NOL 2020. DEL 2.

Mogwai
NOL 24.09.2020 kl 09:59 28779

Forrige innlegg har blitt litt langt så lager en ny tråd.

Fra forrige HI;
------------------------------------------
Litt synsing.
Dagens kursmål; 8+ kr.
Oktober 2020 kursmål: 20+ kr.
2021 kursmål: 50-100 kr.
-------------------------------------------

Foreløpig så ser oktober 2020 kursmålet litt hårete ut. Med tanke på dagens kurs på 6 kr. Men mye kan skje fort hvis ting snur. Har fortsatt tro på 2021 kursmålet.
Redigert 24.09.2020 kl 14:18 Du må logge inn for å svare
HAS
17.10.2020 kl 22:49 1281

Ser ikke bort fra at effektiviteten er bedret, men tror på ingen måte det er nok til å hindre en kraftig reduksjon i produksjonen. Om et par-tre måneder vet vi mer.

La nå oljeprisen bli som den blir og heller snakke om effektiv boring. Ser at dette selskapet har samarbeid med både Lundin og Wintershall. Noen som vet om denne teknologien er i bruk på WM og WB?
https://finansavisen.no/lordag/gruenderintervjuet/2020/10/16/7577034/vidar-gunnerud-i-solution-seeker-konkurrenter-har-ikke-sjans

Meldes om en hendelse på Bollsta som resulterer i nedetid ifølge min kilde.
Var kun snakk om dager, det skal granskes og dokumenteres.

Ikke noen meldinger om dette ennå , men vil sikkert bli noen av de i løpet av året. Har lite å si for resultatet til selskapet så lenge det bare er snakk om noen dager. Selskapet vil med to rigger på 90% oppetid generere en meget god kontantstrøm.
Redigert i går kl 23:14 Du må logge inn for å svare

Du forventer vell ikke at alt skal være feilfritt fra start? Det er ingen som har det sånt i noen som helst bransjer som starter opp med noe

Longsitinbulk skrev Fytterakker´n for et case
Uff, all time low slutten av uken?

Hvis ikke er det bare å produsere litt mer fake news. I mine ører er det nydelig musikk og en bekreftelse på at noen er på jakt etter mine gullkantede aksjer😀

Ingen rykter på xtrainvestor. Der sitter det endel folk som virker å ha gode kontakter. Så tar dette som fake news inntil bedre kilder dukker opp.

De har mistet et stigerør ved håndtering på boredekk. De har naturligvis tatt en safety time out for å ettergå hendelsen. Vil fortsette når dette er gjort.

Kanskje den halverer seg?

Odl opp 12%
Nol ned 12%

siste måned
Redigert i dag kl 11:39 Du må logge inn for å svare

Hvis den halverer seg fordi det er blitt mistet et stigerør, så går jeg all inn med alt jeg eier å har. Selger katten.

Handler om aksje momentum
Redigert i dag kl 11:58 Du må logge inn for å svare

Bare for short å dumpe nok (til seg selv)....bare å se på ordredybden nå.....Går de 17.000 til 5,9 er det rett opp til 6,10 - 6.20 igjen
Redigert i dag kl 12:56 Du må logge inn for å svare

Denne aksjen har for lite volum til å snakke om moment.

Derfor faller den, ingen kjøpere og ingen interesse og trenden er klar nedover.

For at den skal falle må det jo være selgere... Selv ikke R19 tørr å selge på dagens kurs...