Tygg litt på denne

oppturen
AZT 09.10.2020 kl 07:07 2533

« We plan to work closely in the
future to explore additional means to strengthen our partnership and achieve
additional penetration in China.”

Vi tar det en gang til
« to explore additional means to strengthen our partnership and achieve
additional penetration in China.”


Snakker vi felles eierskap «joint venture» for distribusjon i Kina ? Her kan det komme mer fra Kina mann.
Redigert 20.01.2021 kl 16:56 Du må logge inn for å svare
rufus01
09.10.2020 kl 07:34 2417

Det er virkelig store ting som er i ferd med og skje i AZT. Hvor stort har jeg ingen begreper om, å det skal bli svært spennende og se hvordan markedet reagerer på denne nyheten. Dette er iallefall en nyhet som indikerer langvarig vekst for selskapet. Hvor stor vekst vil tiden vise.
Londonmannen
09.10.2020 kl 07:35 2403

Kina er utvilsom et enorm og interessant marked. Men Kina er også et tveegget sverd. Man skal være forsiktig med å gå til sengs med sin kinesiske partner. Sovner man kan man våkne rimelig avkledd. Men jeg håper og tror at ledelsen går inn i dette med åpne øyner og er seg bevisst de utfordringer det er å jobbe tett på kinesere, spesielt når man inngår partnerskap.

Men enn så lenge får vi glede oss over dagen i dag. Så får ledelsen i AZT ta seg av eventuelle bekymringer om fremtiden. For en ting er sikkert; lykkes man i Kina og evner å unngå pitfalls, så kan det virkelig bidravtil å booste opp aksjonærenes verdier.
Yzf R1
09.10.2020 kl 08:47 2127

85 på pre, makan blir ein go dag dette
Dnalege
09.10.2020 kl 08:53 2046

Ja dette bli bra! 90k på kjøp og 27k på selg
tynnidioten
09.10.2020 kl 08:55 2016

Hvilket system har du hvor du ser forholdet mellom kjøp/salg i pretrade ?
Dnalege
09.10.2020 kl 08:59 1973

Sbanken (tidligere Skandiabanken)
JosefK
09.10.2020 kl 14:17 1560


Tygg heller på begge sitatene samtidig:


ArcticZymes Technologies ASA, CEO, Jethro Holter said:

"We look forward to supporting Simcere Diagnostics in the development and future
commercialization of their innovative sequencing assays as well as other future
technologies. This is just the beginning of a long-term relationship together
where ArcticZymes' novel enzyme technologies and scientific competence will aid
Simcere Diagnostics in marketing best in class sequencing technologies. The
agreement marks the first step for ArcticZymes in becoming a long-term supplier
of its enzymes to commercial partners in China."

Simcere Diagnostics CEO, Yong Ren said:

"Simcere Diagnostics is excited to collaborate with ArcticZymes AS. This global
collaboration not only helps Simcere in the development and commercialization of
its metagenomic products, it also provides our friend ArcticZymes with a market
penetration opportunity to the Chinese market. We plan to work closely in the
future to explore additional means to strengthen our partnership and achieve
additional penetration in China."

Det er for meg åpenbart at det blir skreddersøm med enten nye eller eksisterende produkter for å få de til å passe inn i Simcere’s ønsker.

Og det virker nesten som om Simcere vil begynne med videresalg eller en form for merkantilt samarbeid. Jeg får det ikke helt til å stemme med resten av businessen, men det kan jo endres.

Uansett er det nok ikke det siste man hører fra kineserne.
oppturen
09.10.2020 kl 14:44 1486

De virker nyforelsket begge to og ser nok stort gjensidig utbytte av et godt samarbeid.
SAN er en compani maker ( noe vi håpet på at SBG ville bli...)
JosefK
09.10.2020 kl 15:22 1413


Jeg fant patentet til Simcere som har med bruk av Hl-SAN:

Maskinoversatt:

Grady's method first destroys the free host DNA of the host cell membrane, then degrades the host DNA by the salt-dependent HL-SAN enzyme, centrifugally collects the bacteria-based microbial cells, and then extracts the bacterial DNA, which is usually obtained after this process The amount of nucleic acid is often very low. Therefore, a rapid PCR library building kit with a low initial quantity requirement (1-5ng) is used. First, barcodes are added by transposase, and then the total amount of DNA is increased by one-step whole-genome PCR amplification, and finally by quick adapters. Database construction can be completed by connection, real-time basecalling of sequencing data on the computer, 2h of total data can successfully complete the identification of bacterial pathogens.

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020118978&tab=FULLTEXT

Hvilket får det til å ringe bjeller. For de med hukommelsen i orden, så har jeg funnet et nokså likelydende patent fra maskin leverandøren Oxford Nanopore. Det danner seg mønstre hver gang jeg kikker på disse greiene. Oxford Nanopore er en av tingene jeg kommer tilbake til.

JosefK
09.10.2020 kl 23:22 1088

Fant også fram litt vitenskapelig lesestoff:

https://www.ijidonline.com/article/S1201-9712(20)30351-9/pdf
Redigert 09.10.2020 kl 23:22 Du må logge inn for å svare