Q2/2020 den 30 09 20

John8
SOFTOX 30.09.2020 kl 08:28 18240

Q1 ble offentliggjort kl.08.00 den 30 06.

Nå er kl.08.25, og intet er offentliggjort.
Selskapets hjemmeside inneholder faktisk ingen info om NÅR Q2-tallene offentliggjøres.
Alle andre selskaper offentligjør før børsåpning.
Redigert 21.01.2021 kl 08:55 Du må logge inn for å svare
rockpus
30.09.2020 kl 17:15 4280

"Her blir det pris krig for å få ut denne spriten så det blir grunn å anta at dette også vil påvirke videre salg for både Q1 og kanskje Q2."

Jeg som kjenner til dette produktets unike fordeler, vurderer ikke sprit som et alternativ om den så var gratis! At ikke flere er seg dette bevisst skyldes at produktet er for dårlig markedsført.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
He1234
30.09.2020 kl 17:20 4292

Eneste tall de har kommet med er revenue guiding på 1m usd i 2020 mtp desinfeksjonsmidler i «Health care market». Den opprettholder de.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
30.09.2020 kl 17:21 4301

-Skuffende

Jeg var sulten på inngang men laster ikke på disse nivåene
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
He1234
30.09.2020 kl 17:30 4281

Men dette har de sagt helt siden lansering av produktene. Dette er ikke noe nytt. Så ingenting er forsndret slik jeg ser det. Personlig skjønner jeg ikke at kursen er høyere etter en god presentasjon i dag. Vi får se hva som skjer videre :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
I-oil
30.09.2020 kl 17:33 4292

Tror ikke Hammers gidder å kommentere Softox lengre... Nok en gang røde tall, bortforklaringer....
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
bj111
30.09.2020 kl 17:35 4289

Med usikkerhet rundt finansiering er det vel ikke noe rart kursen ikke er høyere. Det innebærer en stor usikkerhet og det er ikke noe investorer normalt liker.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
He1234
30.09.2020 kl 17:40 4285

Jeg fikk ikke inntrykk av at det var noe problem etter presentasjonen i dag. Usikkerheten der er vel kun knyttet til inhalasjonsprosjektet, hvis de skulle gå hele veien der. Men da vil flere gledelig stille opp med midler vil jeg anta.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2020 kl 17:43 4281

Hva sa de på presentasjonen rundt dette? Hvis du hadde brukt litt tid på det, så hadde vi sluppet å høre på tøvet ditt!
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Kruttgubben
30.09.2020 kl 17:51 4251

De hat 35 mill og får 20 mill til innen kort tid fra amerikanske myndigheter.
Så blir ingen emisjon for de som hadde håpa på det.
Fra Januar så er de også forventa positiv cash flow i selskapet.
Skulle de en dag trenge penger så vil nok eit lån være det ledelsen går for.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Halleluja
30.09.2020 kl 18:21 4162

For et fantastisk firma. Fuck, dem har mye på gang, og en god gjennomføringsevne. Her er det positive triggere på løpende bånd. Økonomisk tror jeg 2021 vil bli mitt beste år .
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Pølsmannen
30.09.2020 kl 18:23 4152

Sånn som ståa ser ut til å være kan det ikke være mye salg utenom aksjonærene og deres nærmeste. Har selv en flaske og anbefaler selvfølgelig til mine. Så er fornøyd med produktet og bruksområdene men akkurat det hjelper lite i det store og hele salgsbildet som vi har fått presentert, der ligger fakta om vi liker eller ikke. Personlig har jeg godt i pluss enda men regner med den kan falle litt mer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Aaleby
30.09.2020 kl 18:41 4101

Etter alle solemerker blir det en emisjon. Som overhodet ikke er negativt når pengene skal bidra til å finansiere inhalatorstudiet. De neste årene vil bli så tettpakket med triggere at man kan bli svimmel bare av tanken.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Normalone
30.09.2020 kl 18:42 4387

Det kan godt være selskapet burde markedsført desinfeksjonsmiddelet mer mot forbrukerne - men det ble på presentasjonen forklart at en bevisst i har rettet fokus mot helsevesenet (desidert største markedet) hvor en har skaffet seg flere kontakter, ha på plass produksjonslinjer og opprettet salgsteam. Hvilken bedre reklame enn at produktet brukes i helsevesenet kan en gå? Guidingen for salget i 2020 vil de nå med glans - og selskapet er trygg på at en vil oppnå guidingen for 2021 (40 mill).

Jeg har tydeligvis, selv når kursen var på 60 tallet, mistolket forventningene til salget for Q3 når kursen faller 14 % pga denne rapporten/presentasjonen - og jeg skjønner nå at det er mange av de som har investert som har gjort det pga desinfeksjonsmiddelet (men jeg skjønner ikke helt hvorfor en basert på det selskapet har guidet skulle hatt så mye større forventninger? Selskapet overholder sin egen guiding for 2020 og opprettholder guidingen for 2021). Kan godt være at det er jeg som tenker annerledes, men jeg har ikke investert i Softox pga desinfeksjon - jeg er mye mer opptatt av de andre produktene - og ikke minst inhalator - og her er resultatene veldig gode, mye som skjer fremover, er i rute og forventer Fast Track mv. Videre er selskapet trygg på at salget av desinfeksjonsmiddelet vil ta seg kraftig opp, lagt en konkret plan (invistert for fremtiden) og opprettholder guidingen for 2021 (går i pluss på driften i 2021).

Jeg har nok heller ikke helt tatt innover meg at det er relativt få aksjer i omløp (topp 50 eier 70 %, og de har holdt sin eierandel stabil) - så det gjør at aksjen blir veldig volatil.

Jeg har fått et bedre inntrykk og blitt enda mer overbevist om at resultatene fra studiene, potensialet, risikoen og fremtidsutsiktene gjør Softox med en mcap på litt over kr 400 mill til en attraktiv investeringen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
bj111
30.09.2020 kl 20:18 4260

Tror fallet er veldig enkelt å forklare. Det er en tynnslit tillit til selskapet fra mange aksjonærer. Det ble nesten bekreftet at de ikke har noen finansiering av forsøkene som kommer slik de i Q4 presentasjonen mer enn antydet. Ved Q1 presentasjonen ble det litt klarere at de ikke kom til å tjene nok på desinfisering men allikevel hadde salget nettopp startet. Når de nå kommer å sier at lagrene er fulle og distributørene trolig fylte opp i Q2 så ser det ikke så godt ut. I stedet for å kunne finansiere forskningen sin selv ble det større sannsynlighet for at de må gjøre som andre å henvende seg til aksjonærene. Emisjon er normalen i farma i Norge men det medfører og at kursene faller til emisjonskurs i de fleste tilfeller og gjerne under.

Så til de som var long men sluttet med det. Si man kjøpte aksjen på 70 kr og solgte i dag på 64. Så kjøper man seg inn på 58 (dagens sluttkurs). Den som satt helt stille fordi han/hun er long har selvsagt et større tap. Tror mange er langt mer aktive i denne etter Q1 presentasjonen, gjelder iallefall for min del. Kjører sell on news i denne og da var jeg ute på kr 76.

Det er noen klassiske mønstre i nynoterte farma selskaper på Oslo børs. Mange stiger mye en tid etter notering, når finansieringsbehovet kommer frem så går det ned og inn i en ørken. Sier ikke at Softox skal dit men sannsynligheten for det økte ettersom de ikke selv er i stand til å tjene pengene de trenger. Det var jo det som gjorde Softox unikt på farmahimmelen på Oslo Børs.

Mitt syn er at eu godkjenning som må komme snart ble en sell on news sak da de ikke klarer å selge i de markedene de har tilgang til i dag.
Det som er en trigger men som og kanskje er sell on news er det som måtte komme fra Danmark om ikke så lenge angående innhalatoren. Ser litt til Life som fikk grønt lys for kliniske tester, opp og rett ned. Samme med bergenbio med at de skal kjøre egne tester mot covid-19. Litt problemer med å se at det skulle være anderledes med at de kjører i gang etter samtaler med Danskene. Men jeg kan ta feil og det er en del av aksjehandel. Man treffer og bommer litt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
rockpus
30.09.2020 kl 20:26 4232

"Mitt syn er at eu godkjenning som må komme snart ble en sell on news sak da de ikke klarer å selge i de markedene de har tilgang til i dag."

Se hva jeg skriver om dette i en annen tråd.

Det ser ikke ut for at dette blir snart..
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Kruttgubben
30.09.2020 kl 20:36 4195

Forsøk med å inhalere AntiVir kom på forespørsel fra Universitetet i Kopenhagen og Softox sponser forsøket med 2 mill. Så kostnadene her er ikke store for Softox.
Universitetet ser mulighet for en banebrytende kur og Softox har utviklet stoffet som nå trolig gjør dette mulig.
Så forskningsmiljøet på København Universitet står for uttestingen.
Dette kan være det verden har venter på sier en av forskerne så blir gull dette:-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Normalone
30.09.2020 kl 21:35 4096

Bj111 - jeg har forståelse for at børsmeldingene ift utvidelsen av produksjonslinjene før sommeren kunne misforstås i den retning av at selskapet allerede nå solgte ut tilsvarende flasker - men det jeg ikke skjønner (og som jeg tydeligvis ikke har tatt godt nok høyde for når en ser utviklingen i dag) er hvorfor det var forventninger om et stort salg i Q3? Har ikke aksjonærene satt seg inn i guidingen til selskapet når det gjelder salg i 2020 (totalt 1 mill usd)? Den ble ikke endret etter Q1 (hvor det ble opplyst et salg på 5 mill for Q2) - og hvorfor tror du at selskapet har valgt strategien med å ha alle disse produksjonslinjene klare allerede nå, rette fokus mot helsevesenet og bygge opp et robust salgsteam? For meg blir det helt hinsides dersom en allerede etter 2 kvartaler, hvor selskapet måtte snu seg rundt raskt, har en klar formening om at selskapet ikke klarer å selge i sitt eget marked. Det som derimot kom frem i dag er at Softox har fått gjennomslag for sitt syn om å ha egen dispenser for alkoholfri middel på sykehuset - og det bør derfor være gode muligheter for å få innpass der (vinne anbudet)...Videre finnes det utrolig mange forskjellige desinfeksjonsmidler i markedet (ut mot forbruker) - en kan derfor ikke forvente at Softox allerede etter noen måneder har tatt over markedet. Blir produktet brukt i helsevesenet - og en får endret retningslinjene for bruk av desinfeksjonsmidler (som det arbeides med nå) - vil det være en veldig god reklame for Softox og en kan rette mer fokus mot forbrukermarkedet. Med all mulig respekt, dersom aksjonærene basert på informasjonen etter Q1 og gjeldende guiding fortsatt satt med den forventning om at Softox skulle ha erobret det norske markedet allerede etter 2 kvartal (og som nå argumenterer med at selskapet ikke klarer å selge i sitt eget marked), har liten forståelse for hvordan dette fungerer (og kan ikke skylde på selskapet). Spørsmålet er om en tror på strategien selskapet har lagt - og om en tror selskapet vil klare guidingen for salget i 2021 (på lik linje som selskapet oppnår guidingen i 2020). Her bør alle som er interessert høre på dagens presentasjon.

Det er alltid enkelt i ettertid å fortelle hva en burde ha gjort - og du har helt rett i at de som solgte på kr 81 og som kjøpte på kr 58 har gjort det bedre enn de som har kjøpt på høyere kurs og blitt med ned. Det har jeg også lest på mange andre tråder - bl.a på NEL når kursen varierte mellom kr 3 og 5. Utfordringene for dem er at det er vanskelig å kjøpe seg inn igjen når det motsatte skjer - når kursen stiger over sist salgskurs - og det blir enda vanskeligere når kursen fortsetter å stige (blir ofte en mental sperre om å kjøpe seg dyrere inn igjen, hvir en dermed går glipp av den virkelige oppturen - jeg sier ikke at det garantert vil skje i Softox)... Jeg leser at du skriver at de siste meldingenehar vært sell on News - men jeg tror at jo flere børsmeldinger vi får som underbygger at Softox er i rute og resultatene fortsetter å være gode (men det er ingen garanti for at det skjer) vil en komme til et punkt hvor kursen virkelig får et rykk, og det vil komme på et mye tidligere tidspunkt enn før pengene renner inn... Som det ble sagt i dag under presentasjonen, er det et enormt potensiale for produktene til Softox (og hvor de pr i dag har vist de beste resultatene) - og derfor tror jeg rykket vil bli relativt stort når vi får flere bekreftelser på at dette vil ha effekten som forespeilet, da vil en mcap på 1 mrd (nesten tredobling av dagens kurs) være billig.

BJ111 - du har ellers rett i at den enkelte som skriver her gjør det basert på sine investeringer, hvilket jeg også tror du gjør😀 Historikken du viser til og hvordan en kunne tjent penger på Softox er lett å fortelle i ettertid - dersom det samme også vil skje i fremtiden (og vi kunne predikert det) ville det vært enkelt å tjene på børs. Det vet vi ikke - og du får i likhet med alle andre ha lykke til med dine investeringsbeslutninger og ny inngang.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Aaleby
30.09.2020 kl 21:43 4074

Sjelden vært mer helhjertet enig med innholdet i et innlegg 🎯👏
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Halleluja
30.09.2020 kl 21:55 4035

Slutter opp om det 👍
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2020 kl 23:42 3844

Veldig bra skrevet Normalone. Helt enig.

Man kan selvfølgelig daytrade Softox og i perioder vil man selvfølgelig tjene mer enn de som kun kjøper og holder, men hvis aksjen plutselig stiger og man står utenfor er det nesten like ille som å tape penger hver gang du ser aksjekursen gå opp. La oss være helt ærlige med hverandre folkens, selskapet holdt 50kr kurs etter forrige kvartalspresentasjon over tre måneder. Mener du at selskapet i dag er i en bedre eller dårligere posisjon?

Folk her inne ser så kortsiktig på ting. Så mange gamblere som fremdeles er inne på aksjen. Ulempen med at top 50 eier 70% er jo at da har faktisk gamblerne en påvirkning på aksjekursen, da det er så få aksjer tilgjengelig. Tror også at en aksjesplitt kan være veldig god for selskapet.

Jeg forventer at Antibac delen vil trappe opp i 2021 og være på et langt høyere nivå i 2022. Samtidig forventer jeg at selskapet vil fortsette sine ulike satningsområder og resultater på det selskapet virkelig satser på. Det er så mange markeder som bare venter på et bedre produkt. Merk ordet; vente. Slutt å være så opprørt over papirtap og bare vær tålmodige - eller begynn å investere i selskaper som er langt mindre volatile enn Softox.

Gleder meg til verden åpner øynene for talentet og innovasjonen Softox medbringer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2020 kl 06:35 3681

Virker ikke som du hørte på presentasjonen i hele tatt, når du sier at de bekreftet at de ikke hadd penger til forsøk. Dette er svada
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Struts
01.10.2020 kl 07:17 3630

Avsnittet med det som er "enkelt i ettertid" kunne gått rett inn i en lærebok, samt passe ypperlig til nær sagt alle tråder og omtaler av aksjer på dette forum!
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
bj111
01.10.2020 kl 09:35 3469

Mulig det barer er babling og tullprat fra min side men enn så lenge ser det ikke ut til at markedet har noen tillit til det selskapet sier men forholder seg til den skriftlige rapporten. Dere har helt rett i at jeg ikke har hørt presentasjonen men det er fordi jeg ikke har hatt anledning. Enkelt i ettertid er alt, men jeg forsøkte nå å si at det mest sannsynlig var sell on news kort tid etter meldingen som kom på fredag. Var lite populært og det til tross for at kursen var stigende da jeg skreiv det. Jeg gikk på 76 og den sluttet på 82. EU godkjenning når den kommer er med all sannsynlighet det samme, rett opp og så ned for de har så langt ikke overbevist markedet om at deres desifinsering er enkelt å selge.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2020 kl 09:47 3425

Du har ikke tid til å høre presentasjonen, men god nok tid til å skrive x-antall innlegg. Også fornøyelig at du passer på å skrive etter stykke tid etter åpning, for å underbygge din "sannhet", all den tid kursen pr. nå er noe ned. Siste gang jeg bruker tid på deg, slike som deg er enerverende, hverken mer eller mindre.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2020 kl 09:48 3417

Enig i det med tillit. Det har vært for mye tull. Blir sikkert bra til slutt :/
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
OnkelSkrue73
01.10.2020 kl 10:04 3376

Må si meg enig med deg her bj111. Softox må ha godkjenninger, test-resultater i alle mulige faser, produksjons-linje og kompetanse på plass for å sloss med de store. De gjør alt riktig og tilliten styrket seg kraftig i går men det blir ikke penger av det. Enda.

Slik jeg ser det kan kurs-utviklingen så langt sammenlignes med å kjøpe en stor pakke med fyrverkeri hver gang det er godt nytt men kun sende opp en kinaputt; den var fin i 5 sekunder og så var det over. Godkjenning i SE og andre EU land er i min bok "bare" kinaputter. Man kan ha så mange godkjenninger og fine test-resultater man orker men selger man ikke så betyr det jo ingenting. Fordelen med å spare de store rakettene er at når det først kommer fundamentale nyheter som sikrer inntekt (award i HINAS er den første slik jeg ser det) så blir det et rakett-show vi kan glede oss over i lang tid, som også holder kursen oppe på et mye høyre nivå. Frem til da får vi glede oss over at kursen faktisk går i rett retning, hvis du ser bort i fra den kinaputten som ble sendt opp på fredag.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
bj111
01.10.2020 kl 10:08 3361

Vet det er ekstremt irriterende når noen får rett og i tillegg påpeker det. Underbygger ikke noen sannhet, påpeker det åpenbare. Svak tillitt til selskapet og hvor ødeleggende det er. Har noen tenkt på hvor det ble av sjefshausseren fra fredag InvestMidt? Foreslår at du bruker tid på han for han sier det du ønsker å høre.

Onkelskrue, den beskrivelsen likte jeg, humoristisk og spot on.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Stansikala
01.10.2020 kl 10:40 3295

Blev der nævnt en dato omkring mødet i København som skulle foregå i denne måned .... vedrørende videre forløb med inhalator delen... ???
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Springer
01.10.2020 kl 10:46 3275

Skrue:
"fine test-resultater ,,,,,,,,,,,,, men selger man ikke så betyr det jo ingenting."
Regner med at du ikke sitter i noen Biotech utviklingsselskaper. Greit det.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
OnkelSkrue73
01.10.2020 kl 10:48 3268

Nei. Det var kun sakt at møtet skulle finne sted i OKTOBER.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Jarken
01.10.2020 kl 11:00 3231

Er det noen som har vert med på lignende case innen farma, hvor det har vert snakk om fast-track (FT)? Hvor sannsynlig er det at de får denne? Og hvem er det som tar endelig avgjørelse på om de får den?

Jeg har som dere skjønner ikke vert med på lignende case selv, så det kan godt hende jeg er litt naivt innstilt til dette. Klarer ikke helt å se for meg hvorfor de IKKE skal få FT. Dette på grunn av corona-situasjonen og gitt at produktet er som det er - tydeligvis helt ufarlig.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
OnkelSkrue73
01.10.2020 kl 11:11 3203

Forstår ikke helt hva du mener? Om et kommersielt selskap til syvende og sist ( det kan ta 1 dag eller 100 år) ikke klarer å tjene penger så kan de ha så mange godkjenninger og gjennomført så mange tester med godt resultat de bare vil. Har de noen snille investor-onkler, (PS! OnkelSkrue er ikke kjent for å være snill...) det være seg i Mohn i BGBIO eller Teigland i LIFE så kan de leve lenge på EMI'er, men selger de ikke produktet og tjener penger til å lønne ansatt har de etter regnskapsloven plikt til å slå seg selv konkurs. Er forsåvidt ikke noe du trenger å være enig i da regnskapsloven § 4-5 er ganske klar på dette. Hva jeg har investert i er overhode ikke interessant.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Springer
01.10.2020 kl 11:15 3190

Tydelig at du ikke skjønte (eller ville skjønne) hva jeg mente. Greit.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2020 kl 12:39 3089

Kan berolige deg med at "sjefshausseren" sitter like rolig, og lar seg underholde av sånne som ikke har hatt anledning til å høre presentasjon, anbefaler de det gjelder til å lade kontantkortet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2020 kl 12:52 3051

Helt gull pris akkurat nå. Dessverre allerede kjøpt meg opp for så store mengder og må holde likviditet, men gleder meg til neste lønn for det går rett i Softox!

Er så mange aksje amatører her. Herregud. Gå til unibet og kos dere! Hvis du ikke klarer å se potensialet i selskapet innenfor alt de satser på og innser at et markedsverdi på 400m lett kan bli tredoblet med bare en god børsmelding (slik som vi så på fredag). Fast track, Swis, inhalator, antibac - og i følge forskningen: Best på ALT.

For dere som tror at et nytt produkt bare kan komme og ta over markedet, når markedet allerede er fylt opp med billig og dårlige produkter pga. coronakrisen - hold dere til aksjeselskaper med utbytte og som har mye mindre risiko involvert. Jeg anbefaler indeksfond for dere. For dere som klarer å se det større bildet og har planer om å være i Softox ut 2020, 2021 og 2022. Fyll på så mye du kan nå som prisen er lav.

Husk! Kun 30% av aksjene er løpende i markedet, ettersom top 50 så og si aldri selger. Det er en grunn til at de ikke selger. Hvis du vil ha 5-10% avkastning årlig uten å ta risiko er ikke dette aksjen for deg. Men hvis du har tillit til alt selskapet gjør og hvor unikt det er og har tålmodighet kan jeg enkelt se for meg en 10-50x investering ila. 1-5 år.

Gleder meg til fremtiden og presentasjonen igår innstilte så mye tillit fra min side til ledelsen. Selskapet er så underpriset at det er latterlig. Jeg ser på dette som å kjøpe Tesla på 350$ pris i Mars. Ja, der og da virket det høyt, men når markedet innså totaliteten fløy prisen til 2.200$+. Aksjehandel handler om å vite mer enn det markedet gjør per dags dato. Jeg hadde rett angående Tesla og har tatt samme risikoen her. Tar jeg feil er jeg nesten en million fattigere, men har jeg rett kan dette være nok penger til å total forandre livet. Lykke til til både dere som er longs og dere som shorter selskapet!
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.10.2020 kl 13:14 3016

Kursen nærmer seg det den var før melding på fredag, dette er total galskap. Ta med det som ble kommunisert i går, bl.a. med en "garanti" om at de vil få tildelt 2 millioner dollar, så forstår man hvilket vanvidd man nå er vitne til. Klart det er kjedelig, hvis man sitter med aksjer og ser rød tall på konto. Da er det greit å reflektere på fundamentale, det er mye bedre enn da kursen var rundt 100.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Jarken
01.10.2020 kl 15:28 2918

Jeg får svare meg selv på denne ser jeg.
Om det softox forteller faktisk stemmer, så burde jo en fast track gå rimelig greit..? Dette er dog FDA, men sikkert lignende kriterier i EU og Skandinavia.


https://www.fda.gov/patients/fast-track-breakthrough-therapy-accelerated-approval-priority-review/fast-track
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
He1234
01.10.2020 kl 15:46 2888

Det som er enda mer galskap er at kursen stod til 63 i mars dagen etter børsmeldingen om at hånddesinfeksjonsmiddelet til Softox viste full effekt på alle typer virus.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
rvmossi
01.10.2020 kl 15:57 2860

Kursen kommer. Jeg tror vi vil se en stigende trend fremover. Dette er ikke lenger en ørkenvandring. Her gjelder det å sitte på innsiden FØR meldingene kommer, og de står på rekke og rad.
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare