PHO-For en unik posisjon vi er i.

focuss
PHO 18.09.2018 kl 17:43 22320

Bare sånn for ordens skyld. Får denne Top Cancer Doctor rett så kan vi se kurs som jeg ikke har lyst til å presentere. Det holder lenge å legge 20% markedsandel til grunn. Bare det vil ta oss på en vanvittig reise.

Where do you see the future applications of blue light cystoscopy? It is very likely that in the future, all patients will have their operative cystoscopies, bladder biopsies, and TURBTs (transurethral resection of bladder tumors) performed with blue light once the technology is adopted by more hospitals and health systems. Until then, patients always have the opportunity to seek out a urologist at Mount Sinai for a second opinion and to see if blue light cystoscopy is appropriate for their care.

Dr. Alan Nieder is the co-chief of the department of urology and an Associate Professor of Urology at Columbia University’s Division of Urology at Mount Sinai Medical Center. He specializes in urologic oncology, laparoscopy and endourology. Dr. Nieder was recognized for his expertise in bladder cancer, laparoscopic surgery, prostate cancer, urologic cancer and prostate benign disease by Newsweek and listed as one of America’s Top Cancer Doctors.

https://www.msmc.com/shining-a-blue-light-on-bladder-cancer-advancements-in-technology-improve-diagnosis-and-treatment/
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Durable
19.09.2018 kl 21:22 4169

Jeg støtter fullt ut det, billionæren skriver.

Jeg har også gjentatte ganger bedt de som er kritiske til aksjen om å komme med noen faktabaserte argumenter om hvorfor de er negative til aksjen.
Da leser jeg mer enn gjerne bidragene deres!

Uten å forsøke å hausse noe som helst, så fremstår PHO også for meg som et vinn-vinn case.
Om ting ikke går helt som man håper så skal jeg nok leve godt med en aksjekurs på 2-300kr også, selv om det vil være en skuffelse om selskapet ikke klarer å oppnå en markedsandel som kan forsvare kurser på 2000kr+.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 21:26 4147

Durable, I have just thought of a potential risk. What if someone finds a cure for cancer in pill form. Not much use for Cysview then ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Panis
19.09.2018 kl 21:30 4127

Enig med både billionæren og Durable,
Klarer meg fint med en kurs på 2-300,- kr jeg også, men klart morsomt om de får til mer og kursen øker i takt med det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
19.09.2018 kl 21:35 4101

Oppgang kommer, du forventer at andre skal være seriøse og andre er psykopater etc. Så presterer du å skrive at du skal sitte til slutten av 2021 og ikke lenger, men blir trolig sittende med 30k aksjer litt lenger. Så håper du på utbytte i 2022 på 30-60 kroner. Med dine 30k aksjer og 60 kroner i utbytte år aksje så er det 1,8mill i utbytte i året og dette vil du ikke ha. Ser du ikke selv hvor dumt det fremstår??? Du har jo troverdighet som en sint lemmen. Men du har rett i en ting og det er det siste du skrev. "dette er det jo absolutt ingen garanti for". Nei det skulle tatt seg ut om du visste det allerede nå. Og i tillegg vil du selge 30k aksjer som vil kunne gi deg 1,8mill årlig i utbytte. Herregud.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 21:41 4059

Billionæren....in spe, formoder jeg

Pkt4 er uinteressant. Helt riktig...eller er det virkelig så?

Da «vi» tidligere regnet framtidig verdi for Pho, hadde selskapet en rekke produkter. Derav flere åpenbare blockbuster-kandidater, uttrykkelig uttalt av selskapets ledelse. Ikke minst gjaldt det Cevira. Utover det var Allumera, Metvix, Lumacan og Visonac produkter som alle skulle bidra til å dra skinnet av de virkelig store pølsene. Cysview/Hexvix var kun et spennende produkt i pipeline.
De fleste var vel klar over at «alt» ikke ville slå til, men her var virkelig verdier nok å regne på. Og om noe skulle floppe, var det alltids tilstrekkelig med alternativer som ville lykkes.
Nå sitter vi med fasiten. Alt floppet, det er ingenting igjen av alt som skulle bli stort.

