Idex i fĂžrersetet - knallbra utsikter!

Slettet bruker
IDEX 20.09.2020 kl 09:45 14263

TA kjÞpssignal fra Norskbulls utlÞst fredag 18.9.20, men dette er mye viktigere pÄ sikt
:
Idex har lunket stille og rolig oppover siste halve Äret med en betydelig kursutvikling . Godt understÞttet av innsidekjÞp, bjellesaukjÞp fra bl.a Keith F. og den seneste tid Voldberg (21 mill aksjer) . Dette er personer med "gull i neseborene" og som har forstÄtt hva som er i ferd med Ä skje. NÄ har meglerhusene ogsÄ vÄknet.

Idex har utviklet seg i henhold til plan - nÄ kan vi fÄ en akselerert markedsutvikling pga covid19. Ketchupeffekten som Swearingen har snakket om for vel ett Är siden, fÄr vi den nÄ?

8/9-20: ABG SC har et pinglete kursmÄl pÄ 2,80. Jeg tror at det blir knust ettertrykkelig:
"Videre fremhever ABB Sundal Collier et stort markedspotensial og viser til at det forventes utstedt 3,5 milliarder nye betalingskort i 2020, noe som utgjÞr en Ärlig vekst pÄ om lag 5 prosent. PÄ lang sikt medfÞrer dette et markedspotensial pÄ 4-8 milliarder dollar ifÞlge meglerhuset." (NOK 36 - 72 milliarder NOK) "I lÞpet av covid-19 har kontaktlÞs betaling Þkt med 30-40 prosent, og transaksjonsgrensene har doblet seg".

Dette markedspotensialet er det flere uavhengige aktĂžrer som deler:
Fra Dagens Industri:
https://www.di.se/nyheter/zwipes-vd-covid-19-en-gamechanger-for-biometriindustrin/

Se Idex egen presentasjon her:
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/4ec8963a-8859-41a6-a33e-a9d52c418988

Godkjenning flytter fra telefon til betalingskort. (Øker potensialet ytterligere)
https://usa.visa.com/visa-everywhere/security/biometric-payment-card.html

Det skjer mye rundt omkring:
https://iharare.com/mastercard-zimswitch-partnership-set-to-drive-digital-transformation-of-the-payments-sector-in-zimbabwe/amp/



Idex produkter er verdensledende, produktutvikling har fÞrt til at kostnader er betydelig redusert. Idex kan bli en gigantisk aktÞr. Og nÄ sitter jeg og funderer pÄ om sensorene pÄ en eller annen mÄte kantas i bruk i smartklokker, enten som en ny mÄte Ä betale pÄ, eller ifm id/adgangskontroll!

Holder Idex planen sÄ er det snart klart for ny melding!

Amen!

Redigert 21.01.2021 kl 07:34 Du mÄ logge inn for Ä svare
MĂžyfrid
28.09.2020 kl 21:28 2447

Nei, jeg mener de med et snev av seriÞsitet burde arrestere hausserne, pÄ lik linje med all skiten de slenger til de som ikke er ensidig posetiv til dette caset. NÄr det er sagt sÄ klarer du det, men sÄ er du og den eneste seriÞse som jeg tolker er en del av "menigheten".
Sente
30.09.2020 kl 16:21 2278

Eastcompeace nevnt pÄ side 18:
https://www.idexbiometrics.com/wp-content/uploads/2020/08/OTC-Virtual-Investor-Conf-6-August-2020-web.pdf
Ellers har Idex ikke nevnt dette samarbeidet i en bĂžrsmelding tror jeg.
Slettet bruker
30.09.2020 kl 18:48 2190

NÄr der gjelder selfies postet pÄ IDEXs Twitter konto, er vel David Orme verdenslederen?
Hvor mange sensorer har IDEX solgt per David Orme selfie postet pÄ IDEXs Twitter konto?
Slettet bruker
01.10.2020 kl 15:15 2082

MrViggo, siden du er en hyggelig svenske, og Äpenbart sÊrdeles misfornÞyd med HO forumet, tillater jeg meg Ä gi deg et rÄd:

For en 50-lapp i mÄneden fÄr du et eget domene og webhotell hvor du kan installere en gratis forumsoftwarepakke, f.eks. phpBB.

Da kan du opprette forumet «Viggo's parrot-free IDEX heaven», der leke gud/administrator, og sammen med poki, Mrgjerstad, MrAdde, AnnaLyst, Tombola, vÄr/sommer/hÞst/vinter-jonte, og resten av gjengen, digge IDEX i frie uhemmede fantasier, drÞmmer og store luftslott, med Bill Murray GIFer, samt Taylor Swift og Billie Eilish videoer - helt i fred for papegÞyer.

SkjÞnner ikke hvorfor ingen i IDEX-menigheten for lengst har opprettet sitt eget papegÞye-frie forum. Skorter neppe pÄ hverken tid eller penger, men mer sannsynlig pÄ nÞdvendig teknisk innsikt?

Redigert 01.10.2020 kl 21:13 Du mÄ logge inn for Ä svare
MrViggo
01.10.2020 kl 16:41 2041

Det skulle bli ett mycket bra forum. Du blir isof inte vÀlkommen skriva mer en gÄng per kvartal. Kan vara lagom dos bÀs av Idex historik samt pÄminnelse om att smartphones har appar. Dock kommer fÀrgglada markeringspennor inte tillÄtas.

(Ber om ursÀkt till övriga hÀr för off topic. Ni kan skylla pÄ Reserven.)
Slettet bruker
01.10.2020 kl 18:28 1983

Et «Viggo's parrot-free IDEX heaven» forum vil i ditt hode helt sikkert vÊre et av universets TOPP-3 forum. Hvis du tror at jeg vil nedlate meg til Ä registrere meg der, er du enda mer innbilsk enn Mr. MAKE AMERICA GREAT AGAIN.

Starter du en trÄd med ticker VPFIH, kan vi ta det videre der.
Redigert 01.10.2020 kl 18:32 Du mÄ logge inn for Ä svare
MrViggo
01.10.2020 kl 18:46 1962

Vet inte vad VPFIH Àr men gissar det Àr din receptbelagda medicin?
Redigert 01.10.2020 kl 18:46 Du mÄ logge inn for Ä svare
Alby
01.10.2020 kl 20:36 1909


Det dere to driver med har ingen ting med IDEX Ă„ gjĂžre. Bare uvesentlig krangel Fin dere en. annen kamparena 😡😡
MĂžyfrid
01.10.2020 kl 20:43 1901

Ikke bare er reservens innlegg pÄ kornet, men de er sÊrs underholdene. At han i tillegg fleiper litt med sutre-viggo er jo bare et pluss :-)

Husk, hadde det vĂŠrt aldersgrense her ville ikke Viggo slippet inn :-)
Slettet bruker
01.10.2020 kl 21:17 1867

Her prÞver en utelukkende Ä vÊre snill, hyggelig og hjelpsom, og fÄr sure og nedlatende kommentarer som takk.
Utakk er verdens lĂžnn.
VPFIH = «Viggo's parrot-free IDEX heaven»
Redigert 01.10.2020 kl 21:18 Du mÄ logge inn for Ä svare
MĂžyfrid
01.10.2020 kl 21:28 1852

😀 😀 😀

Utakk er verdens lĂžnn.