Strongpoint nr 5 - 2020 Utbyttefest!

tunktee
STRONG 28.09.2020 kl 09:47 71468

Den 23. mars foreslo styret i Strongpoint at utbytte for 2019 ble avlyst som følge av Covid-19.

https://newsweb.oslobors.no/message/499258

I dag sendte styret ut inkalling til ekstraordinær generalforsamling for å gjenoppta utbytte på 60 øre per aksje.

Strongpoint er med det et av de første (eller det første?) av mange børsnoterte selskap som avlyste utbytte, som nå gjenopptar dette, og det er det høyeste ordinære utbytte Strongpoint noensinne har betalt.

https://kommunikasjon.ntb.no/ir-files/17847450/111/138/Notice%20of%20Extraordinary%20General%20Meeting%2022%20October%202020.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 09:22 Du må logge inn for å svare
tunktee
12.11.2020 kl 01:41 5196

Folk må ikke forveksle mus i taket med mus i hus. Det siste er det mange som setter pris på.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
12.11.2020 kl 10:19 5076

Dette er bare et forsinket nattlig innlegg til Tunktee og har lite med Strong å gjøre så bare å hoppe over

Jeg synes også det skal brukes midler på å bekjempe kriminalitet.
I Norge er vi vant til å være trygge over alt, og at vi kan stole på folk, dette er det verdt å ta vare på!
Men det er ikke all skatt jeg er så fornøyd med. Skatt på arbeidsinntekt synes jeg selv er minst urettferdig.
Jeg synes det er værre hvis man mister sin arbeidsinntekt, men egentlig har formue, da spises den så fort opp av skatt.

Gitt et scenario hvor man eier 100.000 Strong- aksjer, de har endelig kommet seg opp i 50,- kr aksjen og utbyttet er 1,- kr aksjen. Boligen gjør at man har formue over fribeløpet.
Da får man 100.000,- kr i utbytte, man betaler 31.000,- av dette i utbytteskatt, og så er det formueskatt på 0,85% som blir 42.500,- kr og man sitter igjen med bare 26.500,- kr av utbyttet selv til forbruk. Jo det er noen justeringer jeg vet jo det men grovt sett. Dessuten er dette bare tenk på et utbytte og en kurs.

Men likevel. Jeg synes fellesskapet skal ha en for stor andel av små formuer, og at utbytteskatten har blitt alt for høy. Virkelig store kunne sikkert bidratt med mer, men de holder som oftest en del folk i jobb og bidrar indirekte.

På boligfronten kan det også være vanskelig med eiendomsskatt. Noen har bodd et par generasjoner i bolig i f eks Oslo eller man har et gammelt familielandsted ved sjøen. Plutselig mener noen at din eiendom er verdt bøttevis av millioner, og derfor skal du belastes med masse eiendomsskatt selv om du bare er pensjonist. Og blir det arveskatt igjen så kan det også føre til at arvinger ikke har råd til å bli sittende med ting som har vært lenge i familien. For meg blir slikt veldig feil.

Rettferdig skatt er ikke så lett. Synes jeg. Har ikke en god løsning, men er glad vi bor i verdens rikeste land hvor alt kan løses hvis man vil.

Min er 21,5 fot... pleier egentlig ikke å kalle den for yacht...
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
tunktee
12.11.2020 kl 12:02 5013

Så kjekt å få svar da :)

Skatt er veldig vanskelig, hvordan kan det bli rettferdig?
Har aldri vært tilhenger av formuesskatt, men blir mer og mer usikker på om det er prinsipielt eller egoistisk.
Men fribeløpet tror jeg uansett burde være langt høyere enn i dag, kanskje i området 10-20 mill!?
Utrolig vanskelig er det uansett med tanke på dem som har bedrifter som går gjennom dårlige tider og som ikke har likviditet til å betale skatt.

I Sør-Korea har de 50-65% skatt på arv.
Høres forferdelig ut, men når man tygger litt videre på det så er det kanskje ikke så dumt?
Man reduserer de store familieformuene som går over 100vis av år, og noen ganger blir nærmest dynastier.

Nei, jeg har ingen gode svar.
Det ser ut som en rød tråd at kriminaliteten er høyere i land med store forskjeller.
Man burde egentlig kunne føle seg trygg på gaten i de fleste byer i f.eks USA, men det er så vidt jeg vet ikke en realitet. (Uten å ha vært der)

Kan man ikke koste på seg ordet yacht asså? I min kan man til og med overnatte hvis man ikke er for stor eller skal pule. Hi!
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
12.11.2020 kl 12:22 5004

he he jo man er vel skibsreder også...hvis man kaller den et skib. Min heter til og med Skibsplast så det burde gå fint...

10 mill er fort ikke mye i dag, så på en leilighet til 9,5 i går (ikke for kjøp, bare for moro skyld), ikke i Oslo engang, det var ikke svære greine, ikke havsutsikt, bitte små soverom og bad hvor man måtte legge inn dusjvekken for å kunne sitte på dass.

Brukt halve utbyttet i dag, på annet enn Strong. Har litt dårlig samvittighet...
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Charlie Freak
12.11.2020 kl 12:45 4957

Må si at denne Strongpoint tråden normalt holder usedvanlig god kvalitet i sammenligning med mye annet på fôrumet. Men av og til synes jeg dere roter dere litt ut på viddene :). Men det jeg lurer på, er om ikke en eller annen her inne kunne ha forbarmet dere over en relativ fersk Strongpoint aksjonær, og brukt skrivetrangen til skrive noen linjer om konkurrentsituasjonen til Strongpoint ?? Og er det "umulig" for Strongpoint å komme inn på andre geografiske områder enn Norden og Baltikum ? Detaljhandeln i hele den vestlige verden må jo igjennom en kraftig effektivisering..
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
tunktee
12.11.2020 kl 13:17 4968

Beklager Charlie!
Går litt ut på viddene noen ganger, i mangel på bedre ting å skrive om.
Sikkert noen som kan svare på konkurranseforhold.
Jeg har synspunkt om geografiske forhold som jeg har skrevet så vidt om før. Kan skrive litt om det senere.


@ PSI-I,
Lol, der kan du se! Når Skibsplast kan blande to motstridene ord i fri fantasi ved navnevalg....

Ja, 10 mill er ikke så mye lenger. Ikke innen eiendom hvert fall.
Kanskje jeg skrev det før, men husker at baksiden av DN hadde en spalte for mange år siden der de spurte intervjuobjektene hvor stor formue de mente at måtte til for å leve bekymringsfritt og komfortabelt resten av livet uten å jobbe.
Mange svarte 50 mill, og det er altså en god del år siden når renten var over 5%. (Sa var vel og merke formuesskatten og muligens inflasjonen høyere og.)

Du kan ikke spise Strongpoint-aksjer PSI :)
Jeg har ikke dårlig samvittighet, men får kanskje kjeft. For jeg solgte faktisk noen aksjer tidligere i uken 🙊🙊

Merker forresten at behovet for flotte flashe ting, som f.eks biler, har blitt lavere med alderen.
Nå er bruksting viktigere, som gode tursko, verktøy, hageredskap og viner.
Men det kan for all del koste tilsvarende, så det har ikke blitt stort billigere å leve.

Jeg er enig i at skatt på utbytte er høy. (ref. ditt forrige innlegg) Er det rundt 32% nå?
Tror summen av kapitalskatt og utbytteskatt er nærmere 50%.
Problemet frem til 90-tallet var at personer med AS tok ut minimale lønninger, og gedigne utbytter siden disse var skattefrie.
Var det i orden?
I de samme selskapene der eierne tok it mange millioner skattefritt etter kun å ha betalt skatt på overskudd i bedriften, satt den ansatte adm.dir og betalte rundt 50% skatt på lønnen sin.

Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
tunktee
12.11.2020 kl 14:02 4928

Under forrige ledelse var det store ambisjoner om internasjonal ekspansjon.
Det ble etablert en avdeling i Malaysia, i tillegg til Spania, Tyskland, Frankrike og Benelux. (Ikke nødvendigvis utfyllende, hadde vi også en avdeling i Italia?)
Den Baltiske avdelingen oppsto så vidt jeg vet som følge av oppkjøp av et selskap. (Trenger hjelp fra de som kan SP best)

Selv reagerte jeg ikke på etableringen, men reagerte etterhvert på det jeg oppfattet som et pengesluk i Øst-Asia.
Mye tyder på at det måtte ny ledelse til for å være villig til å innrømme nederlaget, og legge ned der. (Tror noen her mener at det var forrige ledelse som tok den beslutningen.)
Under Jacob Tveraabak ble også Tyskland, Benelux og Frankrike stengt ned / overlatt til samarbeidspartnere.

Jeg tror ikke at avdelingen i Spania ville blitt etablert under dagens ledelse.
Per i dag går forhåpentligvis avdelingene (er det ikke to?) i Spania i pluss, sett vekk fra Kovid-19
Men hvor mye har det kostet underveis?

Sverige er for øvrig også gammel historie med oppkjøp, og det er egentlig derfra at mye av bedriften/produktene stammer fra.

På meg virker det som at ekspansjon i egen regi kan bli for kostbart, og jeg håper og tror at det brukes mere ressurser på å finne gode samarbeidspartnere i andre land.
Pricer, som leverer de elektroniske prisetikettene som utgjør en vesentlig del av SPs omsetning har valgt å ikke selge direkte i sitt eget hjemmemarked.
De holder til i Sverige, men det er SP som har agenturet der, i Norge, i Baltikum og muligens flere steder???

Det har blitt stilt spørsmål om Finland og Danmark. Hvis vi skulle ekspandere kunne de landene virke naturlig å gå til.
Kanskje finnes der grunner som vi ikke kjenner til som gjør at knapt nok noen av produktene våre treffer i Danmark.

Mitt svar til spørsmålet ditt om geografiske områder er at alt tyder på at selskapet har konkluder med at det blir for kostbart p gjøre det i egen regi.
Jeg er enig.
Det vil ikke forundre meg om hele den Spanske divisjonen kommer til å bli solgt, og jeg tror et slikt salg ville være i Jacob sin ånd.

Til slutt nevner jeg at jeg tror flere av produktene våre ville treffe innertier i mange Sør- og Mellom-amerikanske land.
Jeg håper at vi snart får vår første distributør i området.
Du kan forresten finne en oversikt over hvordan forskjellige land i verden er prioritert i den store presentasjonen av fremtidsplaner som ble lansert fra selskapet i begynnelsen av året.

Har glemt å snakke om Portugal her, og kunnskapen min er på gyngende grunn. Noen andre som kan utfylle?
Les også om Irland og Sør-Afrika som er to suksesshistorier om partnere.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Norviking
12.11.2020 kl 14:12 4929

"Detaljhandelen i hele den vestlige verden må jo igjennom en kraftig effektivisering.."

Sant det Charlie
Men StrongPoint har ikke samme størrelse og slagkraft som feks Apple , Microsoft og Toyota
Derfor setter de inn ressursene der sjansen for å lykkes stort i stedet for å spre seg globalt uten noe trykk overhodet.
Når det er sagt så er det vel en uttalt strategi å tiltrekke seg partnere i stedet for å danne egne selskap med egne folk og kontorer.
Dette gjør at organisasjonen kan operere langt flere plasser og med lavere kost

Med litt tålmodighet så skal du nok se at det vil gi resultater :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
12.11.2020 kl 14:12 4936

Altså bedriftsskatten og utbytteskatten blir ca 50% men så kommer formueskatten i tillegg da, uansett om man får noe utbytte eller ikke.
Det er jo mellomting, det må ikke være null heller, men nå er det i meste laget. Tar man ut skattefritt får man ikke pensjonsgrunnlag heller.
Det er litt sånn synes jeg at det er en god del regelverk som passer fint for svære bedrifter, mens vi som driver i det små og normalt skatter langt mindre enn 50% på den lave inntekten bedriften har råd til å gi oss vi skal behandles som rike når vi eier aksjer. De aller fleste aksjeeiere har vel heller ikke noen som helst mulighet i å få jobb i de børsnoterte selskapene man eier aksjer i, og har derfor uansett ikke noe reelt valg mellom å ta ut lønn eller utbytte.

Skjønner også godt det lavere behovet for fine ting med åra!

Nå er det sikkert en del som er lei av å klikke på Strong- tråden og oppdage nok et innlegg uten relevans, dessuten må jeg gjøre noe annet nå...
Fortsatt fin dag til alle!
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Norviking
12.11.2020 kl 14:18 4947

Off topic

Kjøper en liten post SAGA TANKERS ( Skal bli SAGA PURE )
Selskapet er full av cash
Har som mål å investere i grønne vekstselskap
Selskapet hadde for en tid siden en emi på 1,30
Sitter nå bare å venter på at det skal dryppe positive nyheter
Denne tror jeg kan bli spennende fremover

Ellers så plukker jeg litt StrongPoint
Den kan komme som en kule
Bare rette meldingene tikker inn nå så fyker vi gjennom 20 med lysets hastighet

Har også kjøpt ei bøtte Kahoot , SOFF , AFK og Agilyx

Kom gjerne med synspunkt gutta :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
tunktee
12.11.2020 kl 14:18 4949

👍 takk for utvekslingen, vi får avslutte av respekt for forumet.
Som Mr.Lee fra nudlene pleide å si, i mellomtiden tar jeg en trudelutt 😃
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Charlie Freak
12.11.2020 kl 14:37 4951

Mange takk ! Veldig informativt - ble mye klokere !! :) Joda satser på det "Norvikling" - tålmodighet er min store styrke (og av og til svakhet) :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
tunktee
12.11.2020 kl 15:05 4896

Bare hyggelig!
Glemte å si at det ser ut som vi gjør det veldig godt i alle «hjemmemarkeder»
SP definerer disse til å være Norge, Sverige og Baltikum, og det er ingen grunn for, og ingenting tyder på, at noen av disse skal overføres fra selveide avdelinger til partnere.

Har lurt litt på Polen, og om ikke den Baltiske avdelingen kunne bevege seg inn der.
Men hvis jeg ikke husker helt feil fikk vi den første større ordren der via en samarbeidsparter for ikke lenge siden.

Vi hadde forresten en avdeling i Russland også, som trolig var som å eie en båt. (å kaste penger i sjøen)
Den ble heldigvis også lagt ned!

Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
tunktee
12.11.2020 kl 16:36 4801

Noen som har en lektor til låns?

https://www.nrk.no/video/8870c252-d6af-4c62-a306-519a3f0cd988
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Grantchester
12.11.2020 kl 21:15 4660

Kan føye litt til tunktees utmerkede innlegg. STRONG er nok noe mer internasjonal enn man kanskje først får inntrykk av; forretningsområdet Cash Security har sine egne salgs - og service avdelinger i Russland (som kan betegnes som en suksess), Sverige, Frankrike, Belgia og Norge med partnere i land som Italia, Bosnia, Kroatia, Serbia, Kypros og UK. Man kan diskutere lenge over hvorfor STRONG har lykkes bedre i noen land enn andre og om de forskjellige modellene som har blitt brukt; ofte er det personlighetene som er avgjørende og valg av samarbeidspartner. Jeg tror man kan slå fast at det veldig høye kaliberet og aktivitetsnivået i teamet i Baltikum har vært av stor betydning. Hadde man for eksempel hatt samme kaliberet i et land som Tyskland (eller Spania), hadde man nok fått til en god del mer. Suksessen i Sørøst-Asia er muligens uteblitt pga av feil person. Jeg har reist mye i Øst-Asia og den lokale daglige ledelsen er som regel best overlatt til en lokal person.
tunktee nevner en rekke land som bør være naturlige markeder for STRONGs produkter, UK og Nederland kan også inkluderes. Når det gjelder Portugal (lite aktivitet foreløpig), så ledes arbeidet fra Madrid. Flere land i Sentral- og Øst-Europa bør også være innenfor rekkevidde.
Distribusjon/samarbeid/finne allianser er det mest krevende og vanskeligste arbeidet i internasjonalt salg og markedsføring og krever en god dose fingerspitzgefühl. Det er absolutt muligheter for å kunne spisse salg/markedsføringsarbeidet.

Legger ved en liste over inngåtte partneravtaler de siste par årene;

* 23.04.2020: Partneravtale med Partner Tech Europe i Tyskland (salg og service av CashGuard og Select & Collect (Vensafe).
* 12.02.2020: Partneravtale med SBT Smart Business Technology (markedsføring av STRONGs retailløsninger i Spania).
* 09.02.2020: Partneravtale med Sunrise Technology (videresalg digitale hyllekantløsninger bla)
* 23.10.2019: Avtale med Pricer for salg av ESL til apotekmarkedet i Spania
* 26.07.2019: Partneravtale med emmasbox GmbH (distribusjon C&C Tyskland og Sveits)
* 04.07.2019: Partneravtale med Exclusivas Iglesias (distribusjon CG apotekmarkedet i Portugal)
* 05.06.2019: Partneravtale med Optical Phusion (OPI), USA (distributør E20 USA og Canada)
* 13.05.2019: Partneravtale med Reflexis, USA (videresalg bemanningssoftware)
* 15.03.2019: Partneravtale med Radiant Globaltech, Malaysia (distribusjon CG)
* 15.02.2019: Partneravtale med Harting Systems, Tyskland (integrering og salg av SCO i Tyskland)

Når det gjelder konkurranse, så har også dette temaet blitt diskutert her, raskt oppsummert;
E-commerce: mange aktører, også Click & Collect (C&C) skap, + sluttkunder som utvikler sine egne systemer. STRONGs styrke er sine suverene svensk-utviklede softwareløsninger kombinert med C&C skap eller som stand-alone. Sverige har ligget foran de fleste land når det gjelder e-handel. Det skal bli spennende å følge med lanseringen av E20 innen årskiftet.
Cashguard: mellom 5-10 seriøse konkurrenter på verdensbasis hvor STRONG sannsynligvis har levert flest systemer.
Cash Security: mellom 5-10 konkurrenter med lignende teknologi, andre teknologier finnes
Self-check out: få men veldig store konkurrenter, STRONG er en liten men voksende aktør
Select & Collect: unikt produkt med få konkurrenter
Elektroniske etiketter (Pricer): ledende leverandør

STRONGs vesentlige styrke er å kunne levere flere systemer til samme sluttkunden; spanske Alimerka (CG & C&C) er et godt eksempel. I samarbeid med godt kvalifiserte partnere og systemintegratorer er potensialet stort !

Det kan skrives mye mer om dette spennende selskapet men avslutter her. Lykke til.


Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.11.2020 kl 21:29 4648

Grantchester takk for et veldig godt innlegg👍🏻

Er det noen som har noe nytt på Bane Nor og når pengene derifra kommer?
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Norviking
12.11.2020 kl 21:43 4626

Grantchester

Sendt deg en epost nå
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.11.2020 kl 22:10 4582

Mange av de partneravtalene du refererer til var etablerte forretningsmessige relasjoner lenge før de datoer du lister.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Grantchester
12.11.2020 kl 22:14 4567

Det må du spesifisere/dokumentere. Datoene er fra selskapets meldinger. Jeg er klar over at 1 av avtalene (med spanske SBT) har vært meldt før, så jeg var litt overrasket at den kom en gang til. Hvis det er riktig det du skriver, så har selskapet publisert misledende informasjon. Avventer svaret ditt.

Edit: jeg er også klar over at Exclusivas Iglesias var en eksisterende kontakt, men avtalen for Portugal var jo ny !
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.11.2020 kl 22:21 4625

Baltikum var oppkjøp av New Vision. Industrielt sett et smart trekk som blant annet har gitt software kompetanse til Click and Collect, Self checkout.

Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Charlie Freak
12.11.2020 kl 23:21 4566

Takker så mye ! Veldig bra kunnskapsnivå her på fôrumet. Betryggende at dere har troa!
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Norviking
13.11.2020 kl 07:44 4417

@Charlie Freak

Det beste er at vi faktisk er enige om StrongPoint og fremtidsutsiktene her inne
Det er ikke haussing eller useriøs baissing men saklig informasjon
Kunnskapsnivået til flere skribenter her inne er skyhøyt og ja .... Det er betryggende
For vi vet at dette mest sannsynlig går den veien vi ønsker.
Om jeg skal si litt som kanskje er i nærheten av haussing så vil jeg si :
Jeg er forundret over den lave aksjekursen all den tid selskapet over tid har tjent penger , betalt utbytte , guidet en voldsom vekst og har gjentatt ved siste Q at de er på rett vei og opprettholder guidingen.
Se på mange andre selskap som har null i inntekt , røde tall , kjører emisjoner og går til himmels kursmessig ... Det henger ikke på greip.
Men
Jeg håper investormarkedet våkner snart for kursen burde vært 25 kr og ikke 18
Og ved oppnådd guiding 2025 så bør kursen glatt stå i 60-80 kr .... ja kanskje helt i 100kr faktisk
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
13.11.2020 kl 09:18 4327

Ja oppnår de guidingen med 2,5 milliard i omsetning og 13-15% på bunnlinja så er det jo minst 7,20 kr aksjen før skatt. Hvis man regner 45 mill akskjer.
Får de først til dette har jeg lite tro på at det stopper akkurat der.
Akkurat nå håper jeg egentlig at kursen kan droppe litt ned slik at de kan kjøpe egne aksjer og tjene penger på opsjonsprogrammet, det hadde vært topp!
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Traderèn
13.11.2020 kl 10:03 4288

God morgen:-)
Guidingen på 2,5 milliard i omsetning og 13-15% EBITDA margin er kun basert på organisk vekst.
Eventuelt M&A kommer i tillegg

Ha en fin helg dere

Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
JosMag
13.11.2020 kl 10:26 4260

M&M har latt vente på seg i laaang tid. Signaler fra ledelsen har vært at gjennomgang av aktuelle kandidater enten har vist noen ubehagelige skjeletter i skapet eller at selskapene prises for dyrt. Kanskje korona situasjonen kan ha endret litt på det siste?
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Sylfest
13.11.2020 kl 11:57 4172

På tv i går annonsert Rema Reitan at det nå var ønskelig med en børsnotering av selskapet, og nevnte spesifikt Baltikum som satsningsområde. Med tanke på JT sine gode relasjoner til Rema ( tidligere ansatt ), og det fotfestet Strongpoint nå har i Baltikum vil nok dette kunne påvirke omsetningen derover i betydelig grad.

Også med tanke på M&M er dette en region hvor avansert teknologi og kvalifisert arbeidskraft er interessante for Strong, så jeg ser ikke bort ifra at neste oppkjøp kan komme i denne regionen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.11.2020 kl 12:32 4123

Mulig denne har vært oppe tidligere: https://www.franquiciadores.com/strongpoint-firma-t4-franquicias-acuerdo-proveedor-soluciones-tecnologicas-franquicias/


StrongPoint signerer en avtale med T4 Franchises som leverandør av teknologiske løsninger for franchise
AEF 11/12/2020 Nyheter Skriv en kommentar 10 Visninger

