Det kan bli et fint år neste år.

skjer allerede nå - den kommer som en kule - dette markedet er så stort når kinesere har blitt avskårdet med WeChat som er alt de trenger av betaling,hele etc - de lever sitt liv på den og nå kan den ikke brukes for utlanndet - dette er en løsning for dem.

Mulig jeg er litt treg her, men hvor kommer WeChat inn i bildet?
Shifu
15.09.2020 kl 09:41 781

Zwipe opp nye 5% hittil i dag.

Jeg har våte drømmer om hva som skjer med denne aksjen når de begynner å tjene penger :)
Shifu
16.09.2020 kl 07:44 688

Dette er vel greie ord ;)

“Cardmatix is one of the world’s most well-established high-volume card manufacturing equipment providers"

Hva i all verden er d som er galt m dennne? Går banans, og ingen bryr seg?

Sitter bare rolig og nyter ferden jeg :)
sveno
17.09.2020 kl 16:08 523

Høyest omsatt 21,35 i Stockholm i dag.

Er det noen som har kommet med kursmål på denne?

Bygger stein på stein. Bli et solid byggverk det her. Skulle ikke vi små aksjonerer få være med på Rep emisjon?? Noen som har info.
sveno
17.09.2020 kl 16:57 444

Du må vente til etter generalforsamling 29.sept.
Shifu
18.09.2020 kl 09:18 258

Hei,
Det fine med at massene ikke bryr seg om Zwipe enda er at jeg kan fylle på og fylle på og fylle på til +-20kr aksjen i et selskap som kun trenger 6 millioner solgte kort av 4 milliarder årlig som utstedes...

Aksjen går under radaren på de fleste foreløpig, men vent til den dagen Zwipe oppdages av massene. Vi som er inne nå kommer til å doble pengene våre utelukkende på kjøpsaktivitet til de som vil inn når de første reelle nyhetene blir publisert.

Fyll kaffekoppen, sett deg tilbake, sett på noe god musikk og smil inn i helgen :)

Svenskene handler mye uka igjennom...... Mange som plasserer seg for oppgang der.