Det er kun cysview/Hexvix som ennå kan berge selskapet. Dersom det heller ikke blir virkelig stort, sitter photocure igjen uten noe som helst. Ingenting å falle tilbake på.
På ingen måte et binært case, all tid cysview/Hexvix er i markedet, og helt sikkert vil bidra med noe, men dog...

Cysview har forøvrig vært godkjent i usa siden 2011, og hatt refusjon for omtrent halve markedet. Uten at det har blitt noe særlig ut av det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Sjog
19.09.2018 kl 21:49 4023

Du er ikke imponert av salgsøkningen skjønner jeg? Og surveillance betyr heller ikke noe? Nei er man negativ så er man negativ. Tror ikke du blir rik av den negativiteten men det er sikkert givende på annet vis :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 21:53 4006

I think DTT puts up a pretty convincing argument. If Cysview has been approved IN Europe and "half" of the USA for several years then what has changed now that will trigger the course 20x?

Same with Australia and New Zealand? Appears that they have partnered up and already been there for several years.

I'm still confused but on a higher level. Somebody explain this is simple terms for me. What is different now? And if different now when will green figures start showing on the balance sheet?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
ITinvest
19.09.2018 kl 21:57 3983

mange av de som skriver negativt har oppdaget PHO for seint, og prøver febrisk nå å holde kursen nede.
Se på handelsmønsteret, robotene herjer, noen store er på vei inn, blir spennende å se hvem dette er
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
rossi
19.09.2018 kl 22:02 3955

Kan man ikke forvente økt salg i Europa, og inntreden i nye markeder utenom USA !
Og på sikt kanskje combat avtalen gir litt avkastning.

Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:08 3935

What troubles me the most is that I am invested in a company alongside SØREN E the Danish halfwit

A man so stupid that he does not see the irony in calling me arrogant for writing in English, whilst he himself writes in Danish ?

Danish isn't Norwegian you arrogant prick.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Panis
19.09.2018 kl 22:13 3897

thepower, et godt tips til deg er å ta ballen ikke mannen...
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
19.09.2018 kl 22:13 3885

Den tro tjener : "Det er kun cysview/Hexvix som ennå kan berge selskapet. Dersom det heller ikke blir virkelig stort, sitter photocure igjen uten noe som helst. "

Da bør du shorte bigtime.
Du bør forresten shorte alle lakseselskapene også. Uten fisk sitter de igjen uten noe som helst.
Equinor uten olje.....
Veidekke uten veier og bygg.....
Telenor uten tele.....
Yara uten gjødsel.....

Dævven, tusen takk Den tro tjener, nå skal jeg tjene trillioner på shorting :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:17 3855

Pan is, tell that to the Danish guy. He started with the personal attacks.

Never trust a Dane.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:19 3836

Noen som husker American Shipping Company (AMSC) ?

Aksjen gikk 60 X på 2 år og 1 måned for noen år siden, og der solgte også fondene seg ned og ut villig vekk etter hvert som aksjen klatret kraftig nordover.
Da husker dere sikkert også en privatperson som det ble skrevet om i finanspressen som kjøpte 1 mill aksjer på 1 kr, og gikk visstnok ut på 46 kr uten å røre aksjene i mellomtiden.
Det er slike folk som bygger opp en formue, og som senere kan diversifisere sin beholdning av aksjer og derivater og leve godt av aksjemarkedet, og kanskje komme på listen over Norges 400 rikeste personer.

De som finner noe negativt med alt kommer nok aldri i en slik posisjon.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Sjog
19.09.2018 kl 22:23 3816

Ja de har hatt godkjennelse lenge men den er utvidet og salgstallene øker raskt. Tror man ikke på det er det bare å finne andre aksjer man tror mer på.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:24 3805

Tror ikke man skal være så opptatt av at topp 50 eller topp 20 selger (noen kjøper også). Dette er biotek og fra tidligere kan man trygt si at det ikke er alle som forstår så mye av dette, kan godt ta med meg selv, har ikke den største kunnskapen, men det overlegne og ferdige produktet kan ingen argumentere mot, heller ikke fase III resultatet. Hvor mange tror dere faktisk har oppdaget PHO og begynt å regne på potensiale? Det ser ikke ut til at det er mange i det hele tatt, de fleste har ikke oppdaget dette selskapet eller tenker på det i det hele tatt. Tipper mange som selger (av topp 50) er fra seg av glede over å ha doblet pengene, de har ikke kunnskapen i bunn til å vurdere hva dette kan bli fremover.

Hvor mange solgte/kjøpte og herjet på i Algeta før konklusjonen var klar? Hvor mange har ikke gjort det samme i Nano, TRVX, Bionor, Clavis og utallige andre selskap? Mange har tapt mye penger i biotek og noen har tjent eventyrlig mye, Algeta startet på rundt kr 7. Jeg har valgt å kjøpte i Pho fordi de har noe å komme med, eksperter innen blærekreft i USA bekrefter dette og de har ingen tilknytning til PHO, de ser kun på utstyret de kan bruke som gir det beste resultatet for behandling av blærekreft. Pasienter som er undersøkt av dette har trolig berget livet og de vet at blålys var avgjørende.

Helt ærlig, er det ikke på dette stadiet alle som kjøper aksjer i biotek ønsker å være på og misunner pho for å være? De har PDA godkjenning i USA, markedet der ligger åpent med enorme mulighet for å tjene mye penger. Det går an å tenke seg at dette kommer til å bli vanvittig bra for aksjonærene fremover uten å måtte dra inn topp 50 igjen og igjen. Dobler kursen seg er ikke selskapet mer verdt enn rundt 2,4 mrd kroner, det er ikke mye når vi vet hvor mye penger det ligger innen kreft.Det er tross alt ikke mer enn 21,5 mill aksjer i selskapet, prising ser for meg utrolig lav ut i forhold til potensiale.
Det er helt fritt til å kritisere dette, jeg har ikke den kunnskapen som jeg tror bl.a. focuss har, men jeg ser et potensiale her som har overbevist meg. Kjøpte forøvrig et par tusen flere aksjer idag så får vi se.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Panis
19.09.2018 kl 22:25 3787

thepower, men det skulle du oversett.
Det er derfor det blir så mye krangling, jeg skjønner at det ikke er lett. Men man får ikke startet en ordkrig eller krangel om ingen er med på den. Skjønner?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:27 3763

I remember American Shipping Company very well. I also remember Jinhui in the early 2000's

You can't compare these however as one profited massively from the sabotage trade and Jinhui were gamblers who hit the market spot on.

From what I understand you are heavily invested with 90,000 shares? It will take some discipline and ice cold nerves to sit with that if the price does ever get to say 300? That would be a he'll of an amount of cash to have invested in a single stock

Good luck to you though. You gotta be in it to win it
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
billionæren
19.09.2018 kl 22:32 3731

Den tro tjener. Riktig antatt, inntil pho realiserer sitt potensiale så blir det i det spe.
Det er åpenbart at du kan mye om selskapets historie, og du kan sikkert veldig mye om selskapet slik det fremstår i dag. Likevel bør ikke deres historie diskvalifisere selskapet fra å lykkes med cysview i usa, til tross for resultat etter såpass lang tid i markedet. Hva har photocure rota med disse årene?

Det virker imidlertid tydelig at det skjer store ting nå. Bare det at selskapet satser på kommersialisering i et kjempemarked med utvidet bruk, med det beste produktet, og rapporterer om akselererende vekst bør vekke fornyet tillit. Selskapet har ca balanse i regnskapet allerede før fremstøtet. Med cash på bok! Jeg blir skuffet og overrasket om dette ikke materialiserer seg i overskudd som alene forsvarer dagens aksjekurs allerede medio 2019
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Frantzen
19.09.2018 kl 22:33 3716

Utro tjener Det blir feil å referere til dårlig salgsresultater fra tidligere år . Bare siste kvartal økte salget i USA fra 10,9 mil til 16,1 mil YOY
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:48 3655

Syvende største aksjonær i Photocure per i dag :

https://www.dn.no/bors/melin-medical/gaming-innovation-group/pci-biotech-holding/statistiker-fra-nordfjord-narmer-seg-milliarden/2-1-231480
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
19.09.2018 kl 22:52 3638

Flere henviser til selskapets historie og at alt skal ha floppet. Det stilles spørsmål ved hvorfor gjrnnpmbrudde5 ikke har kommet tidligere all den tid Cysview har vært godkjent siden 2011i USA.

