En elev på en videregående skole i Sverige voldtok læreren.

imatza
18.09.2018 kl 20:50 469

Hva sier skolens ledelse?
Eleven det gjelder har også blitt utestengt fra skolen.

Det er veldig ubehagelig. Vi er sjokkerte, og opprørte, sier en ansatt ved skolen.

Sjokkerte????????????
Hvilken lallabyland lever idiotene i??????

https://www.tv2.no/nyheter/10087085/
papaXI
18.09.2018 kl 20:56 465

På toppen sier rektor: at læreren er svært opprørt og nervøs etter hendelsen.
Nei er hun opprørt??? Du verden for en reaksjon, jeg ville gått bananas, men jeg ville aldri gått til sengs med noen av dem.

En beriker fra Arabistan sikkert. Knivstikking neste gang. Løfven klapper og heier på multikulturen
Genuine
18.09.2018 kl 21:59 440

Verden kommer nærmere,for voldtekter av lærere var lenge noe vi hørte om fra USA.Disse amerikanske tilstandene ristet venstresidens folk her på hodene over,men nå trenger vi bare å se til Sverige og deres svenske tilstander for å finne slike berikelser.
Hvor er venstresidens reaksjoner på de svenske tilstandene nå,tro?

Siv Jensen advarte mot forfallet i Malmø og Sylvi Listhaug advarte mot de svenske tilstandene i Stockholm,så kan deres engasjement ha noe med venstresidens lave profil i disse berikelsessakene,tro?
Voldtekt av lærere i USA var selvsagt ille,så da er vel voldtekt av lærere i Sverige også ille,eller har venstresiden et lavere engasjement nå,tro?
atnorhe
18.09.2018 kl 22:26 438

Dette blir bare mer og mer morsomt. Jeg slutter med å skrive tragisk, siden det hjelper ikke stort:)

Svenske tilstander , eleven har fått ny skole så dette ordner seg....

Rolig nå. Dette er en enkelthendelse. Dette er en enkelt elev med store traumer påført av det Svenske samfunn. Det er han som er offeret her.
Vi må nå gå i dialog med han, så blir nok alt bra.
Hilsen Sosialist-Sverige.

Er det fremkommet at det er en kvinne som er voldtatt? Når det gjelder muslimer har det vært en økende trend i å voldta menn også. For 30 år siden var vodtekt av menn noe som knapt foregikk, eller i alle fall ikke politianmeldt. BRÅ hadde ikke engang en egen kategori for det. Nå er den på plass og man kan se en javn stikgning på statikken, pussig nok proposjonalt med antall muslimske innvandrere.

Om man tar utgangspunkt i at det var en kvinne, er vel sannsynligheten for at hun har stemt på de sosialistiske partiene ganske formidabel. Kombinasjonen lærer + kvinne tilsier vel at det med minst 95% sikkerhet er en sosialist. Jeg vil også tippe at det med 99% sikkerhet ikke er en muslimsk kvinne og at hun hverken hadde på seg burka eller hijab.

Litt av de grunnleggende problemene med det svenske samfunnet og den feministiske regjeringen er at de ikke helt skjønner hvilke folk de har med å gjøre. De importerer hundretusensvis av folk fra en mannsdominert kultur gjennomsyret av en fascistisk ideologi. I Sverige blir de møtt av en horde med kvinner overalt hvor de ferdes. På skolen, sosialkontoret, ungdomshjem, sosialtjenesten og sågar i politiet.

Disse kvinnene møter dem med smil, blomster og en selvutslettende naivitet. De stiller ingen krav, har ingen justis og får heller ingen respekt. I de nyimportertes øyne er de horer og er mindre verdt enn hunder. De få menn som gidder å jobbe med disse folka er enten venstreraddiser, homser eller transseksuelle.

"Disse kvinnene møter dem med smil, blomster og en selvutslettende naivitet. De stiller ingen krav, har ingen justis og får heller ingen respekt. I de nyimportertes øyne er de horer og er mindre verdt enn hunder."

Hvorfor ser muslimske menn på norske kvinner som horer? La oss se litt på dette, for det er et meget godt spørsmål.
Vi skal ikke gå mange år tilbake i tid for å finne både menn og kvinner som ville kalt nåtidens kvinner horer eller luddere.
Hvordan kan vi da reagere på at muslimske menn som lever noen hundre år bak i tiden gjør det samme?

Det ligger en mengde kvinner flat etter sex med afrikanere og muslimer. De fleste av disse kvinnene ville gitt en norsk mann en sjokkopplevelse hvis han våknet om morgenen med henne ved sin side. På en skala fra 1-20 når det gjelder sexy og pent utseende, en kvinne enhver ville blitt sett med på gaten tror jeg vi ender på 1-4.

Feite og stygge er en god del av dem spør du meg, og jeg er meget glad at de ser ut til å passe innvandrerne godt.