Tidenes mest brukte svar fra DNB:
Nok en gang kommer svaret : Vi har problemer....................
Det DNB indirekte sier etter 10 år med samme svaret er at de ikke har viljetil å bruke penger på kvalitetssikring av de som utvikler og betjener deres nettbank og de tjenester som hører inn under her. Derfor er det lettere å trykke på knappen på automatsvareren som kan gjenta : Vi har problemer med...........................
Etter 30 år som kunde er jeg på vei ut fra denne banken.
Det DNB indirekte sier etter 10 år med samme svaret er at de ikke har viljetil å bruke penger på kvalitetssikring av de som utvikler og betjener deres nettbank og de tjenester som hører inn under her. Derfor er det lettere å trykke på knappen på automatsvareren som kan gjenta : Vi har problemer med...........................
Etter 30 år som kunde er jeg på vei ut fra denne banken.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00
Du må logge inn for å svare
AksjeRik
14.09.2020 kl 13:42
990
Er langt på vei ut selv
Redigert 21.01.2021 kl 04:00
Du må logge inn for å svare
Hildebart
20.09.2020 kl 20:56
706
https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/samfunn/vellykket-dataflytting-nett-og-mobilbanken-er-oppe-igjen
Hvor dårlig var det før 2018, siden de mener at dette byttet var en ordentlig oppgradering? Jeg gav opp dnb for 6-7 år siden. For dårlig på alt, egentlig.
Hvor dårlig var det før 2018, siden de mener at dette byttet var en ordentlig oppgradering? Jeg gav opp dnb for 6-7 år siden. For dårlig på alt, egentlig.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00
Du må logge inn for å svare