Hvilke planer har "store ulv", JF med sitt siste kjøp?

Jono
ARCHER 14.09.2020 kl 23:52 5787

Ja, hva med Archer, eller som vanlig, har en plan B, at Archer kan bli en del av, at sikkert flere som meg, ikke er noe fornøyd med at ligger pluss minus 2 kroner, og det til tross for at resultatet for 2Q var 10 ganger bedre enn i fjor, at overskuddet -- nesten ble like mye som børsverdien til ... ?

Nei, jeg er ikke dum heller, men at det største problemet, at har så alt for mye gjeld, flere milliarder kroner, at selv heldigvis ikke har ansvaret for, men ikke til å tro, at på mange måter det samme som for DNO, som har lite gjeld, har kjøpt 10% av egne aksjer, og nå skal handle enda flere, fått godkjent sletting av gamle aksjer.

Ja, ikke noe Archer er i posisjon til å gjøre, at DNO nå også forsøker å bli litt grønn, har brukt en milliard på å pumpe CO2 ned i sine brønner, noe som har vært vellykket!

Selv har ikke peiling, vet ikke mer enn hva jeg leser om, men om en ting er sikkert, så går det dårlig for "brune" aksjer, som i mine øyne er billige, mens de grønne som NEL, Magnora, VOW, REC, Quantafuel med flere framstår som dyre med en stor framtids tro på, om at kommer til å tjene mye penger ...
https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/09/14/7567044/seadrill-oker-i-asia-offshore-drilling
Redigert 20.01.2021 kl 18:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.09.2020 kl 10:08 4904

Tror ikke Bergen Technology Center As som archer eier forsker kun på brune ting for å si d sånn :)
Redigert 20.01.2021 kl 18:48 Du må logge inn for å svare