PHO - Finansavisen med helside i dag

Scoopfinder
PHO 21.09.2018 kl 03:05 4247

Einarsson i Radforsk mener PHO`s guiding (inntekter på 20-25.mill $ i 2020) er «pinglete».
«En markedsandel på 20% i både operasjons- og oppfølgingsmarkedet ville gi inntekter på 134 mill $ årlig»
«Det er så mye som peker i riktig retning for Photocure nå, at jeg forstår ikke hva de kan gjøre galt, sier Einarsson»

Og det er ved 20% markedsandel.
Hvorfor skulle 80% av amerikanerne ønske å beholde sine svulster med hvitt lys ?
Deretter følger Canada, Australia, Japan,,,,,,,,,,

Noe sier meg at Focuss sitt kursmål på 1900kr var beskjedent.

Om ikke dette er nok,- blir det spennende å følge Pho`s nye metode med temperaturkontroll i blæra som får cellegift til å virke
Redigert 20.01.2021 kl 14:45 Du må logge inn for å svare
såpe i øynene
21.09.2018 kl 03:41 4236

Utviklingen kommer bare til å bli sterkere og sterkere. Flere positive oppdateringer og nyheter vil komme. Noen er ventet og andre kan komme overraskende. Dette kan gå fort så man må være tidlig ute. Andre land kan fort begynne å følge etter. Nå når en ser at teknologien er enestående kan det jo være mulighet for at andre produkter i selskapets portefølje som ligger på is ( Men også har stort potensiale ) får beilere som vil være med på videre utvikling. Denne kan fort bli vinneren på børsen i årevis fremover.
Scoopfinder
21.09.2018 kl 03:51 4228

Såpe, akkurat!

Når verden ser effekten av Cysview på USA’s blærekreftpasienter og at behandlingen er kostnadsbesparende (liggedøgn) ..........
Det er ganske mange potensielle kunder i f.eks Kina ?
ITinvest
21.09.2018 kl 12:53 3879

flott innlegg i FA
Det blir jo bare klarer og klarere att dette blir en kursrakket .

yeess
ITinvest
21.09.2018 kl 12:54 3878

en del her tror det kommer oppkjøp før kursen har kommet til 500,- --- 1900,-.
Begynner og bli enige.

Synd hvis vi nå blir avspist med 200,-
Redigert 21.09.2018 kl 12:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
21.09.2018 kl 13:05 3821

Vi blir nok ikke avspist med kr 200,-. Dem som er aksjonærer i PHO vet etterhvert hvilke potensiale selskapet har. Men et bud kan i det minste bidra til å vekke deler av markedet som ennå ikke har skjønt bæret av hva som skjer i PHO. Da hadde jo et bud vært til nytte.
billionæren
21.09.2018 kl 13:32 3768

Her sitter vi altså å frykter det værste. At selskapet kan bli kuppet ved 5-10 ganger dagens aksjeverdi. Det sier noe om hvilken risiko vi som har sett lyset mener vi er stilt ovenfor. Herlig ?
Londonmannen
21.09.2018 kl 13:37 3745

he,he du kan så si. Men så er det slett ikke hver dag vi har å gjøre med et norsk farmasiselskap som sitter med FDA godkjent produkt, med godkjente refusjonsordninger og etterhvert et kobbel av svært anerkjente urologer som mener at BLCC teknologien er suveren og bør bli gullstandard innen blærekreftdianostisering. Det gir litt andre muligheter enn et ordinært selskap på OSE, selv om det driver innen lakseoppdrett, shipping eller offshore.

