HIDDN

Investorados
28.09.2020 kl 09:28 1127

Noen som har noen tanker rundt HIDDN fĂžr/etter generalforsamling om 1 uke?

NÄ som 56 Þre per aksje (50 MNOK) betales ut i utbytte til aksjonÊrer per 5/6 oktober 2020, i tillegg til at man fÄr tegnet seg pÄ 90 Þre i nye Arribatec.
HĂžres jo nesten for godt ut til Ă„ vĂŠre sant.

Tanker?
Redigert 21.01.2021 kl 09:11 Du mÄ logge inn for Ä svare
heman
01.10.2020 kl 06:55 1024

Å kjĂžpe HIDDN-aksjer nĂ„ tror jeg vil vise seg Ă„ vĂŠre en utrolig billig mĂ„te Ă„ bli aksjonĂŠr i Arribatec. Som du sier, nesten for godt til Ă„ vĂŠre sant! To handledager igjen fĂžr GF nĂ„...
Jeg skrev dette pÄ tekinvestor for 3 uker siden og vil pÄstÄ det er vel sÄ relevant i dag:

La den gjerne ligge i skuffen, men for meg er det ingen ting som skulle tilsi at det tar tid fÞr denne stiger ytterligere. I fÞrste omgang inn mot EGF fordi mange Þnsker Ä sikre seg tegningsretter til 0.94kr, og med sÄ lite free float av aksjer tenker jeg den kan gÄ hÞyt (3-4kr) bare pÄ dette. SÄ kan man begynne Ä se pÄ Arribatec. Som du nevner en helt enorm vekst de siste 5 Är. I meldingen skriver de at de Þnsker Ä ekspandere ytterligere i land som Tyskland, Frankrike og UK. Jeg er overbesvist om at dette selskapet kan bli godt mottatt pÄ Oslo BÞrs, og jeg tar gjerne en kursutvikling ala Crayon :wink:

En av grunnene til at jeg har hatt en stor del av portefÞljen i HIDDN lenge er et bet pÄ at Spetalen og vennene hans vet hva de gjÞr. De meldte ved halvÄrsrapporten 28/8 at de var kontaktet av flere selskaper som Þnsket Ä bruke HIDDN for Ä komme pÄ bÞrs. Styret har altsÄ regnet pÄ diverse tilbud og kommet til at Arribatec er den beste dealen Ä satse pÄ, og jeg er overbevist om at Spetalen er god til Ä regne!
heman
02.10.2020 kl 23:17 924

3kr kom i dag 😁 Mandag siste handledag fĂžr den gĂ„r ex retter.