Konsulentselskapet T4 Franquicias signerer en samarbeidsavtale med StrongPoint for å tilby de beste teknologiske løsningene til sine kunder. Denne avtalen innebærer merverdi for de forskjellige klientene i konsulentfirmaet, som nå kan ha StrongPoints tjenester, noe som øker virksomheten med løsninger av høy kvalitet. Den norske StrongPoint-gruppen har jobbet i detaljhandel i mer enn 35 år. Som en ledende leverandør av teknologiske løsninger for HORECA og detaljhandelskanalen, utvikler og implementerer selskapet løsninger som optimaliserer og effektiviserer butikkprosesser, gjør online-kjøp mer effektive og øker effektivitet og produktivitet.

Forhandlere står for tiden overfor en tid med konstant endring på grunn av den nåværende konteksten preget av pandemien. Dette nye scenariet krever omtenking av den nåværende modellen for detaljhandel for å tilpasse seg forbrukernes etterspørsel. For dette er det viktig at bedrifter digitaliseres og har teknologiske løsninger av høyeste kvalitet, og at de kan tilby utmerket, rask og personlig service for å møte kundenes behov og oppnå lojalitet. Med StrongPoint som partner vil franchisetakere ha nye muligheter for å øke virksomheten sin gradvis og oppover.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
HitIT
13.11.2020 kl 13:35 4057

Okei, endelig fredag og på tide å komme i humør, har handlet endel aksjer i dag for omtrent halvparten av utbyttepengene.
Resten vokser pent i Pexip as we speak, skal ikke se bort i fra at dette også havner i Strong før dagen er omme.

Så skal jeg heller tilgi dette opsjonsopplegget om Strong leverer som guidet frem mot 2025.
På disse nivåer spiller det forøvrig liten rolle om en kjøper på 17,50 eller 18,50.

Tror forresten at det kommer en melding vedr. Bane nor innen en uke eller to.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Random4k
13.11.2020 kl 21:56 3873

Kjøper du på ASK er du good til du er gammal og grå
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Grantchester
14.11.2020 kl 10:55 3728

Hvor mye har aksjeindeksene i USA steget takket være kvantitative lettelser (KL) ? Société Générale har gjort et estimat;

https://www.marketwatch.com/story/without-qe-the-s-p-500-would-be-trading-closer-to-1-800-than-3-300-says-societe-generale-11604688442

KL vil fortsette og indeksene vil fortsette å stige...inntil de snur.

Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
HitIT
16.11.2020 kl 12:03 3418

Litt bedre volum og trøkk i dag;)
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Idav
16.11.2020 kl 12:17 3396

Ja da er det bare å håpe de som har en løs salgs finger har tatt juleferie 😊😊
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Sylfest
16.11.2020 kl 15:48 3268

Mpaets.
Mange spennende kunder på klientoversikten til denne partneren, både spisesteder, bakerier, supermarkeder ( herunder Carrefour express) mm.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
HitIT
17.11.2020 kl 21:05 2831

Good news:
https://twitter.com/axfood/status/1328636061774467072
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Sylfest
17.11.2020 kl 22:39 2761

...og mer bekreftelser vedr. trenden med online handel i dagligvarebransjen i Sverige, https://www.market.se/nyhet/pandemin-lyfter-butikerna-online-skjuter-i-hojden-efter-okad-smittspridning
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
JosMag
18.11.2020 kl 11:36 2569

Pen oppgang i dag👍
Mange vaksiner på gang...
Ser at Pricer nå er priset til 3,5 milliarder!!!
De har 135 ansatte og en omsetning i fjor på 1 milliard. Strong på vei mot 2,5 milliarder i omsetning... en verdsettelse lik Pricer i dag ville innebære en kurs på ca 80 for StrongPoint 👍.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
PSI- Investor
18.11.2020 kl 11:56 2524

mulig man ikke bør si det høyt, men har vi endelig en positiv dag uten at selgere stormer banen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
tunktee
18.11.2020 kl 12:03 2505

Kem spiller kampen PSI?
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare