Driver Oslo Børs Ulovlig ?

Slettet bruker
BøRS 20.12.2017 kl 12:08 5619

Børsens Kontroll organ Marketwatch som de kaller seg gjør jo ingen samfunns nyttig jobb. Det har vi jo sett i årevis. Og de få ganger de har kommet med en case så har de ikke hatt noe dokumentasjon som har holdt i retten. case closed.

Når vi så ser på eiersiden på Børsen så eies den av Dnb , Pareto Bank etc. Dette vil jeg kalle innsidere på børsen og har eier interesser i for av stor intjening.
Analyser og fikserte kursmål fra meglere i samme banker er da insidere i samme banker.

Kunne godt tenke meg og klage Oslo Børs til EU. Driften av Oslo Børs stinker herfra til månen. Kan umulig drive lovelig etter Eu sine direktiver.
småsparere ranes , manipuleres og lokkes til tap hver eneste dag,

På tide Oslo Børs får en smekk på handa.

99 % av småsparere på børs taper sine penger her. Det er et faktum
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Odi.1
20.12.2017 kl 12:11 5569

Husk på at den "Smekken" må jeg og du Betale for :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2017 kl 14:28 5511

F.Q. Det er ganske enkelt:
1. Januar 2006 plasserte Statsminister Jens Stoltenberg Bente Landsnes som CEO på DNB eide OSE/VPS.
1. Januar 2007 plasserte Statsminister Jens Stoltenberg sin Siamesiske tvilling Rune Bjerke som CEO i den Statseide banken DNB.
I August 2007 plasserte de Guro Steine som informasjonssjef på den DNB eide og AP/DNB kontrollerte OSE/VPS (hun trakk seg i 2013).
Gutta på "Markedsovervåking" ble enten vervet eller skiftet ut.
.
Så skapte AP/DNB Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM som har svindlet brukerens av OSE for langt over 100 milliarder siden 2007.
Penger som den AP okkuperte kriminelle Statsbanken DNB skal erstatte.
.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2017 kl 14:41 5506

og Hvem skal få denne trekanten til å punge ut mener du ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2017 kl 14:45 5494

Hei F.Q.!
Det skal nok være mulig å felle AP/DNB FØR Jens Stoltenberg sender NATO fly for å bombe Bergen...
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2017 kl 14:52 5505

Tviler sterkt på at et ingrodd ukultur i Børs og finans miljøet er mulig å stoppe , spessielt når Børs og regjering og departement i Norge aksepterer svindlen som utføres dagelig på børs.
Vi er i en verre situasjon på Oslo Børs nå en hva Usa børsen var i 2008
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2017 kl 15:06 5489

Det er snakk om en indre okkupasjon foretatt mens Jens Stoltenberg var Statsminister.
NÅ er Jens Stoltenberg Vest-Europas farligste person siden andre verdenskrig.
Thorvald tar med hjemmelaget sildesalat til Brussel, er jeg ond hvis jeg håper på Botulisme?
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.12.2017 kl 15:35 5499

Dette er punkter slik man oppfatter Børsen og handel til å fungere i dag. Riktig eller galt ?
Ikke vet jeg...

1. Handel på børs manipuleres ved åpning,
Kjøpsposter forsvinner sekundet før handel starter. = Kurs drevet opp

2. Emisjoner avtales og bedrifter og Meglere samarbeider vedr analyser, Kursmål. Gjerne i forkant av emisjon. Ref Den stygge emisjon i qec i 2016. + +

3. Kurs utvikling avtales i forkant meglere imellom. Finansmiljøet samarbeider. Itilegg får Enkelt personer media hausse dekking i egne tråder brettet ut i media. Ref Myrseth etc +++

4. Utskifting av Marketwatch til kompetente mennesker som kan det de driver med.
Forby shorting og robot drevet manipulasjon og tilbake til børsposter av 500 - 10.000 pr kjøp

Start auksjon og slutt auksjon avhendes.
Disse auksjonene skaper kun manipulasjon og fordeler for de rike

Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2017 kl 00:16 5364

F.Q. Hvis du leser mine blogger ser du at alt er bedre organisert enn det du tror.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Satt sammen for NHH, der direktøren kanskje er en av Jens Stoltenbergs indre okkupanter:
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2017 kl 13:35 5304

TS/F.Q. Hvis du ser mitt innlegg NFL 007 klokken 13:17 i en annen tråd, forstår du bedre hva den indre AP/DNB okkupasjonen av Norge vil si.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 00:22 5235

De som ønsker å tjene på kaoset som kommer: Short den AP okkuperte korrupte kriminelle Statsbanken DNB!
Aksjer: runebjerkearresteres.blogspot.no
Alt: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 00:31 5178

NEI NEI og NEI!

Glem OSE, de GJENSPEILER bare MARKEDET!

Det er MARKEDET du har et hat mot, OSE er bare formidleren, IKKE problemet ditt.

Har du et problem med markedet så har du et problem med alle børser worldwide, og du bør dermed holde deg langt unna ALT børsrelatert!

Så, gå heller og sett pengene dine i banken til 0,1%rente, og la oss andre få ha børsen i fred.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 00:32 5176

.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 00:51 5180

Hvis det går riktig ille med DNB bør du begrense hvor mye du setter inn i DNB banken for Bankene Sikringsfond dekker bare et mindre beløp hvis banken går over ende.
Selv ble jeg reddet av Bankenes Sikringsfond da Sunnmørsbanken gikk over ende.
.
Aksjer: runebjerkearresteres.blogspot.no
Alt: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 00:56 5189

Har du lest denne: NFL007arresteres.blogspot.no ?!??!!

Hadde dette vært på aksjetips.no, kunne man ganske enkelt ha trykket på ignorer-knappen, og alle spammerens innlegg ville ha forsvunnet som dugg for sol.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2017 kl 01:09 5180

De har beviselig visst hvem jeg er siden før Mai 2010 og allikevel har de ikke anmeldt meg til politiet.
I alle 6 bloggene mine skriver jeg under fullt navn.
Hvorfor har de ikke politianmeldt meg for "injurierende påstander" Plutoen?
Hvorfor...
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 06:32 5160

