinib så hadde vi hørt om det og dermed ble nok indikasjonsverdien for liten til å kunne fortelle noe som helst og det er noe som kan skje igjen om ikke nok pasienter medisineres med nettopp bemcentinib når også standard behandling skal gis i testgruppen.

Så det jeg ville frem til er at det ikke er å anse som noen ren monostudie så lenge man har mer enn ett medikament i testgruppen - i målgruppen derimot kan man ha flere for det skader jo ikke å bli målt opp i mot flere medikamenter men igjen det er alt for få pasienter totalt sett som var satt som et minimum av UK for å skulle kunne gi indikasjoner i en akselerert uttesting og det var den protokollen selskapet innledningsvis sa at de skulle bruke.

Nå meldte de at det ikke er den de følger når de også blander inn std care i uttestingen og dermed reduserer pasientantallet (60) som bemcentinib vil bli testet ut på noe som igjen naturligvis svekker den samlede indikasjonsverdien som man var avhengig av å oppnå for å kunne gå videre (ref UK).

Dermed er jeg redd for at dette bare renner ut i sanden gjennom at indikasjonsverdien blir for lav som den ble i UK. Når selskapet først skal bruke tid og penger på å få avklart virkningsgraden så er ikke dette måten å gjøre det på ....

Det er sikkert en årsak til at de har inkludert også std care i uttestingen da pasientene selv kan velge og ikke alle vil være villige til å prøve noe ukjent kontra std care, men igjen - da var det bedre å heller bruke lengre tid på å finne nok pasienter som var villige til å ta KUN bemcentinib enn å skulle blande bemcentinib og stad care i testgruppen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Yngling ØH
14.09.2020 kl 19:31 5138

Riskoker: Vet du om noen andre medikamenter som testes ut i dag mot covid-19 der det er bestemt at standard of care ikke skal brukes?

Jeg spurte deg for kort tid siden om du hevdet at studien BGBIO har lagt opp til i SA og India er designet slik at den ikke vil lede ut i et godkjent medikament. Jeg spurte fordi du også da antydet noe sånt som at den ikke ville det. Da svarte du at det ikke var det du mente. Men nå drar du likevel dette opp igjen og antyder at du er en eller annen medisinsk ekspert som hevder å kunne rette en berettiget bekymring mot at studien på bemcentinib kanskje ikke vil lede ut i en godkjent medisin mot covid-19.

Er du en sånn ekspert som vet noe om dette? Eller prøver du bare å baisse selskapet med insinuasjoner slik du gjorde før du kjøpte deg inn sist?

Jeg har ikke noe problem med at du trader aksjen, men å fremsette bevisst villedende informasjon i den hensikt å forsøke å tjene penger på det medfører straffeansvar. Du beveger deg ut i et område der folk kan ende opp med å komme etter deg...
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Agurknytt
14.09.2020 kl 19:33 5122

Gratulerer til de som gjorde en god trade de siste dagene :-) Håper det snur nå og at pilen snart peker oppover igjen! Satser på ny snarlig melding, enten REK godkjenning eller fpd i SA.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Picosalax
14.09.2020 kl 19:56 5063

Inn igjen på 34,80
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
focuss
14.09.2020 kl 20:43 4933

Rischioso
Kjenner du til noen sykehus i siviliserte land som gir pasienter hvor livet står på spill eksperimentell behandling i stedet for SOC som man vet virker?. Målet for Bemcentinib må være at pasienter som får Remdesivir +Bemcentinib blir raskere bedre enn de som bare får Remdesivir. Kombinasjonen bør bli bra da de har forskjellige virkemåter. Pasienter som ikke ser ut til å få effekt av Remdesivir kan sikkert få Bemcentinib alene etterpå. Dersom Bemcentinib da viser seg å gi bedring har vi virkelig gull.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.09.2020 kl 20:48 4899

No matter how great the talent or efforts, some things take time. You can’t produce a baby in one month by getting nine women pregnant.

Må vist være litt tålmodig med BGBIO 👍😀
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Rule
14.09.2020 kl 21:36 4756

Sådan har jeg også forstået det. Bemcentinib skulle kunne hindre tempo virus kan sprede sig med, som jeg forstår det. Det dræber ikke virus, men kan hjælpe med at kvæle det langsomt / hjælpe immun systemet og andre medikamenter. Rischioso er stoppet med at melde tic tac - alt godt i vente - det sir jo alt :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Rule
14.09.2020 kl 21:39 4740

hvis ovenstående er korrekt forstået så er det da super smart....altså hvis det virker / har en mærkbar effekt....lad os håbe for os alle...inkl dem som ikke er invisteret i BGBIO. What is not to like here...?
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
14.09.2020 kl 22:53 4590

Diskusjonene går så mye bedre når du klarer å sitere korrekt - jeg svarte deg at det er din tolkning ...

https://finansavisen.no/forum/post/2443299

Alle reelle monouttestinger bruker standard care og/eller andre i målgruppen og ikke i testgruppen. I testgruppen skal kun det medikamentet som som testes ut være Jeg la ved en link i tidligere innlegg:

https://finansavisen.no/forum/post/2443665

* Mao, det er ikke til å unngå å synes at selskapet ikke akkurat prioriterer denne uttestingen - om de hadde gjort det så hadde de også lagt opp løpet slik at indikasjonsverdien var udiskuterbar - med få pasienter og ikke en ren monotesting men innslag av også standard care i testgruppen i tillegg til kontrollgruppen - ja, da skal det ikke bli lett å indikere slik det også gikk i accord uttestingen i UK pga få pasienter ....
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
14.09.2020 kl 22:56 4563

Tic/Tac'n kom, men den skuffet noe ikke bare jeg synes men også markedet som helhet noe vi ser av aksjekursutviklingen ...
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
14.09.2020 kl 23:20 4481

Sannheten om Covid virusets opphav? I så fall Ikke helt overraskende, men både spennende og skremmende på en og samme tid:

Dr. Li-Meng Yan is a scientist who was working at the Hong Kong School of Public Health when she turned whistleblower on the Chinese Government, after she alleged they knew about the spread of the coronavirus before publicly acknowledging the outbreak.

As a result, Dr Yan claims she had to flee to the US for her own safety and is now determined to spread her findings to the world. She joined the Loose Women from a secret location to tell us why she felt compelled to speak out, even if it meant putting her life on the line.

The Chinese National Health Commission, World Health Organisation and University Of Hong Kong dispute her claims.

https://www.youtube.com/watch?v=7Lq3_rsBJ9w

Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Stokk Dum
14.09.2020 kl 23:26 4442

Du, og (nesten) alle andre på dette forumet her har glatt oversett mine spørsmål/bekymringer den siste tiden om at denne runden av covid-testingen er et 'spill for galleriet'.
Du skal være velkommen etter, eller passet det ikke så godt inn i din agenda for noen dager siden å diskutere det?

mvh
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
14.09.2020 kl 23:46 4390

Jeg deler ting slik jeg ser det så får den enkelte selv etablere sine egne (spekulative) tolkninger.

Jeg mener selv jeg har stilt spørsmål om ting og det mer en 1 gang - etter hvert som det har virket å være en reell grunn til det:

https://finansavisen.no/forum/thread/108759/view/0/0?page=1

Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
stockwalker
15.09.2020 kl 10:14 4070

Se FA nå .. Mini-antistoff nøytraliserer coronaviruset.
Ti ganger mindre enn et "vanlig" antistoff.
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/09/15/7567124/mini-antistoff-noytraliserer-coronaviruset


Mus og hamstere, ser vi utforbakken i Bergenbio..? :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
klaesp
15.09.2020 kl 10:21 4040

Ja, virker godt på mus🙄
 I museprøver hadde de som ble behandlet med Ab8 ti ganger mindre mengde med smittsomt virus sammenlignet med de som var ubehandlet
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
15.09.2020 kl 13:09 3815

Utforbakken eller rettere sagt kurspresset kommer ikke av muse/hamsternyheten, men på basis av at den nærstående uttestingen hvor bemcentinib ikke blir monotestet som først lovet. Det at de også vil bruke stad care i testgruppen og ikke bare i målgruppen vil resultere i at færre av de allerede få (60) vil bli medisinert med bemcentinib noe som igjen vil føre til at indikasjonsfaktoren går ned og da er risken stor for at det vil ende opp som i UK - hvor resultatet ble nada nettopp fordi indikasjonsfaktoren ble for svak grunnet for få pasienter medisinert med bemcentinib ...

I tillegg så har ørkenvandringen startet da det ikke er planlagt noen nyheter før i slutten av året når det kommer til kreftpipeline.

Dette til sammen vil med største sannsynlighet legge press på kursen fremover noe som vil svekke det tekniske.

Og som vi kjenner til så er det et svakt gulv på 29,93nok som mest sannsynlig ikke vil holde om det ikke kommer nytt av betydning og da er det fritt fall ned til neste gulv på 24,70nok ...
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
15.09.2020 kl 13:29 3754

Du holder rede på gulvene dine. Har du ingen tak?
Det blir monotesting. Ferdig. Vi hadde noen slike diskusjioner tidligere vedr. om det bare var bemcentinib eller alle drugs som ble tatt av accord, da var du også i "gulvfase" )); og det viste det seg at du tok feil. Det gjør du nå også.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
15.09.2020 kl 13:47 3700

Jeg fikk da rett i at det var noe som virket å være galt:

https://finansavisen.no/forum/thread/108759/view/0/0?page=1

* Nettopp fordi resultatene fra accord uttestingen uteble - uttestingen ble jo aldri noe av pga stopp i rekrutteringen og resultatene fra de få som ble medisinert kunne derfor heller ikke brukes når pasientgrunnlaget ble for lite og det er nettopp det som kan skje igjen når man blander inn standard care i testgruppen og ikke bare i målgruppen slik det gjøres når man kjører en ren monotesting ...

Må si at korttidshukommelsen din ikke imponerer ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
15.09.2020 kl 14:41 3582

Noen tror faktisk ikke på viruset overhodet og har fått 10.000 pund i bot for å ikke gjøre det ... ;)

Piers Corbyn Denies the Coronavirus Pandemic & Says It's a 'Psychological Operation'

Piers Corbyn has become one of the first people to receive a £10,000 fixed penalty under new coronavirus laws restricting public gatherings of more than 30 people. The weather forecaster and climate change denier, who is the older brother of the former Labour leader Jeremy Corbyn, was arrested and fined for his part in organising Saturday’s demonstration in central London against lockdown restrictions.

https://www.youtube.com/watch?v=elf6h_K4JH0
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
15.09.2020 kl 16:17 3408

Helt tydelig at noen begynner å bli engstelig for at de vil oppleve oppturen i superaksjen fra sidelingen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
rischioso
15.09.2020 kl 17:06 3308

Engstelig - jeg ville jo bare dele litt underholdning, men det er kanskje negativt - det oxo ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:40 Du må logge inn for å svare