SUCKERS RALLY I HØST OG CORONA - kåte finansaktører mot oss små!

Slettet bruker
RALLY 06.10.2020 kl 11:16 819

Her blir mange tragiske juletrær i år, uten pakker.. hjulpet av en stat og politikkere som hersker over oss med grønn troll, lovnader om nye jobber ved siden av roboter og automasjon og autonomitet, samt flere og flere økonomiske flykninger som skal tære på vår pensjonskasse. VÅKN OPP folkens, dette kan ikke gå bra, I tillegg skremmes vi av at USA hr en tegneseriefigur som president, ja det sier mer om oss enn om han, for dette er da først president som har handlekraft og utfører sine lovnader til fulle.. Lincoln var vel sist noe lignende hendte i det store Disney landet. Hopp av før den grønne smeller, kom dere inn i verdiselskaper og kast "vekst" selskapene i fanget på den høyrestyrte politikken som er vannet ut av Raja og andre som NRK og resten av ekko kameret som kontrollerer oss med sin hyper digitalisering... Tilslutt vil jeg nevne gutta og jentene i komfirmasjonsdress som hyper opp alt de ser de kan skvise oss for sparepenger... meglere er ikke verdt kjedet på elsykkeln de suser rundt i småbyen Oslo fra kontor til kontor...

OPPFORDRER ALE TIL Å TENKE SELV - HANDEL PÅ EGNE ERFARINGER OG EVT: FINN PÅ NOE ANNET OM DU R AVHENGIG AV TÅPELIGE AKSJEMEGLERE/ANALITIKKERE FOR Å SKJØNNE KOMPASSET!
Redigert 19.01.2021 kl 22:08 Du må logge inn for å svare
FortNoxer
06.10.2020 kl 14:03 722

Tror markedet får en smell snart. Enig i en del av det du skriver. Når corona sine etter virkninger trer inn, ja da spørs det om lovord, krisepakker og analytikere spådommer virkelig hjelper.
Det kan bli varmt i kjelen, når alle vil ut. Jeg har liten tro på evig oppgang og evig vekst. Bnp skal stige 5% verdt år.
Vi får se. Godt mulig jeg tar feil, mitt beste råd er å ikke sats mer enn du kan tape.
Slettet bruker
06.10.2020 kl 15:31 648

Absolutt FortNoxer... vi får la vær å gå all in, men samtidig blir de fleste av oss rådet av husene til å buy buy buy på sinnsyke prosenter i horisonten.. viktig å tenke selv, skaffe kunnskap om selskapene og dets eiere, for å ikke snakke om alt bullshit som mediene i bransjen serverer på "bestilling" fra eksempelvis alle de nystartede grønne og blå selskaper som startes opp og bankes inn på listene. Kan aldri huske å ha opplevd så mye legoselskaper i en og samme høstsesong.. Hvor mange overlever 1. året?? Tipper vi ser meget mange oppkjøp og fusjoner fra våren av. Disse oppblåste fargekartene av noen selskaper med en neve ansatte og lite cashflow vil ikke betale oss noe utbytter på laaaaaang tid, om i det heletatt!!