OK, skjønner at der stilles spørsmål og at personer som har vært aksjonærer tidligere uttrykker sin frustrasjon og stiller seg dypt skeptisk til hvorfor PHO nå skal lykkes.

Men som focuss gang på gang har påpekt så synes det å gå et tidsskille ved fremleggelsen av fase III studien. Men det reelle gjennombruddet finner vi vel i det at BLCC løftes ut fra operasjonsrommet der pasientene ble undersøkt i full narkose med regide scope og til å kunne utføres av flexiscope i lokalbedøvelse på en poliklinikk. Fase III gir vitenskapelig bevis for at BLC er overlegen andre metoder som benyttes i diagnostisering av blærekreft og godkjennelse av flexiscope med tilhørende refusjonsordning hor en voldsom effektivisering.
Når man intillegg får adgang til surveillance markedet, så åpnet det seg uante muligheter for PHO.

Det er således flere viktige faktorene, positive sådanne, som gir dette voldsomme potensialet vi nå ser. Og jeg føler meg rimelig sikker på at det vi fikk presentert på Q2 presentasjonen kun var en teaser forhold til hva vi vil få presentert på Q3 og Q4 utover høsten/vinteren. Det er bare å glede seg. Og PHO kommer til å gjøre skamme på all denne henvisningen til tidligere nedturer i PHO.

Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:55 3621

Thepower

Jeg har en inngang på 31, ca 50% på 27, og resten opp til 41.
Min post i PHO er ikke spesielt stor, jeg har flere poster i markedet som er større enn denne.

Jeg hadde opprinnelig tenkt meg 200 k aksjer, men ble for sen i avtrekkeren og endte på 90 k.

90k på 31 er ikke mange penger for meg, en passe stor toppleilighet med 360 grader utsikt og takterrasse koster 15-20 mill i Oslo, og da synes jeg ikke en innsats på ca 2,8 mill i et selskap med med et stort potensiale er avskrekkende.

Mitt mål med inngang i Photocure er om mulig å gjøre en kule på noen 10-talls mill eller mer på 3,5 år fra inngang i begynnelsen av juni 2018.
De små gevinstene er jeg ferdig med, og de skaper ingen stor spenning og begeistring, mest mas for ingenting, og gjør liten forskjell for den totale økonomien for noen som helst.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 22:57 3598

Den tro tjener sitt innlegg fra 20.19 i kveld er det mest korrekte og beskrivende innlegg om Pho's tilstand pr nå. Jeg skriver pr nå og det er i nåtiden vi befinner oss tross alt. Ledelsen i Pho har i snart 20 år vist sin fullstendige udugelighet å få til et kommersiell resultat som er interessant for dets aksjeeiere. Dette til tross for flere fantastiske produkter gjennom tidene.
Selger ikke Cysview seg selv i USA, så er jeg også meget bekymret for at også dette fantastiske produkt bare koker bort i kålen. Skulle det derimot selge seg selv, så kan det meget godt tenkes at Focus som svever på sky nummer syv få rett. Men dette er da i tilfelle på tross av selskapets ledelse, ikke på grunn av de.
Med andre ord, hvis selskapet ikke klarer å komme med et positiv resultat ved neste korsvei, så er vi tilbake i kurser under 40 vil jeg tro. Hvilken investor er interessert i utplasserte skopes som ikke brukes?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:04 3578

onuk

Uten å ha lest hele innlegget ditt, kan jeg opplyse om at CEO gjennom mange år er sparket sammen med 5 av sine lakeier tidlig på sommeren.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
billionæren
19.09.2018 kl 23:05 3561

Onuk. Det var noe selvmotsigende. Du er opptatt av tilstand pr nå men snakker om historie. De leter etter ny ceo og satser på kommersialisering av et fantastisk prodult med enormt økonomisk potensiale. Det er status pr nå
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
docmartin
19.09.2018 kl 23:07 3551

thepower: Det stemmer at avtalen med Junos ble inngått i 2015, men som vi har sett i USA det siste året er salg svært avhengig av refusjon. Junos har brukt tiden siden avtalen ble inngått på å få Hexvix godkjent og på å søke om refusjon. Nå ligger det an til at de får godkjent refusjon i Australia etter at Medical Services Advisory Committee (offentlig organ) anbefalte det i mars 2018. Endelig svar foreligger ikke, men regner med at departementet følger anbefalingen. Jeg kjenner ikke til behandlingstiden for slikt i Australia, men det bør vel komme et svar i løpet av høsten. I så fall har vi enda en mulig trigger fremover.

Londonmannens innlegg kl 22:52 oppsummerer ellers godt hvorfor situasjonen er en annen enn tidligere. Hvis du tviler på at situasjonen er annerledes er det bare å lese kvartalspresentasjonen fra de siste årene og se hvordan veksten i USA har vært. Børsmeldingen som kom i forbindelse med Hestdals avgang kalte veksten eksponensiell. Hvis du tegner en graf av de senere årenes inntekter fra USA, kan du se at det muligens er en underestimering og at vi kanskje heller er i det første knekkpunktet for logaritmisk vekst.

Dette er salgsinntektene for USA siden de begynte å rapporteres. Husk at medicare-refusjon kom først i 2018.

q115 4,6 q215 5,8 q315 5,3 q415 7,3
q116 7,6 q216 7,1 q316 7,8 q416 8,0
q117 10,0 q217 10,9 q317 11,3 q417 10,2
q118 12,7 q218 16,1

Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:19 3522

Oppgang kommer, at Hestehalen med flere er ute vet jeg selv. Det trenger du ikke opplyse meg om. Alt for seint er det som er poenget. Tyder på udugelig styret spør du meg.

Billionæren, du sier de leter og de leter etter ny CEO. Helt korrekt, det er visstnok det de gjør. Få de det bare ikke til, som så mye annet før, eller hvor i alle dager er problemet med å finne en dyktig CEO for verdens ledende kreftselskap? Det er nok flere enn meg som er bekymret over evner som finnes blant ledelsen i Pho. Kanskje derfor flere av de største aksjonærer reduserer betraktelig i det siste?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:23 3517

onuk

Nå må du slappe litt av før leggetid-
Hvor lenge hadde Egberts vært styrelder når han begynte å feie gulvet tidlig på sommeren?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Computum
19.09.2018 kl 23:27 3493

"De små gevinstene er jeg ferdig med, og de skaper ingen stor spenning og begeistring, mest mas for ingenting, og gjør liten forskjell for den totale økonomien for noen som helst."

Noen er tydeligvis født med "sølvskjeen i munnen" og vinneraksjen i porteføljen. Det er bare å bøye seg i støvet for slike folk. Skulle ikke tro man behøvde et lurvete aksjediskusjonsforum for å argumentere for sine valg når man besitter slike nådegaver :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:29 3627

Huff, vanskelig å holde seg her og klarte det nesten.
Skrekkelig mange sure, bitre, små sinte og negative her inne. Håper for Guds skyld at disse løkene ikke er aksjonærer i PHO. Og er de det har de et betydelig større problem enn de oppsagte medarbeiderne i PHO for å si det forsiktig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:30 3620

Resten av styret er bare noen nisser som sier ja og tja til enhver tid? Ved siden av å ta imot styrehonorar. Er det det du mener Ok? Lover heller ikke bra.......
Ellers er jeg så avslappet som det går an å bli. ;)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:34 3614

He-he, en ærbødig takk til Computum.

Bare i NEL er det minst en håndfull som diskuterer på forumet som besitter mye større verdier enn meg.

Mange store ledere har også diskutert på forumet.

Etter hvert har vel motsetningene og fake innlegg blitt for mye og for mange for disse, så en del av dem har nok valgt å forlate forumet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Oregon
19.09.2018 kl 23:38 3598

Jeg er en av de som har solgt unna en betydelig del av PHO aksjene mine fordi jeg ikke liker at topp 50 reduserer. Når aksjen nå har gått en del siden jeg kjøpte på 20 tallet blir det aldri feil å sikre inn et syvsifret ( million) beløp. Jeg har også en viss respekt for de etablerte aksjonærer som har vært med lenge; og man bør kanskje lytte til Den tro tjener for det er ikke helt tatt ut av luften det han kommer med. Ting tar nok kanskje litt mer tid enn det mange haussere drømmer om og det kan dukke opp kjøpsmuligheter knyttet opp mot og til Q3 for det er nå bygget inn en del forventninger som bør underbygges videre der for videre tillit i markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:39 3594

Elvoquest, hvis du nå ser bort fra HS, så er det egentlig bare småløker som er aksjonærer i Pho. Dette inkluderer selvsagt også Oppgang kommer og Focus for å nevne noen. Du synes tydeligvis ikke det er rart, eller bekymringsverdig i de hele tatt?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 23:52 3570

Bekymrer meg overhodet ikke.
Ikke særlig komplisert å se potensialet her framover, klarer en ikke det velger en bort PHO og finner andre selskaper som en har tro på. Er nesten 100% sikker på at bunnlinja blir blå 8.nov. Det blir ikke mye, men blå blir den. Q4 enda et par hakk bedre. Fra 2019 går vi inn i en ny epoke hva resultater angår.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
20.09.2018 kl 00:00 3557

Det er vel forståelig at en del av dem som har vært med i PHO en tid, velger å verdisikre når kursen har hatt en såpass fin stigning som den har hatt de siste ukene. Og det må de få lov til. At en del av de 50 største eierne også selger seg ned når kursen går såpass vidt mye, skjønner jeg også, all den tid flere av de største eierne er fond.

Men jeg sliter med å skjønne all negativiteten rundt PHO som hovedsakelig blir relatert til ting som ligger relativt langt tilbake i tid.

Jeg tror det kan være smart å innse at det skjedde en vesentlig endring rundt PHO ved presentasjon av fase III resultatene. Da hadde PHO en gang for alle vist at de oppnår de beste resultatene ved bruk av BLCC teknologien. Så har man fått godkjent flexiscopene og fått på plass refusjonsordninger som dekker surveillance fasen. Dette gir PHO adgang til et nytt og langt større marked.
Så hører jeg Einarsson si at selv om PHO ennå ikke har på plass refusjonsordning for initiell fasen, så vil han tro at forsikringsselskaper og pasientene selv vil ønske å dekke bruk av BLCC i en intiell undersøkelse, nettopp for å sikre at undersøkelsen blir gjort med best mulig teknologi. Noe jeg finner helt logisk.
Einarsson bekrefter også at der er konkurranse om pasientene mellom sykehusene i USA. Følgelig sier han at dem som ikke har BLCC teknologi vil miste pasienter til dem som har BLCC teknologi.

Summen av dette gir PHO et gigantisk marked. Jeg tror ikke lenger det er spørsmål om PHO vil gjøre sukess i USA, men hvor stor denne suksessen blir og hvor raskt den kommer. Og ting tyder på at den kan komme raskere enn mange av oss tør tro.

Jeg sitter godt med mine PHO aksjer og er rimelig sikker på at vi på presentasjonene av Q3 og Q4 vil få bekreftelse på en akselererende økning i utplassering av flexiscope og en svært offensiv Bellete på podiet. Gleder meg!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
20.09.2018 kl 00:11 3540

Bare løgn og surr på de tullingene som er såkalte mangemillionærer og sitter her inne og skriver BS dagen lang. Gutter som er så rike at de sier nei takk til 1.8mill i årlige utbytter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Allislost
20.09.2018 kl 00:11 3536

gunlove

Takk for et bra innlegg, jeg er helt enig med deg der.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2018 kl 00:17 3520

It's good to see different opinions on here, after all that's what makes a market. Someone has to sell for someone to buy.

One thing is certain there is more action on here than there has been for a long time. It's not that long ago we had a few posts per day and about 20,000 shares traded per day.

Q3 should bring some excitement as well.

Off topic but maybe of interest for the gamblers out there. Take a look at Arabica coffee futures ? the Brazilian election may spark a huge rally in the Brazilian Real and if that happens, coffee, which is at the lowest it has been for decades may very well explode upwards. High risk and futures contracts are highly leveraged but if you like trading higj risk this could be an opportunity we might not see again for years (in the Arabica market)
Redigert 21.01.2021 kl 07:35 Du må logge inn for å svare