Hei Nfl

1. Du må forklare meg følgende

1. Hva er årsaken din til det hate du tydeligvis har for Ap og Dnb ?

2. Er du berørt av dette Personlig ?

3. Har du tapt store summer på børs pga hva og hvordan ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 07:05 5161

Hei!
.
Jeg pleide å veksle mellom å stemme AP og SV. Forrige gang jeg stemte AP og Jens Stoltenberg var i 2005. I år stemte jeg blank i protest mot sløve politikere som ikke har forstått at Statsminister Jens Stoltenberg organiserte en indre okkupasjon av Norge mellom 2007 og 2013 - en indre okkupasjon av Norge som FREMDELES er okkupert av AP/DNB.
.
Jeg oppdaget i September 2009 at DNB samarbeidet med OSE i en aksje-dagssvindel i Algeta. Så oppdaget jeg at Norsk"Tillits"Mann voldtok obligasjonseierne i AGI/Algeta selskapet i SAMARBEID med OSE. Så oppdaget jeg SAMARBEID mellom den AP kontrollerte Statsbanken DNB og Norges viktigste handelsplass OSE og Norges viktigste Truster NTM i NEXUS selskapet.
Dermed hadde jeg oppdaget Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM.
.
Jeg skrev til Økokrim men kom ingen vei.
Så forsto jeg omsider at det var en indre okkupasjon av Norge der AP/DNB kontrollerer ALT i Norge som AP ønsker å kontrollere/okkupere.
Det er ikke mulig å stoppe AP for AP/DNB kontrollerer Riksadvokaten og sannsynligvis ALLE Statsadvokatene hos Finanstilsynet og Økokrim.
AP/DNB kontrollerer så og si all presse inkludert "Klassekampen".
AP/DNB kontrollerer det meste av media og selvfølgelig kontrollerer de APs manipulasjons kanal NRK - som dere betaler for - OG TV2 som er A-presse eid.
.
Nazistene okkuperte Norge i 5 år - AP/Jens Stoltenberg/DNB/Rune Bjerke har okkupert Norge i vel 10 år.
.
Jeg tapte litt over 500.000 kroner på Repant svindelen der to Norske svindlere og Sveriges sannsynligvis fremste seriesvindler lot aksjonærene betale for utviklingen av selskapet og et unikt gjenkjennings system. Så svindlet de selskapet vekk fra aksjonærene men med liten hjelp fra Svindeltrekanten for AP/DNB krever MANGE prosenter av enhver svindel og Systemair AB grunder, Styreleder, 42% eier Gerald Engstrøm er Sveriges gjerrigste milliardær...
RVM, som selskapet nå heter, består av Repant AS, Microlux AB og Bevesys OY og de har et samlet krav mot Tomra på vel en milliard kroner for at Tomra holdt de tre nede. Bevesys OY gikk konkurs og Repant AS og Microlux AB fikk aldri utvikle seg pga bøllete "storebror" Tomra. Tomra har fått en bot fra EU som baner vei for et søksmål fra RVM på beregnet vel en milliard kroner.
I tillegg betalte eks aksjonærene for utviklingen av et unikt gjenkjennings system som kan ha enorme verdier.
.
I September 2009 ble jeg fanget i en gearet daytrade som jeg attpåtil ikke fulgte med på. Algeta fikk en fantastisk avtale med Bayer og kursen spratt opp til over 80. Så brukte DNM resten av dagen på å manipulere kursen ned i 57 slik at de kunne kapre en aksjeauksjon som DNM skulle holde rett etter børslutt.
OSE lot være å tickerkode børsmeldingen ALGETA og DNM stoppet auksjonen etter få minutter fordi den var fulltegnet.
En auksjon skal selvfølgelig gå til det ikke kommer inn høyere bud...
.
Jeg kjøpte 2.000 aksjer på vel 80 og solgte de etterhvert med over 40.000 i tap. Penger jeg IKKE hadde råd til å tape. MEN jeg oppdaget at DNM samarbeidet med OSE i svindel - og DET er viktig!
Hvor mange millioner aksjer DNB kuppet skjult til seg vet jeg ikke, men da Bayer kjøpte Algeta betalte de vel 360 kroner pr aksje og mange milliard fortjenesten til DNB gikk IKKE inn i regnskapet til DNB...
.
Aksje og obligasjons svindlene som startet min privatetterforsking av AP/DNB okkuperte Norge står i bloggen min:
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Bloggen som omhandler AP/DNB/Jens Stoltenbergs okkupasjon av Norge står i bloggen min:
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Tenk på AP/DNB/Jens Stoltenbergs okkupasjon av Norge som om du er et lite barn som blir voldtatt av din klasseforstander mens de som skulle ha stoppet det hele enten ser på med fryd i forvissning om at de er nestemann - eller snur seg beleilig bort...
.
Jeg reiste ifra Norge den 11. August 2009 og skrev om svindel og bedrag ifra Istanbul i Tyrkia, Cambodia og Thailand.
I slutten av Juni 2016 ble strandrydderen jeg arrestert i Ao Tan Khu i Thailand for 6 år uten visum og 15 måneder uten gyldig pass.
Takket være den Amerikanske Ambassaden i Bangkok fikk jeg bare to dagers fengsel!
Takket være noen i Norge som ikke ville ha meg til Norge gjorde den Norske Ambassaden i Bangkok til at jeg måtte være 8 uker på Bangkok Detention Center...
.
I slutten av August 2016 kom jeg motvillig til Norge - og her er jeg fremdeles. Jeg bor i Bergen men jeg unngår etniske Nordmenn så godt jeg kan for dere er blitt SÅ sløve og SÅ naive at det er blitt en plage å snakke med dere.
Julen nekter jeg nå å tilbringe sammen med min brors familie...
.
Når jeg en gang får lønn for mitt ti år lange forarbeide skal jeg flytte langt, langt vekk fra Norge!
.
Bloggen som hovedsakelig ble skrevet for Amerikansk Etterretning om oppsopet Jens Stoltenberg mellom April 2014 og Januar 2016:
omsvindelogbedrag.blogspot.no
Over 60.000 ord skrevet av meg på "College Graduate level English" før Google kunne oversette en tekst forståelig...
.
Er du fornøyd med svarene?
.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 08:30 5078

Spørsmålet fra Børshaien til meg kom inni tråden så svaret mitt kom inni tråden. Et svar som jeg brukte en time av tidlig lørdag morgen på å skrive...
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 19:23 5000

Jeg skrev en ny tråd rundt mitt svar til Børshaien tickerkode DNB:
.
APs okkupasjon av DNB/OSE/NTM/NRK/TV2/RAK/Økokrim/Finanstilsynet
.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.12.2017 kl 00:33 4909

Tittelen er blitt forbedret:
AP/DNB okkuperer OSE/VPS/NTM/Økokrim/Finanstilsynet/PST/TV2/NRK/
.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15 Du må logge inn for å svare