Hva skjer ... tips ?

BioBull
BGBIO 08.10.2020 kl 16:18 1188

Bra volum 500.000 + og positiv kursutvikling...


Tydeligvis positive nyheter om BerGenBio løfter kursen opp over 5 % i dag. Short posisjonene dekkes inn og noen som sikkert har hørt gode nyheten fra Test-Resultatene laster opp. ( jeg er uvitende om det siste,- men håper jo )
Alfred Berg Gambak har lånt ut ca 400.000 aksjer til Voleon Capital tenker jeg ... Hvem andre vites ikke p.t.....


Ny forskning viser «dessverre« at de aller fleste mennesker i byer og tettsteder vil bli smittet av COVID-19 innen 1-3 år.

Airborne transmission of SARS-CoV-2 - https://science.sciencemag.org/content/early/2020/10/02/science.abf0521

Potensialet for Bemcentinib som en medisin alle bør få hver dag er derfor enormt. Dersom man ikke blir immun mot medisinen er det jo bare å få den i produksjon og distribusjon så raskt som mulig. Hvorfor vente på FDA? Kan man ikke bare gi blaffen i USA’s myndigheter og «rulle Bemcentinib til alle som vil ha reduserte symptomer på COVID-19?
Redigert 08.10.2020 kl 16:21 Du må logge inn for å svare
Rule
09.10.2020 kl 01:25 850

ka-ching, ka-ching, ka-ching. Raketen er tændt. Jeg er glad for jeg er inne og har en fornuftig portion. Havde planlagt at købe mere så længe vi er under emi kurs på 37. Yderst svært at se risikoen på kort sigt. Kræft forskning vil overtage dialogen og kurs retning hvis Covid19 behandling feijler....Jeg tror alle sidder på hænderne og håber man kunne kjøbe lavere...