Jeg tror at når folket innser hvilke gullkantet papir de sitter i hendene med, så vil de knapt tro det de ser. Men fordi de fortsatt befinner seg i et tankegodt preget av olje, fisk og shipping, så vil man i dagens situasjon si seg fornøyd med et skambud på selskapet. Forunderlig.
Slettet bruker
21.09.2018 kl 13:45 3709

uff, tenk om vi har rett og sitter på 4siffer toget ;) hva skal vi gjøre med å forvalte alle penga, blir jo fulltids jobb :)
Londonmannen
21.09.2018 kl 13:55 3686

Til mer jeg leser og til flere faktorer jeg setter sammen dess sikrere blir jeg på at dette er et fullblods-papir, so to say. Den største trusselen mot å oppleve en uforskammet høy aksjekurs er mine medaksjonærer, som lefler med å selge seg ut for noen skarve hundrelapper. Artige typer!
Slettet bruker
21.09.2018 kl 14:44 3556

Etter å ha sett på de data som foreligger åpent på nett, så kan jeg ikke se noen som helst fare de 3 første årene.
Photocure vil høyst sannsynlig vokse rett inn i himmelen, så å si.

Hvis jeg skulle ha noen bekymringer, så måtte det være at børsene stiger og stiger, men igjen:
Klarer vi oss i 4 kvartaler uten finanskrise eller krakk, så er selskapet og flexiene så utbredt og etablert at PHO muligens vil unngå den store smellen.
Kreft stopper imidlertid aldri (før en evt vaksine er på plass) å spre seg, så pengene vil fortsatt renne inn i PHO sin binge, og jeg tror kursen raskt er på beina igjen etter en evt slik hendelse.

Kommer PHO til å ta synlige deler av markedet så raskt som vi tror, så vil vi jo ha utbyttene selv under en krise.
Tipper brukbart utbytte i 2020, og sterkt økende.

Og så håper jeg at BLCC må føre til at pasientene får en bedre hverdag med mindre angst, og at flest mulig vil overleve denne lumske sykdommen som blærekreft er.
Redigert 21.09.2018 kl 14:47 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
21.09.2018 kl 14:47 3542

Pho´s inntekter vil være helt upåvirket av en finanskrise.
focuss
21.09.2018 kl 14:57 3503

93 kr per aksje i årlig utbytte vil vi leve godt med.
Slettet bruker
21.09.2018 kl 15:03 3469

På med joggeskoa om du er ute, no er det løpe tid.

God Helg!
NilsAB
21.09.2018 kl 15:08 3443

Ser ut til at vi får ett skikkelig freddagsrally mot ukeslutt ??
såpe i øynene
21.09.2018 kl 15:13 3412

Burde vært rally i denne kontinuerlig og et fast innslag på vinnerlisten hver dag det neste året utifra hva vi kan forvente oss fremover.
Londonmannen
21.09.2018 kl 15:15 3401

Jepp, og ut fra all den positive omtalen vi ser rundt PHO så skjønner jeg at investorer ønsker å sikre seg aksjer på dette nivået. For jeg kan vanskelig se at vi blir liggende å surre her nede så veldig lenge. Og oppsiden er det ikke noe å si på. Risiko? Joda, det er risiko på børsen generelt og PHO er intet unntak i så måte. Men risikoen er ikke like stor som i farmasiselskaper som driver med utvikling av medisin.
Slettet bruker
21.09.2018 kl 16:04 3279

If we close over 57 I'll be satisfied for today
NilsAB
21.09.2018 kl 17:51 3078

God helg pho people! ??
Medisinmannen
23.09.2018 kl 11:02 2492

Det er rett og slett en utrolig tid vi går inn i og jeg må si at endelig så har vi fått på plass et skikkelig styre. Der begynte jobben og jeg er så vanvittig takknemlig for at vi ble kvitt Michelet først og så Romøren. Talentløse og navnebeskuende personer som kun er opptatt av personlige verv er byttet ut med topp internasjonal kompetanse, men ikke minst noen som vil og kan gjøre en forskjell.

Nå får vi også på plass en toppleder med internasjonal tyngde. La oss håpe han først tar tak i og fokuserer på Cysview salget i USA: Når det går som det skal så bør fokuset over på Cevira, Visonac og Lumacan. Jeg bruker å få det som jeg vil til slutt så kanskje denne gangen også? :)

Nå ser jeg Einarsson er ute i media og er enig i satsingen. Dette er den store synderen som står bak de inkompetente styrene vi har hatt frem til nå. i steden for å sole seg i glansen av det som skjer så burde han ha gått inn på kontoret, låst døra og slukket lyset.