Tidenes mest brukte svar fra DNB:

6750
DNB 14.09.2020 kl 13:40 996

Nok en gang kommer svaret : Vi har problemer....................
Det DNB indirekte sier etter 10 år med samme svaret er at de ikke har viljetil å bruke penger på kvalitetssikring av de som utvikler og betjener deres nettbank og de tjenester som hører inn under her. Derfor er det lettere å trykke på knappen på automatsvareren som kan gjenta : Vi har problemer med...........................
Etter 30 år som kunde er jeg på vei ut fra denne banken.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
AksjeRik
14.09.2020 kl 13:42 988

Er langt på vei ut selv
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Hildebart
20.09.2020 kl 20:56 704

https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/samfunn/vellykket-dataflytting-nett-og-mobilbanken-er-oppe-igjen

Hvor dårlig var det før 2018, siden de mener at dette byttet var en ordentlig oppgradering? Jeg gav opp dnb for 6-7 år siden. For dårlig på alt, egentlig.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare