Radforsk - episode 56 - utrolig fin episode

tixis
NANO 18.09.2018 kl 20:52 3046

Når man har hørt igjennom denne episoden så må jeg si jeg får en bedre følelse i kroppen enn jeg har hatt "ever".

I Nano har vi akkurat samme forløpet som Algeta når det gjelder nyansettelser og internasjonalisering av selskapet.
Der ble også CEO byttet ut men etter litt annerledes omstendigheter.
Men utrolig interessant å høre disse herrene snakke om løpet til Algeta.

Jeg tror vi er i et nogen lunde samme løp. Forskjellen er bare at Nano har penger og trenger ingen avtale pr dd, noe som er en stor fordel or selskapet.
Algeta trengte sårt en avtale etter finanskrisen når det ble ekstremt vanskelig å hente penger i markedet.

Mya av topp aksjonær-base er også sammenlignbar.
Det betyr at vi har de samme kreftene på plass i både topp 20 aksjonær basen og i ledelsen av selskapet. Både på ansatte siden og i styret. Nå mangler vi bare en ordentlig styreformann med bein i nesa og gode kontakter. Andrew Key for eksempel :-)

Alle svermende baissere burde høre igjennom dette, men de er vel forpliktet til å kritisere det som blir sagt der også tenker jeg
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2018 kl 21:14 2993

Jeg ble arrestert her på forumet for litt siden for å si samme; at de ikke trenger avtaler.
Men om du går igjennom presentasjonen til Marco Renoldi fra ASH 2017, så er det ikke helt slik. Men de er absolutt i en sterkere forhandlingsposisjon.
Det er en spennende episode ja!
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Merlin
18.09.2018 kl 22:14 2899

Xofigo omsatt for ikke mindre enn 408 mrd. Euro i 2017. Med en bruttofortjeneste på si 90% blir dette 408*,9*9,516= 3,5 mrd. kr.

Thomas Ramdahl håper på nye stjerner blant norske biotechselskaper.

Blir Nano neste?
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Merlin
18.09.2018 kl 22:18 2886

Algeta omsatte i 2017 altså langt mer enn Nano er verdt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
bateman
18.09.2018 kl 23:15 2763

Det intressante her er jo hvem Bayer sikler på av de norske. Nano er det nok ikke da satser på sitt eget produkt mot NHL.

Det vel nesten garantert at Roche kjøper Nano. De ligger og venter til de trenger penger og slenger en partneravtale i bordet, så i løpet av 2019/2020 kjøper Roche opp Nano.
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Short1
19.09.2018 kl 00:29 2644

Bayer fikk Algeta svært billig. NANO skal ikke lide samme skjebne.
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2018 kl 00:46 2616

Algeta ble først solgt da medisinen var ferdig testet på mennesker og resultater forelå. Håper noe av det samme kan skje med Nano
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Forum forum
19.09.2018 kl 08:30 2414

Det er spennende å høre hvordan de jobbet målrettet for å oppnå de resultater de faktisk gjorde, på utvikling, internasjonal ledelse, IR kontakt etc. Minner om Nano det siste året.

I forhold til Nano synes jeg det var spennende å høre om Algetas dettakelse på ASH med påfølgende innkallelse til FDA hvor de gikk gjennom dataene på safety og effekt for så å få tommelen opp. Nano ligger der nå med det samme potensiale i Lymrit 37-01. FDA har som kjent myknet politikken og har nye verktøy som gjør det mulig å oppnå det samme i tidligere faser, og om noe gir det rom for tanken om at det kan være FDA som har bedt dem om å trekke ut mer data fra tidligere datasett som gir tilstrekklig data for dette..

Mye spennede info og også noen varsko mot å ta ting for gitt.



Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
tixis
19.09.2018 kl 08:50 2354

Spot on FF
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Merlin
19.09.2018 kl 11:12 2189

>I forhold til Nano synes jeg det var spennende å høre om Algetas dettakelse på ASH med påfølgende innkallelse til FDA hvor de gikk gjennom dataene på safety og effekt for så å få tommelen opp. Nano ligger der nå med det samme potensiale i Lymrit 37-01. FDA har som kjent myknet politikken og har nye verktøy som gjør det mulig å oppnå det samme i tidligere faser, og om noe gir det rom for tanken om at det kan være FDA som har bedt dem om å trekke ut mer data fra tidligere datasett som gir tilstrekklig data for dette..

Jeg har mange ganger forsøkt å trekke parallellen mellom Nano og Algeta. Det kan skje positive ting i forhold til FDA raskere enn mange har oppfattet og raskere enn Nanos offisielle tidsplan. Selvfølgelig må Nano unngå å gjøre egne feil,men der bør Lisa Co. være proffe nok.
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Hugoil
19.09.2018 kl 11:27 2164

", og om noe gir det rom for tanken om at det kan være FDA som har bedt dem om å trekke ut mer data fra tidligere datasett som gir tilstrekklig data for dette.."

På ASH16 fikk NANO to presentasjoner. Minoren var bet+rit. I år kan vi også få to presentasjoner, hvor minor er reaktivering av CD20 hos RR-pasienter - med datagrunnlag som inkludderer framhentede data fra tidligere års behandlede pasienter. Her vil altså NANO kunne øke N mye og fort. Det vil være breakthrough.
--
Så NANO har 3 muligheter for å få BTD:
1) Ene og alene på LYMRIT resultatene.
2) Reaktivering av CD20.
3) 1+2
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
tixis
19.09.2018 kl 14:09 2021

I Nano er d ansatt en hel del dyktige topp internasjonale BP folk de seneste 2 årene. Akkurat som i Algeta. Dette ble poengtert var svært viktig for å få medisin på markedet. I så måte tror jeg ikke vi har noe dårlig kort på hånden med Marco.
Algeta ble også gruset på børsen i en periode som var svært vanskelig for selskapet med finanskrisen og en forsmådd tidligere ansatt som feilinformerte i diverse fora om utvikling av medisin.
Noen baissere holdt sikkert på i Algeta også og sikkert flere av de samme som i Nano i dag.
Hadde dette vært så galt som flere baissere påstår så tipper en del av de større aksjonærene hadde prøvd å redde stompene. Er vel ingen som sitter på en posisjon de har en mistanke om går i dass.
Snare tvert om så ser vi i dag at flere av de større akumulerer. Hyggelig er det også at Amerikanere begynner å vise seg på topp 20 lista. Dette også akkurat som i Algeta.

Så kan man si at flere dyktige mennesker hadde ikke dukket opp i Nano's lokalet den senere tid om dette var så galt som baissere skal ha det til.
På toppen har vi nå en ledelse som på q pres virket meget selvsikre og engasjerte på selskapets vegne.

Hvis man ser de samme signalene som meg så får baissere bare holde på.
Det er så mange positive signaler som peker i riktig retning.
I alle fall langt fler enn motsatt hvis d i d hele tatt finnes noen.

På bakgrunn av alle disse momentene og på tross av en del tumultet og utsettelser så får man gjøre seg opp sin mening.

Jeg er nærmest hellig i troen på at dette går veien. Særs godt også faktisk. Vi går et par meget spennende år i møte og ila den tid så har vi nok et bud på selskapet på bordet.

Betryggende da er at styret har sagt det skal inn en ekstern tredje part for å verifisere en fremtid verdi av selskapet.

Fremtiden for NHL er MED Nano på laget, ikke uten :-)
Redigert 20.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare