Noen som trener på Sats eller andre senter? Folk tilbake?

MProd
SATS 30.09.2020 kl 12:46 1203

På mitt lokale treningssenter ser det nå ut til at det er like mange som trener igjen sammenlignet pre covid. Har sett at flere og flere gjengangere er kommet tilbake i det siste.

Noen flere som har noen formening på om folk er på plass igjen?
Redigert 20.01.2021 kl 18:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2020 kl 13:00 1184

Jeg bor rett ved siden av et lokalt treningssenter, og så vidt jeg kan bedømme så er det mindre folk som trener nå sammenlignet med hvordan det pleier å være tidlig høst. Om det har noe med Korona å gjøre vet jeg jo ikke.
MProd
03.10.2020 kl 07:53 1068

Lokalt treningssenter rapporterer "helt vilt" salg av pt timer på Sats (bak betalingsmur nordlys.no). Solgte for 1,5 mill. kr på 2 timer.

Her er det bare å ta plass. Folk skal trene, og gjerne mer enn før covid for å redusere bukfett som man har funnet øker risikoen for komplikasjoner ved sykdom. Mulige triggere fremover; tilbakekjøp av aksjer, vaksine og tall som viser at folk er tilbake på trening. Sats er godt driftet og har en sterk merkevare som vil ta en god jafs av markedet når folk nå sannsynligvis er på vei tilbake på trening.

Dette er et case hvor det nesten bare er å plukke opp penger fra gata ;-) folk holder på å gå på veggen og de vil tilbake på senteret (sannsynligvis er folk tilbake allerede). Her gjelder det å ta plass før triggerne kommer. Da kan den gå raskt.

Redigert 03.10.2020 kl 08:08 Du må logge inn for å svare