Er MSEIS dobling realistisk ved PGS konkurs?

Slettet bruker
MSEIS 18.09.2020 kl 13:00 1436

Magseis har fantastisk teknologi som er egnet for senfase utvikling i Nordsjøen. Billige system for uttrulling av Noder på havbunnen gir bedre kvalitet på waveforms og gir også shear wave field som gir oljeselskap til å gjøre mye bedre prosessering og få frem mye mindre og komplekse reservoar. Mao er Magseis fremtiden. Uansett, gitt dette så lurer jeg på hva PGS sine issues har å si for Magseis. Kan Magseis dobles hvis PGS går dukken. Er det verdt å spekulere på dette samtidig som oljeprisen bedrer seg noe inn mot vinteren.

Tross alt. MSEIS kostet mellom 5 og 6 kroner per aksje før Corona. jeg tror MSEIS er veldig billig, og kan da ikke PGS situasjonen kanskje trigge noe? Jeg spør for å få høre mer fra de som har fulgt aksjen lenge.

Redigert 21.01.2021 kl 08:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.09.2020 kl 06:26 1232

Det finnes fortsatt investorer som lever i fornektelse. De tror at streamer som gir dårligere bilder enn noder, fortsatt er attraktivt i en fase hvor oljeselskapene fokuserer nettopp på økt bildekvalitet.

Denne fundamentale endringen i seismikkmarkedet har pågått siden 2014.

En konkurs i PGS vil naturlig nok være positivt for Magseis, fordi det får vrengt opp gluggene hos de som fortsatt tror på innholdet i foilene på PGS-presentasjoner
Redigert 21.01.2021 kl 08:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.09.2020 kl 11:28 770

Når man ser hvilken etterspørsel som det er på OBN, så er det utrolig at «ekspertene» holder kjeft. Men de får svi for det i form av elendig omdømme
Redigert 21.01.2021 kl 08:10 Du må logge inn for å svare